Az elméleti fizika alapjait próbálta megtanítani a BME-seknek Orosz László, amikor eltört az oktatóban valami és belekezdett egy szolid nagymonológba, ami a mátrixoktól a lépegető kutyafaszig terjedt. A találat a 444-é.

81 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Nagy Mária
@wagabund: Szerintem az ilyen tanárnak kellene sokáig tanítani! Matematikai alapok nélkül lehetetlen fizikát tanítani. Ez nem volt egy bonyolult feladat. Én talán még jobban kibuktam volna, hiszen már csak egy behelyettesítés hiányzott a mátrixba.
Tragédia minden szinten az oktatási káosz. Frappáns a halas hasonlat és jellemző az oktatásunkra. Tömjük a diák torkán a halakat, de mind éhen halna egyedül a folyó partján.
Gondolkodni, problémát megoldani nem ad elég időt a tanterv, fő hogy van öt tesi és erkölcstan. Vagy az is elég, hogy jó mérnökök legyenek?
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
karma1
@Long John Silver: Me', le tudta vo'na vezetni a tablan szamokkal, vagy az is a lepegeto kutyaf@szanal kotott volna ki?
Long John Silver
@karma1: A Zötödik Szubjektum minden tudomány alfája és ómegája, az unorthodox alkímizmus kvintesszenciája!
eszegfu
@karma1: Ez a tanár biztosan "levezetett" volna bármit számokkal! Szerintem zseniális a pali!:))) Az igaz, hogy a "Zötödik Szubjektumot" viszont nem tudja tulszárnyalni!:))))
karma1
@eszegfu: Hat en is egyfolytaban rohogok, de igazad van, ez a tanar valoban fantasztikus, es szerintem most meg csak nepszerubb lett a hallgatoi kozott...:o))))
eszegfu
@karma1: Azt az igyekezetet, ahogy próbálja a diákoknak megmagyarázni, hogy "ez az alap", ehhez jön majd a gondolkodás és a "kitalálás", akkor majd "lépegetni" fog minden... a diákok meg "síri" csendben... ezen "levezetés" befejezéséhez nem is találhatott volna frappánsabb megoldást! Na persze én is jót röhögtem!
wagabund
ezt a mázlit...egyik unokám sem a hallgatója...
...remélem a rektornak is feltűnik, hogy ez a pasi zseni...ugyanis fingot reszelt úgy, hogy még gombot is varrt rá...közben erősen tisztelte a kollégáit...

ennek már rég pihengetni kellene a kertjében, és számolni a seregélyeket...iskola közelébe nem engedni...

na, megint felsírok éjszakánként csatakos pizsiben..
Nagy Mária
@wagabund: Szerintem az ilyen tanárnak kellene sokáig tanítani! Matematikai alapok nélkül lehetetlen fizikát tanítani. Ez nem volt egy bonyolult feladat. Én talán még jobban kibuktam volna, hiszen már csak egy behelyettesítés hiányzott a mátrixba.
Tragédia minden szinten az oktatási káosz. Frappáns a halas hasonlat és jellemző az oktatásunkra. Tömjük a diák torkán a halakat, de mind éhen halna egyedül a folyó partján.
Gondolkodni, problémát megoldani nem ad elég időt a tanterv, fő hogy van öt tesi és erkölcstan. Vagy az is elég, hogy jó mérnökök legyenek?
lópicigáspár
@karma1: Az lehet, hogy a hallgatói között népszerűbb lett, de a hatalom szemében közellenség, hisz bírálni merte az oktatási rendszert! :(
justhpeter
@Nagy Mária: 100%-os találatod van ma, gratulálok. Ehhez nincs is mit hozzátenni.
qxy
Oszt tessék mondani? Amikor le megy a közértbe hónap végén és csak kenyeret tud venni mert olyan kevés a nyugdíj, akkor döbben rá hogy mi a kutya faszát is foglalkoztam ennyit ezekkel a bizbaszokkal? amikor az életbe ugye nem telhet el egy nap amikor ne erről lenne szó és ezért majd kap is kenyeret olcsóbban.
