Először reagált arra Szijjártó Péter, hogy az Átlátszó épp egy hete olyan képeket hozott róla nyilvánosságra, amelyeken Szíjj László üzletember luxusjachtján nyaralt. A hvg.hu tudósítása szerint Szijjártó a 471. számú főút Debrecen és Hajdúsámson közötti szakaszának átadási ünnepségén azt mondta, hogy a megjelent írások sértik az igazságérzetét. Arra a kérdésre, miért a negyedik leggazdagabb magyar jachtján töltötte a nyaralását, a miniszter ismét azt felelte: "A családi vakáció a magánélet része". Kiderült továbbá, hogy a luxusjachton a miniszter feleségén és gyermekein kívül barátaik is ott voltak.

Szijjártó Péter kedden a 471. számú főút Debrecen és Hajdúsámson közötti szakaszának átadási ünnepségén szólalt meg először nyilvánosan, mióta lefotózták Szíjj László adriai luxusjachtján.

Az eseményen a külgazdasági és külügyminiszter a hvg.hu tudósítása szerint azt mondta, hogy a jachtozásáról megjelentek „sértették az igazságérzetét”. Azt mondta,

az életem egy nyitott könyv, mivel a munkával töltött idő mennyisége nála közelít a 100 százalékhoz.

Az életének egy szűk szelete a magánélet, amiről viszont nem árul el részleteket.

A családi vakációt, így a jachtozást pedig a magánélet részének tartja, így mindenkit arra kért, hogy ezt tartsa tiszteletben.

Mint mondta, a munkájáról ezután is megad minden információt.

Nálam a jogszabályok tiszteletben tartása nem szezonális kérdés, abban biztosak lehetnek, hogy a rám vonatkozó jogszabályokat a közéletben és a magánéletben is tiszteletben tartom

– mondta Szijjártó, aki azt is elárulta, hogy a családja mellett a barátai is vele voltak a jachton. Amikor arról kérdezték, hogy miért az állami beruházásokon gyakran nyerő, Mészáros Lőrinc bizalmasaként ismert Szíjj László hajóján nyaralt, Szijjártó azt mondta, hogy a "családi vakáció a magánélet része". Arra a kérdésre, hogy miből fizette ki a jachtot, nem válaszolt.

A politikus hozzátette, hogy nála „kicsit vonal alatti”, hogy 6 és 9 éves gyermekeiről fürdőgatyában nyugodtan lehet sunyiban készített képeket publikálni, de ezzel együtt tud élni.

Ahogy arról korábban mi is beszámoltunk, az Átlátszó fotósa kapta lencsevégre, amint a külügyminiszter egy hatmilliárd forint értékű luxusjachton utazott, amely Szíjj László vállalkozó tulajdonában van. Szíjj, aki a Forbes listája szerint a negyedik leggazdagabb magyar, az elmúlt években rengeteg állami megbízást nyert el építőipari cégeivel, több közös cége van Mészáros Lőrinccel.

Eddig a Külgazdasági és Külügyminisztérium nem osztott meg arról információt, hogy Szijjártó mennyi ideig vagy milyen alapon használta a hajót – teszi hozzá a HVG.

Forrás: HVG, 24.hu, Index

Címlapkép: MTI/Illyés Tibor

103 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Aki Én
privatbankar.hu/cikkek/makro/ezer-szal-szijjartonak-is-kellemetlen-a-quaestor-botrany-278855.html

nepszava.hu/1099182_szijjarto-luxusvillajat-osszehoztak-a-quaestor-botrannyal

b1.blog.hu/2017/02/08/nyakig_benne_van_onmagat_cafolta_meg_szijjarto_a_visa_shoping-ugyben

