A közösségi oldalán köszöntötte a magyar miniszterelnök Törökország elnökét.

Ez a kép került fel Orbán Viktor Facebook oldalára hétfő délután. 

A miniszterelnök nagyon boldognak tűnik, mikor Recep Tayyip Erdogant fogadja. 

Ez a szöveg került a kép mellé: 

Isten hozta Budapesten Törökország elnökét // Welcome to Budapest Mr. President! 

99 hozzászólásarrow_drop_down_circle

bencemacska
Csak azt elfelejtette részletezni, hogy Allah, vagy a keresztények istene!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
bencemacska
Csak azt elfelejtette részletezni, hogy Allah, vagy a keresztények istene!
papa.49
@bencemacska: Ez olyan sötét, hogy még azt se tudja, hogy a muzulmánoknak a ,,gyaur Isten,, nem jelent semmit !!!
bencemacska
@papa.49: Az ilyen masszív hazugságokból már nem is lehet ép ésszel kikerülni!
Eriksson
"Welcome to Budapest Mr. President!"
Ebben a mondatban nem szerepel az Isten szó. Allahé sem.
görbetükör
@Eriksson: De Orbán facés oldalán bizony szerepel ez a hiányos mondat.
Mármint,hogy miféle istenről beszél.
www.facebook.com/orbanviktor/photos/a.311926051092/10156548234576093/?type=3&theater
bencemacska
@Eriksson: ma, 15:41
Rúgasd már ki OV tolmácsát, mert én csak a magyar szöveget olvastam el, és ott úgy szerepel, ahogy itt a címben!
Nehogy azt mondd, mást kell írni a "hülye magyaroknak", és mást a nemzetközi sajtónak?!-:)))
Hellcat
Na mindjárt mennek is a várba leszopni egymást a diktátorok...
Eriksson
@görbetükör: A poszt szerint igen. De elhiszed?
Eriksson
@bencemacska: Egy muzulmánt Isten nevében köszönteni sértés, ilyet biztosan nem mondtak.

@bencemacska: Micsoda bunkóság a DK-tól.
Eriksson
@bencemacska: Ilyenkor hiányzik Vona. Ő legalább tudta volna törökül köszönteni az elnököt.
kereső
És Allah növessze hosszúra a szakállát!
bencemacska
@Eriksson: Nem hiszel a szemednek?
Külön szöveg jár a nemzetköz9 közvéleménynek és külön a birkáknak?
Engem is a birkák közé soroltak, mert a magyar szöveget olvastam el!
Ha te bunkóságnak tartod, tartsd annak !
Kinek a pap, kinek a papné!-:)))
görbetükör
@Eriksson: Miért, számodra hiteltelen a poszt?
görbetükör
@Shikari: Miért, egy szuverén ország szuverén miniszterelnöke ezt nem tudja magától?
Vagy nem meri egyedül?
verőce21
@bencemacska: (16:25) Melyik Isten, melyik Isten?...Ez a kettősbeszéd a szép a politikában! :)
Eriksson
@bencemacska: nekem speciel a paplan, vagy inkább a Lutz Gizi.
bencemacska
@verőce21: Ebből annyi igaz, hogy mindkettejük vallása egyistenhívő!
DE: szerinted Erdogan nem muszlim? Egyáltalán ki engedte be? Csak nem az EU? És mi van, ha itt akar maradni???-:))))
Eriksson
@görbetükör: Tulajdonképpen nem érdekel. Amit akartam ezzel kapcsolatban azt elmondtam, minek hasogassuk a szőrt. Nem igaz?
De ha akarsz még valamit hozzátenni...
görbetükör
@Shikari: Ismerni és átvenni,két dolog. Vagy ha Merkel jönne ide tanácsot adni,mit tegyenek az illibsikkel, az is jó lenne? Hiszen azt írod, "mindig jó..." :D
görbetükör
@Eriksson: Persze,van,de neveltetésem nem engedi, hogy leírjam.
1magyar
Welcome to Budapest Mr. President! Melyik szó ebben az Isten?
maci0427
Nincs semmi különös ebben a látogatásban ! Magyarország Közép Európai, vagy ahogyan sokan mondják a balkáni ország,így nyilván ezekkel az országokkal tartjuk a kapcsolatot és Oroszországgal, hiszen az ukránok nem csípnek minket! Mindig így volt és most is így van, a nyugathoz nem mi tartozunk, hanem mondjuk inkább Csehország például.
Eriksson
@görbetükör: Valahogy én is így vagyok ezzel.
kereső
És ahogy én gondolom: Allah növessze a szakállát hosszúra Orbán és Erdogan elnök uraknak,
hogy méltó módon meg lehessen büntetni mindkettőjüket,minadzért a bűnökért,amiket a saját hazájuk és népük ellen elkövettek. Ámen!
Eriksson
@maci0427: Mi csak kiszolgáló személyzet vagyunk a nyugat szemében, bárki bármit is hisz a közelebbi kapcsolatokról. Az Európa unió meg csupán egy elnevezés, amely keretet ad ennek.
verőce21
@bencemacska: (17:33) Miért ne lenne Erdogan muszlim? Iszlamista politikus. Micsoda kérdés. Amíg egyedül jön nincs baj, csak viszonozta Orbán látogatását.