Nagy Mária
@justhpeter: Köszönöm, de félő, hogy az én dührohamomtól nem változik semmi. Én fizikát, kémiát és matematikát is tanítok, most készítem az év végi szintmérők százalékolását, s közben a hajamat tépem. Annyi energiát és időt vett el ez a tanév, de ez a tanterv évről-évre egyre rosszabb eredményt hoz, pedig én igyekszem másképpen csinálni, de nagy mozgástér nincs.
Ha azok az egyetemisták ekkora nullák, a maiak mire odaérnek dupla nullák lesznek.
Igaza van a tanárnak abban is, hogy minden kutyagumi tárgyat fel kell venni a hallgatóknak, hogy meglegyen a kredit pontjuk, csak ez a valódi szak rovására megy.
Mézike
Hát én ezen besírtam! :-))))
Mi a mennykű az a léptető motor?
Nagy Mária
@Mézike: A léptetőmotor alapvetően különbözik az egyszerű egyenáramú motoroktól. Ez a különbség abban áll, hogy a léptetőmotort digitális jellel kell vezérelni. Ennek a motortípusnak hatalmas előnye, hogy a jel hatására adott, előre meghatározott pozícióba fordul. Elsősorban olyan helyeken alkalmazzák e motorokat, ahol amúgy is digitális jelekkel dolgoznak, illetve ahol lényeges a pontos pozícióba állás. Tehát megtalálhatók a számítógép perifériákban (nyomtató, floppy, winchester, scanner, CD-rom), az ipari termelés sok területén, valamint a modellezésben.
wagabund
@Nagy Mária: igazad van...
...belátom pongyolán fogalmaztam...ezért nem érezted, mit is akarok a tanárról mondani..
...most sem írom le, mert elég egszer megnézni a videjót...amiből nem a matek-fizika-géptan, és egyéb jön le, hanem sokkal súlyosabb ...itt nem a diákok sötétségéről van szó az én olvasatomban...

de nem is érdekes...fölé ment...így jártam.
eszegfu
@Nagy Mária: @silber13: Kösz. a magyarázatokat! Én ezekből is sajnos csak azt fogtam fel, hogy nem egyfolytában forog a motor, hanem előre meghatározott helyeken "csinál" valamit. De most már legalább tudom, hogy van "léptető" motor is!:))))
Pöpec
@eszegfu: Az óra percmutatója időegységenként lép egyet. Léphet egyből 360/60 -ad részt, vagyis 6 fokot, de lehet úgy is, hogy folyamatosan mozog, és az egy percnek megfelelő 6 fokot folyamatos lassú szakadatlan körmozgással teszi meg. Amikor előbbi eset van, azt egy olyan motor csinálja, amelyik egy percenként kap léptető impulzust. (Azt hagyjuk, hogy esetleg sok-sok impulzus összegzéseként az utolsó másodpercben "összelépegeti" a 6 fokot. Így ezt szinte egyetlen ugrásnak látod.)
A tanár úrnak abban igaza van, hogy elveket kell tanítani. De a megoldandó feladat - pl. léptetőmotor programozása - a jelen problémája, és a cégek szívesebben vesznek fel olyanokat akik már az adott tudás birtokában vannak mint akik képzését még el kell végezni. Nekik. Mert az költség.
