Naiv ügyfél annak ellenére az Extreme Digitaltól rendelte meg a billentyűzetét, hogy nem volt készleten. Rendelésnél 2 nap volt a szállítás határideje, visszaigazolásnál 3, aztán egy hétig semmi: Elég rég kezdtem tőlük beszerezni termékeket, még akkor amikor még csak egy kis sufnibolt volt a Visegrádi utcában. Régen nem is volt velük semmi gondom, de ahogy egyre nagyobbak lettek, a problémák is megjelentek és egyre sűrűbben. Elég kitartó és türelmes ember vagyok, de nálam most telt be a pohár végleg. 1 hete rendeltem tőlük egy billentyűzetet, ami nem volt egyik boltjukban sem raktáron, csak a központi raktárukban volt. (Ezzel akkora nagy gond nincs is, utóbbi 1-2 évben erre álltak rá, hogy lassan már egy usb-s egér sincs raktáron a boltokban.) Megrendeltem a terméket, a weboldalon megrendeléskor 2 munkanap volt megadva, hogy leszállítják az általam kijelölt boltjukba a rendelt terméket. Amikor megkaptam levélben a visszaigazolást, akkor ott már 3 munkanap szerepelt. (Gondoltam is magamban, hogy jól indul a dolog.) [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.