A vasárnapi zárva tartás és az államrefom miatt tízezrek veszíthetik el a munkájukat. A dolgozó nők számának növekedése olyan „sikersztori”, amin felváltva örvendezik a női foglalkoztatási biztos, az emberminiszter, és a családügyi államtitkár. Már majdnem utolérjük Európát, és csodálatos, mennyi gyermek születik. Persze ez a csoda is csak addig tart, amíg a tündérmesék mögé nem nézünk. A napokban felreppent két friss kormányzati terv, ami újabb varázslatos hatást gyakorolhat a foglalkoztatottságra, és különösen a női munkavállalókra . Itt a halloween, jön a fekete mágia. A vasárnapi zárva tartás és közszolgálati létszámcsökkentés miatt nők tömegei válhatnak munkanélkülivé.

Forrás: feminfo.444.hu
Feltöltő: pbalage
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

90 hozzászólásarrow_drop_down_circle

joopapa
Nem elég hogy két lábon járó gyerekgyárnak nézik a nőket akkor még ez is!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Mobil123
Ezek szerint a nőknek otthon a helyük , fakanál a kezükbe, mossanak, vasaljanak,szüljenek és menjenek utcát seperni??!
tivoli
@Mobil123: ma, 19:07
Ha az csak úgy menne, sok nő szívesen vállalná. Sajnos a mai világ úgy van kialakítva, hogy egy keresetből nem lehet megélni, úgyhogy ezeket a feladatokat munka után, pihenő időben végzik az asszonyok, ingyen.
JAJMÁR
Sem a gazdaságnak, sem a fogyasztói társadalomnak, sem a családoknak nem használ. Írom ezt úgy, hogy a vasárnap szerintem is legyen ünnep, de a nagy áruházak nyitva tartására most még szükség van.
Ezek a mi törvényhozóink nem ebben az országban élnek, nekem folyton ez jön le ! Unatkoznak, kitalálnak minden h@lyeséget !
joopapa
Nem elég hogy két lábon járó gyerekgyárnak nézik a nőket akkor még ez is!
Mobil123
@tivoli: Szerinted ezt én nem tudom hogy mit csinálok meló után? De azért ne akarja nekem megmondani a kormány mit csinálhatok , mikor, hogyan.
tivoli
@Mobil123: ma, 19:17
Figyú! Nem volna ez hülyeség, ha az otthoni háztartási munka közmunkának számítana, megfelelő bérezés mellett. :-))
Mobil123
@tivoli: Ja?! ha így gondolod akkor szerintem sok nő szívesen maradna otthon . (Én nem )
m.macskosz
@Mobil123: ma, 19:07 Bizony, jól mondod, ezt kell tenniük,
és akkor majd az uruk sem veri őket! :(
nemkati
@JAJMÁR: Azt, hogy a vasárnap ünnepnap és nem munkanap, a vallások vezették be. Kell egy nap, amikor az emberek kipihenik az egy heti munkát, és kell, hogy ez a nap valamilyen rendszerességgel, valamilyen azonos időben legyen. De nem vagyunk egyformák, nem végzünk azonos munkát, és nem ugyanannyi idő alatt fáradunk el. A másik gond a vasárnappal, hogy az életünk nagyon megváltozott, sokszor vasárnap nem otthon pihenünk, hanem elmegyünk valahova - akár vásárolni -, ahol vásárolunk valamit, szolgáltatásokat veszünk igénybe akár a pihenésünk érdekében is. Tehát ilyenkor mi nem, de mások dolgoznak nekünk. És szerintem nincs ezzel semmi gond. Aki vasárnap dolgozik, annak máskor van a pihenőnapja. Nehogy már az állam avatkozzon be az életviteli szokásainkba!

