Ilyet még a banki ügyintézők sem láttak.

A banknál is tanácstalanok voltak: A semmiből lett 8,9 milliárdos adóssága egy férfinek

Illusztráció: Pixabay.com

Három hónappal ezelőtt nyitottam a számlát az Unicredit banknál. Nem volt rajta soha nagy forgalom, havonta 200 ezer forint érkezett rendszeresen egy cégtől, illetve két átutalás magánszemélyektől. Összesen 1,1 millió forint volt rajta, amikor két héttel ezelőtt egy átutalást akartam intézni, de valahogy nem sikerült

– mesélte Fehér Tibor a Blikknek. Elmondása szerint amikor bement a bankba, kiderült:

A számlája 8 887 777 260,63 forintos mínuszban van.

Fehér szerint annyit tudtak mondani a banknál, hogy valószínűleg valamilyen technikai hiba történt, hozzátéve, ilyet még nem láttak. Azt már nem tudták megmondani, hogy milyen gyorsan vizsgálják ki az esetet.

Amennyiben az ügyfelünk panaszt tett, úgy azt – a vonatkozó szabályoknak megfelelően – kivizsgáljuk, ügyfelünket pedig, az előírt határidőt betartva, értesítjük

– közölte az Unicredit sajtóosztálya a Blikkel. Ennél többet – banktitokra hivatkozva – nem mondtak.

A Blikk megkérdezett egy szakértőt is, aki szerint az ügyfél akkor jár a legjobban, ha azonnal a bankfelügyelethez, vagyis a Nemzeti Bankhoz fordul, személyesen jelezve a problémát.

Forrás: Blikk.hu
Fotó: Pixabay.com

15 hozzászólásarrow_drop_down_circle

tothjani
És ha nem tudják bizonyitani mire költött el 9 milliárdot akkor felszabadítják a számláját??
Nem mellékesen a Bank elvileg tárolja az adatokat (kötelező), jó esetben van róla biztonsági másolat is, egy ügyintéző elébe ül és átnézi, hol került rá ekkora terhelés.
Majd kiderül, hogy Kínai barátaink lenyúlták a kártya adatokat, és vettek valami egyszerűbb Jachtot.
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
vacsi
@Yoda69: Na, én ebben nem vagyok olyan biztos... ravaszak ám a bankárok...
Nessy
A sok 8 és 7 számok is jelzik, hogy informatikai hiba lehet! A vége sem stimmel! 260,63 forint nem lehet, miután nincs filléres összeg, csak forintra kerekített
szegfue
@Nessy: Sajnos az Unicredit bizony a banki költségeket 2 tizedes pontossággal számolja és igy tünteti fel a számlán is.
Lepényleső
Egyetlen egy bank sem azon dolgozik,hogy nekünk legyen jó,ez azonban csak ott fordulhat elő,- ahol ilyen a miliő,
- és egy bán határozza meg mennyi az aznapi szorzó??

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.