Egyébként fontos nekünk a gázvezeték nyomvonala miatt. Meg aztán valamennyire visszatartja az arab hordákat. Ez már elég indok egy szívélyes vendéglátás erejéig.
bencemacska
@verőce21: Lényegében igazad van, de OV szájából nem azt hallod, hogy muszlim egyik ága, az arabok egyes államai , stb, hanem egy kalap alá vesz mindenkit.
És akkor az az érzése az embernek, hogy hülyének nézik, mert tegnap nem ezt mondta, nem ezt ígérte, stb.
Lényegében Török ország állandóan az EU kapuján kopogtat, NATO tag, stb. Viszont Azért Erdogan megmutatja, hogy visszatér Atatürktől az iszlámhoz! Ezt bírálni kellene.
Én azért haragszom, ha hülyének néznek!
És állandóan belebotlok a sánta-kutya elméletbe!
csak úgy....
@Eriksson: ha csa arra gondolok,hogy hány segget nyaltál ki rákositól napjainkig,gondolkozás nélkül...
verőce21
@bencemacska: (18:04) "Bírálni kellene", bírálják is az Unióból. Elegendő és nem véletlen a csatlakozási tárgyalások zátonyra futtatása. Végülis senki nem akar az európai országok közül egy muszlim országgal unióban lenni.
Az volt tisztességtelen a vezető Uniós országoktól, hogy kecsegtették az uniós társulással. Ebben Mo.-nak semmilyen szerepe nem volt. A "sánta-kutyád" az másik, nyugatabbra fekvő országokban van.
lusta
Most zsírozták le a török vendégmunkások hadát, amely jön nem elvenni a magyarok munkáját.
csak úgy....
@verőce21: te kis kretén! ez a faxi (erdogan) küldözgeti ,megrendelésre a migráncsokat európába pénzért ! migráncsok nélkül a viktornak sansza sem lenne,szerintem most rendelt meg nála pár ezer migráncsot,hogy mindenki továbbra is hasmenésre és fosásra legyen beállítva! :)
amaramaistanna
...hogy - hogy a trió fő tagja Putyin nem jött el?... a diktátorok fogadása egy csatornafedél hegesztéssel lement volna... elnézem ezt a két meghatározhatatlan lényt és megindul a fejemben a számláló... vajh hány év börtönt szabna ki a bíróság egy jogállamban?
simmering73
"Magyarország diktátora (hivatalos elnevezése szerint: miniszterelnöke) a világ diktátoraival érzi jól magát, velük ért egyet, egy húron pendül velük, velük barátkozik. Demokratákkal, az emberi jogokat, az emberi méltóságot, és a törvényességet tisztelőkkel nem barátkozik."
nepszava.us/bartus-laszlo-madarat-tollarol-orbant-erdoganrol/
SystemError
@verőce21: 17:49 Persze lehetne így is hozzáállni, de nagyon jól tudjuk, hogy nem ezért "haver" Erdogan Viktor szemében, hanem a hatalomtechnikája és az "egy klubba" tartozás miatt. Mi az az egy klub.. Szerintem ezt is tudja mindenki és konkrétumok nélkül, de a fidesz ide ideológizálja magát a kommunikációjában. Kicsit úgy érzem és ezt ne vedd szurkálódásnak, de mintha már a fidesz szavazók éreznék, hogy nem ilyen világban akarnak élni és hozzáköltik a magyarázatot, amivel biztonságban marad a politikai identitástudatuk. Te is tudod, hogy ez nem érdekházasság, hanem Viktor csillogó szemmel néz "bajtársára", ahogy Putyin és Trump esetében is...
verőce21
@SystemError: (19:00) Van benne valami. Hasonló hatalomtechnikai elvek. De mintha Trump is kebelbarátjának fogadta volna a kis Un-t.
Új filozófiai elveket népszerűsítenek, persze nem mindegy, hogy táncosnőnek kendőzött gárdatisztekkel, vagy gárdatiszteknek kendőzött táncosnőkkel hajtják végre az elképzeléseiket.
verőce21
@csak húgy...: (18:27) Kár, hogy nem igaz amit írsz! Széllel szembe ne vizeljél, mert megfázol.
SystemError
@verőce21: "Az új filozófiai elveket" én még nem látok, csak létező elvek tagadását, de ez önmeghatározásnak kevés. Nyilván látjuk a "jellegét", de én azt gondolom, hogy ez a hagyományos jobboldali polgári értékektől távol áll. Viktor esetében lehet vitatkozni a demokrácia és jogállamiság betartásában. Erdogan esetében úgy gondolom, hogy az a jogalap, ami alapján százezrek bűnhődnek már nem állja meg a helyét. Mármint azért bőrtönbe zárni valakit, mert szimpatizál a fidesszel, jobbikkal, mszp-vel azért remélem mindenki számára elitélendő.. Egy ilyen embert "Isten hoztával" fogadni, hát őőô..
kolnidre
Magam részéről most tudom igazán értékelni,hogy Hitler már nem él,különben Ő lenne ma a diktátor díszvendége.
tudode
A "falusi gyerek" még Erdogánt is beültette a HINTÁJÁBA, de aztán ez a frigy úgy működik, hogy AKI OCSÚ KÖZÉ KEVEREDIK megeszik az icike, picike RÖF-KÉT, KÁT!!
.
Lássuk csak MAGAMUTOGATÓ úgy tűnik "hernyó" haver nem ment bele, hogy lesz, majd nem, aztán mégis ÓRIÁS MECSET::
.
------- Óriásmecset épül Budapesten és Debrecenben is
A kőbányai projektet a török kormány támogatja