Cseppet sem magánügy, mikor vezető politikus lekötelezi magát az ország egyik, közpénzből milliárdossá lett üzletemberének, vagy épp annak háláját élvezi. Még csak nem is egy olyan emberről van szó, aki önerőből, tiszta piaci versenyben éri el sikereit.
HA úgy tetszik, Szíjjártó a mi pénzünkön vásárolt luxusgépen, yachton tengeti szabadidejét, igenis jogunk van tudni, hogy mi módon.
Demokratikus jogállamokban egy-egy ilyen ügy után lemondások, számonkérések következnek, mert ez bizony a korrupció, összefonódások egyértelmű jele.
Akinek gondot okoz ennek megértése, képzelje el ezt abban a formában, mikor a fidesz van ellenzékben. Vajon csendben lennének most? Nem lennének kérdéseik, gyanúik?
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
tudode
Hol van már az, amikor a felsővezetők legnagyobb erénye a munkaszervezés, a hatáskörébe tartozó állomány igénybevétele volt, amúgy még a neki szóló feladatok KISZIGNÁLÁSA, és a feladatok végrehajtásának ellenőríztetése volt, belső ellenőri stáb felhasználásával.
.
Jobban tette volna ha meg sem szólal, mert minden halandónak, még az utcaseprőnek is szüksége van kikapcsolódásra, annak érdekében, hogy újabb erővel tudja az utcát söpörni, és nem MINDEN LÉBEN KÉT KANALAT játszani!
.
Hogy kerül a külügyér feje az út átadáshoz, mivel az a közlekedési tárca hatáskörébe tartozna, ha lenne, különös tekintettel arra, hogy Magyarország tranzitország, csak őfélesége kerítése állja útját a földikutyáknak!
csak úgy....
"az életem egy nyitott könyv, mivel a munkával töltött idő mennyisége nála közelít a 100 százalékhoz."
ha a berendelgetett nagykövetek számát drasztikusan csökkentené pötyi,akkor alig maradna valami a 100% ból...
Egy korsó hideg barna
Elfogadta, vagy kikövetelte a megvesztegetést. Ez mindenképpen bűn.
Clavigo
Épp küzdött a luxuslimuzin- szocalistak ellen... :):) ,mikor a kép készült ...?
csak úgy....
"A családi vakációt, így a jachtozást pedig a magánélet részének tartja, így mindenkit arra kért, hogy ezt tartsa tiszteletben."
ha már egy jól fizetett politikus nem birja " öneröböl" nyaraltatni a pereputtyott,akkor bele is lehet kakkantani abba a dübörgésbe!
volvós
Köcsög, felolvasta a választ amit a O1G írt meg neki, oszt jónapot !!!
volvós
A kis videóban ez a gazember csak nyögött, röfögött, ismételve a saját betanult mondókáját, és nam a riporter kérdésére válaszolt. Egy jellemtelen, hazudós papagáj ez a féreg...
verőce21
Hülye ez a Petya, hogy ennyi ideig szóba állt a provokáló söpredék "újságírókkal".
Aki Én
privatbankar.hu/cikkek/makro/ezer-szal-szijjartonak-is-kellemetlen-a-quaestor-botrany-278855.html

nepszava.hu/1099182_szijjarto-luxusvillajat-osszehoztak-a-quaestor-botrannyal

b1.blog.hu/2017/02/08/nyakig_benne_van_onmagat_cafolta_meg_szijjarto_a_visa_shoping-ugyben

Cseppet sem magánügy, mikor vezető politikus lekötelezi magát az ország egyik, közpénzből milliárdossá lett üzletemberének, vagy épp annak háláját élvezi. Még csak nem is egy olyan emberről van szó, aki önerőből, tiszta piaci versenyben éri el sikereit.
HA úgy tetszik, Szíjjártó a mi pénzünkön vásárolt luxusgépen, yachton tengeti szabadidejét, igenis jogunk van tudni, hogy mi módon.
Demokratikus jogállamokban egy-egy ilyen ügy után lemondások, számonkérések következnek, mert ez bizony a korrupció, összefonódások egyértelmű jele.
Akinek gondot okoz ennek megértése, képzelje el ezt abban a formában, mikor a fidesz van ellenzékben. Vajon csendben lennének most? Nem lennének kérdéseik, gyanúik?
Aki Én
@verőce IQ 21: ...megint kialvatlan vagy.
SystemError
Elhisszük, hogy fideszes közegben kiemelkedik, ha valaki kitölti munkaidőt, de már bocs ez alap ebben a pozicióban és nem érv a lopással, vesztegetéssel kapcsolatban. Eleve ez nem is érv, csak rohadt lelkű fideszeseknek egy magyarázat, mint a "most mi jövünk" és hasonló hányadék erkölcsű magyarázatok.

A rendszerszintű nyilvánvaló korrupció és az, hogy a fidesz vezetőség laza 7 milliárdos apparátust tart fenn lopott közpénzen NEM MAGÁNÜGY!

Mivel ez is az el nem évűlő állami korrupció kategóriája, ezért még szopni fog Polt után kis baszadék!
Eriksson
@Egy korsó hideg barna: 12:14
Írod: "Elfogadta, vagy kikövetelte a megvesztegetést. Ez mindenképpen bűn."

