Egy amerikai turista miután elfogyasztotta kebabját egy izraeli étteremben, kártyával fizette ki ételét. A számlát azonban hibásan állították ki és 10.100 sékelt, vagyis átszámítva mintegy 860 ezer forintnak megfelelő összeget vontak le a nő bankkártyájáról.
Fotó: Pixabay
A hölgy azután vette észre a hibát, miután levonták az összeget a számlájáról. Állítólag az egész egy félreértés, de közel egy hónapja nem akarja az étterem visszafizetni a vásárlónak a pénzét, aki egy kisebb vagyont hagyott ott a kebabért.
A nő szólt az étterem tulajdonosainak, akik elnézést kértek és megígérték, hogy visszautalják a pénzét. Ez még augusztus 12-én történt, de azóta sem érkezett meg a turista pénze. Kétségbeesésében végül a Facebookon kért segítséget, aminek nyomán még az izraeli sajtó is elkezdett foglalkozni az üggyel.
„Így működik. Nincs étlap. A turistáktól 80 sékelt (közel 7000 forintot) kérnek egy kebabért, aztán euróban vagy dollárban fizettetik ki velük. Néha észreveszik, máskor viszont odaadják a bankkártyájukat aztán aláírják a blokkot. A 80-at látják, a dollár szó néha nincs is feltüntetve” – mesélte az étterem egyik volt alkalmazottja egy helyi csatornának.
Azóta történt előrelépés az ügyben, ugyanis a megkárosított hölgyet felhívták az étterem tulajai és bocsánatot kértek tőle, hogy még mindig nem utalták vissza a kebabja árát, továbbá biztosították arról, hogy már kapcsolatba léptek a bankkal. A nő nagyon reménykedik benne, hogy pár nap múlva újra a kártyáján lesz a 860 ezer forint és végre lezárhatja ezt az ügyet.
4 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás