Orbán Viktor miniszterelnök szerint az Oroszországgal szembeni gazdasági szankció politikája ellentétes a magyar nemzeti érdekkel.

A kormányfő pénteken a Kossuth Rádió 180 című műsorában azt mondta, egyetért Robert Fico szlovák miniszterelnökkel abban, hogy a Nyugat által szorgalmazott szankció politikája "többet árt nekünk, mint az oroszoknak". "Lábon lőttük magunkat" – fogalmazott.

Orbán: Lábon lőttük magunkat

Orbán Viktor elmondta: keresi a partnereket ahhoz, hogy változtasson az Európai Unió ezen politikáján.

A kormányfő szükségesnek nevezte egy olyan konferencia összehívását, amelyen az unió és Oroszország megtárgyalja együttműködése jövőjét, távlati terveit, amelyek között fontos kérdést jelent Ukrajna is.

84 hozzászólásarrow_drop_down_circle

volvós
Csak tudnám, min röhög a studióban ???
Azon, hogy megy az ország a szakadék felé ???
Szánalmas !!!és kényszermosoly...
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
coni
Pontosabban az országot lőtték lábon és most felelőst keresnek..
Gemüs52
@JAJMÁR: Ő lőhetne lejjebb ,de a pocaktól nem látja a célt !
silber13
Nem baj, nem probléma, használjon sörétes fegyvert. Valamelyik sörétszem hátha...
pbalage
A történetből véletlenül kihagytam egy részletet
A nyálról akartam elmondani egy újabb érdekeset
Mund Wasser sind dach gespritzlich noch dazu geschossen
Ellentétben Hohenzollern spritzen sprutz und Morgen

Minden éjszakán erről álmodok
Bárcsak engem is nyálom lőnének
Egy é-é-éjszakán vadnyugati emberek...

lá-la-láá-láá-das mundwasser ist ein todlich Opfer.
it means Unfälle, de ez ne zavarjon seeenkíííít...

jó kedvem van.
coni
40 év orosz elnyomás után kicsit lehetne naprakészebb abból, hogy néhány tonna alma nem ér meg ismét 40 évet, már ha jól fordították Zsirinovszkij legújabb kirohanását...
almosd
Pont fickóval ért egyet ,szánalmas,a gyorsnaszádot nem kellet volna csak! putyesz felé irányitani .
bögöbö
Be kéne próbálkozni egy kétoldalú különmegállapodással az oroszokkal. Ha már szabadságharc, legyen kövér! :)
pbalage
@bögöbö: ez az, toljuk oda nekik a kövért, úgyis zsírhiány van. Támogatom az ötletet!
volvós
Csak tudnám, min röhög a studióban ???
Azon, hogy megy az ország a szakadék felé ???
Szánalmas !!!és kényszermosoly...
bögöbö
@volvós: szerintem nem tudja... :( Már rég kirúgtak mindenkit a közeléből, aki elmondhatná neki...
Mobil123
@volvós: Most komolyan kivert a víz ettől a képtől pláne úgy hogy tudom ez az ember vezeti az országot. Maga a pokol az a fej!
volvós
@Mobil123: Te is látod rajta a pszichés állapotot, a gonoszságot ???
Mobil123
@volvós: Azt is és ..inkább nem írom le mit még.:-((
JAJMÁR
@pbalage: 09:31 Sírva vigad a magyar... de tény, hogy a nyálnak nagy szerepe van manapság :-D -
almosd
@Mobil123: ördögi vigyór..és sátáni kacaj :-))
Mobil123
@almosd: Többek közt:-D (én inkább felpüffedt egyre sötétebb fejet látok ami rémes)
almosd
@Mobil123: vizenyös a búra ,na de milyen legyen más úgy nincs benne :-)
nyanya001
Az a baj, hogy nem magatokat, hanem az országot !
dr. prédikátor
Cigus fecalicus!!!Már nyalsz is nem csak cumizol???Ne lábon lődd magad hanem fejbe!!!
volvós
"...Orbán Viktor elmondta: keresi a partnereket ahhoz, hogy változtasson az Európai Unió ezen politikáján..."

Azerbajdzsán, Észak-Korea,Albánia, Románia , Oroszország, Közelkelet
" Világ proletárjai közösüljetek !!! ! ( az egyes ülés kényelmetlen )
Cicamama55
Kicsit alább sikerült miniszterelnök úr! A talajt lőttük ki magunk alól...
Manhattan
Megyünk tovább... szemben (majdnem) az egész világgal! :(
bencemacska
Hát nagy baj van, ha valaki már saját magát lövi!
Nem maffia szokás a térden lövés? Persze az ellenfélét!
Január
Csak vigyázzunk, hogy el ne vérezzünk e "láblövés" miatt!
Amelyik ország annyira kiszolgáltatott a gazdaságában a külkereskedelmének gondolja meg, hogy mikor embargózik és ki ellen. Ma a mi embargónk olyan, mint anno Kínának az albán szolidaritás.
