Egy közlekedési salátatörvénybe rejtették el a nyomvonalak kijelölésének új szabályait. Felgyorsítják a kisajátításokat, és 30 évre titkosíthatják a műszaki adatokat. Ez azt jelenti, hogy a HÉV, a metrók, a MÁV, a GYSEV és a kisvasutak helyzetéről sokkal nehezebb lesz adatokat szerezni. Nem biztos például, hogy ezentúl tudni fogjuk, hogy a felújítási, karbantartási munkák mennyibe kerülnek, mert nem biztos, hogy tudni fogjuk, hogy pontosan mit kellett megépíteni
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Ilyen ország márpedig egyszerűen nincsen. Ilyen béketűrő, birkát megszégyenítően bamba nép, amelyiknek nemhogy a hátán lehet hasogatni a fát, hanem a szájába lehet szarni és még oda is tolja a kölykét, hogy ide is, főnök! Ide, a gyerek szájába is!
Az megvan, hogy az etyekiek háborogtak, mert nem akarták, hogy az Orbán nevű főgeci tetvedék kisvasútja a kertjükön menjen keresztül? Na, innentől kuss van Etyeknek és kuss van mindenki másnak. Seszták Miklós (kurvára jegyezzük meg ennek a figurának a nevét is, el ne sündörögjön az elszámoltatásnál) benyújtott egy salátatörvényt. Ebben dugták el azokat a passzusokat, amelyek lehetővé teszik, hogy amennyiben a szociopata úgy akarja, akkor akárkinek a kertjén, vagy éppen a nappaliján menjen keresztül a szájbavert csühös. Itt az erről szóló cikk.
Ha átmegy a törvény – márpedig át fog menni, mert a parlamentben pont olyan gerinctelen taknyok ülnek, mint amilyenek megírják, vagy a nevükre veszik ezeket a törvényjavaslatokat és tervezeteket – akkor a kormány azt csinál, amit akar. Akkor, amikor akar és azzal, akivel akar. És – igen, drága honfitársam, jól látod – 30 évre titkosítani is lehet a teljes görénységet