Totya nyert közel 3,4 millió forintot az M1 Maradj talpon! című kvízében. A gond az, hogy Totya az Unicredit reklámembere. A Maradj talpont pedig az Unicredit szponzorálja. Nem lesz egyszerű kimagyarázni.
Forrás:
Népszabadság Online
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
18 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Ki gondolja azt komolyan,hogy eddig valahol illetékesek nem gyűjtöttek adatokat a magyar kiemelkedő mutyizásokról.Brutális pénzhegyek tűntek el,és egyre rosszabb lett.Semmi látszata a pénzbehajtásos megszorításoknak.Sőt...
Elég kemény kérdések voltak, szerintem érdemelten nyert. De, minden szem másképp lát!
Ennek Te könnyebben utána tudsz tekinteni.
Új hozzászólás