Vádat emeltek egy nagykőrösi karbantartó ellen, akinek a munkáltatója tévedésből csaknem hatmillió forintos havi bért utalt át, amit ő elköltött – közölte a Pest Megyei Főügyészség szóvivője pénteken.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

96 hozzászólásarrow_drop_down_circle

m.macskosz
@JAJMÁR: @nemkati: A NAV a jogosan visszajáró összeget visszautalja.
@gibgab: Ez nem így működik. Ha a munkavállaló jóhiszemű lett volna, rögtön jelzi,
hogy tévedés történt. Ez olyan elvi szabály, mint az, hogy a nagy értékű talált tárgyat is
le kell adnod. Ez nem olyan, hogy a pénztártól való távozás után ...
@nemkati: Azokra a munkáltatókra, akik inkorrekt módon bánnak a dolgozóikkal,
a törvény kőkemény szigorával le kellene sújtania, de!
Amíg a rossz nyelvek szerint Simicska/Mészáros/Lázár fivérek/Pintér cégei feketén,
szürkén, pepitán alkalmazhatnak embereket, --és amíg Polt Péter a legfőbb ügyész,
Gaskó a fő szakszervezeti fősunyi, --addig erre vajmi kevés az esély, sajnos. :(
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
pbalage
az internet bugyraiból elő lehet halászni hasonló eseteket, amiből kiderül, hogy
mindenkinek állampolgári joga, hogy hülye legyen.
A pénz ugrott, polgári peres úton visszakövetelhető, de a vádemelés azért már súlyos volt ebben a kategóriában.
Csak nem a Simicska-birodalom egyik alkalmazottja volt az illető?

Fogházbüntetés, meg ilyenek... na kapjátok be...
én is simán elkölteném, ha találnék pár misit a számlámon, és még boldog is lennék.
Ja, hogy elkúrták? Saaaaajnááálom...
Omambijik
@pbalage: Mennél te is a sittre. Ott sajnálhatnád.
pbalage
@Omambijik: te normális vagy?
Egy igazi jogállamban úgy bukja az ügyet a munkáltató, mint a huzat.
tivoli
@pbalage: Én csak megkérdeztem volna, hogy ez hűség pénz-e a további hozzáállásomhoz, és kit kell érte megölnöm?
A többi stimmel, a tévedés felelőssége a kifizetőé, de tévedni nem emberi dolog?
:-/
Omambijik
@pbalage: Én az vagyok. Te meg egy barom, aki jogásznak hiszi magát.
m.macskosz
Istenkém, nem vette észre. Volt már ilyen, úgy híjjjjjjjjjjjjjjjják Szijjártó. Csak neki volt annyi a számláján, hogy simán vissza tudta fizetni.Ez a karbantartó meg nem.
Azért az ég óvja azt az intézményt, amit ez a hülye tartana karban!
@pbalage: Itt nem lehet jóhiszeműséget feltételezni,
ember nincs, aki egyszerű szak- vagy betanított munkásként feltételezi,
hogy 60ezer nettó helyett 6 millió jogszerűen landolt a számláján.
pbalage
@Omambijik: az a helyzet, hogy az igazság odaát van...

vegyük pl. a következő esetet (egyszerű lesz, hogy fel tudd fogni)
Éldegélsz otthon egy családocskában.
Megéhezel.
Benézel a hűtőszekrénybe, látsz ott egy szép nagy darab sült csirkét.
Megeszed a kétharmadát.
Jönnek ám aztán a családtagjaid, és jól megvernek érte.

Akkor ez most lopás, vagy családon belüli erőszak?
Fogod?
Vagy esetleg asszociációs készséget küldjek interneten tenéked?
pbalage
@tivoli: én a polgári peres eljárás útján való visszakövetelést reálisnak tartom, bár az is bukta, a perköltség sajna a nyertest terheli,
viszont a felfüggesztett fogházbüntetés fenyegetése... na az volt a meredek számomra.
gibgab
Kérdés: Ki hibázott? Aki hibázott, azt terheli a felelőség. Szerintem!
pbalage
@Omambijik: hmmm... te éppen jó leszel aktuális fidesz/jobbik/neokommunista felfogásúnak, remélem mást is kommentelni fogsz, mert a szandokan és a többiek kezdenek kikopni.
nemkati
És mit érdemel az a munkáltató, aki hónapokig nem fizeti ki a munkavállalók ledolgozott munkájáért járó munkabért?
JAJMÁR
Nézzük meg a másik oldalát is: pl. az adómat eltévesztem, és egy nullával - az még belefér, - többet utalok. Várhatom-e, hogy a címzett visszaadja, vagy örökre le kell mondanom róla?
m.macskosz
@JAJMÁR: @nemkati: A NAV a jogosan visszajáró összeget visszautalja.
@gibgab: Ez nem így működik. Ha a munkavállaló jóhiszemű lett volna, rögtön jelzi,
hogy tévedés történt. Ez olyan elvi szabály, mint az, hogy a nagy értékű talált tárgyat is
le kell adnod. Ez nem olyan, hogy a pénztártól való távozás után ...
@nemkati: Azokra a munkáltatókra, akik inkorrekt módon bánnak a dolgozóikkal,
a törvény kőkemény szigorával le kellene sújtania, de!
Amíg a rossz nyelvek szerint Simicska/Mészáros/Lázár fivérek/Pintér cégei feketén,
szürkén, pepitán alkalmazhatnak embereket, --és amíg Polt Péter a legfőbb ügyész,
Gaskó a fő szakszervezeti fősunyi, --addig erre vajmi kevés az esély, sajnos. :(
tivoli
Tökéletesen egyetértek. Senki nem lehet annyira jóhiszemű (hülye), hogy azt higgye prémiumként kapta ezt az összeget.
tivoli
pbalage ma, 13:49
Polgári per? Nem kellene odáig fajulnia a dolognak. 6 millió elég komoly összeg ahhoz, hogy más úton is be lehessen hajtani a "jóhiszemű" munkavállalón.
Aztán az még örülni is fog, hogy visszaadhatja.
levarosbukta
Én betelefonáltam volna a pénzügyes Mariskának hogy nem annyi fizetést kaptam mint szoktam, jó van-e ez így! A Mariska meg rávágta volna simán hogy jól. Innentől kezdve szerintem nincs kérdés :):)
gibgab
@m.macskosz: Én ezt értem. Amilyen hülye vagyok, én rohantam volna a munkáltatómhoz, hogy itt valami nem stimmel. Mégis úgy gondolom, hogy a felelőséget annak kell viselnie, aki hibázott.
m.macskosz
@levarosbukta: Aztán riszteltetek volna, és boldogan éltek, amíg meg nem haltok, úgy gondolod?
m.macskosz
@gibgab: Nem vagyok jogász, de az emberi igazságérzet sem azt diktálja, hogy az ügyintéző fizesse ki a 6 millát, a karbantartónak meg haja szála se görbüljön! Még orvosok is tévedhetnek, sajnos, holott náluk nagyobb a tét, de emberből vagyunk, tévedhetünk.
Más lenne a helyzet, ha 1-2 ezer forintról lenne szó, az előfordulhat, hogy nem veszi észre az ember, de hat milla azért csak szemet kell hogy szúrjon egy átlagos magyar állampolgárnak!
m.macskosz
@gibgab: Azt hiszem, az ügyintézőnek volt/van pár álmatlan éjszakája,
gondolom, a víz kiverte, amikor kiderült a dolog.
Talán egy enyhe infarktus sem kizárt ilyenkor.
gibgab
@m.macskosz: Na látod! Itt a becsület kérdése, de manapság nem ebből élnek meg sokan és jól.
gibgab
@gibgab: Nagyon sajnálom, nyakába varrhatják az egészet.
gibgab
@m.macskosz: Nagyon sajnálom, nyakába varrhatják az egészet.
m.macskosz
@perfekt: Mert nem volt ott az értekezleten? :)
m.macskosz
@levarosbukta: Ha csinos lenne, még a kezét is megkérnéd,
akkor házassági szerződés sem kéne, egyenlő vagyonnal indítanátok. :)
levarosbukta
@m.macskosz: Na hallod, most hogy mondod! :) :)
Meine Ehre heisst Treue
Ez már régi hír.