vigyazo.blog.hu/2015/05/15/ezt_a_hatalmas_mecsetet_epithetik_budapestre
.
----- Ezzel indokolja Orbán Viktor az óriásmecset építését
hirtv.hu/ahirtvhirei_adattar/ezzel-indokolja-orban-viktor-az-oriasmecset-epiteset-1286732
.
---- Gigantikus mecset épül Budapesten? Itt vannak a látványtervek!
breitportal.hu/2017/11/13/mecset-budapest/

"""A török vallásügyi hatóság nem állt el a tervétől. 2015 után most 2017-ben is készült terv egy budapesti óriásmecsetről."""
.
Röf, röf, röfi!
.
verőce21
@SystemError: (19:43) Kérdés itt az, hogy jók-e, helyesek-e a "létező elvek"?
De nem érdemes ezt túlgondolkodni, Magyarország részéről teljes egészében a reálpolitika érvényesül. (gázvezeték, illegális migráció megfékezése) Ez elegendő egy "Welcome"-hoz. :)
kokopelli
@bencemacska: (16:25)...vagy megkérdezte volna egy narancsos "baba"-tól (bácsi),
aki megmondta volna,hogy "Tanri hozta Önt Erdogán baba." Csak a törökök használ-
ják a "Tanri"-t mint "Istent"!...lett volna rá ideje,csak esze nem!? ;-)
lusta
@csak úgy...: Sokan meg fognak lepődni, mikor majd beindul MOL poliolos beruházása.
csak úgy....
@verőce21: tudod az a jó,hogy én nem igazakat írok ...,mert mi lenne ha arra vetemednék?
nem szoktam szabadban,széllel szemben ,különben is van klotyónk,hol szélmentesen müködik a pisi...
ila51
melyik a sok közül ?...mert egy nem tud velünk így kib@szni ...
csak úgy....
és Dobó forog a sírjában...,mert az ország nem bevándorló ország lett , a magyar kölkök már tanulni ,diplomázni sem tudnak magyar egyetemeken,ha csak nem nyögi ki a család!
több 100 évre marad az országban a leg okosabb család,az orbán...
Borsodi
Madarat tolláról Orbánt barátairól ítéljük meg.