Erről mi a véleményed?
"Soros György egymillió eurót adományoz Budapestnek a koronavírus elleni védekezéshez"
"Budapest szolidáris város, a bajban nyújtott támogatás erősíti a közösséget."
By Karrácsony Gergely
Cicamama55
Mivel számomra a magánélet szent, én biztosan nem magyarázkodnék az ő helyében. Mint miniszter tartozik elszámolni a tetteivel, de mint magán ember, nem...Nem irigylésre méltó a mai politikai helyzet, nagyon észnél kell neki lenni, bárhol is van, nyilatkozik a nagy világban. Nem állítom, hogy mindennel egyetértek, amiket tesz, de a pár nap nyugalmát, amit a családjával és barátaival tud eltölteni, pofátlanság kukkolni, s a megszerzett infókkal a feszültséget szítani. Undorító ez bármelyik politikai tábor is teszi is meg az ellenfelével!
Aki Én
@Eriksson: 13:38
Ez hogy jön ide? Mi köze a témához? Csak nem összefüggést látsz?
Eriksson
@Cicamama55: Ez a "pofátlanság kukkolni" megjegyzésed annál is inkább figyelemre méltó, mert egy biztonságpolitikai szakember azt mondta ezzel kapcsolatban, hogy biztonsági okokból akár ki is lőhették volna a kukkoló csónakot.
Ugyanis Szijjártó védett személy és lehetett volna kémkedésnek is minősíteni az akciót.
csak úgy....
@Eriksson: ha szíjjártó védett ,akkor a holland miniszterelnök miért tud bringával melózni járni? mitöl köll védeni pötyit?
Aki Én
@Eriksson: ...szép lenne már, ha egy nyilvánosság előtt nyaraló miniszter ,,kukkolóját" csak úgy ki lehetne lőni.
Ezt biztos az M1-en hallottad.
Yoda69
Ebből sehogy nem tud jol kijönni a szargyarto.
Ha elfogadta a tobb tízmilliós ajándék nyaralást a 4.leggazdagabb orbán oligarcha lovagtol, akkor korrumpalodott és le kell mondatni. Ha fizezett érte, de ennek ellenértékét nem tudja igazolni akkor adocsalast követett el. Ezért már börtön jar(na). Persze nem orbanisztanban. Itt a NER nem hagyja a pedofilokat, kurvapecereket, asszonyveroket és adocsalo korrupt politikusokat az árok szélén.
advocat
A kulturált világban ilyen esetben már régen lemondott volna. De ez az ország Viktorland. Itt minden másképp működik. Majd lemond, ha a főnöke mondja. Ha mondja!
csipetke
Hja,tisztességesen kéne élni,és akkor nem kellene magyarázkodni. Mikor a parlamentben kérdezték orbánt a magánrepcsi-használatról,azt mondta,hogy szeretné ő látni azt,akinek le van köteleződve. Pedig mindannyian tudjuk,hogy nemkevés embernek van orbán leköteleződve,de ezzel kapcsolatban is úgy hazudnak,mint a vízfolyás.A kakadu csak utánozza a gazdáját.Egy dolog biztos,-egy valódi demokráciában ezeknek le kéne mondaniuk.Szinte az egész bagázsnak
csipetke
@csipetke: Ja,és erre mondaná nagyanyám,ha élne:-"Dalóhacc te nékem,mezei pacsirta!"
csipetke
@Aki Én: 13:59 Én is ezen töröm a fejem,hogy hogy jön a képbe Bp.,és Soros egymillió dolláros adománya. Hülyén fogok meghalni,de semmi összefüggést nem találok
Aki Én
@csipetke: Szerintem úgy gondolja, hogy egy város adománya egyenlő a fideszes korrupcióval.
Mert benne van, hogy ,,elfogad".
kokopelli
@csipetke: hogy jön a képbe a Soros?Amennyiben nincsen válasza a fityiszeseknek,akkor a Soros mindíg kéznél
van!Ez a "sorosozás" már annyira elavult,hogy a nyugati TV-s társaságok nem is foglalkoznak vele!A németeknél a
ZDF TV lezárta a "Soros-összeesküvés" című cca. 40 perces dokumantummal az egészet!igaz,hogy a sok német is-
merősöm,ill.volt kollégáim is,azt sem tudták,hogy ki is az a Georg Soros!. Ne is keress összefüggést,mert minden in-
potens országfő a Soross-al takaródzott,amennyiben országa az ő vezetése alatt besokalt!
Egy korsó hideg barna
@Eriksson: Kérdésed súlyosan ostoba.A pulik ennél sokkal jobban és intelligensebben terelnek.
namihami
""471. számú főút Debrecen és Hajdúsámson közötti szakaszának átadási ünnepségén szólalt meg""
Vajon most tényleg ott nyilatkozott, ahol volt? (csak a kisördög kérdezi bennem...) Aki egyszer hazudott, az...
RonaGyuri
Igazi vastag-bőr!!!