És hogy éppen a KDNP, ezt megértem. Egyre kevesebb a hívő ember, és azok közül is egyre kevesebb jár rendszeresen templomba. És nem fizet egyházi adót, nem dobál a perselybe. Majd ha vasárnap mindenki otthon ül, nem megy sehova, mert nincs nyitva semmi, akkor fene nagy unalmukban majd elmennek a templomba, igaz?
Mobil123
@m.macskosz: Na még jó hogy nekem nem kell ettől tartanom .
JAJMÁR
@nemkati: 19:25 Persze, hogy nem, senki nem megy azért templomba, mert zárva van a bolt :)
Igen, a családok pihenéséhez kell egy szolgáltatóhálózat. Szeretem a nagy áruházakat, mert pl. akár egy koncert előtt, vagy után is bemegy az ember, ott is le lehet ülni, meg lehet inni egy kávét, van vizesblokk - mert amúgy ez eléggé bonyolult - közben lehet nézelődni. Ráadásul pl. az Árkád tetején parkoló van Nekem hiányozna :)
varrólány
@m.macskosz: Egyik napról a másikra nem lesz egy férfi sem agresszív , verekedős .
Összeköltözés előtt is kiderülhet(ne) hogy milyen az" Úr"!
tivoli
Majd a családok legfeljebb otthon interneteznek adómentesen, vagy nyakig adósan, de
akik a büdös életben nem jártak templomba, azok nem fognak hanyatt-homlok oda rohanni plázázás helyett, csak mert a kdnp azt üzente.
tivoli
@Mobil123: ma, 19:22
Biztos vagyok benne. Most is van sok, aki nem kíván dolgozni, mert neki elég a család gondja. Vagy még az se.
Mobil123
@tivoli: Hát én tartozom közéjük. (én inkább dolgozom a melóhelyen és itthon is)
nemkati
@JAJMÁR: Nem csak neked. Nagyon sokan nem tudnak naponta bevásárolni, egyszerűbb, rövidebb ideig tart ha egy héten egyszer teszi meg. És ezek a bevásárló központok amellett, hogy a termékek nagyon széles skáláját kínálják - tehát nem kell a város külnböző pontjaira elzarándokolni, hogy összeszedd ami az életedhez, a háztartásodhoz kell - emellett egyéb tevékenyíségre, kikapcsolódásra is alkalmasak. Amikor nagyobb vásárlásra megyek, én is szeretek beülni valahova egy kapuccsínóra (:), kicsit pihenni, vagy "véletlenül" összefutni ott egy volt osztálytársammal. Persze hogy sok tizen- huszonévesnek életforma plázákban tölteni a napot, az nekem se tetszik. De a bezárásokat nem csak a nagy bevásárlóközpontokra, hanem ahogy kivettem a hírekből, a családi kisboltokon kívül minden nagyobb üzletre.

Egyébként rajtunk múlik, hogy engedjük-e nekik, hogy átszabják (elszabják) az életünket.
Szimba
@tivoli: Jaj már. Van ez a főállású anyaság. Ezt neveznéd át közmunkának, vagy mi? Már most bérezik.
varrólány
@m.macskosz: Ja, jól van hiányoztam erről az óráról lemaradtam a tananyagról!:-)
tivoli
@Szimba: ma, 19:40
Ahhoz nem kell néhány gyerek?
Csizmás Kond
@nemkati: Szerintem nincs igazad.
A közös szűnnap lehet vallási eredetű viszont a pihenést szolgálja a közös kikapcsolódást stb.
Az emebr ma akár a robot csak megy dolgozik mindent csak érdekből végez. Én még emlékszem amikor a barátokal közösen mentünk hétvégén fürödni, múlatni, pedig nem is vallásos időszak volt. A mai öncélú magatartás nem azt bizonyítja hogy az ember társas lény, sőt kimondottan ellentmond a társadalmi életnek.
És ha már itt tartunk akkor mit szólnál ha az ovódáktól az egyetemig bevezetnék hogy nincs vasárnap ?
JAJMÁR
@nemkati: 19:40 Nagyon tetszik ez a mondat : "Egyébként rajtunk múlik, hogy engedjük-e nekik, hogy átszabják (elszabják) az életünket. "
Egy biztos, nem fogunk unatkozni :)
Szimba
"A dolgozó nők számának növekedése " -van rá valami bizonyíték?
pbalage
hadd trollkodjak már egy kicsit:
@Csizmás Kond: a szünnap és a mulat az mind a kettő rövid ékezetes szó. :)
nemkati
@Csizmás Kond: Hehe, azt szeretném én látni, hogy ezek eltörlik a vasárnapot. :))) Akkora hatalmuk azért nincs. De mit szólnék? Hát azt, hogy akkor vezessék be helyette a szerdát. Nekem úgy is jó. :DD
varrólány
@tivoli: 19:37 Persze gond mindenhol van , de azért család hogy közösen megoldják, vagy könnyebben átvészeljék.
nemkati
@pbalage: Kivéve a múlat. A többi stimmel. :)
Csizmás Kond
@pbalage: A mulat az félvér...amúgy lehet akár rövid is...nem vagyok nyelvész.
pbalage
@nemkati: khmmm... időt múlat. de a Fásy mulatóban mulatni szokás. khmmm.. bocs. :)
nemkati
@pbalage: Ja, igaz. Nem tudom, miért értettem úgy, hogy Csizmás nem mulatni, hanem időt múlatni ment a hétvégén.
nemkati
És még valami a vasárnap kivételessége ellen. Ferenc pápa is próbálja közelíteni a bibliai teremtéselméletet az ősrobbanáshoz és az evolúciós elmélethez. Így viszont akkor megdől a 6 napos világteremtés is, merthogy ugye azt mondta: „Az egyház sose állította, hogy Isten valamiféle varázsló, aki csak megsuhintotta a pálcáját”. Akkor viszont nem hat nap alatt teremtett, ami után éppen vasárnapra esett a pihenőnapja.
Szimba
@tivoli: Most, hogy mondod, jutott eszembe, hogy a "A vasárnapi zárva tartás és közszolgálati létszámcsökkentés miatt nők tömegei válhatnak munkanélkülivé" szolgálja a célt: unalmukban szülnek.
nemkati
@Csizmás Kond: A félvér mulat az múlt idő, vagyis két t, tehát mulatt. :))
pbalage
@nemkati: ha kicsit poénosabbra veszem, akkor így működik a cucc:

- Fásy mulató = az a buli, amikor a fidesznek dalolgat
- Fásy múlató = Fásy Ádám temetési szertartása

(na jó, ezennel be is fejeztem, mert nem szokásom, én is sokat hibázok)
Csizmás Kond
@nemkati: ..a jelenben is van épp elég...:)
nemkati
@pbalage: Engem néha ez a mocsadék világ kényszerít arra, hogy a napi borzalmak közepette találjak valamit, amibe belekapaszkodhatok, és jól kitekerhetem. Ha ez nem valakinek a nyaka, akkor legalább valakinek a szavai. :))
Ha összeszedném, hányszor írtam rosszul egy szót, akár csak az elmúlt pár órában, szép kis kötet kerekedne belőle. :)
varrólány
@Csizmás Kond: Saját érdekedben máshova menj mulatni vagy múlatni az időt! :-))
m.macskosz
@nemkati: Kimondottan szeretek hétvégén és összevont ünnepeken dolgozni,
mert minden flottul működik, és a menedzsment nem játssza a nem létező
agyát, nincs stressz, kiváló a hangulat. Furcsa mód, a munka meg megy, mint
a karikacsapás. :) Épp ezért én nem is szoktam vasárnap vásárolni, viszont
nem kell szabadságot kivennem, ha ügyintéznem kell.
pbalage
@nemkati: okés, kábé én is csak ugyanezért reagáltam így, de azért most jól esett egy kicsit, még röhögnöm is sikerült.
nemkati
@Csizmás Kond: De valld be, ha nem vasárnap, hanem kedden vagy szerdán mentél volna félvérekkel fürödni - jaj, miket mondok, szóval érted -, akkor is ugyanúgy ki tudtál volna kapcsolódni, nem? :)
Csizmás Kond
@varrólány: Valamikor úgy tanították, hogy a múlat az a múlik szóből ered vagyis az idő múlása ...és az idő nem mulik hanem múlik...de lehet már mások a szabályok.
m.macskosz
@pbalage: Három mulatt a Fásy mulatóban azzal múlatja az időt, hogy eszmét cserélnek:
Ezek ott a Propelleren milyen jól mulatnak.
Csizmás Kond
@nemkati: Nekem a vasárnap a vasárnap és mivel ehhez szoktam így már nem is akarok mást megszokni...:)
varrólány
@Csizmás Kond: 20:12 a közmunkából így lett nyelvtanóra!
Jól van leülhetsz!:-))
pbalage
@m.macskosz: valamivel el kell múlatni az időt, ha most nincsenek itt mulatt csajok minket mulatttani. :)
m.macskosz
@pbalage: Nekem nincs szükségem mulatt csajokra,
mulatt fiúkra se igazán, de ha már minden kötél szakad,
mégis maradnék inkább a fiúknál. :)
nemkati
@Csizmás Kond: ma, 20:12 Ez a szabály valóban így szól, ezért "múlatja az időt", ahol a "múlat" műveltető ige. De aki mulat, az egészen mást művel, még ha ilyenkor az időt nem is kell múlatni, magától is gyorsan múlik. :)
Csizmás Kond
@nemkati: Tudtommal pedig azért teszünk mindent hogy az idő teljen...múljon...:)
nemkati
@Csizmás Kond: Ja. Kivéve engem. Mert én nem azért teszek mindent. :)