Egyet lépünk előre kettőt hátra persze,hogy nem jó irányba haladunk.
maci0427
@Eriksson: @Eriksson: Pontosan így van ahogyan írod ! Mi a szocializmusban is kiszolgáló személyzet voltunk és most is ugyan azok vagyunk és azt tehettük csak, amit megengedtek nekünk és ez nem volt sok ! Azt meg mindenhol tudják, hogy igazi rendszerváltás nem volt hazánkban, nem is lehetett hiszen a "kommunista.szocialista gyökerek" meg voltak és a mai napig meg vannak és még kitudja meddig meg is lesznek ! Amikor egy Szűrös Mátyás volt MSZMP. PB. tag nyilatkozik és elmondja a frankót a régi rendszerről, vagy Pozsgay Imre Elvtárs fényezik magukat, hogy ők nem...,, akkor ...? Magyarországot igen, sokan sok helyen balkáni és cigány országnak nevezik, még többen is lesznek 30 év múlva, amikor már csak kb.8-9 milla lesz a lakosság, akkor ..., na és itt már jobban élnek a cígók mint sok magyar magyar ! Külföldön mindezt tudják csak sajnos a feszültséget fent kell tartani minden kormánynak akik éppen hatalmon vannak, mert a szavazat és még sok más az kell nekik. Ezért is nagyjából mindegy mostanában , hogy ki kire szavaz ! Hazudik mindenki és fényezi magát mindenki !
tulipan
@bencemacska: Tudod, a szerencséje, hogy a WELCOME, nem emliti egyik "ISTENT" SEM!
Eriksson
@maci0427: Pontosan ezt gondolom, és mondom is mindig. De valahogy az itteni klubtagok nem igazán akarják elhinni. Nekik Nyugat az Isten. Nem tudom hány pofára esés kell még ahhoz, hogy belássák, mi az igazság.
kereső
Most olvasom egy másik hirportálon, hogy szimpátia tüntetés volt erdogan mellett.Az itt lakó törökök vonultak fel éljenezni a diktátort- Allahu akbar- kiáltásokkal. Valahogy ez engem a terroristák által használt harci buzditásra emlékeztet. Ezzel a kiáltással indulnak gyilkos küldetésükre. Ez ma orbánia. Nem tudom az M1 királyi leadta-e.
kokopelli
@kereső: természetesen éltetik a "nagy effendit",mert elpasszolták a továbbutazást
nyugat felé! Megmaradnak "Magyarisztán"-ban szegény keleti rokonoknak a nyugati
családtagok szemében! ...bejött nekik a hibapont!Törökország lassan padlót fogott,és
biztosan nem tud segíteni! Pech! ;-))
kereső
@kokopelli: ahol az infláció már a 13%-ot verdesi, pedig még csak el se kezdődött a tőke kivonulása, ott nem sok jót jósolok.
moareka
Megbánod még te ezt a kijelentésedet!
kokopelli
@kereső:... és a felvett "pénzek" kamatai,az export lassú visszaesése az árak miatt
stb..stb! A begyűrűzés (régi magyar okmagyarázat mindenre) már csak szekunder
jelenség!Természetesen az €-val hazalátogató törökök jól járnak,és a "nagy effendi"
nem véletlenül tért be a "hanyatló Németországba"! ;-))
kereső
@kokopelli: és akkor az "effendi"orbán tapsa mellett ULTIMÁTUMOT ad eu-nak, Bpestről. Na,ha még ez se elég orbán német barátainak(Seehofer +),akkor nem tudom minek kell még történnie?
bencemacska
@tulipan: ma, 08:33
De, miután MAGYARUL és angolul is üdvözli szeretett vendégét, én magamra nézve a magyart éreztem mérvadónak, nem az angolt!
Az OV által állandóan alkalmazott kettős beszéd alapján így vettem tudomásul!!! És a KETTŐS , de pontatlan fogalmazása miatt még mindig nem tudom KINEK az ISTENE hozta ide ezt a gonosz gazembert.
nezelodo
@bencemacska: Isten, vagy Allah... Ő csak annyit tud az istenekről, hogy élete egy részében tagadta még a létüket is, ma meg eszközként használja őket a hatalma megtartása és a választók hülyítése érdekében.
kokopelli
@kereső: A Seehofernek (mint anno a F.J.Strauß-nak) a Bajorországban élő
nemzetiségiek voltak a támaszai!Majdnem minden közép és nagyvárosban
még ma is próbálják a kitelepített (inkább elüldözött) etnikumokat "beetetni a
nagy bajoros életkedvel! Egyesületek százai élnek még,de a harmadik gene-
ráció már leß@rja!!A többi pártnak természetesen politikailag mindegy,mert
Magyarország az EU nagyságához képest naptáron a légyß@r!Inkább csak
eszköz a többiek bajuszát huzogatni! Elég ß@rul áll a Seehofer,mert úgy néz
ki,hogy nem lesz meg a kétharmad!A koalíció,meg szégyen a bajor lelkületű-
eknek!A "Mia san mia" megkopott!!
(lefordítva: "mi,MINK vagyunk!"... vagy "kik,ha nem mi?)
maci0427
@Eriksson: Na akkor már ketten gondoljuk ezt ! Nyugat soha nem fog minket elfogadni . nem vagyunk meghatározó tényező Európában ! Elvannak velünk, de leírtak már minket Trianonban és Jaltában ! Marad a Balkán !
Eriksson
@maci0427: Történelmünk során nemigen volt olyan volt olyan esemény, amelyben a nyugat segített volna. Az biztatás a lázadásra, biztatás a felkelésre, biztatás háborúra, arra tellett. Viszont amikor bajban voltunk, becsukták a szemüket, szívüket, bukszájukat. Csoda, hogy fennáll még a nemzet.
maci0427
@Eriksson: -- Pontosan így van, igazad van ! De nem bízok a jövőben, mert a magyar magyar nem szül csak legfeljebb 1-2 gyereket, de még azt sem, a cigányok meg szaporodnak, hiszen a legtöbbjüknél "hagyomány a gyerekszaporítás" is ! Jelenleg már csak 10 millió alatt vagyunk , eltudod képzelni azt, hogy 30-50 év múlva már csak 8-9 millióan leszünk, ha leszünk és ebből milyen arány fog kijönni ? Ki fog Hazánkkal, drága Magyarországgal törődni felelősségteljesen !? Ki fog minket megvédeni ? Tessék ? Na látod ! Ekkor lesz csak Balkán !
Eriksson
@maci0427: Jó pár évvel ezelőtt azzal riogattak önjelölt "népességkutatók", hogy 20-30 év múlva Magyarország Cigányország lesz.
Ha ehhez hozzávesszük az esetleges bevándorlókat is akik ugyanolyan mentalitással rendelkeznek mint a nevezett népcsoport, akkor van sansza, hogy a kisebbségbe szorult őslakosoknak kell őket eltartani. Nincs ígérete a fényes jövőnek.
Akkor majd hiába a visítoznak a most még vágyvezérelt bevándorlópártiak, nekik is befellegzik.
maci0427
