Drámai videóban támadta meg a DK elnöke az Orbán-família és a Ghaith Pharaon nevű olajmilliárdos közötti kapcsolatot.

A kísérőszövegben Gyurcsány Ferenc azt ígéri, ki fogja deríteni, "mi köze lehet Orbán Viktornak egy nemzetközileg körözött bűnözőhöz".

87 hozzászólásarrow_drop_down_circle

volvós
Viktort szép szóval ebben a jogállamban nem lehet
felelösségre vonni, amig P.P föügyésszel egy asztalnál ül !
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
volvós
Viktort szép szóval ebben a jogállamban nem lehet
felelösségre vonni, amig P.P föügyésszel egy asztalnál ül !
nyanya001
Nem durván, csak az igazat és valót mondta !
lópicigáspár
@nyanya001: Aki az igazat mondja, annak ebben az országban nincs becsülete, legalábbis felsőbb szinten. :(
Eladott Ország
Ismét sikerült nagyot gurítania Gyurcsány Ferencnek...
... "Ha szegény a pereputty, akkor azt tisztességgel kell vállalni."

Gyurcsány Ferenc meggazdagodásában, milliárdossá válásában nagy szerepet játszottak állami források, politikai-gazdasági kapcsolatok, valamint az az érdekeltségi rendszer, melynek tagjai hol az állam, hol a magánszféra, hol pedig a gazdaság oldalán kaptak szerepet. "
A rendszerváltást KISZ-titkárként élte át, majd “snitt”, 1992-ben megalapította az Altus Befektetési és Vagyonkezelő Rt-t, amely pár év alatt tekintélyes vállalkozássá fejlődött, neki személyesen pedig milliárdos vagyont eredményezett.

Az Altus azonban finoman szólva sem a Szilícium-völgybéli start-up vállalkozások mintapédánya. A vállalkozás “innovációja” nem volt más, mint hogy felhasználta tulajdonosának kiterjedt pártállami kapcsolatait, amelyeknek új lendületet adott, hogy sikeresen beházasodott az egykori nagyhatalmú kommunista vezető, Apró Antal családjába. Mint a Figyelő 2003-as portréjából kiderül: az egyik első nagyobb bevétele például a korábban a KISZ legnagyobb vállalataként ismert Ezermester Úttörő és Ifjúsági Kereskedelmi Vállalat végelszámolási feladatainak elvégzéséből származott, a cég felívelése pedig a Horn-kormány idejére tehető, amikor a korábbi kapcsolatoknak nagyobb hasznát lehetett venni. Az Altus 1995 novemberében elnyerte az akkori legnagyobb hazai alumíniumipari vállalat, a Motim többségét, a vásárláshoz szükséges 705 millió kifizetéséhez pedig attól a Magyar Hitel Banktól vettek fel hitelt, amelynek akkori elnöke Gyurcsány anyósa, Apró Piroska volt.
grincss
@Eladott Ország: Figyu!
Ezt a szöveget "idézőjelbe" kellett volna tenned és a forrás linkjét is mellékelni! :-))
koszpeko
@Eladott Ország: Honnan az információ?
koszpeko
@Eladott Ország: Ilyen beszólásért már nyert pert Gy.F.
koszpeko
@Eladott Ország: Jaaaa és még valami lécci azt is írd le,hogy O.V. mit csinált merre járt az átkosban!
Borsodi
Már ideje volna,hogy Gyurcsány is visszavágjon Orbánnak,de egyedül kevés lesz hozzá.Egy Vona Kovács Hadházy trió segíthetne meg buktatni.Addig még egyenként a földbe nem döngölteti az összes ellenzéket.Már Vona lejáratása elkezdődött.már régen!
alfahir.hu/kinos_baki_vona_gabor_csaladja_melle_ultettek_az_izraeli_nagykovetet
eugen4402
@koszpeko: Látod, mégis újra meg újra előveszik, akár Bajnai (szent Mártont) a libákkal. A Bíróságok meg csak hányják a borsót a falra (hűvös halomba). Azért csodálkozom egy kicsit, mert, ha a Motim külföldiek tulajdonába kerül, akkor az lenne a baj. Így, hogy magyar ember ad munkalehetőséget sok száz másik magyarnak, az se tetszik! De csak akkor, ha Gyurcsány Ferencnek hívják az illetőt. Meg kellene barátkoznunk a gondolattal: a létező szoc.-ban viszonylag kevesen születtek milliomosnak, így- vagy úgy mindegyik azzá lett... Csányi, Gattyán, és a többiek singapore-be kimenekített sok milliárdja az oké, de Gy. F. aprópénze csípi a szemüket...
Eladott Ország
@koszpeko: Honnan az információ? Nem az ujamból szoptam.
Horváth István belügyminiszter, az MSZMP KB tagja, aki a jogász szakkollégium igazgatójának: Stumpf Istvánnak az apósa, tökéletes védelmi ernyőt tart a hatalomra törő fiúk feje fölé, akik egyenesen beseggeltek a parlamentbe, más néven a Kolesszobai Ötletgatdák Társasága felé. A többit kérdezd meg tőlük.

Ilyen beszólásért már nyert pert Gy.F. Így igaz ő hajó nélkül megtalálta Amerikát igen dolgos keze van, csak rajta kívül senkinek még nem sikerült, adjon hálát a jóistennek.
Jozefina
Ez úgy ahogy van, kitűnő, egyszerű és világos!!! Egy csipetnyit bemutat ov maffiózó szerepéről.
Bravó!!! Hajrá DK, Hajrá Gyurcsány!!!
Iván Strasznov
@Eriksson: Te meg egy félázsiai fideszes birka :)
Eriksson
@Iván Strasznov: És te mi vagy? Egy logikus gondolkodásra képtelen idomított papagáj?
Iván Strasznov
@Eriksson: Maradok a véleményemnél, az
Összes fideszes félázsiai birka tolvaj gazember, az is aki pártolja !
bencemacska
De mi ebben a durva?
Az, hogy mindez nem történhetett volna meg OV tudta és beleegyezése nélkül!!!
grincss
@Eladott Ország: Szerinted Orbán buzi?
Eriksson
@Iván Strasznov: Biztos igazad van, de itt nem erről van szó.
Ha a fószert 25 éve körözik, biztos, hogy Orbán pártfogása miatt nem kapták még el?
Hány éve szomszédok?
Hány éves a vőmuram?
Mióta üzlettárs Mészáros?
Gondolkodj jóember.
Törölt felhasználó
@Eriksson: 15:19 Ez teljesen igaz, mármint, hogy valószínűleg szándékosan csalinak használják féldiktatórikus országok leleplezésére az amcsik. Ettől még a csalira rákapott a hal, az egyén(Magyarország) felelőssén ez nem változtata. Hivatalosan ez az ember interpool, FBI, stb körözött. A rendszeren fel kellett volna akadnia. Az, hogy ez mekkora genyóság, egyáltalán gyenyóság-e az amcsik részéről pedig nézőpont, de nem egyéni felelősség kérdése.
Eriksson
@ziziplanet: Nem gondolom, hogy 25 év óta azért nem kapták még el ezt a szaúdit a nemzetközi bűnüldözési szervek, hogy majd egyszer az Orbán kormány hatodik évében legyen mit felhasználni egy Gyurcsány nevezetű úrnak, a fennálló kormány és annak miniszterelnökének megbuktatására.
grincss
@Eriksson: Két dolgot tisztázzunk!
1. Körözik Pharaont - IGEN
2. Üzletel(t) vele Orbán (veje) - IGEN
Akkor miről is beszélsz?
Iván Strasznov
@Eladott Ország: :
Ezt a csünghasú faszából szoptad, Gyurcsány helyében feljelentnélek rágalmazásért!
Te fideszes bírka !
bencemacska
@Eriksson: ma,15:19
Olvastál valahol arról, hogy melyik európai miniszterelnök vett részt vele együtt arab díszvacsorán???
Eriksson
@bencemacska: Egyszer és mindenkorra: Ha a nemzetközi bűnüldözésnek 25 év alatt nem volt módja (?) elkapni ezt az ürgét, akkor valszeg nem is akarta. S akkor nincs is miről beszélni. UFFF!
grincss
@Eriksson: Egyszer és mindenkorra:
Orbán egy korrupt g.ci, aki maffiózókkal üzletel?
IGEN!
UFF! :-)
bencemacska
@Eriksson: Ezért olyan bátor a manusz, hogy együtt vacsorázik OV-val! Tudja, hogy itt sincs veszélyben.
Én viszont azt nem tudom miért hizlaljuk azt a rengeteg titkosszolgát???
grincss
@Eriksson: "Szétváltak útjaik - fordulat a Pharaon-botrányban