és egy igazi hadi szállítmányozás! =))
kokopelli
@csak úgy...: (12:05)
...a "panaszkönyv" is nyitott köny! Egy jó párat azokból is fellógathatna elérhető helyeken! (;-))
csak úgy....
@verőce21: te egy fölöttébb hazudozós ember..
Eriksson
@Egy korsó hideg barna: Erről mi a véleményed?
"Soros György egymillió eurót adományoz Budapestnek a koronavírus elleni védekezéshez"
"Budapest szolidáris város, a bajban nyújtott támogatás erősíti a közösséget."
By Karrácsony Gergely
RonaGyuri
@csak úgy...: igen ő volt az a tróger, aki rendszeresen füldhöz verte a seggét és hisztizett, hogy a Gyurcsány mire költi a saját pénzét, ő meg mások pénzéből azt csinál amit akar??? =))
csak úgy....
@Eriksson: jó neked! nincs eszed oszt nem köll gondukodni...
csak úgy....
@RonaGyuri: ezek a zavarodott politikusok így vannak ha elözölrg nem kérdezték orbántól,hegy erre mit köll mondani..
RonaGyuri
@csak úgy...: @Eriksson: tényleg nem érti!!! =))
csak úgy....
@Eriksson: ´különben (állítólag) a viktorod sem hagy senkit az ut szélin...
van még mára hülye kérdésed?
Eriksson
@RonaGyuri: Tényleg nem értem.
Bizonyos helyzetekben a korrupció ordít, más helyzetekben pedig ismeretlen fogalom.
csak úgy....
@Eriksson: ezzel meg mi a kö tyukanyót akartá mondani? azt értem,hogy nem érted,persze csöppöt csalódott vagyok.
kereső
A kormány zéró toleranciát hirdetett a korrupcióval szemben.
A kormány zéró toleranciát hirdetett az antiszemitizmussal szemben.
A kormány betartja a jogállami normákat.
Magyarországon demokrácia van.
Nem értem miért kell a toporzékos ppapgájkommandót kérdezni olyan evidens dolgokról, amelyet a kormány=orbán=fodeSS kinyilatkoztatott. Úgy van és puktum- , mert azt mondják.
A magánélet meg szentség, azt megzavarni, beleütni az orrot nem lehet- kivéve, ha Gyurcsányról van szó.
Meg Medgyessy Péter kubai nyaralásáról.
Mit nem lehet ezen érteni?
kereső
@Eriksson: Te meg Gizikével szántod fel a fődedet, a gőzeke helyett.
RonaGyuri
@Eriksson: ezzel ne dicsekedj, bár tudjuk, hogy neked ez sem érthető!!! =))
Eriksson
@kereső: .
Hát persze.
Ez is egy vélemény.
Sziporkázóan humoros.
Váltottunk mi szót egymással?
Nem?
Akkor?
SystemError
@Eriksson: A korrupciót nem nyíltan csinálják, ez egy nagy különbség pl.
"Soros György egymillió eurót adományoz Budapestnek a koronavírus elleni védekezéshez"
"Budapest szolidáris város, a bajban nyújtott támogatás erősíti a közösséget."