Mivel szépen a seggére vert a pénznek, legalább van munkahelye.
m.macskosz
@Meine Ehre heisst Treue: És, ha a cége mielőbb vissza akarja kapni a pénzét,
komoly béremelést és prémiumot is kaphat! :)
Meine Ehre heisst Treue
@m.macskosz: DDD

És még én vagyok perverz... DDD
nemkati
@gibgab: 15:12 Állítólag a népi szólásmondások mindig nagy igazságokat tartalmaznak. Ide az illik, hogy: "Ha adnak, fogadd el, ha ütnek, szaladj el!" :DD
Yoda69
Aki hibazott megkapja a bunteteset a cegtol. Ettol fuggetlenul azonban az illeto nem kolthette volna el a penzt az aktualis jogallas szerint. Jeleznie kellett volna a munkaltatonak es visszautalni. Termeszetesen az utalas koltseget a munkaltatonak meg kell teritenie.
Igy viszont varhatoan felfuggesztett borton lesz a vege, plusz az elkoltott penz megteritese. Ha nem tudja megteriteni akkor vegrehajtas. Ha nincs mit behajtani akkor tenyleges borton.
Yoda69
@Horizont: A talalt penz mas teszta. Elvileg azt is be kell szolgaltatni, de ha nincs tanu vagy bizonyitek arra hogy hogy talaltad, akkor megtarthatod.
A jog gyakorlatban erres is van negativ pelda. A ficko penzt talalt felvette, es hazavitte. Viszont egy kulteri kamera rogzitette, mint ahogy azt is, hogy ki hagyta el. A felvetelek alapjan megtalaltak az illetot, es vissza is kellett adnia a penzt.
szandokan
@pbalage: Mit értesz az alatt, hogy kezdek kikopni?
ila51
@m.macskosz: 18:08...ez jó...és még imádkozik , hogy hosszú életű legyen itt e földön :)
kukac50
A bérszámfejtő nem tudott számolni?
csip-csop
ha eltapsolta jò tette, azt kell megbuntettni aki tèvedèsbol kuldte e tèvedtnek.
szandokan
@csip-csop: Már miért tette volna jól? Már ne haragudj, de egy dolgozó, aki teszem fel keresett eddig havi 200 ezret, és egyszer csak kap 6 milliót, az tényleg ennyire hülye kell, hogy legyen? Még ha karácsony lenne, megérteném, hogy elhitte, de így, júliusban...:-)
csip-csop
ha 200 ezret keres havonta ès a szàmlàjàn làt 6milliòt teszerinted mièrt kène neki vissza adni! az fizessen aki tèvedett. en se adnàm vissza ,ha talàlok 6 milliòt. ( ha vissza adod, akkor ugy se leszel meghàlàlva, csak egy megkoszonom-mel el vagy intèzve.)lopni nem megyek, de ha talàlok zsebre teszem.
szandokan
@csip-csop: De ezt nem úgy találta a járdán, vagy egy kukába dobva. A magam részéről pedig bármekkora összeget találnék, leadnám, mert valószínűleg valaki másnak is kell az a pénz, a tulajdonosának. Én egyszer elhagytam a táskámat, benne voltak az irataim,, bankkártyám, készpénz, stb., a lényeg, hogy több tízmillió forintommal lehetett volna gazdagabb, de az első dolga az volt, hogy leadta a rendőrségen. Igaz, a bankkártyámat azonnal letiltattam, szóval nehéz lett volna meglopnia annyira, de az ilyen embert nagyra tudom becsülni, és hálám jeléül kapott is egy milcsit a becsületességéért. Csak az a pénz ér valamit, amiért megdolgozunk, minden másnál többet ér a becsület.
JAJMÁR
@csip-csop: 22:38 Nem így van, ez "lopás", hiszen tudta, hogy nem az övé. A "téves utalás" megesik, még az üzleti világban is. Még nem hallottam, hogy ebből gond lett volna. Képzeld el, hogy véletlenül 2x utalod egy havi rezsidet, mit szólnál hozzá, ha nem küldenék vissza?
A talált pénz sem a Tied - na, persze, ha pénzt veszít el az ember, arra általában keresztet vethet - de nekem már adta vissza taxis a pénztárcámat! Van ilyen is :)
szandokan
@JAJMÁR: Az ilyen ember rohanna egyből a pénzéért, és verné ki a balhét, ha mondjuk kétszer fizette volna be a vízdíjat tévedésből...:-)
pbalage
@szandokan: nem te kezdesz kikopni, hanem a többiek, téged örömmel látlak, jöhetnének még a haverjaid, mert már régen pöccent be az agyam.
szandokan
@pbalage: Nekem barátaim vannak, de egyikről sem tudom, hogy itt lennének. Akik szórják itt néha a sületlenségeket, és Fideszesek, azokat mégcsak nem is ismerem.
csip-csop
@JAJMÁR: akkor szerencsèd volt, hogy vissza kaptad a pènztàrcàd. egyszer ellloptàk a tàskàmbòl a jogositvànyomat, ès hogy mègegyszer meglegyen, olyan utànna jàràsomba kerult, hogy elment az eszem. Azòta megfogadtam, hogy akàrmit is talàlok sohatobbe nemadok vissza semmit.
csip-csop
@szandokan: a becsulettel ma màr nemlehet meggazdagodni.vège annak az idonek, hogy " jòtevènysègi szolgàltatàs"
Pisti271
@szandokan: Kíváncsi vagyok, te mint munkaadó hogy járnál el,
ha a téves kifizetés nálad fordul elő?
Dr plágium
Félhavi munkabér 5,9 millió? Azt hitte mint karbantartó több bért kap mint az ingyenélő képviselők?
Ez egy IQ bajnok!
Velem is előfordult már, hogy tévesen utaltam, és vissza kaptam a többlet befizetést...
JAJMÁR
@csip-csop: 23:41 Szerencsémre a taxisomtól még nem loptak semmit? Vagy csak rendes ember .
Nem értem a történetedből levezetett következtetésedet, ha már tapasztaltad, milyen bosszantó az elvesztett, ellopott okmányok pótlása, ez nem arra ösztönöz, hogy Te visszaadd másoknak, ha találsz?:
tivoli
Egy ilyen idétlen témán rágódni? Látszik, hogy mennyire különbözően gondolkodtok. Most már csak egy analitikusnak kellene átolvasni és szelektálni. Ezt mennybe, ezt pokolba, ezt börtönbe, ezt diliházba, ezt óvodába, ezt vissza az anyja kínjába... :-))))
csip-csop
@tivoli: mi nem ràgodunk, csak megosztjuk a vèlemènyunket, ès nèha jòt nevetunk, ha van 5 percunk akkor irogatunk, mèg is hogy teljen az az 5 perc. nem kell neked olyan komolyan venni, hogy ràgodunk a tèmàn. Gondolom, hogy màs dolgon ràgodunk, mikor nem ulunk a compiuter elott.
Cicamama55
Na egy kicsit én is rágódok akkor még rajta! A személyes véleményem az, hogy ennyire hülye senki nem lehet, hogy azt hiszi, azt a sok pénzt jogosan küldték a számlájára! Nekem még olyan, hogy több érkezett rá, soha nem volt. Kevesebb igen. Az adó jóváírás maradt le...Következő hónapban helyre igazították, megküldték azt, amivel elmaradtak. Én biztosan nem mertem volna hozzányúlni a karbantartó helyében, hisz ha valami jár az embernek, azt úgyis vissza kell adni! Tisztában volt ezzel szerintem ő is...
tivoli
@csip-csop: Ha én komolyan venném, meg se szólítanám a nagyérdeműt. :-) Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy hányan hányféleképpen viccelődnek, nevetgélnek itt. Ergo, nem lehet olyan tett, vélemény amellyel mindenki egyetért.
tivoli
@Cicamama55: ma, 12:46
Ebben például egyetértek veled. Aki meg másképpen gondolja mint mi, annak valami hibádzik az erkölcsi felfogásánál.
csip-csop
igen, èn is egyettèrtek amit mondasz, de tudod ahàny ember, annyi fèlekèppen gondolkozunk, ès ez igy jò. mert a mi sok minisztereink kozul csak a viki esze dolgozik, ès gondolkodik ès mi 10 millioan rà baszkuràltunk.
Cicamama55
@Cicamama55: javítok!!! ha valami nem/!/ jár az embernek...
szandokan
@Pisti271: Még nem fordult ilyen elő. Egyébként érdekes a felvetésed, majd gondolkozom rajta. Az biztos, hogy ilyen esetben két ember volna a hibás, és az egyik sem én vagyok.
szandokan
@csip-csop: Talán ezért is vittem sokra...:-)
Pisti271
@szandokan: Azt hittem automatikusan fordulsz a Munka Törvénykönyvéhez.
Ha a dolgozónak bármilyen okból kevesebbet fizettek, azt a következő kifizetéskor
korrigálni kell! Ha valakinek többet utalnak, azt úgy kell tekinteni, mintha munkabér-
előleget vett volna fel, és annak szabályai szerint részletekben levonni.
Mivel ez most jelentős összeg, egy kicsit megbolondítja majd az adóbevallást,
de egyéb problémát nem okoz, pláne börtönt és ilyesmiket.
micfild
@tivoli: Egyrészt,,,,
másrészt szerintem annyira ostoba volt, hogy azt hitte nem jönnek rá.,,,,,és övé lehet a pénz.
Dr plágium
@Pisti271: ebben az esetben nem téves bérszámfejtés történt, hanem téves utalás! Nagy különbség ám!
tivoli
@micfild: Aha! És vajon az esze rögtön helyreugrott volna a megfelelő tartományba, ha egy ezressel kevesebbet kapott volna? :-DDDD
tivoli
@csip-csop: ma, 13:31
Jó amit mondasz szerintem, de mi a frásznak kell a Vikit minden szarba belekeverni? Valami paranoia?
csa-csa
@tivoli: teljes egyetértésem! ehhez az ügyhöz aztán tényleg semmi köze a Vikinek!
csa-csa
@Cicamama55: Teljes egyetértésem! Úgy 13 éve 36 ezer ft-ot utalt át az APEH tévedésből. Abban a pillanatban telefonáltunk hogy valami nem stimmel, visszautalták azzal, hogy ez az összeg jár. Csak nem nyugodtunk, tudtuk még mindig nem ok valami, bement a Zuram személyesen és kiderült egy hibásan kitöltött adóív alapján mégsem volt jogos az a pénz. Máig örülünk hogy utánajártunk. Úgyis mi bactunk volna rá! így Ők is, de főleg mi is nyugodtan aludtunk.
szandokan
@Pisti271: Azért gondolhatta volna, hogy nem kapott ekkora fizetés emelést váratlanul.
csip-csop
@tivoli: azèrt tettemhozzà a vikit, mert pont ide illo amit mondtam neked.
tivoli
@csip-csop: Mármithogy 10 millióan rá maszturbáltunk?
csip-csop
@tivoli: nem! mert 10 millioan ràszavaztak.
csip-csop
@szandokan: orulokneki, hogy szerencsès vagy ès sokra tudtad vinni az èletben az àlmaidat. csak igy tovàbb!
tivoli
@csip-csop: ma, 20:21
Hol? Mert itthon aztán nem, csak trükközés volt a számokkal, jó ha volt az pár százezer vagy egymillió érdekelt. Hiszékenyt nemigen gondolok, mert akinek az elmúlt időszak nem volt jó, nem valószínű, hogy elhiszi, hogy a következő az lesz.
csip-csop
@tivoli: pedig èn optimista vagyok, ha az elozo èv nemvolt jò, akkor remènykedem a kovetkezo jobb lesz.
tivoli
@csip-csop: Reménykedni mindig kell, csak nem a választási igéretekben.
csip-csop
@tivoli: nem a vàlasztàsi igèretekben nem remènykedek, mig anyàm ès apàm èltek, mindig megkèrdeztem oket, hogy kire kell szavazni, mert addig mig èltek nem èrdekelt a politika. de mostmàr jobban odafigyelek.
tivoli
@csip-csop: Nem feltétlenül egészséges dolog. Próbáld magad függetleníteni politikai pártoktól, mert azok nem érted vannak, bármit is mondanak.
Nekem bejött.
JAJMÁR
@Pisti271: 14:20 Szerintem ide ez vonatkozik.
"164. § A jogalap nélkül kifizetett munkabér hatvan napon túl akkor követelhető vissza, ha a munkavállalónak a kifizetés alaptalanságát fel kellett ismernie, vagy azt maga idézte elő."