Épp akkor váltak szét a Magyar Nemzeti Kereskedőház és a Ghaith Pharaonhoz köthető cég útjai, amikor túl sokat kezdtek el írni Orbán Viktor, Mészáros Lőrinc és egy Ghaith Pharaon nevű, a kormány szerint a körözött Ghaith Pharaonnal nem azonos ember kapcsolatáról.

A kereskedőház szerint a botránynak nincs köze a szétváláshoz - olvasható a vg.hu-n.

Nem dolgozik tovább a Magyar Nemzeti Kereskedőház azzal a céggel, amely a 25 éve körözött Ghaith Pharaonhoz köthető

– tudta meg az RTL Híradó.

Pharaon az Egyesült Államokban akár 30 év börtönbüntetésre is számíthat. A szétválásról azután döntöttek, hogy kiderült, egy Pharaonhoz köthető cég Orbán Viktor szomszédságában vett villát.

A kereskedőháznál azt mondják, a botránynak nincs köze a szétváláshoz. Azt írták, hogy a cég az elmúlt egy évben nem végzett tényleges tevékenységet. Eddig az üzleti stratégiájukat egyeztették, de ez nem volt eredményes.

A magyar kormány tagadja, hogy az a Ghaith Pharaon, aki Orbán Viktor szomszédja lehet, és akinek a cégeivel több állami tulajdonú cég is üzletel, azonos lenne azzal a Ghaith Pharaonnal, akit az Interpol és az FBI is köröz, többek közt terrorizmus támogatásáért. A kormány szerint csak arról van szó, hogy ez egy gyakori név az arab világban, és ha a körözött Pharaon Magyarországra jönne, azonnal elfognák.

Pedig lehet, hogy van magyar, aki tudna segíteni: a Magyar Narancs írta meg, hogy Pharaon híres luxusjachtja, az ellene kiadott Interpol-körözésben is szereplő Le Pharaon idén augusztus 4-én futott be a spliti kikötőbe, épp ekkor pedig az az Artemy is épp a kikötőben állt, amelyen két nappal korábban, majd egy héttel később is lefotózták Mészáros Lőrinc et.