Amúgy felépítettek Soros Györgyre egy alternatív valóságot. Mond el szépen nekem, hogy attól, hogy ti erre használjátok Sorost amire és próbáljátok tolni ezt, hogy minden ami Soros az kriminális ez a törvények és bírósági ügyek mentén hol igazolható??? :) Igen Soros nyiltan(nem sunnyogva a jachton) adott 1 milliót ilyen szemét célra, mint a koronavírus ellenni védekezés? A hülye célozgatás helyett mond el szépen, hogy ezzel konkrétan mi a baj? Nyilván most nem ez a téma, hogy Soros és csak terelésből nyomod ezt, de akkor kíváncsi lennék, hogy ezen kivűl, hogy nektek kellett egy közellenség mi is baj ezzel? Elhiszem, hogy sokat dolgozott Soros nevén a csicskamédia, de a hangulatkeltésen kívül igazából semmit nem tudtok felhozni. Finkenstein felmérte, hogy ki lenne a legjobb az ilyen hülyéknek, mint te is és ő jött ki, majd másnaptól Orbán elkezdett Sorosozni...és..? :) Szóval ne Sorosról beszélj vagy ha róla beszélsz, akkor mutass rá a konkrét törvénytelenségre, mert ez már nagyon ócska, de látom ti zabáljátok, de ettől még egy gyártott ellenségkép.
Eriksson
@RonaGyuri: Nehéz követni a szelektív gondolkodást.
Eriksson
@SystemError: .
Szíjjártó leköteleződött, mert igénybe vett egy nyaralási lehetőséget.
Budapest nem köteleződött el azzal, hogy elfogadott egy hatalmas összeget egy alapítványon keresztül?
csak úgy....
@Eriksson: nem köne másokra kenynyni a szelektív micsodádat, -te egy beszarás, te valóban ennyire butuska?
SystemError
@Eriksson: Te teljesen retardált vagy...? Egy alapitványi befizetés mióta kötelez bármire? Mint mondtam ne célozgassál, mert abból már egyre inkább nem fogtok megélni.. Uhh Soros ááá. Nem te szerencsétlen agymosott ennek semmi köze elkötelezettséghez és nem is következik belőle. Az pedig, hogy a "céged" egy beszállítója, aki belőled él 60 millás jachtozást fizet neked és több esetben a kormány tagjainak ez több szempontból illegális és mélyen ellentétes az üzleti etikával. Tudod kiskutyus Európában ezért maguktól lemondanak, ahogy ez már sok esetben meg is történt.
Érdekes, hogy ezekhez hülye vagy, de okosan, következetesen terelsz azért...
SystemError
@Eriksson: leköteleződött és a vízbő nyeri ki a véleményét a polgár Jenő hivatalban igaz? :)
csak úgy....
@Eriksson: baszod,neked már fingod nincs arról mi a korrupció ? ...vár a fidesz!
SystemError
@csak úgy...: Boldoggá krumpliztatott szavazó
Eriksson
@SystemError: Irodalmi Nobel-díjra pályáznál? A fantáziáddal nem lenne baj, csak a stílusod erősen korrekcióra szorul.
kereső
@csak úgy...: Mi lenne, a fideSS legfőbb politikája. Megmondta a Corvinus rektora.
SystemError
@Eriksson: Most jön a hisztizős megsértődött műsor, mert egy retardált vagy és nem tudsz érvelni?:) Ebből nem fogsz megélni. Adjak egy zsepit a sírdogáláshoz vagy szépen érvelsz a terelés helyett?
RonaGyuri
@Eriksson: ha úgy is nehezedre esik, akkor próbálj neg leszokni róla!!! =))
Egyébként ez a bugyuta sorosozás nem szelektív, hanem bugyuta!!! =))
kereső
@Eriksson: Bocsánat, hogy megszólitottalak. Csak arra szerettem volna , ha ráeszmélsz, hogy kutyulod a dolgokat.
Gondolj bele, ha én havonta adok 5 ezer forintot a mentősök alapitványának, akkor már korrumpáltam őket? Hm...
csak úgy....
@Eriksson: vegyünk egy egyszerü példát mert látom,hogy csomó van az agyadban! tegyük föl,hogy én vendégül látlak téged és a b. családod a yachtomon és megizélom a nagyságos asszonyt az nem korrupció! ha te vezetö politikus és megizélom,akkkor az még mindíg nem korrupt,de ha már üzletelünk és én kérek töled egy szívességet,mondjuk több milliárdot egy beruházásra...,mert ingyen nyaraltál,zabáltál nálam ...
azért szólsz ha már dereng,nem szeretek fölöslegesen erölködni!
Eriksson
@kereső: Sajnálom, hogy nem tudsz követni, de az nem az én hibám.
A mentős alapítványt én is rendszeresen támogatom, azzal a hátsó gondolattal, hogy számíthassak rájuk, ha úgy adódik a helyzet.
SystemError
@kereső: Ő az a típus vagy, aki nyögdécselve betelefonál a mentőszolgálatra és szétidegeli a diszpécsert, hogy neki mi jár és mi nem máshoz képest...:) Ezek okozzák a legtöbb munkahelyi balesetet! :)
kereső
@Eriksson: Neked vannak hátsó gondolataid- nekem is vannak. Nem irtam- de én a Szt.Márton gyermekmentőket támogatom. És nem a magam érdekében- hanem a gyerekekében, akik megsérülnek.Na ez az én "hátsó" gondolatom.
De most tényleg nem érted?,vagy csak úgy teszel? Hogy miért is korrupció szijjártó +a többi adriázása, és miért is önzetlen támogatás Soros György adománya.Használd már azt a buksi kis fejedet-ill. a benne lévő szürke állományt.
SystemError
Na zárjuk rövidre a retardált trollokat mára:

"A Magyar Kormánytisztviselői és Állami Tisztviselői Kar Hivatásetikai Kódexe így fogalmaz szó szerint a III/4.2.-es, Nem fogadunk el ajándékokat című alfejezetben: „szóró ajándékok, külföldi állami szerv képviselőjétől kapott figyelmességi ajándékok, valamint a munkánkkal kapcsolatos rendezvényen kapott szokásos vendéglátás elfogadása kivételével nem kérünk és nem fogadunk el olyan ajándékot, előnyt, meghívást, szolgáltatást vagy bármely más, számunkra, családtagjaink, rokonaink, barátaink, vagy velük érzelmi, politikai, gazdasági vagy más érdekszövetségben lévő személyek, vagy az általunk támogatott szervezetek számára ígért előnyt, amely munkánkkal vagy munkahelyünkkel bármely módon is összefüggésbe hozható”. Később pontosan meghatározzák a lekötelező mértékű ajándékokat is, a következő módon: „lekötelező mértékűnek tekintjük azokat az ajándékokat, amelyeket saját jogszerű jövedelmünkből, szokásos életvitelünk fenntartása mellett azok reális piaci árán nem lennénk képesek megvásárolni magunknak. Lekötelező mértékű ajándékot senkitől, semmilyen körülmények között nem fogadunk el”."
justhpeter
@Eriksson: 14:09:Szíjjártó mely tudásának megszerzése érdekében nyomulnának a kémek ? Például olyan mint a hazudozás, mellébeszélés, a seggnyalás ? Mi van ezen kívül ?
kereső
@SystemError: Ezt a kódexet már 2019-ben be lehetett volna adni a zúzdába-amikor maga a miniszterelnök, a legfőbb közszolga taposta meg .Persze fontos dolog, a kirakat a patyomkin mutogatás szempontjából. Pont úgy mint a parlament, az alkotmánybiróság, az alapjogokért központ- és mint a többi, mára már gittegyletté züllesztett kellék.
SystemError
@Eriksson: Persze örülök, hogy ezen a színvonalon mutatsz aktivítást, de kár, hogy konkrét vita oldalról nézve segg hülye vagy:)
Eriksson
@justhpeter: Mit tudom én, hogy miért. Talán mert egy külügyérről van szó. :)))
kereső
@Eriksson: Te nem ismered azt, hogy érdek nélkül adni?
csak úgy....
@Eriksson: nincs az a birkacsorda aki téged követni tudna!
Eriksson
@kereső: Az én időmben szokás volt, manapság egyre ritkább.
csak úgy....
@Eriksson: a nem fideszes elvtársaid naponta élvezik az adományaidat!
különben mi az,hogy a te idödben? ez már nem az ?
csipetke
@kokopelli:15:42 Erikson 13:38-as hozzászólásán gondolkodtunk,de nem lettünk okosabbak,hogy az adott témához hogy jön Soros,és a Bp-nek adományozott 1 millió euró
verőce21
@csak úgy...: (16:13) Te tiszta vérvonalú Turul...?
RonaGyuri
@RonaGyuri: egyébként a derék külgarázdánk hangneme a nála szokásos diplomata stílus! =))
kereső
Érdekes dolog egyébként, hogy szijjártótoporzékpapgájkommandós péter, alias Magyarország külügyminisztere, valamikor még nem volt ennyire kényes a magánélet szentségére- és nem tartotta elitélendőnek ezt.Amikor is répássyval, meg ki tudja milyen no neme fideSS tagokkal rendszeresen
megjelentek az "emmutnyocév" miniszterelnökének házánál- zaklatva az ott élőket- természetesen jobbára akkor, amikor csak Klára asszony és a gyerekek voltak otthon. Hát nem hányadékok? DE!
kereső
@Cicamama55: Itt nem "politikai tábor" tette az ellenfelével. Ez a fideSS szokása. Itten ujságirók szagolták ki , hogy a magyar külügyminiszter egy máltai zászló alatt hajózó-de magyar NER elvtárs tulajdonában lévő 6 milliárdot érő hajón tölti a szabadságát- aminek a bérlése meghaladja a legális!!! jövedelmét. Nem a nyaraláson, meg a szabadságán van a hangsúly- ha nem értenéd.
csipetke
Ez bizony korrupció a javából,mindegy,mit hablatyol szíjjártó. Minden szívességen ott lóg az árcédula.
Ha riporter lennék,azt is megkérdezném,hogy mi a túróért védi egy egész csapat TEK-es,még futni is velük megy.A lányomék a közelben laknak,így látják. 500 millióba fáj nekünk évente a kakadu védelme.Mitől fosik ennyire?
kereső
@Eriksson: Mert manapság a kormány alapállása- a társadalmi szolidaritás kiiktatása.Ő maga jár elöl ebben. A kormánynak csak a "külföldi üldözött keresztények" a fontosak. Holott söpörhetne a saját háza táján- és kezdhetné itthon a MET-tel. Keresztény magyar embereket, és egyházat üldöz, és zár ki a támogatásból- a nemzetközi, és a hazai birósági itéletek ellenére. Bűnözőknek minősiti tv. által a hajlék nélkülieket, ingyen jövedelemnek mondja a jogos , járulékkkal előre befizetett munkanélküli ellátást- soroljam még? Koldulva, gyüjtéssel tudnak súlyos betegségek gyógyitására összeszedni pénzt- mert az egyes emberek szintjén még megvan az önzetlenség a segitésre. Csak kormányzati szinten hiányzik.Még azt is ellopják, amit az emberek adományoztak a vörös iszap károsultjainak. A parlagfű elleni felajánlott 1%-ból vettek két fűkaszát (ami nem igazán hatásos ellene), a többiből minisztériumi bútor, meg felszerelés lett. Mondjam még???Akkor miért is csodálkozol??
Cicamama55
@kereső: @Horizont: Már hogyne érteném! A semmit mindenné, a mindent semmivé lehet tenni jó szaftos kommunikációval manapság. A véleményemet a magánélet védelmével kapcsolatban tettem, s nem változtatom meg. Mindig elítélem azokat, akik a nyilvánosság előtt teregetik ki a családi szennyest, ugyanúgy a magánéletben vájkálókat is. Ennyi számomra ez a történet.
Eriksson
@kereső: Ezt jól összeszedted.
Egyebekben meg miért csodálkoznék? Ilyen listát, de talán még különbet is össze lehetne állítani bármelyik eddig regnált kormány történetéből.
Csak ugye az ember feledékeny, leginkább arra sem emlékszik. hogy mi volt a tegnapelőtti vacsorája.
legott
"Pedig nem az. Szijjártó Péter ugyanis egy korrupciógyanús ügybe keveredett, amiből csak akkor tudná tisztázni magát, ha bemutatná a számlákat, hogy mikor és mennyit fizetett Szijj Lászlónak, a Lady Mrd luxusjacht használatáért. Ilyen számlák pedig feltehetőleg nincsenek, mert az említett hajóhoz hasonló járművek heti bérleti díja hozzávetőlegesen 60 millió forint, ennyi pénzt pedig még a feltehetőleg jól kereső külügyminiszter is csak hosszú évek alatt tudna félretenni."