Mi túl kicsik vagyunk, az embargó a nagyok játéka.
coni
Meg is érkezett a nemzetközi válasz, a litván külügyminiszteré a legszellemesebb:
"Inkább a lábunkba lőjünk, minthogy fejünkbe lőjenek."
Látszólag a többi ország még nem felejtette el a múltat és félnek...
volvós
@bencemacska: 18:38
Eddig ugy tudtam, hogy csak a TEK-nél volt divat ( Kálvin tér )
rugacs
@coni: Te mit tettél az orosz elnyomás ellen?
A német megszállás jobban tetszett?
Kár, hogy azokat, akiket miattuk a Dunába lőttek, nem kérhetjük ki a véleményüket!
Mondjuk az oroszok miatt sok háborút nem vesztettünk el, annyit biztos nem, mint a németek miatt!!
A Trianont sem kimondottan az oroszoknak köszönhetjük...
Eddig ahányszor csak a németek mellé álltunk, mindig ráfizettünk...
Úgy látszik, kétszer sem volt elég...
Magyar közmondás: az okos a más kárán tanul...itt vannak annyira hülyék, hogy a sajátjukon sem tud ...
gybognarjr
Tehát a Stadionos viktor az Orosz agressziót támogatja és a Krim félsziget, majd Európa többi részeinek Orosz bekebelezésében segítkezik most! Keletre nyitott, a Nyugattal akar szembeszállni, Putyinnal szövetkezve. Ezzel természetesen az EU, a NATO és ha valamit számít az USA ellensége lett, mint terrorista államokat támogató szélső jobbos, fasiszta vezér! Gondolom erre jó a ⅔ többség és a magyar nép is felsorakozik mögötte. Csak akkor is ott legyenek szorosan a feneke mögött, amikor a következő vesztes háborúból kell az országot újra felépíteni, a halottakat eltemetni és szégyenben, idegen elnyomás alatt élni újabb néhány évtizedig. Csak így tovább magyar birkák, nem kell törődni a politikával, csendben kell menni dolgozni, megnézni az MTV-t, olvasni a Magyar Nemzetet, Magyar Hírlapot, Horthy szobrot avatni, Wass Albertet tanulni, Kerényi kultúrát élvezni, Fradi stadionban tapsolni. A Stadionos viktor, Magyarország egyszemélyes hadserege megvédi az országot minden ellenségtől, majd ellentámadással, győzedelmes hadjáratával elfoglalja Európát és az USA-t, megteremti a Legnagyobb Magyarországot.
rugacs
Mi (én ugyan nem!) ott lőttük lábon magunkat, hogy - bár mindig a kelethez tartoztunk - állandóan a nyugathoz akarunk tartozni.
Ahelyett, hogy saját magunk alakítottuk volna ki a saját magunk kis nyugatát.
Már megint azokhoz kötöttük magunkat, akik 1000 évig csak lehúztak és tönkretettek minket.
Persze köszönhető ez azoknak, akik annyira el vannak ájulva a nyugati jóléttől, hogy az anyjukat is eladnák érte! Nem hogy az országukat!
csikknorisz
@rugacs: Ja, mert Keletről csak jóakarókkal volt dolgunk ezer évig. Jöttek a tatárok, törökök, azok is mind jót akartak. Csak nem nekünk.
coni
@rugacs: az orosz elnyomásról vannak emlékeim (89-ig), a német megszállásról nincs.
De az Index éppen most tett fel egy cikket arról, hogy
"Az orosz külügy szerint Magyarország minden létező szerződést felrúgva, fegyvert szállít az ukránoknak"
Hiányzott ez nekünk?
index.hu/kulfold/2014/08/15/moszkva_fegyverszallitassal_vadolja_magyarorszagot/
kkalman
Jó lenne eldönteni végre, hová is tartozunk. Vagy most arra vár a kormány, hogy honnan jön előbb több-kevesebb, de inkább több pénz, hogy legyen mit lenyúlni?
Ha nem baltázzák el, akkor ismét, mint már annyiszor a történelemben, a rossz oldalra állunk, hogy újabb évtizedekig nyögjük a rossz döntés eredményét.
rugacs
@csikknorisz: Speciel mi is onnan érkeztünk!!!
rugacs
@coni: Látod ezért is jó lenne már eldönteni, kit tartasz hitelesnek?
Nekem úgy tűnik, bizonyos erők arra játszanak, hogy mindenkit összeugrassanak.
Az előbb azt vetetted a kormány szemére, hogy az oroszokat támogatja, most azt, hogy fegyvert szállít az ukránoknak.
