„Amelyik párt a szegényektől vesz el, és a gazdagoknak adja, az a párt nem baloldali” – jelentette ki Thürmer Gyula, aki szerint az MSZP politikája semmiképpen sem mondható baloldalinak. A politikus szerint Orbán Viktor miniszterelnök is elvesz a szegényektől, de a kormányfő legalább nem mondja magát baloldalinak. Bajnai Gordon volt kormányfőről szólva úgy fogalmazott, hogy az Együtt 2014-Párbeszéd Magyarországért választási szövetség vezetője olyan messze van a baloldaliságtól, mint Makó Jeruzsálemtől. A Munkáspárt elnöke úgy látja, Bajnai ugyanazt a kizsákmányolást hozná el, ami jelenleg is van. „Azt kellene megérteni, hogy az elmúlt 25 évben a szegényekről húztak le újabb és újabb bőrt. Ezt lehet csinálni, addig, amíg fel nem lázadnak” – tette hozzá a kommunista politikus.

Forrás: magyarhirlap.hu
Feltöltő: scandináv
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

93 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Pálinkafőző Rézüst
Mint ahogy a fidesz sem jobboldali! Katyvasz egy szemét itt minden...
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
kopeba
Az egész országban nincs baloldali párt.
tivoli
@scandináv: Nem ártana utána nézni, hogy árnyaltabb legyen a kép.
A Munkáspárt elnöke. Nem bankár, nem oligarcha, nem vadakat terelő juhász.
scandináv
@tivoli: Különben tudom ki ő...csak jelentéktelen...sok vizet nem zavar.
tivoli
@scandináv: Hát nem. De nem ártana néha őt is meghallani, nem csak az ordítozókat! Csak a tisztánlátásérdekében.
JAJMÁR
@tivoli: Egy szélsőbaloldali párt vezetője. Ennyi maradt az MSZMP-ből, de elfér, és helye van a politikai palettán, ha a Jobbiknak helye van. Számára biztos mást jelent a baloldaliság, mint az MSZP-nek, szerintem az MSZP baloldali párt, de középre húzódva! Szerintetek?
mariaberta
Jé!! Megszólalt Thürmer Gyula?
Lehet, hogy az MSZP nem baloldali, de melyik párt az szerinte?

