Deák Dániel politikai elemzőre szórtak el ennyit a kormánypárti Megafon Központ finanszírozásában, azért is lehet annyiszor látni a Facebook-hírfolyamban.
A Telex csütörtöki cikke szerint több mint 100 millió forintot költöttek el a Facebookon Deák Dániel politikai elemző reklámozására – aki civilben a kormánypárti XXI. Század Intézet "vezető elemzője" –, a pénzt elméletben a kormánypárti Megafon Központ adta, amely elméletileg adományokból tartja fenn magát.
Fotó: Facebook/Deák Dániel
A 111 milliós forintos költést 2019. április közepe óta sikerült a 60 ezer követővel rendelkező politikai elemző oldalán összehozni, de az utóbbi hét napban, december közepétől számolva is 12 milliót költöttek csak a hirdetésére – olvasható ki az adatokból.
"Deák ezzel magánszemélyként az első, összességében pedig az all-time 4. helyen áll a kormány, a Fidesz és az Ez a lényeg nevű ellenzéki „újság” mögött, maga mögé utasítva az idén drágán, de annál haszontalanabbul előválasztási kampányoló Karácsony Gergelyt, az Európai Parlamentet, vagy épp a Momentumot"
- írja a Telex, és azt is hozzáteszik, hogy igazából Rákay Kálmánra (Philip) még többet költöttek, csak ő törölte az oldalát és indított egy újat, így egy 78 és egy 48 milliós költéssel rendelkező oldalt lehet a neve mellé tenni.
Forrás: telex.hu
13 hozzászólásarrow_drop_down_circle
youtu.be/7KIaaIJe5X4
youtu.be/1PucC-ttZ8A
egy undorító tudálékos féreg...
Vezető elemző? Édes istenem!?!?!?
Számolatlanúl.
Új hozzászólás