atv.hu"
www.atv.hu/belfold/20161113-szetvaltak-utjaik-fordulat-a-pharaon-botranyban/hirkereso
Eriksson
@bencemacska: Én meg azt mondom, semmi közünk hozzá. Ha az nemzetközi bűnüldözés majd időszerűnek tartja a lekapcsolását, meg fogja tenni nélkülünk és Gyurcsány úr feljelentése nélkül is. S akkor lehet, hogy O.V is sorra kerül. S akkor majd lehet örömködni, addig viszont hagyjuk dolgozni a nemzetközi igazságszolgáltatást. Még az is lehet, hogy Gy-vel egy cellában lesznek.
Eladott Ország
@Iván Strasznov: Nem vagyok semfideszes sem gyurcsányista. Egyébként meg eredj a 3,14csába.
Eriksson
@grincss: Engem ez piszkosul nem érdekel, nem vagyok érdekelt a bizniszben. Egyszerűen csak megjegyeztem az elején, hogy Gyurcsánynak nem kellene ilyesmibe ütnie az orrát, mert még maga is pórul járhat, ha az ő üzleti kapcsolatait megpiszkálják. Magyarul, kinek vaj van a fején, ne menjen a napra.
bencemacska
A te véleményed alapján Magyarország nem része a nemzetközi bűnüldözésnek?!
Én elhiszem, de akkor a nemzetközi bűnözésnek vagyunk része?
Valahová csak tartozunk!!! Harmadik út itt nincs!
Eladott Ország
@grincss: Orbán csak buzi nem lehet, legfeljebb bisexuális.
Iván Strasznov
@Eladott Ország: Akkor csak simán köcsög vagy,
Iván Strasznov
@Eriksson: Te szerencsétlen fasz, először te gondolkozzál, te idióta, persze húszas IQ-val kurva nehéz!
Olyan hüjjje vagy hogy párját ritkitod. Még a kérdéseid is faszságok!
Hüjjjének meg minek magyarázzak :)
Eriksson
@Iván Strasznov: Trágár szavakat egymás után felsorakoztatni kiválóan tudsz. De mit is akartál mondani? Mert az nem derült ki az irományodból.
Sziszifusz
@Eriksson: 16:48
Gyurcsány vagyonosodása ellen, a karakter rombolás keretein belül, már sok vizsgálatot folytattak.
Polt P. ügyészsége nem tudott egy életképes vádindítványt sem előterjeszteni. Az ügyek bírói szakaszban bcs. hiányos megszüntetéssel végződtek. Hasonló a helyzet sok más ellenzéki politikus esetében is.
Úgyhogy most árnyákra vetődtél.
Egyébként, nem vagyok Gyurcsány hívő.
Eriksson
@Sziszifusz: Várd ki a végét. Ami késik, nem múlik. Meg lehetne kérdezni, hogy milyen állami pénzek vándoroltak ki Indonéziába anno, meg hová lett a KISZ vagyon, meg ilyesmi.
Meg egyébként se érdekel, csak az bosszant, hogy bort iszik és vizet prédikál.
grincss
@Eladott Ország: 16:54
Miből gondolod? :-)
Iván Strasznov
@Eriksson: :
Csak annyi, egy köcsög vagy ennyit már csak megértesz okostojás :)
grincss
@Eriksson: Ez, még a Josip Tot és Kaya Ibrahim előtti idők előtt volt, HA IGAZ!
Ugye?
Nos, azokkal mi van?
Elévültek!
Iván Strasznov
@grincss: :
Persze a szarházi arról is kussban van mi van a székház ügyben, a jogtalan szerzett nagyobb lakás, a Joszif tot ügyben a szőlő ügyben Tokajon, a bánya ügyei ... végtelenül lehet sorolni!
Eriksson
@grincss: Szóval az a baj, hogy előbb-utóbb minden elévül, ezért tudják a vezető pártok felváltva kirabolni az országot.Mert ha jobban megnézed, a rendszerváltás óta ugyanazok ülnek a parlamentben, a törvényhozásban, a húsosfazék körül.
grincss
@Eriksson: Nem, csak azok évülnek el, (Polt Péter áldásos tevékenysége folytán) amit Orbánék követtek el!
A többi (baloldal) bizonyítottság, bűncselekmény hiánya miatt!
Nézd meg, egyedül Zushlag ült !
Azonban már ő is a ti soraitokat "erősíti"!
Sziszifusz
@Eriksson: 17:36
A múltbeli megtörtént bűnöket már nem lehet megakadályozni. Akit lehet felelősségre kell vonni, az okozott kárt meg kell téríttetni.
A bűnök megelőzése, felderítése, a folyamatban levő cselekmények megszakítása, az ami most mindennél fontosabb lenne. Ez a kormányzati szereplőktől, most nem várható el, mivel erősen érintettek. Emiatt az ellenzékiek, utópisztikusnak tűnő feladta, kísérletet tenni a jelenlegi állapotok megszüntetésére és a felelősök bíróság elé állítására.
Eriksson
@grincss: Ő is Gy helyett vitte el a balhét. :)
Eriksson
@Sziszifusz: S ki tenné ezt meg, amikor ugyanazok az érdekek vezérlik az egész politikai elitet? Nehogy azt hidd, hogy a nemzetközi jog tiltja az ilyen bizniszeket. Éppen az a cél, hogy a törvényhozók helyzetbe hozzanak bizonyos üzleti köröket, cserébe bőven kapnak a haszonból. Sajnos a rendszerváltozás óta így megy ez. Az ország szinte már üres, minden a nemzetközi maffia kezére lett átjátszva.
Sziszifusz
@Eriksson: 18:25
Az biztos, hogy a politikánál mocskosabb dolog kevés van a világon, de én azért hiszem, hogy még léteznek olyan politikusok akik nem állnak be a sorba a többiek mögé. Ők lehetnek azok akik valóban a választóik valós érdekében, demagógia nélkül, önzetlenül teszik a dolgukat.
Az ő hatalomba emelésükhöz az agymosott választó tömegek megvilágosodása lenne szükséges. Ez pedig előbb-utóbb bekövetkezik, remélhetőleg békés körülmények közt.
grincss
@Eriksson: Kicsit össze vagy zavarodva!
Nézd az évszámokat! :-)
Eriksson
@Sziszifusz: Jó lenne, ha igazad lenne.
Úgy tűnik, Trump most ilyen elnök akar lenni, őt nem a meggazdagodás vezérli. Nem véletlenül van ez a nagy sivalkodás az érdekeltek részéről. Csak nézd meg, még anarchiát is képesek szítani ellene.
Eriksson
@grincss: Nincs jelentősége, vegyük globálba a történéseket. :))
Törölt felhasználó
@Eriksson: Zushlag 50 millát lopott, nem már ebbe a szénaszállba kapaszkodj a mai milliárdok viszonyában. Ha csak a trafik mutyikat nézem, akkor egy utolsó senki helytartó ennyit kapott trafik formájában. Mondok szebb számokat Rogán kezben a letelepedési jutalék : 100.000.000.000 huf csapódott le. A magánybyugdij: 3000.000.000.000 huf volt, de írhatnék még ide 4-5 ilyen számot..Szándékosan nem milliárdot írtam csak, hogy érezd mennyire nevetséges ez a Zushlag ügy bármilyen aspektusban való Gyurcsányos hasonlítgatása...