@Eriksson: Erre a "jó pár évekkel ezelőttire " nem tudok mit mondani mert nem olvastam , főleg ha még 2010. előtt volt, hiszen akkor nem ez volt a legfontosabb téma az országban és még talán a magyar nők is több gyereket szültek ! De most láttam Magyarország lakósságának a létszámát ami 9 millió 700 ezer körüli.. ! Idáig rendben ugye ? Akkor mos kezdjük : 1. - Magyarországon a magyar-magyar nők láthatóan és tudhatóan nem szülnek, vagy csak későn és csak 1 gyereket általában már ! 2. - A cigány családokban legtöbb esetben nincs családtervezés és szexuális kontroll és már egészen fiatal 13-15 éves kortól elkezdik a szülést addig amíg kedvük van , nem leszámítva azt, hogy eltudják e tartani őket úgy, ahogyan azt kellene és tudják e tanítani és nevelni úgy, ahogyan a többségi társadalomban ezt megkívánják és úgy élni, hogy ne legyen velük probléma, de ez megy már időtlen idők óta ! 3. - Ha a Magyar fiatalok rászoknak a külföldi munkára és esetleg még kint is maradnak akkor megint csak gond lesz ! tehát látni azt, amiről most már kimutatás is van, hogy ez a 30-50 -év most már nem kamu butítás, hanem a jövő ! A lakosság aránya lesz a kérdés és a döntő és ezt most már a szülések alakulásából is lehet látni ! És ezen nem fog segíteni semmiféle Nyugdíj Törvény sem , hiszen emiatt nem fog egy normális fiatal pár vállalni 2-4 gyereket , hogy korábban elmehet majd 30 - 40 - év múlva nyugdíjba, meg kap adókedvezményt , stb ! A cigányok meg nem törődnek ezzel ! Akkor meg ?
maci0427
@Eriksson: Más sem hiányzik ide mint a migránsok azon része, akik csak úgy jönnek özönlenek , mert ..., csak züllenek + balhéznak..., viszont jöhetnek azok, akik Magyarországért a Magyar emberekért is akarnak tenni - dolgozni, például kórházakban , életformájuk megfelelő a Magyar társadalomnak és semmi bajom a Kínaiakkal és más emberekkel így a Német-Szerb -Horvát-Tót-Ruszin-Görög és még sok más hazánkban élő ilyen - olyan nemzetiségű emberekkel - stb. ! Egy kivétel van és ez sem véletlen !
maci0427
@Eriksson: Én speciel Támogatom Magyarország Határainak Fokozott Ellenőrzését ! Az meg, hogy a kormány kiket enged be és át a határon, kinek adnak letelepedési engedélyt , gondolom, hogy tudják jól azt, hogy jelent e veszélyt Magyarországra vagy nem ! De a 2015. -ös Keleti pályaudvari és környéki esetből többet nem kérek !
Ludmilla
Magyarországét meg az Isten verje meg
Eriksson
@maci0427: A probléma leginkább ott van, hogy szellemi elszívás folyik a nyugat részéről. A képzett munkaerő - legyen az szellemi vagy akár fizikai is -, a jobb fizetettség reményében elvándorol. Marad az alacsonyabb, az iskolázatlanabb réteg, amely indíttatás hiányában nem is törekszik változtatásra. El lehet képzelni, hogy milyen szellemi színvonal lesz itt pár tíz év múlva. Akkor lesz igazán balkán.
A nyugat meg épül, szépül, virágzik. Egy darabig. Aztán jön egy még újabb kor, mint a római birodalom bukása után. És kezdődik minden elölről.
Eriksson
@maci0427: Azok a migránsok akik Magyarországon akarnak új életet kezdeni, azok nem a hordával jönnek keresztül kasul, határokat nem tisztelve. Azok "bekopognak" és útlevéllel érkeznek, bármikor beléphetnek az országba, hogy aztán tudásukkal, munkájukkal beilleszkedjenek az itteni társadalomba.
anima
Isten hozott (akármelyik isten)!
Mikor visz?

