Óriási lökést az adott a Microsoft Xbox videojáték-konzoljának a júniusi ráncfelvarrás, amelynek eredményeként vékonyabb dobozt kapott a játékgép, csendesebb lett, és ami fő: képessé vált vezeték nélküli internet-csatlakozásra is. Az Xboxból 443,5 ezret adtak el az Egyesült Államokban júliusban, ami több mint kétszerese a 2009. júliusinak - derült ki az NPD Group Inc. piackutató cég adataiból. A Microsoft konzolja ezzel megelőzte két nagy versenytársát, a Nintendo Co. Wiijét - ebből nagyjából az egy évvel korábbival megegyező mennyiség, közel 254 ezer talált gazdára - és a Sony Corp. PlayStation 3-át (ebből viszont 76 százalékkal több, 214,5 ezer kelt el). Utoljára 2007 szeptemberében vezette a nagy hármas rangsorát az Xbox, akkor a csak a Microsoft gépén használható Halo 3 című szuperharcos-videó megjelenése keltette fel a vásárlók érdeklődését a konzol iránt. Minden bizonnyal a foci-világbajnokság hatásának tudható be, hogy a legnépszerűbb videojáték az Electronic Arts NCAA Football 11 programja volt, amelynek xboxos változata 368 ezer, playstationes kiadása közel 299 ezer példányban fogyott el. A USA videojáték-iparának egésze viszont gyenge időszakát éli: már az ötödik egymás követő hónapban esik a bevétele. Júliusban 8,16 milliárd dollár folyt be a cégek kasszájába, 14 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbinál.

Forrás: iPon
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.