Pöpec
@Mézike: Olyan villanymotor, amelynek tengelye egy vezérlő impulzus hatására egy, erre a motorra jellemző szögelfordulást végez. Pl. egy impulzus hatására 0,72°-ot fordul. Tehát egy teljes fordulatot 360/0,72=500 impulzus hatására tesz meg. :-) Rengeteg változata van, nem érdemes belemenni...Kommunikáció szakosoknak is oktatják.
eszegfu
@Pöpec: Igazán értékelem az igyekezeted, hogy felvilágositsál... de többszöri olvasás után is azt gondolom: lehet, hogy a kinai nyelvet előbb megtanulnám... nem vagyok egy müszaki zseni... minden gép, szerkezet idegesit, mert nem értek hozzá... nálam a "befutó" találmány az egyszerü faék!:))) A cikkhez visszatérve: abban egyetértünk, hogy a tanár szakmailag és emberileg is igazi pedagógus! Továbbá én is tapasztalom a cégek ezirányu érdekeit, ami ugye normális, hiszen egy képzésbe "befektetni" nem biztos, hogy kifizetődő lesz.
Pöpec
@eszegfu: Rendben. Én se akarok megtanulni főzni :-)
Főlökött
@eszegfu: Mizus akkor a mátrixba helyettesítéssel és annak megoldásával ? :))))

Szerencsére vannak még ilyen mentalitású tanárok a BME.-en. Remélhetőleg rájönnek a diákok is, hogy alapok megtanulása - tudása nélkül, rozoga lesz az építmény, melyet terveznének.
eszegfu
@Főlökött: Elég "ganyé" vagy, hogy ezt a mát...izét is előhoztad!:))) A táblán az 1-10-ig lévő arab számokat felismertem, meg talán a 4 alapmüvelet jelét... aztán hamar homály...meg persze le is törölte a táblát!:))) A "kisérő" szövegből meg csupán az "a" betü volt világos! A tanárnak beirnám az indexébe az 5-t, kiváló!!!
Főlökött
@eszegfu: Tudom :)) - de jól esett :)

Amúgy gyors törlésre reagálva, volt rá idő, hogy lejegyzeteld ! A megoldás pedig megy izomból :) Az ágyban, éjjel felriasztva is mennie kellene, a 2-es mátrix megoldásának, mivel nem élet - az élet nélküle.:)
eszegfu
@Főlökött: Na ebben biztos voltam... mármint, hogy nem "ártatlan", véletlen, hanem előre, gonosz és önző módon, "nyereségvágyból" elkövetett megjegyzés volt!:))) Mivel én nem vagyok egy "gyorsreagálásu hadtest", sem leirni, sem megoldani nem tudtam...nemcsak most, hanem még annak idején sem! Mi akkor "megálltunk" a 2 ismeretlenes egyenletnél és rémlik valami sinus, cosinus, tangens számitás is...oszt annyi! Tudásom kb. a mai 8. osztályosoké lehet... hát igy járt "anyátok"... De határozottan vidámabb lettem, hogy "hülyültünk" egy kicsit!:)))
Nagy Mária
@wagabund: Bocs, én nem akartam semmi rosszat. Tudod tanárként az utóbbi időben sok minden kijön belőlünk. A Laci bácsi egyébként nagy koponya, s lehet hogy többet ér el egy ilyen kifakadással, mint a kétszázszori könyörgéssel.
Jártam már én is így, hogy elszakadt a cérna, s a diák arcán megdöbbenés, következő órára maximális tanulás.
wagabund
@Nagy Mária: ..nem a tanárokat ekéztem, hanem ennek az embernek a testbeszédéről próbáltam valamit lábujjhegyen elővezetni...
...nem véletlenül ugrott be Sheldon Cooper, akinek 187-es volt az IQ-ja...

azt hittem az unokáimról, majd az egyetemen... de feladtam...

én is itt élek, látom mi történik.
Mézike
@Pöpec: @silber13: @Nagy Mária: Köszönöm szépen.:-) Nem mintha érteném...:-)))
Mézike
@Pöpec: nem akarsz megtanulni főzni?
Horgolás, kötés esetleg? :-)
Mézike
@eszegfu: Nagy örömömre szolgál hogy nem vagyok egyedül szőke..:-)
silber13
@Mézike: Nézegesd pl. az orgonákat! ( A hangszert ) Ha ismered a furulyát és a szilveszteri papírtrombitát, ismered az orgonát is.!:-)
Mézike
@silber13: Hát monnyuk a furulyát és a papírtrombitát azt fújni kell nem?
Az orgonában a lábtyű fújja a sípokat?
Mézike
@silber13: ja igen! Mutatni akartam neked valamit.
Ehhez mit szólsz?
www.youtube.com/watch?v=XowS1TRhAIo
perfekt
Ez --az óra egy ,mindenről szólt csak nem a tanításról.Humoristának gyenge,és megpróbálta eladni magát a diákoknak,hogy ő milyen vagány ficek. Mikor megkérdezte,hogy ki tudja a behelyettesítést megoldani,reklamálásából megtudhattuk ,hogy kevesen.Megcsinálta a műbalhét-- a felháborodást, karjának, és középső ujjának nemzetközi jelzésével--és közben rájött ,hogy elveszítette a megoldás fonalát. Lehet mondani ,hogy pedagógus?--a szakmát bizonyára tudja--de az óra vezetése, a diákokkal való kommunikációja,kontaktusa az kevés -és kevésbé tárgyszerű.
wagabund
@perfekt: hát ez az...(az tetszett, amikor elfelejtette, mit is akart)
perfekt
@wagabund:Szia Idézet. " Nem csinálom meg a megoldást,majd elmondom a megoldást,. és kész. Következő lesz a megoldás(vad lapozgatás) ,ezeket most át fogom ugrani, szarok az egészre" !!!
perfekt
Az volt! mint a savanyú égetett cuki! --mert olyat még nem etetnek az emberekkel. Persze, kinek a papné-kinek a lánya!
perfekt
@Horizont: Nem az a kötelező amit én gondolok,hanem az amit leírok- tényeket idéztem-nem véletlenül--mert a véletleneknek, nincs logikája.
silber13
@Mézike: 18:24-re: Húúú! Hát ez kissé meredek. Amire te gondolsz az a lábbal " pumpálós izé a harmonium..Bár jó helyen kapizsgálsz, az orgona hivatalosan bizony fűvós hangszer. És azért említettem a furulyát, meg .-a papírtrombitát, mert ez a két fajta síp van minden orgonában. A szakszerű megnevezésük: ajaksíp és nyelvsíp. Ja,és elektromos fujtató nyomja a sípokba a szuflát!
CHEWBACCA
@Nagy Mária: Az élet mely területén lehet ezt használni a hétköznapokban???
eszegfu
@Mézike: tegnap 18:19 Hát még nekem!?:))))
eszegfu
@perfekt: tegnap 18:39 Érdekes, hogy u.azt láttuk, hallottuk és teljesen eltérő a véleményünk. Igazából nem ismerjük ezt a tanárt, csupán ez a pár perces video ad valamiféle "tájékoztatást". Nekem az volt a benyomásom: nem játsza meg magát, természetesen viselkedik és van a fejében tudás -- már amennyire ebből értettem is valamit. Te meg ezt egyszerüen "mübalhénak" tartod. Elgondolkodtam mi is lehet ennek az oka? Talán egyszerüen a személyisége szimpatikus, vagy sem? Vagy a stilusa? Az is lehet, hogy nekem volt hasonló tanárom (már felnőtt, gyerekes anyuka koromban), akinek az órájáról 1x el akartam "lógni", de becsengetés után várt a női mosdó előtt...aztán amit én kaptam egyszemélyben hasonló stilusban, nem kivánom senkinek sem! Innentől minden óráján szinte élve nyuzott meg! Kérdezett valamit, majd "dobja ide" (a megoldást) -- szólitott meg, ha nem tudtam, akkor "üljön le! szamár!" A mai napig is hálával gondolok rá, pedig rettegtem, féltem tőle, de megtanultam ezt a tantárgyat. Valószinü, hogy óhatatlanul a tanárom jutott eszembe róla... én ezért érzem szimpatikusnak. Egyébként tapasztalatom szerint a "nagykoponyák" pontosan ilyen "szórakozottak", hogy időnként elvesztik a fonalat, nem találják az előbb még ott lévő papirt, stb.
