Róbert felefdezett egy olyan számlázási hibát az érdi vízműveknél, ami lehet, hogy másoknál is jelentkezik. Annak ellenére kapott kiegészítő számlát a társasházuk, hogy a főmérőn megegyezett a fogyasztás a lakások fogyasztásával. Persze kiderüt, hogy náluk van a hiba, de csak a 30 napos eredménytelen kivizsgálás utáni harmadik reklamációnál: Mint közös képviselő ez év februárjában megkaptam a társasházunk vízszámláját a főmérő fogyasztása szerint. Mivel diktáljuk (minden páratlan hónapban), biztos voltam benne, hogy 0.- Ft- lesz, de nem, 11. 000.- Ft (+némi apró) állt a végösszeg rovatban.  Boldogság, megint mehetek reklamálni.  Megjegyezném, hogy azért voltam biztos a 0 forintos számlában mivel a 4 mellékmérő fogyasztása megegyezett a főmérőn mutatott fogyasztással. Két dolgot megemlítenék: a főmérőn mindig van 1 m3 eltérés, hol negatív, hol pedig pozitív irányba. A 11. 000.- Ft-os összegben már benne volt egy 3. 000.- Ft,-os jóváírás is, mivel túlfizetésünk volt (ne kérdezzétek honnan, újabb anomália). Ügyfélfogadási időpontjuk emberbaráti, hétfőn 8:00-20:00, a többi napon 14:30-ig. Szóval összefoglalom az ügyintézőnek a problémámat, majd jöttek a szokásos dolgok: fejvakarás, szemöldök összehúzás, hümmögés, majd a bónusz „Gizike megnéznéd ezt nekem”. Ketten sem tudtak rá mit mondani, így hát csak egy dolog jöhetett szóba: írjam le a panaszt és kivizsgálják. Leírtam, kivizsgálták (30 napon belül) és megállapították, hogy ez így a legnagyobb rendben van és fizessünk.[...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.