Mindentől függetlenűl a témánál lmaradva Orbán egy ilyen bűnözövel üzletelt, ha 25 éve körözik, ha nem az ő egyéni felelősségét ez nem befolyásolja...
grincss
@Eriksson: Ne vegyük "globálba", hanem konkrét dolgot írj, mert ez így egy halk ficcentés!
Sziszifusz
@Eriksson: 18:52
Trump szerintem egy ősbunkó. Aki a nőkkel kapcsolatban olyanokat mond és tesz amikről hallani, nem szalonképes személy. Egy műveletlen, agresszív, egoista ember benyomását kelti.

Az, hogy gazdasági érdekek miatt a környezetvédelmet semmibe veszi, nem egy szimpatikus elképzelés. Tudom hogy nem eszik olyan forrón a kását mint ahogy főzik, de azért mégis.
Eriksson
@ziziplanet: Hát igen. Neked is a gugli a barátod. A Zuslág ügy egy helyi MSZP szervezet mutyija volt, ahol ő volt a pénztáros. Ha jól emlékszem. És légyszi szállj le rólam, nem én biztattam sikkasztásra.
Törölt felhasználó
@Eriksson: Rendben de ezt nem is firtatta senki, nem is tudom ezt mire válaszoltad...? Le is szállnék rólad, ha nem akardnád folyamatosan a Pharaon ügyet elmaszatolni ezer éves ide nem illő Zuslágokkal vagy Gyurcsánnyal vagy akármivel... Nem erről van szó, hanem arról, hogy a miniszterelnökünk ilyen emberekkel üzletel 2016-ban. Ennek mi a faszom köze Gyurcsányhoz vagy Zuslághoz, elárúlnád?:)
Eriksson
@grincss: Hányszor mondjam, hogy nem érdekel a téma.
Eriksson
@ziziplanet: Nem én hoztam fel szóba ezeket az úriembereket.
Törölt felhasználó
@Eriksson: Nem te csak kitekerted, szóval Pharaon-al kapcs vannak még érvek?
qxy
@volvós: Vagyis P P el kell csapni. és szabad a gazda
Eriksson
@ziziplanet: Nem is voltak. Ezt írtam eredetileg:
Eriksson
...ez hülye...
ma, 14:32
eugen4402
@Eriksson: ELLENZÉKI pártoknak az a dolga, hogy kritizálják a kormány politikáját... Gyurcsány NE HALLGASSON.
Eriksson
@eugen4402: Én meg úgy gondolom, hogy egy konstruktív ellenzék volna kívánatos, mint más országokban. Itt meg csak az örökös marakodás, személyeskedés megy, ami nem a lakosság érdekét, csak a magukét szolgálja.
eugen4402
@Eriksson: Nagy-nagy örömet szereztél, mert tökéletesen egyetértek: persze, hogy jó lenne, ha egyszer nem a "hagyományápolás" (egymás ócsárlása) lenne napirenden, hanem európai-jellegű konstruktív ellenzék által elviselt/támogatott kormány kormányozna. De tudod jól, ez csak álom. Nálunk a hungaricumokat támogatják, nem az erkölcsi kódexek előírásait... :-(((
eugen4402
@Eriksson: Egy dologban nem értek egyet Veled. Azt írtad, Gy. F. kussoljon, és hagyja dolgozni az igazságügyi szakembereket. Engedd meg, hogy emlékeztesselek, évek óta mást se hallok a teljes médiából, csak azt, hogy:
" - Ilyenkor miért hallgat az ellenzék? Persze, mert együtt mutyiznak a Fidesszel!" Nézd, én teljesen természetesnek tartom az ellenzék megemelt hangnemét, mert ameddig emberi hangon nyilvánítottak véleményt, addig kiröhögték őket. Lassan meg kellene hallgatni mások hangját is...
Most a DK megszólalt. (A többiek is!) Most az a baj? Biztos, hogy hallgatniuk kellene? E
vonotok
Ezt így kell ! Egyszerű, érthető, világos videó. Ilyen kelen még nagyon sok.
Desischado
Amíg az emberek ennyire passzívak, és birkák, - tisztelet a kivételeknek - addig orbánék vígan lopnak tovább. Egy normális országban már régen börtönben lennének.
karma1
@grincss: 17.58-ra: Imadom, amikor valakinek oriasi velemenye van, eppen csak a tenyeket meg az embereket nem ismeri a hsz-eiben... Azert undi vagy, mert legalabb rovid uton felvilagosithattad volna, hogy ki is az a Kaya Ibrahim meg a Josip Tot... Egy ideig nem is folyt a csapbol mas, csak ez a ket stroman...:o))))) Es ha nem tudja kezelni az IQ-javal a guglit, akkor most tudatlan marad???...:o)))))
Yoda69
Nagyon jo video, jo lenne latni a kozteveben is :)
Tavryni őrnagy
Gy. Feri nagyon ott van a témában, de akkor miért nem hívja az FBI-t hogy fiúk megvan, akit kerestek itt és itt stb.
Yoda69
@Tavryni őrnagy: En ugy tudom tettek feljelentest az interpolnal.
Eriksson
@eugen4402: Írtam volna olyat, hogy Gyurcsány kussoljon? Nem rémlik.