Pöpec
@Mézike: Tudnál tanítani? :-) De csak ha léptetőmotort szerelhetek a fakanálra :-)
perfekt
@eszegfu: szia.Jó olvasni kedves nosztalgiádat.Talán ,én is régi tanáraimra gondolva--fogalmaztam,írásomat.Szerencsém van,életem igazítói elsősorban,emberek voltak-s utána tanárok.És kevés kivétellel, imádták amivel foglalkoztak---a gyerekeket,és tantárgyaikat.Lehet,hogy az ő viselkedésük hatására,még aktív sportoló koromban,a pedagógus pályát választottam.Hosszú évekig pedagógus voltam---és a közös munkám-a tanítványaimmal, engem is "csiszoltak"-változtattak, úgy gondolom jó irányban.Így azután-van rálátásom, az emberek viselkedési formáira. Ennél az embernél, az óravezetéséből-testmozgásaiból,szavaiból ezt láttam.Nem bántás ez--csak egy komment,és nem a régebbi önmagamat kerestem ,a foglalkozásában.Mint volt szaktanácsadó-jegyeztem meg hibáit--szakmai felkészültségét nem vitatva--amit láttam ezért elmarasztalom,így nem szabad- "összerakni" egy foglalkozást.Abban igazad van,hogy a nagy tudású emberek,azért hibáznak-mert saját gondolataikban, az aktuális percet, már elhagyva a következő gondolatát mondaná--előrébb jár,s ezért belebakizik.A színházi súgók e feladatot látják el--hogy a színész ki ne essen szerepéből.Nem végső konklúziót mondtam--hiszen ahhoz kevés egyszeri alkalom, de ez- az volt és ezt észleltem.
eszegfu
@perfekt: Látod azt a lehetőséget kizártam, hogy "szakmabeli" lehetsz, vagy lehet valaki és ezért teljesen másképpen nézi a kollégáját! Én laikusként semmit nem kifogásoltam, nem is gondolhattam arra, hogy szakmailag egy "rosszul összerakott" előadás... csak egy közvetlen, kötetlen, "jósvádáju" tanárt láttam. Véleményem változatlan, de a Tiédet is elfogadom!
perfekt
@eszegfu: Megtisztelő-hogy kollégájaként említesz.Én középiskolásokat tanítottam-de tévedés azt gondolni,hogy a középiskolai hiba, és az egyetemi hiba --nem egyformák.Csak a színhely más,s az alanyok mások.Az igazán kellemes, ha kötetlen az óra ,és még a tanárnő is szép-de ahol a diák, nemzetközi jeleléseket láthat a levegőben- és a fekália -és lópimpili-az összekötő szó, az nem baróti.Nem igyekeztem megváltoztatni mások véleményét,s egyetlen embert sem toboroztam még ,hogy vallja azt hogy amit írok, az- az üdvözítő .Így azután a másoké is igaz lehet. .
eszegfu
@perfekt: Szerencsére nem vagyunk egyformák... Én állatira utálom, hogy a sarki boltban, a bevásárló központokban egyszerüen letegeznek (anyukám szerint örülnöm kellene, mert "fiatalnak" néznek, szerintem pedig bunkóság)...és hiába magázom vissza őket! Vagy pl. azzal is kikergethetnek a világból, ha a fogkrémet a tubusból marokkal nyomják ki, mert igy olyan "töredezett", horpadt lesz...mindig szépen alulról kell kezdeni a fogkrém nyomását!:))) Abban azért megegyezhetünk: ha nem is akarjuk megváltoztatni mások véleményét, akkor is mi magunk is, de a másik fél is "csiszolódik". Pont most megy egy sorozat, ahol "összeengedik" a beteges takaritókat és a beteges gyüjtögetőket... nagyon érdekes, ahogy "csatáik" során a tisztaságmániás kicsit lezserebb, mig a gyüjtögető rendszeretőbb lesz. Bocs. nagyon elkanyarodtam a témától!