Régebben olvastam valamit arról, hogy Thürmer támogatta a Fideszt. Most akkor ők milyen Párt? Kaphatnék erre választ?
tivoli
@mariaberta: Munkáspárt. A fidesz meg egy csomó munkahelyet igért.
gabrella
Igaza van, már régen nem az. Ha ők elindulnak elmegyek szavazni.
talánegyszer
@scandináv: A Magyar Kommunista Munkáspárt elnöke,aki Marx társadalmi törvénye szerint akarja hazánk jobbulását.Igaza van és támogatni kell!!
talánegyszer
@JAJMÁR: Baloldali nem lehet aki a munkások gazdasági és politikai érdekeit nem képviseli.
talánegyszer
@mariaberta: Nem támogatta soha a fideszt,csak azzal értet egyet ami a munkások érdekében történt.Az a baj,hogy ez sem volt valami komoly.
talánegyszer
@gabrella: Gyűjsük az aláírásokat mert anélkül nem lehet rájuk szavazni!!
talánegyszer
@tivoli: Jó kérdés!Valószínü,hogy a nagy kommunista ellenesség miat nevet kell változtatniuk.Javaslom a sima Munkáspártot.
gabrella
@talánegyszer: Milyen aláírást? Hol lehet? Én aláírom.
gabrella
@talánegyszer: Jó lenne már egy olyan párt aki a dolgozók érdekeit is képviseli, nem a gazdagokét!
tivoli
@gabrella: Most, hogy mondod, én is! Ők még nem csináltak magukból szélkakast!!!
gabrella
@tivoli: Ha bekerülnek a Parlamentbe biztosan nem a focipályát építenék ahelyett,hogy munkahelyet teremtsenek.
tivoli
@talánegyszer: Nincs jelentősége, talánegyszer megvirrad.
nyanya001
Drága Thűrmer úr !
Azon kívül, hogy néha böffent egyet, tett is valamit azért, hogy az embereknek jobb legyen ?
Vajon miért nem sorakoznak fel az emberek az Ön pártja mögé ?
JAJMÁR
De mit értetek munkásokon? Kik tartoznak ide? Ne osszuk már fel az országot munkásosztályra, parasztságra, meg értelmiségre! És a munkanélküliek hova tartoznak? Bocsi, csak nekem kissé radikálisnak tűnik ez a párt.
gabrella
Mostanra a dolgozókból lettek a munkanélküliek. Vannak még dolgozó emberek akik potenciális munkáspárti szavazók lehetnek a jelenlegi munkanélküliekkel.
Én sem figyeltem még fel rájuk sosem mert annyira keveset hallatták magukat.
De a kommunista elvek nekem jobban tetszenek,hogy mindenkinek legyen valamije,mint a kapitalista szegény-gazdag felosztás.
nyanya001
Egyébként a Bajnai nem is vallotta magát soha baloldalinak !
Ezt illene tudni Thűrmernek !
talánegyszer
@nyanya001: Miért nem sorakoznak fel...?Mert az mszp megvezette őket.A fidesz meg rátett erre.A kapitalista tulajdonban lévő média nem írhat a Munkáspártról mert Ők a nyomor ellen szólnak.A munkás kizsámányolását bűnnek tekintik.A munkanélküliséget pedig a rendszerváltás gyalázatának hirdetik.A kapitalizmus egyik lényege a munkanélküliség melyet a Munkáspárt tagad.
Nauta
@talánegyszer: Ne hülyűljetek már! Bedőltök egy politikai múmiának??Megáll az ész!
outsider
@gabrella: "Ha ők elindulnak elmegyek szavazni." És ha nem, nem?
gabrella
Nem, mert kifogytam. Mindenki ígérget mindent és azt látom,hogy csak rosszabb helyzetbe kerülünk, mi az átlag. A vezetőink,politikusaink meg egyre gazdagabbak.
Talán ők, még ...
Csizmás Kond
Most azt a kort érjük, amikor mindenki értékeli a másikat...ha van értelme ha nincs.
outsider
@gabrella: Akkor menj el szavazni és húzd ki mind a szavazólapon, mert az a véleményed.
Otthon maradni, nem szavazni kártékonyabb mindennél!
talánegyszer
@outsider: Nem értek veled egyet!Rendszer kell váltani.Teljesen mindegy,hogy melyik jelenlegi parlamenti párt lesz a győztes hazánkban tombolni fog a kapitalizmus,csak más tőkés csoportok érdeke fog érvényesülni.Ha nem megyek el szavazni mert nem lehet a Munkáspártra szavazni tiszta lesz a lelkiismeretem"megjelenésem hiányával csökkentem a szavazati arányt".Így tiltakozom a kapitalizmus ellen.Komolyan mondom!!Teljesen mindegy melyik tőkés szívja a vérünket.
tivoli
@talánegyszer: Nem egészen. Akik tudják mit akarnak, azok elmennek. Mindjuk tizen. Abból 7-en ide, a többiek máshová szavaztak. Végeredmény? Az ország több, mint 2/3-a az ide pártra szavazott, holott csak 7-en voltak összesen.
Pálinkafőző Rézüst
Mint ahogy a fidesz sem jobboldali! Katyvasz egy szemét itt minden...
tivoli
@Pálinkafőző Rézüst: opportunista
zipper
@nyanya001: Szerinted mit tudna tenni, amikor még a parlamentben sincsenek ? Amúgy meg ettől a mocskos, tetves, sunyi, sumák, aljas, embertelen, kizsákmányoló, "uram-bátyám-sógor-koma-párttárs" rabló-kapitalista rendszerrel nagyon nem vagyok elégedett !