hirklikk.hu/kozelet/szijjarto-bukasa/368630/
verőce21
Büszke lehet minden magyar, hogy ilyen jó színvonalon el tudja tartani a közéleti embereit! :)
ómió
Tisztelet? Na, az nem tűnik egy efftársi kategóriának!
Cicamama55
@Horizont: Én is elfogadom a Te véleményedet, de nem osztozom vele. Tudod ez abból ered, hogy engem abszolút nem érdekel, hogy ki, hol nyaral a családjával. A borkaizás az bezzeg érdekelt! :))))))
csipetke
@Eriksson: tegnap 17:44 Nálad valami nagyon rosszul lett bekötve.A kettőt össze se lehet hasonlítani.Az,hogy Soros adott Bp-nek 1 millió eurót, az hogy jön ahhoz,hogy a fideszesek,(szinte mind korrumpálódtak.Semjén a sokmilliós vadászattal,amit valami kormányközeli vállalkozó csengetett többször is,(Svédországi,kanadai vadászat) orbán luxusrepülőzései,vagy itt van most szíjjártó. Az egész banda folyton magyarázkodásra kényszerül,bár annyira pökhendiek,hogy ők szabják meg,hogy csak a kormánymédiának nyilatkoznak,azok meg ugye nem kérdeznek a kellemetlen dolgokról. Hihetetlen,hogy mennyire nem látod a dolgok lényegét. Soros alapítványát,és szíjjártó korrumpálódását összemosni?!
csipetke
@csipetke: Ja,és még valami:- A Hortobágyi Madárkórháznak utalok havonta egy kisebb összeget,cserébe ők elkűldik a pár oldalas kiadványukat. Ezzel most jól megvesztegettük egymást,ha a te szemszögedből nézem.
Eriksson
@csipetke: Az a hihetetlen, hogy nem tudsz saját fejeddel gondolkodni, csak ahogy irányítják a tudatod.
Csak a logikádon múlna, hogy amit írtam azt érted-e vagy sem.
Aki Én
@durbincs: ...ezt most kérdezed? Honnan tudhatnánk, hogy amikor összejöttök az IQ 50-es klubban, mivel tengetitek az időt?
Gondolom nektek kellettek a szivárványos zászlók takarónak.
Ha seggre pacsi, hát seggre pacsi...
Jó mulatást!
Eriksson
@Aki Én: Külön adatszolgáltatás igénye nélkül, élőszóban:
www.youtube.com/watch?v=1LnU4-Z2Or8
Aki Én
@Eriksson: ...szerinted miért vannak letiltva a hozzászólások?
Az a baj, hogy csak ostoba, bolond, hiteltelen embereket tud megszólaltatni a rezsim. Nektek ez is jó :)
Eriksson
@Aki Én: Neked meg mi a jó?
Hogy miért vannak letiltva a hozzászólások? Val.szeg a túlművelt seggfejek miatt.
kereső
@Cicamama55: Gondolkodtam, hogy valászoljak-e. Az alapgondolatoddal egyet értek- ami a tényleges!!! magánügyeket, és magánéletet illeti. DE!! Szijjártó Péternél nem ez a probléma. Kezdjük ott, hogy senki nem csinált "kicsiből nagyot". Egyszerúen megengedhetetlen, hogy több tizmilliós- ha megszámolom,akkor kijön 100 millára- "ajándékot" fogadjon el egy ország közszolgája, méghozzá egy nagyon befolyásos közszolgája, a magyar kormány tagja. Egy olyan vállalkozótól, aki 1250 milliárd ft értékben jutott állami támogatáshoz az elmult években. A kérdés már csak az, hogy ez hála-e az eddigiekért/fizetség/, vagy a jövőbeni nyerésekért egy "kicsiny" megvesztegetés. Gyanitom mindkettő. Ha szerinted igy ez teljesen rendben van, és ez a külügyminiszter magánügye, akkor tényleg menthetetlen ez az ország.
kereső
Ami feltúnt a videóban- bár hebegett-habogott- de elpirulni nem tudott.
csipetke
@Eriksson: 12:55 Én egyelőre a saját fejemmel gondolkodom,és biztosíthatlak,hogy az én tudatomat nem irányítja senki, nálad viszont teljes agymosás történt,mert annyi ostobaságot írsz,hogy a fal adja a másikat. De megfigyeltem,hogy akik ennyire fidesz-hívők,azok csak és kizárólag a kormány-médiából tájékozódnak. Itt az eredménye,téged olvasva ez tisztán látszik.Ne válaszolj,mert nincs értelme.
legott
Amikor sokat beszélek, felcsúszik a szájmaszkom az orrnyergemre, miközben a svájci sapkám meg lecsúszik az orrnyergemre - hát így érnek össze a dolgok.