Cicamama55
@Pöpec: Nagyon érthetően fogalmaz, biztosan kedvelték a tanítványai! :)
perfekt
@eszegfu10:36-ra-Több okból is szerencse hogy nem vagyunk egyformák.Kihalna az emberiség-illetve meg sem jelent volna.Tudom,hogy a mindennapi viselkedéseinkre utalsz, meglehetősen érdekes ,és szokatlan példákkal.Egyetértek,egy hölgyet ,csak akkor illik -vagy lehet tegezni,ha ezt Ő kezdeményezi.Meglehetősen régi szokás ez úgy gondolom--és ma már nem ilyen az életünk. Jó ez a fogkrémes hasonlat:):)--de én fogkrémemet próbálná valaki így megnyomorgatni.Én is mindég alulról kezdem nyomni,és így tovább, fölfelé haladva.Nem nézek sorozatokat-mert nincs időm minden este ugyanabban az időben tv-t nézni.,,és hát a leírt páros egymásra gyakorolt hatása, ahogyan formálják egymást.-sem lehet nagyon vidám.,és felemelő:)
Pöpec
@Cicamama55: Szerintem is. Volt egy matek tanárom, az ő óráin is röpködtek a verbális nemi testrészek. Elmesélte, fiatal korában ha csak megmozdult mellette az asszony, nyomban (meg...) megszerette. :-) És befőttet tartott a wc-n, mert akkor esett jól neki az együttes cselekvés. Tőle származik tanításom az unokámnak ha elszabotálná: aki nem sz@rik az meghal. Stb. De bírtuk. Egy másik, elmélkedés közben felfeküdt a padra. Exhibicionisták. Jánossy prof. pedig szövetzsebkendőt használt, amúgy félig betűrve a zsebbe. De ezért senki nem csapta volna el az MTA-ból. Szóval a magas tudás bizonyos mértékben felmentést ad a napi szabályok alól.
Nagy Mária
@CHEWBACCA: Ez nem hétköznapi téma, itt mérnököket képeznek!!!
Mézike
@silber13: Az orgonában ajak síp, vagy nyelvsíp van? :-))
Mézike
@Pöpec: Hogyne! Ahogy szokták mondani. Minden megoldás érdekel.:-)
Mézike
@eszegfu: Ugyan már! Ne szerénykedjünk! Van azért nekünk is eszünk.:-)
csak az máshogy jár mint ezeké! :-)
eszegfu
@Mézike: Valóban! Ők elméletben jók, mi meg a gyakorlatban... ez nem is lehet vita kérdése!:))
silber13
@Mézike: Mindkettőből van bőven! Néhány centistől több méteresig!
Mézike
@silber13: Oké! Akkor én itt feladom! :-)
Ez nekem olyan mint az "uramnak" a horgolásminta.
Egyszer megkérdezte hogy horgolom a lyukakat olyan gyorsan, hogy ő nem is látja a kezemet mozogni???
mariaberta
Kultur ember a magyar, a tanár meg különösen
silber13
@Mézike: Nem értelek. Mit akarsz feladni? Egyszerű kérdésre egyszerű választ kaptál! És ha tudod ráadásul azt is hogy a sípok hosszúságát lábban adják meg: pl:2',4', 16', 32' ami a hangszínkapcsolókra van ráírva, ha látod a kapcsolókon lévő számokat sejtésed lehet a hangszer nagyságáról. Szóvan nem szabad feladni.
silber13
@Mézike: Ha esetleg érdekel, itt egy kis segítség, ebből mindent megtudsz és a rajzok segítségével látod is.
evol.elte.hu/~szilagyi/data/KorbImre_orgona.pdf
CHEWBACCA
@Nagy Mária: Rendben! A mérnökök kit szolgálnak??? Nem minket hétköznapi embereket?! Felteszem még egyszer a kérdést: mi a gyakorlati haszna ennek a hétköznapokban?