Különösen a magyar gyakorlatával nem
Dr.luigilongo60
Maradjunk annyiban, hogy retorikájában a fitymasz a legnagyobb kommunista párt, több pénzt a zembereknek, állami tulajdon favorizálása stb.Ellenben ők már régóta rájöttek, hogy a buta zembereket meg lehet vezetni a bolsi demagógiával, a populista puffogtatással, Rákosiék ugyanezt tették.
Egyenlősdit hírdetnek, miközben a saját zsebüket tömik degeszre.
Közük sincs egy klasszikusan európai demokráciához és piacgazdasághoz.
miazavalami
@JAJMÁR: 17. 08 -ra. " Ennyi maradt az Mszmp-ből... Nézz már szét egy kicsit a fidesz háza táján...
senkifia68
@nyanya001: Na látod nyanya! Akkor Bajnai maga az ördög! Mert Kovács László 2011-ben egy ATV-s interjúban úgy fogalmazott, hogy akár az ördöggel is összefognának a FIDESZ ellen!
Tehát ekvivalens, hogy ha az MSZP baloldali és Bajnai nem, és mégis összefognak akkor csak ördög lehet!
Amúgy meg tényleg az! A magyar társadalom és Bajnai különleges viszonya kapcsán leginkább a kismalac és a farkas története jut eszembe.
Tudod? Engedd be az egyik lábamat, aztán a másikat...
Csak az gondolkodtat el néha, hogy vajon hány embernek lesz legalább annyi esze mint a kismalacnak a mesében!
Mert ahogy egyesek itt Bajnait fényezik, bizony elszomorító!
Pálinkafőző Rézüst
@senkifia68: Tódi! És a vajda fényezéssel mizújs??
Nem találom ezt a 2011-es K. L. interjút...
Nektek már az egész csüngő hasatok bent van, nem csak a lábatok sajnos! Hordjátok is el kamionokkal a lóvét! De nem egyirányú az út, hiába reménykedtek, nem lophattok már sokáig.
senkifia68
@Pálinkafőző Rézüst: Bronzom! Már megint lekapcsolták a villanyt?? A DK-ban biztosan Vadkani Ágica süketelésére meg nyilasozására szambáztok, itt viszont nem célszerű a szokásosnál nagyobb hülyének látszanod!
Vagy a 2007-es újságot olvasod, vagy rossz gyógyszert írt fel a háziorvosod!
senkifia68
@Pálinkafőző Rézüst: atv.hu/belfold/20110714_kovacs_laszlo

2011.07.15. – A Fidesz kormány leváltására az ördöggel is készek vagyunk együttműködni,

Szívesen segítek máskor is!!! :-D
Pálinkafőző Rézüst
@senkifia68: szokás szerint nem arra válaszoltál, amit tőlem olvastál! Rossz, nagyon rossz fideszes, szokás...:)) No várd a xeroxot, öcsi..:))) Majd írd meg, amit mondanak!
Pálinkafőző Rézüst
@senkifia68: senkike! 2 hét! Mi újság felétek???
Pálinkafőző Rézüst
@senkifia68: mert sajnos másfelé is ez van! Nagyon sajnos!!! Úgyhogy ne fényezzétek magatokat elvtársak...
nmaria
@nyanya001: Én tudom miért nem, mert ciki, máskülönben sokan nem is tudják, hogy létezik a munkáspárt.
nmaria
@nyanya001: Nem, Bajnai egy rohadt vadkapitalista!!!
outsider
@talánegyszer: Rád, illetve arra hogy nem mégy el szavazni, én azt mondom: bugris!
4 évente egyszer adhatsz hangot a véleményednek és te akkor sem teszed.
És tudod mit mond például a fidesz? Azt mondja, ez, ilyen a magyar, egy barom. Még a 4 évenkénti egy napon sem áll ki maga mellett, akkor ezekkel mindent megcsinálhatunk, és láss csodát 23 éve velünk minden sz@rt megcsinálnak.
És ki dönt az életedről, családod életéről, hazád sorsáról? 1-2 vadbarom 1 kannásborért, meg 1-2 senkiházi kutya az állami támogatásért, állásért...!
Szóval maradj csak otthon, utána pedig, mert megint rosszabbul élsz, vágd a képükbe keményen, hogy a qrva anyátok, minden nap...
itt a propelleren.
Dr.luigilongo60
@nmaria: A vadkapitalizmust a fitymasz építi ezerrel Simicskák és más állatfajok legnagyobb megelégedésére, ahol szabad a rablás és egyéb "hazafias" cselekedetek, miközben azt kommunikálják, hogy mindenért a külföldi tőke, multik,zsidók, bankok stb. a felelősek.
outsider
@Dr.luigilongo60: folyt:

"miközben azt kommunikálják, hogy mindenért a külföldi tőke, multik,zsidók, bankok stb. a felelősek." és nem csak kommunikálják, hanem tesznek is ellene, (eddig nincs is probléma:) közben ők maguk lépnek a helyükre és folytatják ugyanazt a kizsákmányolást, rablást, amit az "ellenség" csinált.
nmaria
@Dr.luigilongo60: Szerintem a rendszerváltás óta építik:)
Dr.luigilongo60
@outsider: Azzal az apró kis különbséggel, hogy a multik fizetik be az adók 60- 70 %-át, ami Qrbánról és társairól nem mondható el.
Ezért tartunk ott, ahol vagyunk, levágták ugyanis az aranytojást tojó tyúkot és most képtelenek a hiány pótlására.

Ugye te sem vagy annyira naív, hogy egy multi és bankellenes országban elhiszed azt az egyszerű tényt, hogy a multitól átvett állami tulajdonú cég majd ugyanannyi adót befizet, mint az elődje.
Nézd csak meg a pécsi vízművek esetét, a víz drágult, ráadásul azt sem tudjuk, hogy a lakosságnak mennyi állami pénzbe fájt, hogy drágább lett a víz.
Dr.luigilongo60
@nmaria: Ez mondjuk teljesen igaz, a kezdet 1990-ben volt.
outsider
@Dr.luigilongo60: "Nem szoktam partalan, felesleges vitát folytatni."
Dr.luigilongo60
@outsider: Akkor ne folytasd, főleg ha nincsenek érveid.
nmaria
@Dr.luigilongo60: De majd olcsóbb lesz az is!
outsider
@nmaria: outsider @Dr.luigilongo60: folyt: ma, 20:41 neked szántam:)
Dr.luigilongo60
@nmaria: Mi lesz olcsóbb?
Ne hülyíts már!

Ma néztem meg, hogy Kaposváron 2010 óta kb. minimum 30%-al emelkedett a víz ára és akkor most ebből fognak adni 10 % minuszt?

Mégis kit néznek hülyének?
outsider
@Dr.luigilongo60: 1. Nem ismerős az idézet? :)
2. Én sem írtam mást, mint te. Nem értékeltem pozitívumként az épülő fidesz birodalmat, (amit ők magyarnak hazudnak) szerintem!
senkifia68
Mert mi is volt a kérdésed?

"Pálinkafőző Rézüst @senkifia68: Tódi! És a vajda fényezéssel mizújs??
Nem találom ezt a 2011-es K. L. interjút..."

Bronzom, bronzom!Már a memóriád sem a régi!

A 2 héttel nem is tudom mire gondolsz! Ha a Pintért idézed, csak sajnálni tudlak!
Egyrészt azért, mert azt nem a köztörvényes bűnözéssel kapcsolatban, hanem a Qurcsány kormány elleni szélsőséges megnyilatkozások felszámolására mondta és abban az értelemben, hogy Gyurcsány távozása után két hét alatt lokalizálódik minden politikai feszültség!

