13 pontba szedte a dörgedelmeket, akár egy jól nevelt szabadságharcos.

Durván kiosztotta Facebookon a vásárlókat egy magyar bolti eladó
Fotó: Pixabay

Nagyon berágott a vevők által elszenvedett vélt vagy valós sérelmei miatt egy magyar eladó. A Rákosvidék Facebook-csoportban jelent meg írása, ami finoman szólva nem aratott osztatlan sikert.

Lássuk, mi akasztotta ki ennyire.

Útmutató vásárláshoz:

1. Ne kérdezz, amint belépsz, nézz körbe, és éld át az örömöt, hogy megtaláltad, amit keresel!

2. A raktár nem azért van, hogy abban bizony minden van, ami a polcon nincs, ezért mérgelődni sem kell, nem koboldok dolgoznak, az eladásból van pénz, nem a rejtegetésből!

3. Biztos nagyon vagány dolog a bevásárlókocsit húzni, de hidd el, nem tudod! Soronként 1 terméket tuti leversz vele, és minimum 2 embernek nekicsapod, amíg nézelődsz!

4. Ha normális vagy és tolod, akkor nézelődés közben legalább néha ARRA NÉZZ, AMERRE MÉSZ!… ezt azért 3-6 éves korig mindenkibe nyüstöli eleget az anyukája!

5. Ha lerakod a kocsid valahova, ne a legnagyobb tér közepére, ez a hely valószínűleg egy kereszteződés, minimum 4 embernek lesz útba azonnal.

6. Érdemes megjegyezni, mikortól indul az az akció, amiben a szerepel a termék, amit kikérsz magadnak, hogy márpedig az újságban az volt!

7. Mindenki szívesebben segít neked, ha meg szólítasz, köszönsz és kérsz valamit, mint ha 4 méterről a neked háttal álló eladóra üvöltesz, hogy “halóóódaakciósliszhóóóvaaan???”

8. Ha egy terméket VÉLETLEN más áron kapsz meg, nem nem ellened szőtt az univerzum összeesküvést, hanem valaki elkevert valamit… és nem a kasszás ütötte direkt drágábbra, modern kor van, valószínű 1 árat sem tud a boltban szegény kívülről.

9. A kasszás nem külön állatfaj, hanem EMBER alapvető szükségletekkel, nem azért száll ki a helyéről hogy bosszantson, hanem lehet, hogy 5-6 órája nem evett, ivott, látogatta meg a mosdót!

10. Ne kezdj el pakolni, amíg nem fizettél, amíg le húzzák bankkártyád vagy visszaadnak, lesz időd a kosárba tenni. A KOSÁRBA! Mert elpakolni mindenhol van pakolópult, így a mögötted lévőket sem kergeted az őrületbe!

11. Rettentő jó poén, hogy aminek nincs ára, akkor az ingyen van-e, nem is értem, hogy lehettél ilyen kreatív, mint 200.000 másik ember, akikkel ezt kitaláltátok és elsütitek napjában minimum 10 alkalommal.

12. Ha kiborítasz / eltörsz valamit, nagy eséllyel sehol sem kell kifizetned majd, ezért nem baj, ha szólsz.

13. Ha fizetsz az érintős kártyáddal, közöld, és ne nyomogasd a terminálhoz, mert a pénztáros nem gondolatolvasó. Külön gombot kell nyomni hozzá, ha kártyás fizetés van. Magától nem indul be a tranzakció, hiába nyomkodod oda.

Valahol érthető az ingerültsége, de a nem túl udvarias stílus most csak olaj volt a tűzre.

68 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Equus
a sok birka nem veszi emberszámba az érte dolgozókat. Szolgának, tartozéknak tekinti őket, veletlenül sem embernek. A cikk írója is inkább volt azzal elfoglalva, h ott lesz-e időben a műkörmösénél, mint azzal, h miről is ír voltaképpen...
Jó ez a 13 pont... hű tükre az idióta népességnek.
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
Syntax Error
@wagabund: Auchan!

"My Bonnie is over the Ocean... Ma Bonnie is over the Sea..."
VargaKata
Teljesen igaza van az eladónak.
Arról nem is írt,hogy egy-egy hétvégi nap után hány órát töltünk rendrakással.
A kedves vevők össze-vissza dobálják a termékeket,otthagyják az árleolvasóknál.
Meggondolják magukat és ott olvad ki a mirelit és romlik meg a friss áru ahol éppen eldobják.
Széttépik a csomagolást és ezért eladhatatlan lesz az áru.
Persze vannak kedves,udvarias vevők is, ilyen embereknek az eladó is szívesen segít.
Manhattan
Láttam a nyáron, hogy a kosárba ültetett gyerekpelusból kifolyt a tartalma. Oda, ahová mi esetleg a kenyeret tesszük.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.