Nagy Mária
@CHEWBACCA: Írd már meg konkrétan mit szeretnél tudni!
A léptetőmotort már én is Pöpec is leírtuk.
Pöpec
@Mézike: "Minden megoldás érdekel.:-) "
Látom már ha kedvedre szeretnék tenni, a léptetőmotor mellé egy síp is dukálna a fakanálra...Félig már meg is oldottam; alapanyag: orgonafa. :-)
Mézike
@silber13: Kösz.:-)
Maradok a horgolásnál...
@Pöpec: Hopp! Az orgonának Silbert a mestere...
silber13
@Mézike: -mestere egy fenét, csak szeretem az olyat, amiben sípok szólalnak meg és az olyat is amiben egyik legfontosabb alkatrész egy kupac fogaskerék!:-)
CHEWBACCA
@Nagy Mária: Ami a táblán van. A behelyettesítés.
Mézike
@silber13: Jujj! Emlékszel a fogaskerékre?
Én is! Húúúú de jó volt! :-))))
silber13
@Mézike: ,eNm hülyéskedek, a Hammond orgonák hanggenerátorában fogaskerekek forognak mágnestekercsek előtt, valahogy úgy képződik a hang, mint egy Fender, vagy Gibson elektromos gitárnál.
Mézike
@silber13: Tudom! Már egyszer elmondtad! :-)
Szeretnélek egyszer hallani játszani. de te olyan szerény vagy mint egy szűz leány! :-))
Nagy Mária
Az egy spin modell, amely a kondenzált anyagok fizikájának területét jelentik. Ezeknek a modelleknek sok érdekes tulajdonságuk van, ami a fázisátalakulások elméletének területén rengeteg új eredményre vezetett. Ez a mérnöki munkák területén alapszámítás.
Amit mindenki ismer az alkalmazásában az MRI készülék.
Továbbiak megértéséhez: Egyetem!
Pöpec
@Mézike: "Csodák helyett csak egy mosolyt adhatok" minden kedves hozzászólónak:
www.youtube.com/watch?v=DGl6RJ1uGGI
Pöpec
Leninnek egy dologban piszkosul igaza volt: Tanulni tanulni tanulni! :-)
bmes
Ennek a fazonnak már régen nem lenne szabad a hallgatók közelében lennie. Nem oktat, csak üvöltözik 2 órán keresztül azokkal, akik bejárnak az előadásaira, naivan abban bízva, hátha majd most elhangzik valami a tananyaggal kapcsolatban, ami fontos. De nem, az órák így, megy ígyebbül telnek. Ez egy őrült, aki csak rombol maga körül. Nem véletlenül kerülnek fel róla a videók, szeretnének a diákok tanulni, bármilyen meglepő, használható tudást szerezni, de ettől az őrülttől nem lehet. Nem most kattant be, én már 10 éve tudom, hogy ilyen.
bmes
@Cicamama55: Tévedés, a "tanítványai" utálják, és épp azért, mert nem tanít semmit.
Mézike
@Pöpec: Ez nagyon szép! Köszönöm.
Kicsit meg is hatódtam.:-)
Cicamama55
@bmes: Honnan van az infója? Annak alapján, ahogy az anyagot magyarázza, nem ez jön le...
bmes
@Cicamama55: Személyes tapasztalat. Okos ember, de nem való tanárnak.
wiki.sch.bme.hu/Fun_-_Orosz_L%C3%A1szl%C3%B3

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.