A reklámadó bevezetésétől 8-10 milliárd forint bevételt várt a költségvetés, ebből az augusztusi adatok szerint összesen 1,3 milliárdot fizettek be a cégek, ráadásul egyes becslések szerint az idei bevétel még a 3 milliárdot sem éri majd el – mondta Urbán Zsolt a P+ Televíziónak. A reklámszövetség elnöke szerint a kormány célja, hogy a nemzetközi Google és Facebook megadóztatásával a kincstár ne bukja el az áfát, míg a szakma szerint éppen kontraproduktív a törvény és egyenesen eltörölné azt.
Forrás:
Origo
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás