Elhalasztják augusztus 24-ig a sávszűkítéssel járó felújítási munkát az M7-es autópálya fővárosi bevezető szakaszán – közölte a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kommunikációs vezetője pénteken az M1 aktuális csatornán.

Marczin Bence tájékoztatása szerint Tasó László, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkára csütörtök este döntött így, a hőségriadó miatt.

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkársága pénteken kora reggel arról tájékoztatta az MTI-t, hogy a szaktárca az M3-as és M5-ös autópályákon megkezdett vagy a közeljövőben indítani tervezett munkálatokra is időbeli korlátozást rendelt el.

Az M7-esen az elválasztósávok felújítása csütörtökön kezdődött, az autópálya Budapest felé vezető oldalán, a 18-as és a 12-es kilométerszelvények között.

Rogán Antal, a Fidesz országgyűlési frakcióvezetője csütörtökön kérte a Magyar Közút vezetőjétől, hogy oldják fel a sávszűkítést és csak augusztus 20. után folytassák a munkálatokat.

Forgalomterelés az M7-es autópálya Budapest felé vezető oldalán, a 18-as és a 12-es kilométerszelvények között, az érdi csomóponttól az M1/M7-es autópálya közös szakaszán lesz.

A pénteki közlemény arról tájékoztat, hogy Tasó László utasítása szerint az M3-as autópályán a meghosszabbított hőségriadó időtartama alatt, augusztus 11-e éjfélig kizárólag este 20 és hajnali 4 óra között dolgozhatnak a kivitelezők. Az M5-ös autópályán legkorábban augusztus 12-én 0 órától szervezhető munkavégzés.

A közlemény megerősíti, hogy az M7 autópályán megkezdett munkákat az államtitkár a balatoni idegenforgalmi főszezon végéig, augusztus 24-én 0 óráig leállíttatta.

A minisztérium közleményében emlékeztetett, hogy a Magyar Közút az Érj haza biztonságban! országos program részeként összesen 36 kilométeren végez közlekedésbiztonsági fejlesztéseket az M3, M5 és M7 autópályák legforgalmasabb szakaszain. Az ideiglenes forgalomkorlátozásokkal járó beavatkozások – mint például beton terelőfal és a hozzá kapcsolódó fényvédelem, acél szalagkorlát telepítése az elválasztósávban – eredményeként jelentősen csökken a pályaelhagyásos balesetek száma, a frontális ütközések kockázata.

16 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Hofipisti
Ez a "döntésfolyamat" is - függetlenül attól, hogy ebben a konkrét kérdésben ez a döntés védhető, megmagyarázható - kiválóan jelzi azt a szervilizmust, ami főként a hatósági emberek, de jelentős részben a gazdaság szereplői (szakember-gárdája) részéről kialakult a "mindenhez értő", akár jogilag egyáltalán nem kompetens politikusok irányába kialakult.
Minden ilyen kis lépés aztán csak erősíti a hatalmon lévő, de valójában a hatalommal való visszaélésen kívül semmihez (bocs! a saját zsebe duzzasztásán, avagy akár a birtoka folyamatos növekedésén túl) nem értő politikus fajankók önteltségét, önigazolását, hitét a tévedhetetlenségében. Ők lesznek a Mindenhatók - peersze a MINDENHATÓ után, hiszen ők abból, no meg a mi pénzünkből élnek!
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
egyvandor
Hamarosan ismét mindent a pártközpontból intéznek.
Még azt is meg fogják nekünk szervezni mikor hol lehessen friss tejet kenyeret kapni.
Ezek egyszerűen zsenik

Vagy csak azért ezzel foglalkozik, mert a lopáson és a handabandán kívül máshoz sem ért?
eszegfu
@mate03: 9:53 Na akkor inkább magától is felépülne a kerités...csak ne kelljen Tündike hozzá!
simmering73
Minden diktatúrában így működik. Nincs ebben semmi meglepő.
verum
Szomorú, hogy nem azért hagyták abba, mert saját kútfőből rájöttek, hogy rossz, hanem azért, mert politikus így rendelkezett.
Semmit nem tesznek már engedély nélkül és főleg abbahagyják, ha tiltva van.
Szolga nép a zöm, kivált ha vezető. :-(
Hari
Nem hamarosan, már idestova 6 éve, és nem a pártközpontból, hanem felcsutpontbol, szigorúan a demokratikus játékszabályok szerint.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.