Mellesleg kedvenc városomban a gyár egyik tulajdonosa ukrán, a másik egy orosz bank...és az emberek nem szeretnék, ha bezárna a gyár. Sem az egyik, sem a másik miatt. Ha már muszáj volt Horn apánknak eladnia...
csikknorisz
Amúgy javaslom mindenkinek, hogy hallgassa meg a rádió hangtárában, mert az írott sajtó elég gyengén adja vissza a félőrült eszmefuttatásait. De a lábonlövős szankciós részen kívül leszarta a többi hablatyot az európai média is, azt viszont a BBC-től kezdve a Eurenews-on át a Der Standard-ig elég sok helyen közölték.
rugacs
@kkalman: Hát 2004-ben már döntöttek...Az (egyik) gond viszont az, hogy aki mellé akkor álltunk, abszolut nem foglalkozik velünk. Ők helyettünk is gondolkodni akarnak. Anélkül, hogy a sorsunk érdekelné őket.
Ők beletaszajtottak a válságba, ám szívesen ki is kirántanának onnan, ha hagyjuk magunkat teljesen eladósítani, hogy végül minden úgy legyen, ahogyan ők akarják.
Ezt a folyamatot a 21. század előtt gyarmatosításnak nevezték.
Mi ugyan most némileg szembe megyünk velük, de ezért is örülnek ezek a krími helyzetnek, két legyet egy csapásra.
Sajnos az élet nem igazságos... :-(
Desischado
Mondom én, hogy emiatt az elmebeteg miatt még nagyon ráfaragunk! Soha nem lett volna szabad hatalomhoz juttatni! Elszigetelődünk lassan mindenkitől, és rossz hírünk van, és ha valami történik, biztos mi húzzuk a rövidebbet! Én a magam részéről a Nyugathoz húzok, nem kérek például a putyini Oroszországból! Meg kell állítani orbánt, amíg nem késő! Ébresztő, magyarok!!!
Tulipánfa
Mitől boldog ez a szerencsétlen "államférfi". Most az igazi elveinek megfelelően viselkedik. Mindenki le van sz...a amíg övé a hatalom.
Vasárnapiiskolás
Szívesen olvasnám hogy tökön szúrta magát,talán jót tenne az egojának..
JAJMÁR
@rugacs: Te foglalkozol az Eu-val? Mit akarsz, mit csináljon az Eu. Magyarországgal, Pelenkázza?
Unom már ezt a gyerekes badarságot. A lehetőség adva volt és van, talán többet kellene foglalkozni a kedves vezetőinknek az ország jövőjével, és kevesebbet a saját jövőjükkel.
(Igaz, ez áldozatot kívánna, egyébként meg soha nem érjük el azt a színvonalat, akkor jöhet a "mocskos multi kapitalista szöveg "? aztán gyerünk fejjel a falnak! )
Nem veszed észre a lényeget? Nem az eu-nak, a saját választott vezetőinknek nem vagy fontos se te, se én.
pensionar
Szerintem igaza van de amerika szolgai vagyunk.Csak ok szamitanak es geopolitikai erdekuk, a szolgak meghalhatnak szerintuk.Szidjak Orbant, nem tudok tavolbol mondani valamit, de johet roszabb szolga amerika reszerol.
mate03
@rugacs: Se a Németeknek ,sem az Oroszoknak!Hanem,tehetségtelen,vezetőinknek!Az Unióba ,Népszavazással léptünk be,elfogadtuk a feltételeket!Viktor ezt szeretné felrúgni!Csak azt felejti el,hogy ebben az országban a belépés óta szinte minden Uniós pénzből épült!Ha az unió megvonja az utalást,ki tehetjük a határnál a csőd táblát!
tivoli
@Desischado: tegnap, 23:36
A nyugati jóléthez oda kell születni. A keletihez dolgozni kellene. A kettő között Magyarország. Se nem okos, se nem szép, de dolgozni sem akar.
rugacs
@mate03: A Fideszt is népszavazással választották meg. Másodszor is. Persze szerintetek csalással. Te állapítod meg, melyik népszavazás volt hamis?
Amikor beléptünk, elfogadtunk feltételeket ...amelyeket azóta rendre módosítanak.
Pl. akkor még az egyik alapfeltétel az volt, az Eu nem szól bele a tagállamok belügyeibe.
Azóta pedig rendre beleszól, és ők akarnak irányítani.
És te sem tudsz mindent: pl. amit befizetünk az Unióba, azt a pénzt arra költhetnénk, amire akarjuk.
Amit kapunk, arra költhetjük, amire adják.
Te mit szólnál ahhoz, hogy a fizetésedet csak arra költhetnéd, amire a munkáltatód a beleegyezését adja? Vennél belőle kaját, de ő azt mondja, csak ruhára költheted.
Így éhen halnál, igaz szép ruhában temetnének el!
2004 előtt is volt élet Magyarországon. És nem is rossz!!
Voltak gyáraink, üzemeink. Amikre az Uniónak nem volt szüksége, hiszen ők is gyártottak mindent, de ők inkább piacot, mint termelést akartak.
2004 előtt Magyarország Európa éléstára volt. És most??
