Fura dolog történt Jánossal a Tescoban. Az, hogy egy árut nem annyiért számolnak fel a pénztárnál, amennyiért ki van írva, nem meglepő, azonban az, hogy az ezért reklamáló vevőt nem hajtják el anyázva, már felettébb ritka dolog. A bocsánatkérő ajándékutalvány pedig elgondolkodtatja a fogyasztót, hogy nem viccelődik vele az áruházlánc. Hétindító boldogság. Most nem panaszkodni szeretnék, hanem pozitív élményemről szeretnék beszámolni. (Nem reklám, közöm nincs a céghez.)[...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.