Azt azért tudjátok fidesznyikesek, hogy az iszlám háborút folytat a kereszténység ellen a mai napig?
Az ellenségem ellensége bizonyos helyzetben lehet a barátom, de az ellenségem SOSEM lehet a barátom - vágod ezt, te vérbuta fidesznyikes ösztönlény?!
anima
Természetesen démonokkal harcolóként van markánsabb véleményem is, de abba bele sem kezdek, mert azt nem tudnád feldolgozni.
Hiába mondanám ki a szavakat egymás után, amik aztán mondatot alkotnának, nem értenéd meg - sem egyenként, sem összefüggésében.

Milyen démonokkal harcolni?...
Talán a Constantín c. film áll hozzá a legközelebb
És nem az a lényeg, hogy ezt bűnös emberek teszik (képesek megtenni), hanem az a lényeg, hogy Sátán mennyire jelen van a hétköznapokban, és milyen egyszerű primitív szinten képes elfordítani téged Istentől.

Neked sok célod van, de Sátánnak csak egy (másfél): "Ne ismerd meg Istent, vagy, ha meg is ismerted, hagyd el."

Ember, kérlek, gondolkodjál már - baszd meg !!! (a káromkodás az ellehetetlenített szociális érzékenységre adott torzszülött válasz).

Van Isten - ez biztos!
A világon szinte senki nem ismeri Istent.
Te ebből mire következtetsz?
Szerinted a világ normális?

Tudod miért nem akarsz Istenben hinni?
mert akkor kiigazításokat kéne tenned az életedben, amir nem vagy képes.
Ölve, halva, lopva, csalva, rabolva, hazudva...

Milyen a halálodig tervezve?
Ez annyira gáz - hogy csak a halálodig vagy képes tervezni...
Én már nem is emlékszem milyen beszűkült szar csak a halálomig tervezni.