2004-ben csak annyira fordult át a föld, hogy a mi mezőgazdasági termékünk hirtelen már nem kellett az Uniónak.
Folytathatnám, de minek? Már leírtam itt többször, de hiába, aki nem akarja tudomásul venni, az mindent félre magyaráz.
Hozzászólásodból kitűnik, jólétre vágysz, de tenni nem akarsz érte!
Inkább eltartatnád magad!
Én nem segélyből élek, élnék, és ingyenélőket sem akarok eltartani.
Nem szorulok az Unio segítségére, mint ahogyan az ország sem szorult rá 2004 előtt!!
Te igen, mert eltartatod magad.
Szánalmas vagy...
nemkati
@Vasárnapiiskolás: Pontosan én is ezt gondoltam, mikor olvastam, hogy lábon lőtték magukat. Az is jó, de még jobb lenne, ha tökön szúrnák magukat. Minden okuk megvan rá.
rugacs
@JAJMÁR: A gyerekes baromság az, hogy az Unioval akarod eltartatni magad!
Dolgozni nem akarsz, ingyenélő élősködő vagy.
2004 előtt sokkal jobban éltünk mint most.
Te arra vágysz, hogy más kikaparja helyetted a gesztenyét, hogy más vállalja helyetted a felelősséget.
Te megelégedsz azzal, hogy hű kiskutyaként csontot kapjál, mert jól viselkedtél, és nyalod az Unio kezét, lábát, seggét.
Szolgalelkű vagy...
Én nem húznék se nyugatra, se keletre.
Felépíteném a magam magas életszinvonalát, anélkül, hogy egyiknek vagy másiknak megalázkodnék.
Én nem akarnék egy lenni a sok közül.
Örülök, hogy kimentek az oroszok, de nem azzal folytatnám, hogy Unio függővé váljak.
Kezdeném azzal, hogy az ingyenélő semmirekellőket kilőném a holdra!
JAJMÁR
@rugacs: 11:45 Bátor ember vagy, hogy engem ilyen szinten jellemezni merészelsz! Tudod, olyan bátor, mint a vak ló.. :)
A céljaidról miért írsz feltételes módban? Hát rajta, csináld... ki áll az utadba?
Az agresszivitásodat éld ki magadon.
tivoli
@rugacs: ma, 11:34
Nagyon jó írás, benne a lényeg!
herczeg0210
Még célozni sem tud ez a mini Szterelnök! Hát nem lábon kellet volna a lövés, hanem fejen! Sajátulag. nEKI:
rugacs
@JAJMÁR: A kritikád felér egy dicsérettel!!
Azonban tévedsz, amit írtam, a véleményem nem pedig a céljaim.
Én nem vagyok politikus, soha nem is akartam az lenni, s ezután sem szeretnék azzá válni.
Nagy hiányosságom: az arcomon a bőr sokkal vékonyabb, mint az övék!
És nem vagyok agresszív, de Kossuth volt az egyik ősöm... s Ő is a szabadságot szerette, az elnyomással szemben.
Ő hitt az ország felemelkedésében, én már sokkal kevésbé.
A vágyaim nem egyenlőek a céljaimmal.
És nem azért sem lennék jó politikus, mert nincsenek vezetői ambícióim, nem akarnám a véleményemet másokra erőltetni mindenáron!
Én elfogadom a te, ti más véleményeteket ...addig, míg nem akarjátok rám erőltetni!
S ha megpróbálnád, csak akkor ismerhetnéd meg a valódi bátorságomat!! :-)
perfekt
Én tudok valakiről, valakikről--akiket nem lábon,hanem tökön kellett volna,vagy kellene mostanság is lőni:Viktorandusz--mi ez a csúsztatás,felelősség áthárítás--mindig így dumálsz utasítottam, megvizsgáltam ,végrehajtattam, megépíttettem,intézkedtem--mikor valami kis baksist behajthatsz__most mikor szar van, még mi lőttünk a lábunkba mi???--majd ha olyan dinka leszek mint aki biztat!
rugacs
@perfekt: Nem értem a nevedet, mert még magyarul sem értesz és tudsz perfekt!!
A "baksis" jelentése: borravaló, ajándék!
A hiba más szóval: baki!
Tehát te valóban Dinka vagy!! Enyhe kifejezéssel!
világlátó
Nemzetvezetőnk okos megállapításai hol így, hol úgy, ahogy a fő cél megkívánja. Mi a fő cél, majd ő megmondja a 27ből 26 nak, mert ő tudja. Eu tagok vagyunk most már akárhogy is. Hogy nem tudtuk mibe lépünk? Persze hogy nem. De kilépni azért sem léphetünk, mert úgy járhatunk mint az egyszeri devizahiteles. Az autót vissza kell adnunk, de továbbra is fizetnünk kell az autó törlesztőrészleteit az utólsó hitelforintig.Még mindig nem tudjuk, mit teszünk az oroszok felé szállítandó exportunkkal. Talán meg kellene kérdeznünk a szerbeket, vállalnák e a vevő illetve a közvetítő szerepét, suttyomban.Ők miután nem EU . tagok, szállíthatnak, szállítanak is, mert ha ők sem tehetnék, több ezer termelő és gazdasági társaság esne hanyatt. Az azerbajdzsáni kereskedőház most igazán aktivizálhatná magát. De tudnék még felsorolni néhány országot, ahová elhelyezhetnénk az orosz exportcikkeinket, igaz a sertéshúst oda nem vihetnénk.
