Lassan azért kitalálhatna valamit a Vodafone a volt ügyfelei vélt vagy valós tartozásainak kezelésére. Elég béna, hogy nekik is meg kell adniuk nemlétező biztonsági kódjukat, hogy szóba álljanak velük. Ez külföldön is így megy? Szeretném ha az esetünk nyilvánosságra hozásával talán akad valaki aki a reménytelen helyzetünkre megoldást tud adni. Az alap probléma a Vodafone ÁFSZ-jének azon pontja amely kimondja biztonsági kód nélkül még az ügyfél sem intézkedhet, nem reklamálhat semmilyen módon. Ha nincs kódja az ember fiának, akkor a szerződéssel személyesen bármelyik üzletben kérhet. Csakhogy: az aki nem ügyfél, vagy már nem ügyfél, de még gondja, baja van nem kérhet kódot, a Vodafone szabályzata lehetetlen és megoldhatatlan szabályzatot ír elő. Ezt a cég informatikai rendszere nem tudja kezelni. A panaszt csak a kód alapján tudják rögzíteni, de szerintem a tűzőgép, vagy a ragasztó is megteszi. A férjem az ÁSZF szigorú előírásának megfelelően, akkor és ott az üzletben a szerződés megszüntetésekor befizette azt az összeget, amit a cég szakemberei kiszámoltak és az ÁSZF előír. És azt gondolta ezzel végre megszabadult ettől a cégtől. Sajna nem. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.