Legfeljebb azt akartam sugallni, hogy ne kavarja azt a szart, amiben maga is nyakig benne van.
És még azt is hozzátenném, hogy síppal-dobbal nem lehet verebet fogni. A nagy zenebona csak az emberek szórakoztatására vagy éppen összeugrasztására alkalmas, más konkrét előnye nincs.
eugen4402
@Eriksson: Nem ezekkel a szavakkal, de pl. 16:48-as hsz-ben írtad, hogy jobban tenné, ha nem ütné bele az orrát olyan dolgokba... OK. a magad aspektusából akár igazad is lehet, én csak arra igyekeztem egy pillanatnyi figyelmet szentelni, hogy akkor mit csináljon egy ellenzéki politikus? A szurkolók fele azt üvölti:"...támadás!...előre!...rúgjatok, harapjatok!" A másik fele óvatosságra inti őket: "maradj veszteg, ne jártasd a szád te is vékony jégen táncikálsz, gondolj a családodra, gondolj a bankkölcsönre!..és tudod, hogy a közmunkából azt nem tudod finanszírozni..." Most légy okos, mit tegyenek? Szóljanak, vagy hallgassanak? Gerinc vagy egzisztencia?...ez itt a kérdés.
Eriksson
@eugen4402: Így is fel lehet fogni, s nagy általánosságban ez így is történik. Kutya a kutyát nem harapja, mert nem érdeke. (Kaparj kurta, neked is jut).
Gy esetében arra szerettem volna kitérni, hogy éppen ő volt a rendszerváltás haszonélvezői között az első, aki sokkal többet nyert politikusként a bizniszen mint sokan mások. Szóval nem igazán hiteles a műsora.
Egyébként is, meg vannak azok a törvényes jogi csatornák magyarországon is, ahol megteheti a feljelentéseit, ha ő azt komolyan gondolja. Nem hatásvadász videókat terjeszteni a pórnép között, hogy még inkább szítsa a közhangulatot, ahol még nincs gyűlölködés ott is legyen jelszóval.
Vagy miért nem tette meg feljelentését még akkor melegében, 25 évvel ezelőtt?
És egyáltalán kell-e a feljelentés a nemzetközi bűnüldözés felé? Ők nem tudták 25 év óta elfogni ezt a megátalkodottat, majd most fogják Gy úr hatékony segedelmével.
eugen4402
@Eriksson: Feladtam. Háromszor akartam válaszolni, szép hosszú indoklásokkal, de jön egy villanás a gépemen, és eltűnik a beírt szövegem. Ha hibáztam, akkor visszavontam, és hiszem, hogy így élni fog a hsz.-em, csakhogy ez nem válasz...
Eriksson
@eugen4402: Írd előbb Word-be, akkor talán nem tűnik el a szöveg. :)
eugen4402
@Eriksson: Á, már nincs jelentősége. Egy millió vélemény se számít, az enyém csak egy a sok közül, kutyát nem érdekli. Vannak jobbak...
Eriksson
@eugen4402: Vannak jobbak? Mihez képest? Különben is minden vélemény vélemény, s minden vélemény valakinél értékesnek számít. :-))
eugen4402
@Eriksson: Pontosítok: én a múlt vagyok. Szeretnék olvasni minél több progresszív, előrevivő hsz.-t, mert a világnak nem én vagyok fontos, hanem a JÖVŐ. Sok olyan véleményt szeretnék olvasni, hogy a mai derékhad milyen értékrendet képvisel. Mit tart elsődlegesnek, mit sorol kissé hátrébb, és mire mondja azt, hogy "ej, ráérünk arra még"?
Eriksson
@eugen4402: Nem vagyok mai gyerek már én sem és mondhatnám, hogy nekem úgyis mindegy. Igenám, de az ember mindig aggódik valamiért, most éppen a káosz felé haladó világ miatt, melyben utódaink sorsa alakul. A világ megismerése mindig a múlt tapasztalatain keresztül vezet, de egy "újszülöttnek minden vicc új", legfeljebb másként értékeli. Majd megoldják a problémáikat nélkülünk is.
Én abban hiszek, hogy kinövi a társadalom a mostani trendet, hogy úgy akarnak pártok, érdekkörök, baráti és nem baráti társaságok maguknak népszerűségi előnyt szerezni, hogy az ellenlábasait ordenáré módon leszólja, mocskolja, földbe tapossa anélkül, hogy ő maga valami értékeset mutatna fel magáról. Pedig valahol ott kellene kezdeni, hogy nézzétek, én (mi) vagyok az, aki méltó vagyok a Ti bizalmatokra. Mint Jézus tette egykor.
Az emberi közösség működésének alapja a kölcsönös megbecsülés, a tisztelet, az egymáson segíteni akarás, és nem a káosz megteremtése. S ha eddig megvagyunk, a politikusok már keveset árthatnak nekünk.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.