Szijjártó úr világkörüli útja eredményessége most igazán megmutatkozhatna. Nem akarok tovább ilyen cinikus lenni, örülnék ha találnának jó megoldásokat. Csak mindezt komolyan kell tenni és nem Fico visszhangjaként és nem ilyen " poénnak " rossz szlogennel. Lábon lőttük magunkat - helyett fogalmazzuk meg a valódi problémát valódi komolysággal. Ukrajna sorsáról van szó. Háborúról van szó. Senki nem akar háborút. Az egész világnak ki kell fejeznie, Oroszországnak azonnal be kell szüntetnie agresszióját Ukrajnával szemben. Ahogy eddig is, ezután is van megoldás az orosz - ukrán nézeteltérés megoldására.A szakadárokat mindenki terroristának tekinti az oroszok kivételével.Terroristákkal pedig a legkeményebben kell fellépni.
Az is igaz, az EU. urainak most már haza kellene térniök szabadságukról, amit a rendkívüli fizikai és szellemi megterhelést követően élvezhettek és komolyan kellene venniök Európa sorsát, mert Putyin úr úgy szétrugja a brüsszeli és strasburgi fészküket hogy többé nem rakják össze.
perfekt
@rugacs: 14:51 re---Te pedig szép vagy:-))
perfekt
@perfekt: bocs lemaradt--- mint a lefosott kilométerkő:!:-))
lajospapa
@rugacs: Elég sok hülyeséget tudsz már írni...
lajospapa
Európa soha nem tudott megálljt parancsolni, ha egy diktátor feltünt benne vagy a határain. Nem tudott ellenállni a töröknek addig míg az önmaga nem bukott. Nem tudott ellenállni Napóleonnak, nem tudott ellenállni Hitlernek, Sztálinnak. Ha Amerika nincs ma vagy egyik, vagy másik diktatúrája lenne. Ma ismét föltünt egy éhes gömböc, Európa megint azt nézi, hogy más állítsa meg, majd mi addig szépen kereskedünk vele. Hitlert sem állította meg senki mig azt látták csak a Szudéta kell csak Csehszlovákia kell, Ausztria kell. Őrizték a békét! Mi szépen csatlakoztunk Hitlerhez, mert ígérte Erdélyt. Ahogy most sem akar tudni összefogni az EU. pedig azért hozták létre.
Drága jobboldal! Azt hiszitek, ha Ukrajna nem lesz, Putyin idecsatolja a Kárpátalját?
Lehet, hogy megígérte Orbánnak?
rugacs
@lajospapa: A törököket anno csak mi tudtuk (időnként) megállítani. Bécsig sosem jutottak. Drága (és ezt értsd szó szerint) baloldal! Írásodból látszik, csak katonai szempontból értékelsz mindent.
Mikor az Unióba léptünk, akkor gazdasági szempontok vezették a vezetőinket, mint ahogyan most is, mikor az oroszokkal kötöttek megállapodást.
Hiba volt egyik is, másik is.
Gazdaságilag.
De rajtad, meg a hasonszőrűeken kívül a kutya se gondol ebbe hadászati vagy katonai indítékokat!
S bár az oroszok elég agresszívok (s most is hadakoznak), kizárt, hogy ismét az országunk megszállásán agyalnának.
Az viszont kirívóan agyatlan gondolat, hogy pl. franciákkal, vagy dánokkal, vagy németekkel kellene bővíteni egy orosz építésű erőművet!
Az meg az Uniót érintő kritika, hogy saját tagállamainak érdekeivel ellentétes döntéseket hoz!
Felrémlenek régebbi embargók, mikor pl. az USA olyan (Afrikai) országokra terjesztette ki, akikkel a franciák üzleteltek, s tettükkel maguk ellen fordították szövetségesüket.
Na most ez pont ilyen helyzet.
Az O.V. lábon lövésnek nevezte ezt, én inkább öngólnak hívnám!
Hogy stílszerű legyek.
rugacs
@perfekt: Milyen jól eldiskurálsz - önmagaddal! :-)
Legalább magaddal egy véleményen vagy :-)
perfekt
@rugacs: Rólad szól itt minden--túl hosszú ,manapság az ápolóid ebédszünete---,és sajnos ömlik belőled a 6 elemi.
