A holokauszt túlélőinek a MÁV ellen benyújtott kárpótlási keresetében több Izraelben élő felperes is szerepel, néhányukkal jeruzsálemi tudósítónk beszélt. Közülük egyesek nem is tudtak róla, hogy részt vesznek az ügyben, mások ugyan tudták, de mint elmondták: "az amerikai ügyvédek intéznek mindent”.
Forrás:
hvg.hu
Feltöltő: gondolkodo
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
22 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Az akkori politikai "elit" hozta meg azt a törvényt, aminek alapján a csendőrök összeszedték és a vagonokba terelték ezeket a szerencsétleneket. Az, hogy ez megtörténhetett, a MÁV-nak semmi köze.
Annyira hülye ügyvéd (még amerikai) sincs aki konkrét tények és bizonyítékok, dátumok, nevek és a deportálás körülményeit leíró adatok nélkül ilyen ügyet felvállaltak volna. Azokat az információkat pedig (gondolom én) elsősorban hazai dokumentum és irattárak őrzik.
Egy jó oknyomozó riporteri munka felderíthetné az igazi kapcsolatot az úgy kirobbánásának okát és a kirobbantóinak személyét.
MÁV??
Talán mégse a MÁV "intézte" az utaztatásokat"!! Meg azután, minek minek mentek(?) ki az állomásra, és minek is szálltak fel a vonatra??
Akik intézték azoktól meg már vagy négyszer megkapták a kárpótlást!! Ugye??
Sz@r dolog az, amikor a zsidó zsidózik!! :-((
Szerintem meg letagadják mert szégyellik.....az a megdöbbentő, hogy nem tiltakoznak.
Legyen mér elég, volt már kártérités, nem kevés.
Mert ha ilyenek a "perdöntő bizonyítékok", akkor valóban nagy bukta lesz ez a per - a beadók részére!
Ugyanis a deportálások idején a német vasút hivatalos neve "Deutsche Riechsbahn Geseltsaft" volt, ami annyit jelent magyarul: "Német Birodalmi Vasutak Részvénytársaság" Rövidítve DRG. Meg kell nézni a régi dokumentumfilmeken mindenütt ez a felirat található a járművek oldalán.
(Mellékesen az NDK megszűntéig a kelet német vasútnak majdnem ugyanez volt a neve "Deutsche Reichsbahn" - egyedül a "Részvénytársaság" szót törölték belőle.) Ennek meg a rövidítése DR volt.
Éppen ezért megkülönböztetésként a nyugatnémetországi vasút hivatalos neve "Deutsche Bundesbahn" volt - innen a rövidítés a DB.
Ez a vasúttársaság a második világháború után, a valamikori NSZK megalakulása után lett szintén megalakítva.
Tehát DB-s feliratú kocsikkal eleve nem furikázhatták a deportáltakat!
Olyan ez mint az Anna Frank naplója...
Annak egyes részeit golyóstollal írták!
Derék hazánkfia Bíró úr 1939-ben alkotta meg világhírűvé vált találmányát a golyóstollat, amely az ötvenes évek elején-közepén terjedt el - főként a világhírű Parker cég jóvoltából.
Így rendkívül "hiteles" ez a világhírnévre szert tett irodalmi mű...
vissza a zsidókat, mert 437 ezren jegy nélkül utaztak Auschwitzba.
Egy jegy a mai áron 69,4 EUR-ba kerül. A jegybanki kamat
jelenleg 6%. Ennek a dupláját szokták venni, tehát 12%. Szorozva 65
évvel.
Így a zsidók a MÁV-nak (átszámolva) 325.991.284 dollárral tartoznak.
Ellenben ők 240.000.000 $-t követelnek.
Akkor a 85.000.284 $-t felezzük meg, utalják át az
IMF-tartozásunkba és kvittek vagyunk! :-)
ez korrekt,nem? :)
Jó érzésű ember gyászol és nem él vissza egy vélt jogi lehetőséggel.
De, nem vagyunk egyformák.....
Az egyiket a világ, mint lezárt eseményt kezeli amiből tanulni kell.
A másik pedig pont olyan, mint amikor én a kamionommal közlekedem. A difi csak annyi, hogy nekem nincs időm konzíliumra, mint az orvosnak beleérte a sürgősségit is, mert nálunk minden eset sürgősségi!
Amit nem tudsz: Minden kórház, kft, bt rendelkezik erre az esetre felelősség biztosítással, azaz a biztosító fizet.
Gond akkor van, ha a trehány dokik miatt nem tudnak szerződni.
Sajnos a szakma pedig összezár, ahelyett, hogy a hitványát kidobná magából:(
"kénytelen az ember azt az orvost perelni"
Értelem szerűen (van olyan?)
"képtelen a ember azt az orvost perelni"
Jichák Árád, a világhírű holokausztkutató izraeli történész kiadatását, pontosabban egy vizsgálóbizottság előtti meghallgatását alig néhány héttel ezelőtt, 2007 augusztusában a litván hatóságok kérték. Vilnius szerint ugyanis Árád, akárcsak a lengyelországi Morel, a II. világháború idején és után tevékenyen kivette részét ártatlan polgári személyek meggyilkolásából. Az izraeli hatóságok "természetesen" a legújabb kiadatási kérelemnek sem hajlandók eleget tenni. Pedig az Árádnak tulajdonított szörnyű bűncselekmények azért is elgondolkodtatóak, mert az izraeli történész nem csak neves holokausztkutató, hanem a téma egyetemi előadója és huszonegy esztendőn keresztül a jeruzsálemi Jád Vásém Holokauszt Emlékmúzeum igazgatótanácsának az elnöke is volt, s ezenkívül az izraeli hadsereg nyugalmazott vezérezredese.
Most akkor mit akarnak ezek az elmebetegek a MÁV-tól? A
Új hozzászólás