varrólány
@Csizmás Kond: 20:25 Persze, de az sem mindegy ki hogyan rakja egymás után a szavakat milyen formában meggondolva írja, vagy csak úgy odaböki , hogy valami legyen leírva.
De lehet ez nem tanulásból lesz hanem a személyiségből adódik !
nemkati
@Csizmás Kond: Pl ide se azért írok hogy teljen az idő, hanem mert valami nagyon felb az agyamat.
Csizmás Kond
@nemkati: ...vagyis agyi szexualitási kényszer miatt...na úgy tényleg rosszabb...:)
nemkati
@Csizmás Kond: Hát ha így, hát így. Te például a közmunkásnőket védenéd meg, vagy mivan?
Csizmás Kond
@nemkati: ...ez ismét véglet...
Ha egy munkahely megszűnik...sok oka lehet... azért nem mindig a vasárnap a ludas és főleg nem kell rögtön a közmunkával takarózni.
Boszi27
@Csizmás Kond: Nemcsak kereskedelemben dolgoznak vasárnap- Nem olyan régen a fidesz-kdnp kormány berhált bele a MT-be, lehetővé téve a 4 műszakos munkarendet. Ilyenkor napi 24 órában megya termelés a váltott 3 műszak miatt, kitétel annyi, hogy havonta 1 alkalommal a munkaszüneti napnak szombat vasárnapra kell esnie. Tehát nagyon sokaknak, nem minden hétvégén van vasárnap. Jó a cégeknek is, többek között, mert ilyen módon nem kell túlórát fizetni, vasárnapra sem jár akárhányszoros pénz. Abszolút családbarát, mint ahogy a műszakpótlék is kisebb lett, a kafetéria adója viszont egyre magasabb, emiatt vagy csökkenti a cég vagy megszünteti az egészet, mert ugye adható, nem kötelező
nemkati
@Csizmás Kond: Tessék, Boszi válaszolt helyettem is.
Meg azért nem csak nőket kényszerít közmunkába a vasárnapi bezárás és a közszolgálati létszámcsökkentés, és nem csak közmunkába kényszeríti őket, hanem éppenhogy a kormány szándékával, a több munkahelyteremtésben fog ellenkező hatást elérni (magyarul: növeli a munkanélküliek számát). Vedd pl. azt a kereskedőt, szolgáltatót, aki azért, hogy vasárnap is nyitva tarthasson, több alkalmazottat kell foglalkoztasson. Most ezek el lesznek bocsátva.
Boszi27
@Mobil123: Ők meg elmehetnek ahová gondolom. Nem írok le mindent úgy ahogy gondolok, mint D. F. Tompika. Nem kell hogy az állam megmondja nekünk hogy karrieristák, vagy konyhatündérek legyünk, avagy mindkettő között lavírozzunk.Tiszteletem a kedves mamájuknak és papájuknak is, mert valószínű ezt a nőellenes nőket lekezelő, szolgának tekintő modellt otthonról hozták magukkal.
bencemacska
@nemkati: De ő nem múlat (időt), hanem mulat (mulatozik)!
bencemacska
Ahhoz, hogy valakik vasárnap szórakozhassanak, másoknak dolgozni kell!
Majd másnap fordítva lesz!!!
nemkati
@bencemacska: Ja, már rájöttem. ma, 19:54 -kor. :)