JAJMÁR
@rugacs: 13:29 Kossuth az egyik ősöd? Hát nekem is, és minden magyarnak. Kossuth hitt az ország felemelkedésében, de te nem? Hit nélkül pedig nem megy, de az se lenne hátrány, ha leesne a hályog a szemedről! Nem a szabadság felé megyünk, sőt, éppen vele szemben, de ha elviekben is Kossuth leszármazottja lennél, akkor tudnád..
Amiket vágyaidként felsoroltál, minden ember vágya... felépíteni a saját életszínvonalat, nem megalázkodni mások előtt, és vállalni saját véleményünket, nem elviselni, ha mások ránk erőltetik a sajátjukat. Ezt szeretném én is csupán, és olyan országban szeretnék élni, ahol ez a természetes.
Te tényleg nem látod, hogy nem az Eu. fenyeget minket? (Messze nem tökéletes, de javítható! A másik alternatíva pedig eleve rossz, és nem javítható! )
A fürdővízzel nem kellene kiönteni a gyereket.
Hát, lehet, hogy nem vagy agresszív... de akinek az a véleménye, hogy a neki nem tetszőket ki kellene lőni a Holdra, ott erős "feszkó" van belül :)

Nem érdekel, hogy politikus vagy-e, csak azt remélem, hogy elgondolkodsz a mások véleményén, picit kilépve a magad "kalitkájából", ahova magad zártad, megadva a lehetőséget a "lehet, hogy neki van igaza" szempontnak!

(Én is megtettem :) )
Dr. Felipe
@rugacs: Mikor az unió Németországgal az élen nagy erőfeszítéseket tesz hogy gazdasági szankciókkal megfékezze a bolsevik előrenyomulást, te meg itt rugózol?
Aki még annyit se tud hogy ha kipenderítik az országot az unióból nyomban összedől a szaros kártyavár, annak nem sok esze van.
Ha vicctor nekiáll külön alkukat kimutyizni az oroszoknál, az lesz az utolsó csepp az unió poharában mert már így is tele van. Az országot úgy kibasszák az unióból hogy Belső- Mongóliáig repül.
rugacs
@JAJMÁR: Jaj, már fárasztó vagy!
Lapozzunk...
rugacs
@Dr. Felipe: Most brutális leszek: hülye vagy!
Egy gazdasági társulásba politikai nézeteket próbálsz belekeverni!
Ha ez szaros kártyavár, akkor az tőled szaros.
Mert betojtál az Eu-tól. :-)
Az Eu önszántából (és mert nem hülye, sajnos) esze ágában sincs kivágni bennünket, mert momentán a piaca vagyunk. És ahhoz, hogy nehogy túltermelési válságba kerüljenek - mint történt '62-ben - foggal, körömmel ragaszkodni is fog hozzánk.
Ráadásul ha kivágnának és az történne, hogy ott nem lenne végünk, az láncreakciót váltana ki, és ott vége is lenne az Eu.-nak.
Ők azért ezt nem hiszem, hogy kockáztatnák.
Veled ellentétben, ők az eszükkel gondolkoznak. Te nem tudom mit csinálsz vele, már ha egyáltalán van olyanod... :-)
Az Eu olyan mint a jó kereskedő: a rendszeresen visszatérő vásárlóit mindig kiszolgálja, akkor is, ha az morgolódik időnként. Az Eu nem a saját pénztárcája ellensége.
Leginkább azért, mert pont a pénz motiválja.
Téged mi motivál?
Az obszcénizmus?
Dr. Felipe
@rugacs: Jaja, az a hanyatló nyugat tartja még életben vicctor szaros kártyavárát de már nem sokáig.
Most már az unióban egyre több fontosabb dolog van annál hogy egy ilyen pitiáner kis félázsiai országgal szarakodjanak élén a dakota maffiafőnökkel.
Aztán majd pont a te fajtád fog a legjobban vonyítani a kotorékban ha az országot kibasszák az unióból.
lajospapa
Tisztelt hozzászólók! Hazánk nincs tiz milliós, nincs százezer négyzetkilométeres nincs svájci bankunk,olajunk stb. Lassan barátunk se, mindenki megbízhatatlannak tart. Próbáljunk meg hát nagyon csendben lenni, mindenkivel békében. Ma már nem lehet beleordítani a világba, hogy el a kezekkel Koreától, mert már az is nagyon közel van. Egy konfliktus esetén bármerről jönne csak a szembelévő másik oldali határnál állana meg az ellenség. Vagy a barát, mint 1944-ben.
Általában a kis kutya ugat hevesebben, de az erősebb kutya b@szik.
rugacs
@Dr. Felipe: Az én fajtám be sem lépett volna közibük!
Dr. Felipe
@rugacs: Akkor te bekajáltad a posványosi beszédet rendesen.
rugacs
@Dr. Felipe: Jártál történelem órákra?
Hallottál már a Görög birodalomról, a Római birodalomról, a Nagy Sándor birodalomról, a Britt birodalomról, a Mongol birodalomról, a Szovjet birodalomról, a Spanyol birodalomról, a Kínai birodalomról, a Francia gyarmati birodalomról és még sorolhatnám.
Ajánlom figyelmedbe:
hu.wikipedia.org/wiki/A_vil%C3%A1gt%C3%B6rt%C3%A9nelem_legnagyobb_birodalmainak_list%C3%A1ja
A történelem során a nagy birodalmak eddig mindig bukásra voltak ítélve - előbb vagy utóbb.
Voltak olyanok, amelyek több száz évig jól működtek, aztán vége lett.
Egyelőre még semmi bizonyíték nincs arra, hogy ez a mostani létjogosult.
Dr. Felipe
@rugacs: Nyilván hogy az unió sem fog létezni az idők végezetéig, de azt ne gondold hogy vicctor fogja belülről szétrobbantani. Annál azért egy kicsit előbb fogják kibaszni onnét az országgal együtt ha képtelen betartani az uniós rendszabályokat.
rugacs
@Dr. Felipe: Ő Unió párti - velem ellentétben -, eszébe sem jut robbantani.
Ő "csak" javítani akarja azt.
Mit is írt Jajmár az Eu.-ról: "(Messze nem tökéletes, de javítható! A másik alternatíva pedig eleve rossz, és nem javítható! )"
mate03
@rugacs: Arany bogaram 74-éves vagyok,40 évet végig dolgoztam,a munka mellett,kisiparosként,még 70-éves koromig dolgoztam! Nyugdíjamból,meg a félretett pénzemből.megélek!Nem szorulok,sem a te sem más,segítségére!Csak az ilyen,nagypofájú,narancsvérű embereket utálom!
Dr. Felipe
@rugacs: Ja hogy csak javítani akarja. Oh sorry. Ezt se nem tudtam. Bár azt már hallottam tőle hogy "mi leszünk Európa motorja"

Hát ha ez igaz akkor valóban neked lesz igazad. Az unió nem éri meg a holnapot.
világlátó
A már már sértő indulat szól belőletek. Ahelyett hogy régmúlt birodalmak sorsáról beszéltek, jobb lenne valamiféle egyetértésre jutnunk. A közös nevező országunk jelene és jövője.Attól tartok, kedves vezetőnk akarva, akaratlanul uralkodik a hazai szellemi élet felett. Lám, mennyire sikeres az Európai Unió ellenes szabadságharca. Nem az ő feladata ítéletet mondani a 27 országot magába foglaló " gyülekezet " felett. Kritikai megjegyzései, esetenként modortalan kiszólásai a " kócerájt sem tudnak eligazítani " meglehetősen arrogáns kinyilatkozásai csak azoknak és olyanoknak jelentenek igazi ütős szólamokat, akik nem látnak tovább a saját, no meg kedves vezetőnk orra hegyéig.
Remélem, vannak ebben az országban még olyan írástudók, akik tollat ragadnak és elmagyarázzák ennek a társadalomnak Magyarország jelenlegi állapotát, tennivalókat, még a kormány számára is megfontolandó tanácsokat. Nem a miniszterelnökünk zsebében lapul a bölcsek köve. Vezéri allűrjei, amelyeknek a fedezete a saját hűséges hűbérurai pénze és kiskirályi hatalma, valamint a közöttünk és velünk élő elbutított szavazótábora, egyre mélyebbre viszi országunk európai és tengeren túli megítélését.
Nem vagyok elragadtatva az Európai Únió működésétől, hatékonyságától, befolyásolhatóságától, vezetőitől, mégis az a véleményem, a mi helyünk és szerepünk bárhonnan is mérjük a világtérképen, mégis csak Európában van.Hogy nem azt kaptuk, amit reméltünk, az a megelőző évtizedek elsősorban társadalomtudományi hiányosságok egész sorában keresendő.A kapitalizmusból sokan csak a kevesek jólétét, a " szabadságot " látták, látják ma is. Az az 1,7 millió, aki most más nyugateurópai országokban él és dolgozik, tudna erről a jólétről és szabadságról beszélni. Mi most elvesztettük a korábbi jólétet is, a korábbi szabadságot is. A Kádár korszak jóléte és szabadsága sokakban él még. Igaz, nem volt világ útlevelünk, most van. ÉS??
