Bár már egyszer hetekkel ezelőtt megírtuk, a nyaralások miatt vannak, akik csak most eszmélnek rá, mekkora lehúzás a telefonadó a Vodafone-nál. Minthogy a Homár azóta sem kapott semmilyen magyarázatot, hogyan lesz technikailag céges telefonszámonként kereken 3175 forint kiegészítő díj a percenként 2 forint adóból, a megfejtés a kormányra, a GVH-ra vagy a kommentelőkre marad. Imént beszéltem az ügyfélszolgálattal, és amiről tájékoztattak azt olyan szintű átverésnek érzem, amit én még egyetlen szolgáltatótól nem tapasztaltam. Még most sem tértem magamhoz… Hűséges céges előfizetőjük vagyok (ügyfélszám: 20477004), amióta Vodafone van, azóta van előfizetésem Önöknél. A mostani számlán (ami feltűnően magas volt a korábbiakhoz képest) feltűnt egy bruttó 3 175 Ft-os tétel, amire csak sunyin annyit írtak a számlán, hogy „Kiegészítő havi díj”. 6 szám tartozik a flottába, amiből 3 számon van aktív forgalom, a többit csak sms-re vagy riasztóban használjuk. Ez a rejtélyes díj viszont szépen sorban minden előfizetésemnél megjelent. Ez összesen 15 000 Ft többlet költséget jelentett a számlán, amit nem tudtam hová tenni. Mikor az ügyfélszolgálatot felhívtam, akkor a hölgy tájékoztatott, hogy hát ők felhívták a figyelmet, hogy az állam által bevezetett különadó miatt megváltoztak a tarifák. Nem olvastam az ÁSZF 4. 2. 5. 1-es pontját? [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.