Közleményben reagált arra a BKV, hogy vasárnap az 56A és a 61-es villamosok Hűvösvölgy és a Budagyöngye közötti szakszán pótlóbusz közlekedett, mert a vihar a Kelemen László utcánál kimosta az alapot a vágány alól. A pályát tavaly újították fel, még támfalat is kapott, de pont itt történt a baj. A BKV szerint viszont minden a megfelelő minőségben zajlott, a baj azzal volt, hogy összegyűlt itt a sok eső...
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
41 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Én láttam, amikor a Gyurcsány kinn állt a villamos töltése mellett és esőcsináló varázsigéket mormolva hívta az égieket.
És a Soros+Brüsszel pénzelte a varázsláshoz szükséges nyúllábakat és békahájakat.
Majd a Kutyapártiak, Felcsút helyett, odajárnak betömni a lyukakat. Ha már a Vezér mikrokörnyezetének csípi a szemét.
Tedd hozzá hogy ezért is Orbán a hibás:-))
Egy tény, hogy pár éve, még ha szükség volt rá, taxit hívtam, ma háromszor megfontolom, és elmegyek ha tudok tömegközlekedéssel.
Persze,az üzemanyagban lévő adók nem változnak most, csak ha alacsony az olaj ár, akkor nőnek! Néha tényleg idegorvosra van szükség pártunk és kormányunk logikájának megértéséhez.
Gondolom igen a terepasztalos élményeire hagyatkozott !!!
Basszátok ti szájba azt aki a legkedvesebb nektek, sok hülye idióta aki azt hiszi magáról, hogy ért hozzá, bár még nem próbálta !!!A Moszkva tér, a Belváros, mindent csak ELBASZNI TUDTOK !!!
Ezt nem lehet a termeszet durvasagaval magyarazni, mert gyerekkoromban rengeteget jartam arra (a keresztmamamhoz jartam), es soha semmifele problema nem volt arrafele a sinekkel, sem a sinek alatti talapzattal.
Az igaz, hogy zartpalyas villamosvaganyokrol van szo, de ugy emlekszem, hogy iteletido volt mar 60 evvel ezelott is, nemcsak most.
Megint csak annyi tortenhetett, hogy meszilolo kapott egy zsiros, haromszorosan tularazott feladatot, aminek a 70 szazalekat ellopta, a 30 szazalekbol meg alvallalkozokkal, kocos hozza-nem-ertokkel megcsinaltatta silany anyagokkal a terepet.
Es ez lett belole...
Igy dolnek ossze sokemeletes hazak Indiaban, igy omlik ossze a hid Olaszorszagban, es ezert kell evente osszeganyolni az M1-es M7-es bevezeto szakaszat, mert annakidejen a betonbol kiloptak a cementet.
De legalabb azt jo tudni, hogy az meg a komenistak alatt tortent. Mert nincs uj a Nap alatt...:o)))
A tervezés kivitelezést vizsgáljuk meg .
Ki építette?
Ki felügyelte a kivitelezést,?
Ki volt a műszaki ellenőr?
Építési naplóban volt e- jelzés a minőség megfelelő színvonalára,
Volt e- megfelelő ember anyag,eszköz a kivitelezéskor.
Na ha ez minden rendben volt akkor vagy slendrián volt az ellenérzés,vagy valaki igencsak kapott vastag borítékot az ellenőrzés felületes végre hajtása miatt.
Tehát valami van csak nem az igazi "Arkagyij Rajkin -- Valami van - YouTube"
Azt ugyanúgy nem lehet felelősségre vonni mint az általad felsoroltak bármelyikét.
gtfkephost.hu/files/2018/36/03/zcsiitmv5f.jpg
Ha meg kiderül, hogy a munka nem ér egy fabatkát sem, lehet körbe mutogatni, szamár a végállomás!
Nem mese ez uraim!
?Mint ahogy a Fővám tér se volt nekem Dimitrov tér, meg a Ferihegy se lesz Liszt Ferenc reptér...
Ez ugye TÉNY, és a tényekkel csak az elvakult pártnyaló vitatkozik !!!
Tehát korrumpálódik.
Az az suvasztott ,lopott ,lenyulta a pénzt
Apósom a kezdetektől fogva 1953-57 töl a metró építésen dolgozott 1992- ben ment nyugdíjba.
Volt a Blaha Lujza téri a Déli Pu Keleti -Pu építésén és a a hármas metró.
A kettes vonal fel újítása után az első nagy esőzés után beázott a Blaha Lujza tér.
Amíg nem nyúltak hozzá soha nem ázott be.
Pedig a 50-60-70-80 évek technológiája más mint a mai építési technológia.
Kézzel hajtották ki a vágatokat keszon- ban. A Keleti Pu alapja majd 15 méter vastag és 20 méter mély
Olyan kemény volt míg át törték elmondása szerint ,hogy a légkalapácsok sorba mentek tönkre.
ennyi a szabvány leírásoktól eltérni csak a szigorítás irányába lehet.
Apám bánya technikus volt vágatokat hajtott egész életében mellette bánya mentő volt.
Értett hozzá
tőle tudom ha eltérsz a előírt építési szabványtól akkor abból baj van.
Óbuda, Flórián téri aluljáró. Évtizedekig semmi baj vele, kis üzletek sora.
Megcsinálták az 1-s villamos felújítását, a megállót, felfelé menő mozgólécsőt. ( Hun megy, hun nem megy! Hun származású)
Ma egy zápor, és esernyő kell az aluljáróban, a kis üzletek plafonja elázva, beszakadva, megszűntek.
A megálló tetejét olyan remekül megtervezték, hogy jobban elázol alatta, mint mellette.
Ezek a tények. Felelős nincs. Az a fele, amelyikhez nem nyúltak, ma sem ázik be.
A fenét sem érdekli milyen párt tagjai csinálták, de kutyául elszúrták!
Új hozzászólás