Még írhatnék dolgokat - a dolgok leírójaként -, de nem írok.
Nem szeretném, hogy szenvedj, de választottál egy utat, és végig kell járnod - járjon bármivel is.
Ez van, tesó!
nezelodo
Hallom, film készül a nándorfehérvári diadalról! Állítólag már megvan a rendezője, a Jani! Hát barátom, nem lesz egyszerű dolgod, sem Neked, sem a forgatókönyv írójának. Nem hiszem hogy tőlem tudod meg, hogy a kereszténység védelmezőjének kell emléket állítanod, erős mai áthallással. Emellett nem hagyhatod figyelmen kívül a nagy Szulejmánt, meg a kései, éppen itt járt utódját, aki kötélbarátságba keveredett a mostani kereszténység védelmezőjével!
Majd talán az Endy segít eligazodni ebben a zűrzavarban, meg utánozhatod a Hofit, aki mindig az anyósára hivatkozott. Alighanem rászorulsz a kedves mamára, teológiai kérdésekben biztosan tud segíteni. Csak vigyázz, ha egy égi üzenetet is kapsz, hogy "Hé Te Nyavalyás, ne csinálj hülyeséget!", azt vedd komolyan, mert az öreg Töhi mindig józan volt. Mindamellett aki meg tudta oldani "Az egy őrült (nő) naplója " c témát talán eligazodik a mostani zűrös hatalmi játszmában is.
Eriksson
@nezelodo: Nándorfehérvár diadalakor (1456) a Nagy Szulejmán még pajzán kósza álom se volt. Aztán úgy hallottam, hogy a forgatókönyv Dugovics Titusz élete köré forgatókönyvelődött, aki mint tudjuk, nem is létezett.
Eriksson
@kulabombaafityiszre:
Emlékszem, kiskorodban még olyan kis aranyos voltál:
encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcScaDUJKYqaAlrkwiSkXXwxM_kyBvDoXVzj6V77vfqh0f8DbjJ8ZQ
Mostanára mi lett belőled?
nezelodo
@Eriksson: Mindenesetre kíváncsi leszek rá, ez a rendező nem nagyon szokott ilyen ilyen típusú filmet forgatni.
Eriksson
@nezelodo: Elképzelhető, hogy a valós történelemhez nem sok köze lesz?
nezelodo
@Eriksson: Lehet, ahogy a megrendelő kívánja, plusz a maradék művészi szabadság.
Eriksson
@nezelodo: Ahhoz, hogy művészi szabadság legyen, túl sokba fog kerülni. Kinek ér meg egy koncepció ennyi pénzt?
nezelodo
@Eriksson: Akinek megéri, gyanítom, nem csak a mi szórakoztatásunkra szánja a filmet, ad rá pénzt és kihasználja a benne rejlő lehetőséget. Van az a pénz, amiért esetleg enged ennek az óhajnak a film készítője, nem úgy mint amikor visszautasította az Endy ajánlatát a különös megkötései miatt az 56-ról készítendő film esetében. Remélhetőleg nem akarja szerepelteti a mostani ifjú aráját az alkotásban a mecénás.
kulabombaafityiszre
@Eriksson: ma, 09:17
Mi a baj kis hűséges fidesz kutys,csak nem az hogy megcáfoltalak.
Igazi jellemtelen senki vagy a nyálas fajtából.
Eriksson
@kulabombaafityiszre: Mit cáfoltál kisrakás? A magad 150-es IQ-ját?
csak úgy....
@Eriksson: 150 IQ az marha jó...,fogadok,hogy neked nincs annyi...
kulabombaafityiszre
@Eriksson: Akkor felviláosítalak,amit belinkeltem az a cigány vezéred hivatalos facebook profilja,és ott szerepel az isten hozta.Érted csorgó nyálas hűséges fideszes kutyuska?
Eriksson
@kulabombaafityiszre: Nem foglalkozom minden szarsággal. :///
Ludmilla
@durbincs: menj a ... oda,ahová gondolom,fideszkutya
kulabombaafityiszre
@Eriksson: Szóval akkor a vezéred facebook profilja szarság.
Nem lesz hosszú kariered a ner-ben.:))
Eriksson
@kulabombaafityiszre: Még mindig itt tartasz gyöngyvirág? Ki a túrót érdekel, hogy mi van a facebookon?
Eriksson
@kulabombaafityiszre: Inkább kutya vagyok mint kulabomba.
kokopelli
@kereső: okt.9. (18:40) Így jönne be a magyar ötös,vagy a német hatos találatom!
A Seehofert úgy 3,14-csán rúgták,hogy még álmában sem gondolta volna! Úgy lát-
szik,hogy a nagy állított barátság a kelet felé nem hozta meg az "etnikumok" szava-
zatait! Elbaltázta Ő elsőnek a CSU eddigi örökölt egyedüli többségét! Hoppá!
Csak nem marad már azoknak a bűze is rajta,akik hozzádörgölődztek? Kik is azok?;-))
kereső
@kokopelli: orbán "barátsága" úgy látszik nem jó ómen.-olvastam,hogy nagyon átrendeződtek az erőviszonyok.A hagyományos pártok helyett jönnek az újak, a centristák(zöldek),és az új progressziv balos-liberális fiatalok.
kokopelli
@kereső: Bajor "tartományi választást" kabarévá tette,hogy CSU-góré és a bajor ME
egész idő alatt egymás ellen csipkelődtek! A F.J.Strauß halála óta az utódai csak ége-
tik egymást!Egy generáció nőtt fel azóta,amelyik leß@rja a konzervatív maszlagot!Ter-
mészetesen nézik azt is,hogy bajor pol.tisztségviselők kikkel paroláznak!Demokraták-
kal vagy demagógokkal!A zöldek a természetvédők,a balosok, az un."szabadok",és a libe
rálisok nem igen akarnak a CSU-val egy ágyba feküdni!...az AfD neonácik esetleg!Nehéz
játszma lesz mert a CSU még nem volt soha ilyen béna! ;-)))))))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.