Csak forgatjuk a fejünket a televíziós reklámokban sugárzott rengeteg gyógyhatású készítmény láttán, melyekben sokszor meglepően gyors gyógyulást ígérnek. Ennek köszönhetően, amikor a kipróbálást követően a hatás nem azonnali, a fogyasztó joggal érezheti becsapottnak magát és kérdőjelezheti meg a reklámozói felelősségvállalást. A különböző gyógyhatású készítmények reklámozásának a jogszabály és a reklámtörvény szerint éppen ezért számos kritériuma […]

Forrás: Napidoktor
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.