Itt a tavasz, egyre több a motoros és a biciklis, de sajnos a nagy-számok törvénye alapján köztük is sok a tahó. Még mielőtt félreértenék ami alább következik, olvasónk, aki a felháborodástól elfúló hangon hívott bennünket is úgy kezdte, hogy tudja ő, hogy ami vele történt, nem jellemző a bringás társadalomra. Csak azért mondja el, mert már évek óta úgy érzi, hogy egyre feszültebb a viszony a két tábor: a biciklisek és a többiek között.

Forrás: varosikurir.hu
Feltöltő: Városi Kurír
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

11 hozzászólásarrow_drop_down_circle

SystemError
Mint adrenalin függő biciklis, motoros, autós én is meg kell hogy állapítsam, hogy a biciklisek általános közúti felkészültsége és az, hogy "részt vesznek" a forgalomban eleve egy nagy probléma! Ehhez társul a tudatlanságból fakadó "nekem mindent szabad". Pirosban, zebrán, több sávos utak belső sávjaiban, bunkóskodva, stb. Én elsősorban ezt szabályozási problémának látom, hiszem, amit lehet azt az emberek el fognak követni... Ez a része viszont már nem biciklista függő, de az autósokat, motorosak szabályozzák és BŰNTETIK! Jogosítvány, alkalmassági viszga, kressz és műszaki vizsga kell. Erről már többször volt szó, én vizsgáztatnám kresszből, aki a forgalom részeként szeretne biciklivel közlekedni, aki nem szeretne az szépen a kijelelölt biciklis útakon, amennyiben nincs "gyalogosokra" vonatkozó közlekedési szabályoknak megfelelően szabályoznám, tehát ha nem akar vizsgázni, akkor szépen a zebrán beáll a gyalogosok közé és gyalog áttolja a cangát, ahogy az most is a kresszben van! Bocsánat biciklisek én is az vagyok, de átlag iszonyat tájékozatlanok vagytok, amihez egyfajta bunkó, nekem mindent lehet hozzállás társul meghintőporozva azzal, hogy mert környezetbarát.. Erről csak annyit, hogy az utak, amiken amúgy nem szabályszerűen közlekedtek mind jövedéki és gépjárműadókból van fenntartva. Egy átlag autós ezért a benzinszámlája felével fizet kb és hozzájönnek a különböző gépjármű és parkolási adók... Nem a biciklisek hibája alapvetően a számonkérés hiánya...
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
qxy
na meg én sem tudtam Möckmőhltől Szegedig,(1200 km.) megértetni a haverral hogy
" Nem azért van a három sáv hogy te a belsőbe menj 120.al.
Azt válaszolta, .- Van ott is kormány, fék meg gáz is kerüljön ki. Na ennek a típusnak beszélhecc hogy nincs igaza.
papa.49
@Peller Anikó: Az említett szakaszon a főúttól egy árokkal elválasztott kb. 2.5 méter széles felfestett bicikli út van aszfalt burkolattal, nem gagyi minőség !!!
Többen bicikliztek ott ám volt egy gyökér aki bukósisakban, könyök, térdvédőben, kesztyűben ott tekert a 3 főút települések közötti szakaszán !!!
Azt ugye te is tudod a főúton biciklizni tilos, ezt a gyökeret még az se zavarta, hogy minden kereszteződésnél ki van rakva a tábla, és a KRESZ. ben nincs olyan kitétel, hogy ha rossz a bicikli út akkor felmehetsz az egy számjegyes főútra
SystemError
@Peller Anikó: Ne vedd bunkóságnak, de akkor, ha nagyon kátyúsak az utak vagy nagy a forgalom, akkor gondolom egy biciklis sem fog felháborodni, ha autóval ledobom a bicikli útra. Nyilván értem amit mondasz, de sokan halnak meg biciklisek és sok autóst egy életen át kísért egy olyan baleset, amiben nem ő volt a hibás... Bocsánat, de amit írtam hozzáállást azt hosszú posztomban pont kifejtem, hogy miért nagyon káros...
Peller Anikó
@papa.49: @SystemError: Na jó, akkor maradjunk a bringásnál. Az tényleg tahóóuu.
SystemError
@Peller Anikó: Hisztiből csak nyílt gerinctörés lesz. Ezt kéne felfogni, mert a tolószéken már nem fog változtatni az önérzeteskedés!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.