Vagyis még 60 napon túl is visszakövetelhető! Ezt mondatja a józan ész is, hiszen ilyesmi előfordulhat., s ebből nem lehet precedens. (Micsoda visszaélésekre adna lehetőséget!)
Pisti271
@JAJMÁR: A cikkből kiderül, nem a teljes összeget költötte el, bár az is tetemes
összeg, és nem jól tette,
A téves utalás nagyobbik részét visszafizette, a többit részletekben vonják tőle.
Ez eddig teljesen normális eljárás, börtönbüntetés, még ha felfüggesztett is,
egyik félnek sem jelentene semmi pluszt, inkább előnytelen lenne.
A feleknek bíróság nélkül megegyezésre kell törekedni, nekem úgy tűnik,
ez megtörtént, és nem hiszem, hogy ez közveszélyesség miatt, hivatalból
üldözendő lenne.
JAJMÁR
@Pisti271: Nem kívánok én rosszat ennek a karbantartónak, nem erről van szó!
A 14:20-as hozzászólásodra reagáltam, amiben az Mt. jogszabályait idézted, miszerint a többlet járandóság nem okoz a munkavállalónak különösebb problémát, azt a munkáltatónak úgy kell tekintenie, mint fizetési előleget.
Ugyanis nagyon könnyű elírni (pl. ha a "számok ezresben értendők" felirat szerepel valahol, de mégis kiírja az ember a nullákat, máris millió lesz), de ha ennek a "tévedésnek" az a következménye, hogy pusztán kamatmentes munkabérelőlegnek tekintendő, az már közveszélyes lenne.
Rafinált nép a magyar, megszaporodnának hirtelen a "tévedések".
Megtaláltam azonban azt a fenti paragrafust is hozzá, tehát nem egészen így van.
tivoli
Ha jobban belegondolok, nem is volt annyira hülye logikája az ipsének. Ezzel a húzásával bebiztosította magának a munkahelyet hosszú távra, hogy lehessen tőle visszavonni a milliókat. Másodszor: ez kamatmentesen történik, nem a bankok közismert hitelpolitikájával.
Harmadszor: mit számít az a kis felfüggesztett, majd csak meglesz valahogy, ha nem is kell mennie szavazni.
@JAJMÁR:
JAJMÁR
@tivoli: 10:57 Pontosan! (Bár szerintem nem gondolta át, - akkor elköltötte volna mindet.) Egy kiskapu lapul a törvényben, ahogy arra Pisti271 rávilágított, igaz nagyon szűk, és nem is lehet nyitva hagyni :)
tivoli
@JAJMÁR: ma, 11:03
és arról jutott eszembe egy régi történet egy sikkasztóról, aki nem került köztudatba, még rendőrségi ügy sem lett belőle. Azóta is a cég egyik "legmegbízhatóbb" dolgozója, és mindene meg van ami azelőtt nem.
Szóval, fel lehet fogni munkahelyi kölcsönnek is, csak a többi dolgozó nehogy vérszemet kapjon.
JAJMÁR
@tivoli: 11:18 ...a fél ország vérszemet kapott :DDDDD
(megkörnyékezik a bérelszámoló hölgyeket :) )
Pisti271
@JAJMÁR: Amikor még melóztam meglehetősen jó minőségű Excel táblákat gyártottam munkaidő, termelés, stb nyilvántartására. Mindenütt ellenőrzéseket raktam bele, ha egy érték irreális volt, felugró ablakkal figyelmeztetett. Persze ehhez már makrókat kellett írni, de az csak egy alkalom, a táblázat pedig évekig van használatban.
JAJMÁR
@Pisti271: 11:36 Igaz, a legtöbb táblázat már figyelmeztet. Mégis valami ilyesmit tudok elképzelni, és elég, ha egy valaki elköveti a hibát, és így jut el az utalóig. Persze az sem kizárt, hogy ott hibáztak. (A rezsiszámláknál is előfordult már, hogy valaki tévedésből milliós számlát kapott.) A hibákat soha nem lehet 100%-ig kivédeni.
(Egyébként grat. az Excel tudásodhoz :) )
Katalina62
@szandokan: Ebben teljes mértékben egyetértek! Mert nincs szerintem olyan ember, akit ha csak pillanatokra is, de nem lehet megkísérteni, de a becsület, az becsület!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.