Tudod én még ebben sem hittem, ha te igen, hát egyéni szoc.problémád!
Pálinkafőző Rézüst
@senkifia68: jobb ha abbahagyod, mert még jobban belezavarodsz a hülyeségeidbe..:)))
Várd a Xerox macit...:))))
entero
@Pálinkafőző Rézüst: Minden interjú nem kerül fel a netre, ezt te is tudod. Jelen pillanatban csak kötözködni akarsz, jó szokásod szerint. Egyébként én is láttam, nem csak senkifia, vagyis a te elméleted szerint, már megint mindketten hazudunk, DK - s (munkáspárti?) barátom, nem igaz? A cégjegyzék kiigazítása meg nemsokára megtörténik, milyen jó, hogy felhívtad rá a figyelmemet, ugyanis apróságokkal nem szokásom foglalkozni.
entero
@Pálinkafőző Rézüst: Ja, és a Jobbikkal is szimpatizáltál egykoron.
dr. prédikátor
Jó lenne ha békén hagynátok Thürmer Gyulát!! ő még nem csinált segget a szájából mint a többi politikusnak nevezett rabló!!!Abban is igaza van hogy az MSZP NEM BALOLDALI párt!!!A baloldaliságot a z MKMP képviseli egyedül!!!Eddig azért nem került be a parlamentbe mert az igazi baloldali eszméket az MSZP járatta le!!!Ők azok akik arra az asztalra szarnak ahonnan 40 évig zabáltak!!!
A MUnkáspártiak között nem találni milliárdosokat akik az elmúlt 23 év alatt lopták össze a vagyonukat!!! Nagyon sok igazság van abban ami Thürmer mond!!!
Csak érdekesség kedvéért: nem tudták kikezdeni mint annyi más politikust!!!
Sede
Az MSZP sosem volt baloldali párt, ahogy a Fidesz sem jobboldali.
Thürmer legalább mindig ugyanazt mondta, nem forgatta a köpönyegét az aktuális szélirányoknak megfelelően.
keresztapa
@dr. prédikátor: Nem szabad felvilágosítani az MSZP ideológusait , mert még rádöbbennek
a magyar valóságra, az MSZP célja az volt, hogy törölje elnevezéséből a munkát, így lett tagadva törölve baloldalisága. De nemcsak a munkát, hanem a dolgozó munkásokat is törölte, Thürmer Gyula Egyedüli megbecsülése a igazmondás ami más egyetlen pártot sem jellemez, és nem hajlandó a munkásságát lopásos vagyonosodásra váltani, mint tették jelen MSZP - sek.
Pálinkafőző Rézüst
@entero: kiscsillag! Értelmezd @senkifia68: tegnap, 22:27 hozzászólását! e komolyan. és értelem szerűen! Rajta! :)))) Sztem ő sem tudta mit írt, honnan tudnád te? Vagy átmentél szolgai megmagyarázónak? Az sem baj itt a lehetőség!! Bizonyíts!! Tehát, értelmezz...
Kíváncsian várom - nem félredumáló, hanem konkrétan értelmező - válaszodat!
Köszönöm!
senkifia68
@Pálinkafőző Rézüst: Bronz csuporka!
Ne igyál többet abból a szarból, amitől nem tudsz két értelmes mondatot megfogalmazni. Te !!! Tudod egyáltalán, hogy mit kérdeztél???

1/ 'Nem találom ezt a 2011-es K. L. interjút.' - tegnap, 20:06 (bár ez nem igazán kérdés, inkább nyafogás)

***** válasz
- atv.hu/belfold/20110714_kovacs_laszlo

2/ '2 hét! Mi újság felétek???' - tegnap, 20:20 ( ez egy értelmes kérdés volt szerinted!)

**** válasz
- A 2 héttel nem is tudom mire gondolsz! Ha a Pintért idézed, csak sajnálni tudlak!
Egyrészt azért, mert azt nem a köztörvényes bűnözéssel kapcsolatban, hanem a Qurcsány kormány elleni szélsőséges megnyilatkozások felszámolására mondta és abban az értelemben, hogy Gyurcsány távozása után két hét alatt lokalizálódik minden politikai feszültség!

