Vitézy szerint helyrehozhatatlan hiba lenne egy drága kínai luxusvonat a fővárosban
Teljes tévút Vitézy Dávid szerint, hogy kínaiak építsenek magasvasutat Ferihegy és a belváros között.
Miután kiderült, hogy a Budapestet délről elkerülő V0-t és a belvárost a ferihegyi repülőtérrel összekötő új vasútvonalat is kínaiak építenék, kínai hitelből és kínai technológiával, Vitézy Dávid főpolgármester-jelölt erőteljes kritikát fogalmazott meg a Facebook oldalán a tervvel kapcsolatban. Az atv.hu vette észre, hogy szó szerint azt írta: „teljes, totális tévút lenne a kínaiakkal építeni a tömegközlekedési rendszertől elkülönített reptéri expresszvonatot Ferihegyre.”
Vitézy szerint helyrehozhatatlan hiba lenne egy drága kínai luxusvonat a fővárosban
Vitézy magyarázatként kifejtette: kész terv van arra, hogy a vasúti hálózatba bekössék a repteret, így a különböző elővárosi és távolsági vonatok állnának meg a reptéren, egy új vonalon áthaladva a nemzetközi repülőtér előtere alatt. Sőt, hozzáteszi, hogy erre építési engedély is van, és uniós forrásból ezt kellene megcsinálni. Másrészt pedig úgy fogalmaz, hogy „Budapestet nem szabad Kína játszóterévé tenni.”
Vitézy szerint helyrehozhatatlan hiba lenne, ha a repülőtér európai és hazai országos vasúti rendszerbe való bekapcsolása, és valós, hálózatos tömegközlekedési megoldások felkínálása helyett csak egy drága kínai luxusvonat vinné ki az embereket a budapesti reptérre.
18 hozzászólásarrow_drop_down_circle
egyfelől; nem keresne egy buznyákot sem rajta,
másfelől; nem lehet mutogatni, dicsekedni vele! =))
csak ennyi
barátilag
J.L.
Hatalmas pénz van benne...
Csak a rend kedvéért; lévén sok a minden alapot nélkülöző süketelés a médiában
Mégis mi az ami kiváltotta Dávidka öklendezését és ádáz fröcsögését
Egyre durvul a kampány. Nem csak az m1 0-24-ben, de Orbán is meglátogat olyan fővárosi helyeket, ahol ha egyáltalán, egyetemista kora óta nem járt.
Őfenesége nem-rokon rokony unoka-öcsikéje, ne-fideszesként nyomatja a hozzáértő felelős szakember álcájába burkolódzva. Elsőbb, az ő intenzív közreműködésével elkefélt m3 prójekt ódiumait próbálta Karácsonyre kenni. A legújabb műsora a ferihegyi vasúti elérése.
Miután ádáz igyekezet sikerrel járt abban, hogy az m3-as projektjéből töröljék a reptéri meghosszabbítást (pedig az EU finanszírozta volna). Közreműködésével a 10-es évek első felében a kormány egy 29 kilométeres új vasúti pálya kiépítésének lehetőségével álltak elő, amely a Budapest–Cegléd–Szolnok vasúti vonal új nyomvonala is lenne. „uniós forrás bevonását is tervezték, engedélyeket is kapott, mégsem történt azóta semmi”!
Nos most elővette az ügyet újra, pontosabban újabb fröcsögésbe kezdett. A derék matyar média nagy örömére szabadságharcos üzemódban ordítozni kezdett, s ahogy egy Orbán-rokontól várható a valóságtól teljes mértékben elrugaszkodott módon. „Teljes, totális tévút, helyrehozhatatlan hiba!" – Tombol Vitézy Dávid, aki szerint „őrült pazarlás” lenne a kínaiakkal építeni reptéri expresszvonatot Ferihegyre, sőt:
„teljes, totális tévút lenne a kínaiakkal építeni a tömegközlekedési rendszertől elkülönített reptéri expresszvonatot Ferihegyre”.
Amit a derék matyar média felkapott és tovább ragozott természetesen a dolgok ismeret nélkül. Ezerrel összemosva – ezt az évtizedek óta szabotált fejlesztési lehetőséget – a közelmúlt és a jelen több mint gyanús kínai fejlesztési mutyikkal.
Miről is van szó? CRRC kínai nagyvállalt: „iszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, és Budapest városközpont között létesítendő Repülőtéri Gyorsvasút” ajánlata szerint:
Külön pályán nagy részben...
Külön pályán nagy részben magasvasútként 10-12 perc alatt tennék meg az utat a nagysebességű vonatok.
CRRC és a Bank of China konzorciumi partnerek a magyar állam pénzügyi szerepvállalására nem tartanak igényt.
A CRRC saját maga üzemeltetné a vasutat várhatóan 30 évig, majd öt évig az infrastruktúra üzemeltetésében még közvetve részt venne. A befektető 35 év alatt várja a beruházás megtérülését és a hitel visszafizetését, ezután a pálya üzemeltetését felújítaná, majd térítésmentesen a magyar államnak adná.
ENNYI!!! =))
www.portfolio.hu/global/20231126/gigantikus-mennyisegu-penzt-ont-a-vilagra-kina-de-kezdenek-kibukni-a-csontvazak-a-szekrenybol-653659
M3 metrot kell kivinni a repterre, Ilyen pofon egyszeru lenne, es ehhez tuti kapna Budapest Unios penzt is.
ja hogy ebbol az orban maffia nem tudna lopni? Ez itt a legnagyobb problema.
A kínai magas-vasútból nem tudnának lopni! Abban a megoldásban nincs megcsapolható pénzmozgás.
Egyébként az eddigi két terv szerinti Nyugati pu ill. keleti pu nem a belvárosban lenne! =))
Új hozzászólás