Folytatnám ha beleegyeztek ?
világlátó
A csalódottság, a befelé fordulás, a szavazó úrnáktól való valóságos írtózás teljesen érthető. A kivándorlás szándéka még azokat is megmozdítja, akik eddig nem is gondoltak erre. A hazai lakosság legtehetségesebbjei, vagy egyszerüen a legbátrabbjai, no meg azok akiknek mind egzisztenciáális, mind családi állapota valamitől zátonyra futott, mind elmennek.Kik szavaznak mégis? Hát nézzétek meg! Érdeklődjetek ismerőseiktől. Aki titkolja, ő az egyik.Ők azok, közel egy - másfél milliónyian, akik tovább éltetik, fenntartják ezt az állapotot, no meg a kiválasztottakat. Ők azok, akik átszelleműlt és fátyolos tekintettel hallgatják hazai turulban született sámánjainkat, ugranak a hatvannégy vármegye és betyárcsapata hívó szavára, belépnek az új magyar gárda soraiba és elhisznek mindent, látják a fényes jövőt, a nemzet függetlenségét és szárnyaló szabadságát az olyan gonoszoktól, akik holmi hazaáruló szocilibsikomcsi férgek útján rágják édes hazánk szívét. Hogy nem szólal már meg valaki, mondjuk legfőbb hazai egyházi méltóságunk, hogy Állj ! Emberek! Mária országa nem juthat az enyészet sorsára!
Új társadalmi megegyezés kell a Nemzeti Együttműködés Rendszere helyett ! Új országprogram, mert a régi lefelé vezet. Európa olyan amilyen. Nem gondolhatja senki komolyan, hogy 26 ország vezetői, parlamentjei, pártjai mind rohannak a pusztulásba, de mi látjuk a szomorú sorsukat és mi kimenekítjük onnan édes hazánkat.Az európai létünk eddig csak viták tárgya, Mit kaptunk, mit adtunk.Olyan keveset tudunk erről mert megelégszünk a demagóg blöffökkel, félinformációkkal, amit még derék kormányunk egyes tagjai még táplálnak is.Vagdalkozunk mint egy részeg huszárképlár / a fehérváriaktól /ahelyett hogy megmondaná végre valaki miképpen leszünk mi az únió okos, jó példa a nemzeti megoldások terén illeszkedve az Eu. elveihez, alapdokumentumaihoz, eu.-s partnereinkhez.Amikor a munka alapu társadalomról hadoválunk Romániában, akkor azt is ki kellett volna ott rögtön hangsúlyozni, hogy / folytatom
világlátó
A munka alapu társadalomban a magas iskolai végzettséggel, komoly társadalmi kapcsolatokkalés megfelelő tőkével rendelkező emberek előtt nyílnak meg a lehetőségek.Ebből ma kevés van. A hazai gazdasági elit, a versenyszféra vezető menedzserei gyermekei, no meg a politikai elit gyermekei előtt ott van a lehetőség. És a többi? A leszakadók, a munkások, a sodródók akik mind a létminimum alatt élnek?
A már alig érzékelhető vékonyságú középréteg értelmiségi családok gyermekei az legnagyobb utánpótlása a külföldre távozóknak.Nincs más választásuk. Vagy van?
Lábon lőttük magunkat - mondja Fico és Orbán. Óriási értékű megállapítás.Mintha nem lenne elég hatalma utóbbinak arra, hogy ne egyik napról a másikra határozza meg az ország sorsát. Azt hiszem mégis csak nagy neki ez a zakó.Mi egy okos, előrelátó, gazdasági szakemberekből álló kormányzást várunk, nem pedig a gazdasági kamara elnöke által kigondolt ötletelő országvezetést, nemzetvezetői allűröket, átgondolatlan ad hoc beszédeket valahol a határon kívül egy olyan közönség előtt, aki akkor is csillogó szemmel tapsol, ha éppen butaságot mond az előadó.
Ha nem szeretnek Brüsszelben, akkor lépjünk ki az Európai Unióból? Európán kívül is van élet...mondta nem is olyan régen. Pedig nekünk olyan miniszterelnökre van szükségünk, akit elfogadnak, kellő tisztelettel üdvözölnek, minden féle színü formációval szóba állni képes, megfontolt, és tapintatos politikusnak ismernek el.Akinek van tisztességes véleménye, nem sért meg vele senkit, jellemes, gerinces emberként ismernek el, mert ha van is megfontolásra érdemes kritikai véleménye elvekről, ügyekről, mindig van hozzá javaslata is, amit előzőleg kellő időben több , más ország vezetőivel egyeztet, kikéri véleményüket.A mi országunk már sokat szenvedett alkalmatlan, vagy érdemtelenné váló vezető politikusai miatt. Többen visszamentek a történelmi múltba is. Ha csak Ferdinándra, majd az őket követő európai uralkodókra gondolunk, nem lehetnek illúzióink ma sem. Mi itt csak okosan .
human
Putyin leszólt Orbánnak, hogy próbálja a szankciók lazítást kiharcolni az EU-ban. Ennyi.
mariaberta
Én csak elnézem ezt a kihízott férfit, és semmin nem csodálkozom. Nyilván nem csak a teste ilyen hájas, belső szervei is elhájasodtak, azért mond ennyi okosat!
dömdödöm
Konkrétan fejbe lőttük magunkat mert jön a tél és simán egy laza csuklómozdulattal egy a legjelentéktelenebb ruszki csőszerelő munkás felső parancsra el fogja zárni a gázt .,A viszont látásra ! :-((((((

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.