Betűzni még a kedvedért sem fogom, s ha nem megy kérj telefonos segítséget!
Pálinkafőző Rézüst
@senkifia68: Tóóódi! Én nem személyeskedtem, és minősítettelek, asszem sosem! Evvel ugye, máris érzékeltettem a kettőn közötti erkölcsi, és morális különbséget! De maradj is, ahol vagy! Ezvaló neked, ezért fizetnek.
Ha nem érted még azt sem, amiket bemásolgatsz, az nem a te hibád! A megbízódié, akik csak egy illent találtak...
Sebaj, további jó másolgatást, és ne olvasd el, mit küldesz tovább, ezután sem, mert ha csak egyszer is megértenéd, nagy gondban lennél...
Ja, és megint nem küldtél használható linket...szokás szerint.
talánegyszer
@outsider: Remélem figyelmesen olvstad véleményemet.Nos nekem egyik sem kell a jelenlegiek közül csak a Munkáspárt,Ő nincs a szavazólapon akkor mit csináljak?Inkább el se megyek.
talánegyszer
@tivoli: Teljesen mindegy melyik tőkés csoport szívja vérünket.
entero
@dr. prédikátor: Most már világos, miért ilyen goromba a stílusod. Munkáspárt? Érdekes, az emberek nem szavazzák be őket soha, micsoda remek párt is ez:-))
JAJMÁR
...és így mennek szélre szépen lassan értelmes emberek, a mai politikai palettán jelenlévő nagy pártok tehetetlensége miatt. De vigyázzatok, a diktatúra az diktatúra, akár jobb, akár bal!
kiskutyauto
Ebben valamelyest igaza van. (bár a palettán ha másokhoz viszonyítunk még mindig viszonylag balon van) Azonban azt sem ártana tudni, hogy az igazi kommunizmus SEM baloldali. V. I. Uljanov tanulmányait érdemes olvasgatni, amiben kb 100 éve ezt elég értelmesen kifejtette, hogy a baloldaliság rés, a valódi, marxi-engelsi kommunizmus (mely aztán valójában meg sem valósult ugyebár se Sztalinnal se Maoval vagy hasonlókkal, hanem mind egy torz elitista önkény kultusz diktatúrát alakítottak; a valódi népi (és még csak nem is munkás) "diktatúra" helyett, amit a valódi marxisták akartak volna, ami soha sehol még nem valósult meg)... szóval Thürmer az lehet, hogy munkások (csakhogy egy társadalom nem csak azokból áll, szóval már itt alapjaiban vérzik el a "nagy elv") pártján van és valami torz bolsevista kommunizmust-agyrémet visz, de annak a marxi-lenini és ugyebár az azt megelőző párizsi- európai kommünök és internacionálék eszmeiségéhez a közük szinte csak néhány lózungban sejlik fel, és a világon semmi másban...
dr. prédikátor
@entero: Ezerszer külömb mint a fitymáreszes pártod!!!A goromba stílusom pedig annak szól aki kiérdemli!!!Ezek közé tartozol te is!!!
entero
@dr. prédikátor: Akkor majd szavazz rájuk. Vesztesek mindig kell, hogy legyenek...:-))
dzurinda
@Horizont: A Fidesz nagyon is konzervatív szerintem, a baloldaliban egyetértünk. Tehát a mai Fidesz baloldali konzervatív.
zipper
@senkifia68: "A 2 héttel nem is tudom mire gondolsz! Ha a Pintért idézed, csak sajnálni tudlak!
Egyrészt azért, mert azt nem a köztörvényes bűnözéssel kapcsolatban, hanem a Qurcsány kormány elleni szélsőséges megnyilatkozások felszámolására mondta és abban az értelemben, hogy Gyurcsány távozása után két hét alatt lokalizálódik minden politikai feszültség!"

Ne komolytalankodj ember, még Pintér saját maga sem gondolt másra, mint a közrend közbiztonság helyreállítására, mert vajon mi köze/ráhatása van egy belügyminiszternek arra, hogy Gy.F.távozása után lokalizálódik a politikai feszültség ? Az ellenzék fejébe nem lát.

Ez nem belügyminiszter-függő.

Ne magyarázd azt, amit még maga Pintér sem így magyarázott.
dzurinda
@Horizont: OK, de van a konzervatív és a liberális. Te a Fideszre mondanád, hogy liberális? Én semmiképp sem, a konzervatívhoz közelebb vannak.

"van egy gazdasági jobb-bal tengely, ahol a jobbosok az üzleti körökhöz állnak közelebb, az adók és az állam szerepének csökkentését támogatják, nem zavarják őket az egyenlőtlenségek"

A Fidesz 2010 óta támogatta az adók és az állam szerepének csökkenését? Szerintem egyáltalán nem, ugyanis rengeteg új adót vezettek be, és a redisztribúció továbbra is magas. Ezért gazdaságilag balra sorolnám őket.
nmaria
@entero: Ha valaki baloldali, igenis a munkáspártra kellene szavaznia, nem a Bajnait éltetni.
outsider
@talánegyszer: outsider @gabrella: Akkor menj el szavazni és húzd ki mind a szavazólapon, mert az a véleményed.
Otthon maradni, nem szavazni kártékonyabb mindennél!
2013. április 5., 19:02

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.