Szinte minden jelentős médium és szervezet csatlakozott már a tervezett reklámadó elleni tiltakozáshoz, köztük televíziók, rádiók, nyomtatott és online újságok – közölte a Magyar Reklámszövetség.
Az MRSZ kedden tette közzé a felhívását, és mint írták, eddig példa nélküli módon mozdult meg az egész kommunikációs ipar.
Tévék és rádiók csatlakoztak
Az MRSZ közleménye szerint a tiltakozáshoz eddig csatlakozott a televíziós csatornák közül a Cool, a FEM3, a Film+, a Film+2, a Hír TV, a Life Network, a Muzsika TV, az Ozone Network, a PRO4, az RTL Klub, az RTLII, az RTL+, a Sorozat+, a Story4, a Story5, a TV2, a Super TV2, a Viasat3 és a Viasat6.
A rádiók közül szintén a tiltakozókkal tart a Class FM, a Gazdasági Rádió, az Info Rádió, a Juventus Rádió, a Klubrádió, a Magyar Katolikus Rádió, a Lánchíd Rádió és a Music FM.
Nyomtatott és online lapok is tiltakoznak
Mint az MRSZ írja, a nyomtatott sajtótermékek közül szintén tiltakozik a Blikk, a HVG, a Magyar Nemzet, a Metropol, a Népszabadság, a Népszava, a Nemzeti Sport, a TVR-7, a 168óra, az online felületek közül a babaszoba.hu, a blikk.hu, a blog.hu, a citromail.hu, a femina.hu, az eszakhirnok.com, a fidelio.hu, a gphirek.hu, a hazipatika.hu, a hir7.com, a hirkereso.hu, a hir24.hu, a hvg.hu, az index.hu, az investor.hu, az iwiw.hu, a komment.hu, a kremmania.hu, life.hu, a liveinfo.hu, a mandiner.hu, a metropol.hu, az mno.hu, a napi.hu, a nepszava.hu, a netfolio.hu, az nlcafe.hu, a nol.hu, a nosalty.hu, az nso.hu, az origo.hu, a port.hu, a portfolio.hu, a postr.hu, a propeller.hu, a quart.hu, a startlap.hu, a storyonline.hu, a szinhaz.hu, a szoftverbazis.hu, a tafelspicc.hu, az uzletresz.hu, a vasutasvizio.com, a vezess.hu, a videa.hu, a vipcast.hu, a wellnesscafe.hu, a 10kerkult.hu, a 168ora.hu és a 444.hu.
Csatlakozott a felhíváshoz három kommunikációs szakmai lap online felülete, a kreativ.hu, a mediapiac.com és az mmonline.hu is.
Elsötétítések minden médiumnál
A felhívásnak megfelelően a televíziós csatornák elsötétítéssel, a rádiók a tiltakozás szövegének beolvasásával, a nyomtatott sajtó fehér lappal, az online felületek szintén elsötétítéssel fejezik ki a reklámadó bevezetése elleni tiltakozásukat.
Mint a reklámszövetség írta, támogatásukat fejezték ki a kezdeményezéssel kapcsolatosan a kommunikációs iparág alábbi szakmai szervezetei: a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, az Interactive Advertising Bureau Hungary, a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete, a Professzionális Piackutatók Társasága, a Magyar Újságírók Szövetsége és teljes ügynökségi tagságával a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége is.
Az utolsók kivéreztetése
A tervezett reklámadó nem csak az ország legnagyobb – még nem kormányközeli – médiumát, az RTL-csoportot lehetetlenítené el, hanem a kisebb vállalkozásokat is nehéz helyzetbe hozná, végső soron pedig az egész magyar gazdaságra káros hatással lehet.
Az MRSZ tiltakozó akciójához a Propeller is csatlakozott, mert habár a tervezett sarc minket közvetlenül nem érintene, a mögöttes szándékokat ellenezzük.
22 hozzászólásarrow_drop_down_circle
1000 Ft árbevételből nem lehet kifizetni 1300-at, tehát ez csak átmeneti állapot.
Árat kell emelni, de mennyit?
Az új ár 2600 Ft!
Ebből a 35% adó 350 helyett most már 910 Ft.
Marad 550 Ft az eddigi fix költség.
400 Ft-ról 1040-re nő a 40%-os új adó, hiszen bevételfüggő.
100 Ft marad a nyereség, de ez most már nem 10%-os "extraprofit", csak 3,85%.
(az 500 Ft-os cigaretta is 1000 Ft lett, pedig csak az árrést növelték 3%-ról 10%-ra)
És senki se higgye, hogy ezt nem mi, vásárlók fizetjük meg.
Monarchia = Olyan államforma, ahol a hatalmat egy személy gyakorolja. (Gy.k.: Uralkodik) Pl.: Királyság
Új hozzászólás