fitt.casey.hu/wp-content/uploads/2020/04/orvosi-maszk-1.jpg

sapka-kalap-bolt.hu/wp-content/uploads/2018/10/004329000000010.jpg
Cicamama55
@kereső: Megtisztelő, hogy szóba álltál velem. Nem, nincs rendben, sokszor hangoztatom is! ÉRTEM én a gondolatmenetedet, nem is állítom az ellentettjét, csak az a különbség köztünk, hogy más az értékrendünk. Nálam egy ember és a családja, a magánéletük-bárkiről is legyen szó- tabu. Gondolom, a munkámból adódóan alakult ki bennem ez a szemlélet...Nem állítom, hogy helyes, de én ilyen vagyok.
legott
Nem én voltam. Csak álltam a parton nézelődve, és egyszer csak egy luxus jacht fedélzetén találtam magam az anyámmal. Véletlenül. a fotós pont azt a pillanatot örökítette meg, amikor éppen nem értettem semmit, hogy miként kerültem ide. A fotós a bűnös! A portást ki kell rúgni!

Ártatlan vagyok!
kereső
@Cicamama55: Teljesen egyet értek veled, ami a magán élet tabuját illeti. De itt és most nem magánéletről, és magánügyről van szó. Legalábbis az én értékrendem szerint- ez a hazudozás (nyaralás közben, olyan fotót posztolni, amelyen öltönyben dolgozik), és a többi már kitárgyalt dolog egy közszolgának sohasem tartozhat a "magánéletéhez, és magánügyeihez".És ha láttad a videót, akkor azt is láttad, hogy az egászet pirulás nélkül adta elő. Az ilyen ember az én érékrendem szerint a gátlástalan gazember kategóriájába tartozik- magánügy ide, vagy oda- pártállástól függetlenül.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.