Egyébként pont az a lényeg, amit írsz. "Ahhoz, hogy valakik vasárnap szórakozhassanak, másoknak dolgozni kell!
Majd másnap fordítva lesz!!!"
És emiatt nem kéne a vasárnapi nyitvatartást betiltani.
Csizmás Kond
@Boszi27: Tudtommal a vasárnapi pótlék minden olyan dolgozónak jár aki azon a napon dolgozik függetlenül attól, hogy a munkahely folyamatos üzemeltetésü vagy hétvégén megáll.
JAJMÁR
@Csizmás Kond: 08:54 Ez már a múlt. Nézd át a Munka Törvénykönyvét, 2011-ben nagyot változott. A folyamatos munkarendben ugyanis a munkáltató "rendes munkanap"-nak veheti a vasárnapot is. A többműszakos munkarendben is elrendelheti vasárnapra a rendes munkanapot -ennek kritériumai vannak- egyébként 50 %-os műszakpótlék jár. Sőt, a munkáltató ezeket a munkarendeket dolgozónként variálhatja is. (Van aki folyamatos munkarendben dolgozik, van aki meg pl. 2 műszakban) Az egyiknek jár valami vasárnap, a másiknak nem.

Sőt, azt is hallottam,- pl. egy közeli cégről, ahol addig lehetett keresni túlórával, pótlékokkal - hogy már a túlórákat sem fizetik ki, azt majd egyszer, egy lazább időszakban le lehet csúszni. A törvény mindezekre lehetőséget ad.
Mert a kormány családbarát, meg Magyarország jobban teljesít !!!
Mobil123
@Boszi27: Mert ők még a abban a "mocsok komcsi " rendzserben nőttek fel ahol az Anyuka htb volt. Igaz Apuka meg keresett annyit hogy megélt az egész család! (na persze ehhez jött még háztáji (a gyengébbek kedvéért az aki TSZ-nél dolgozott kapott 25 q kukoricát minden évben amin tudta nevelni a szárnyasokat, és malackát 2-3-at télre amiből volt mit zabálni /persze táp is kellett /)
Boszi27
@Csizmás Kond: Már nagyon régóta nem így van.
Csizmás Kond
@Boszi27: Inkább a magánszektorban nincs így.
nemkati
@Csizmás Kond: Nem csak ott van így, pl a tanárok plusz munkájáért sem jár plusz pénz, és még nagyon sok példát lehetne hozni. Ma már csak munkanap van, és az arra járó bér, és az mindegy, hogy ez munkaszüneti napra, pihenőnapra, vagy mijafrancra jár. Tisztelet a kivételnek, sorolhatod a kivételeket, de azok csak cseppek a tengerben.

Ez egyébként szerintem nem is baj, hogy így van. Megint idézném @bencemacska: nagyon pontos megállapítását, amire alapozni lehet nyitvatartást, bérezést, minősíteni plusz munkát plusz juttatásért, stb.:

"Ahhoz, hogy valakik vasárnap szórakozhassanak, másoknak dolgozni kell!
Majd másnap fordítva lesz!!! "
Így a vasárnapnak csökken a kiemelt szerepe. Mert ahogy írtam már, hogy a pihenőnap vasárnap, az egy vallási eredetű szokás, amihez hozzájött lassan a szombat is. És hogy miért éppen vasárnap, és szombat, ez teljesen lényegtelen. Még mindig az a véleményem, az embernek, és kinek mikor, szüksége van pihenőnapra a heti folyamatos munkavégzés közben, és hogy kinek mikor, az független a hivatalosan megállapított heti pihenőnapoktól. Akinek rendszeresen szerdán és csütörtökön van a pihenőnapja, az ugyanúgy tudja élni az életét. A hivatalos minkaszünati napok annyiban befolyásolják az életünket, hogy akkor kevesebb lehetőségünk van olyan ügyeinket intézni, amiket általában csak a munkanapokon tudunk. Én remélem, hogy ez lassan változni fog, és egyre kevesebbet fog számítani, hogy kinek mikorra esik a pihenőnapja.
Mobil123
@nemkati: Én már hagytam volna a fenébe :-))
nemkati
@Mobil123: Talán mostanra sikerült mindent elmondanom, amit ezzel a témával kapcsolatban akartam mondani. És úgy igazán az volt fontos, hogy elmondjam, nem az, hogy valaki el is olvassa. Így, hogy látom, néhányan el is olvassák, így már még jobb. :)))
De ígérem, abbahagyom. Mesélj, mihez ne szóljak többet hozzá? :)
Mobil123
@nemkati: Jaj félre értettél !!! Én a győzködésre értettem hogy bírod e még. Eszembe nem jutna senkinek megmondani ki mihez szóljon hozzá vagy sem ! !
Csizmás Kond
@nemkati: Mivel megnyugtattál (nem csak engem), hogy még bírod ezért még folytatom a csevegést.
Szerintem és nem azért mert vallásos beállítottságom is van nem mindegy a szünnap vagy az úgynevezett ünnepnap...képzeld el ha midnki akkor ünnepeéne karácsonyt vagy akármit amikor neki kedve ls ideje van, szóval valami azért is ünnep mert akkor más a program más az ebéd más a hozzáállás,...
Az ilyen szerre beprogramozott ünnepek csak egyediek, vagy nem is ünnep csak szükséges leállás. Egy ilyen esemény attól is lehet vonzó ha mindenki akkor szabad.
A másik oldala meg az, hogy mint már leírtam nem az a lényeg hogy a doktor is akkor legyen szabadnapos mint más inkább az, hogy azok akik nem olyan munkát végeznek azoknak rendszeresítsenek egy régi de évszázadokig jól bevát szokást amit nem csak misehallgatássl lehet agyonütni hanem pl aki tüntetni akar nem kell szabadnapot kérjen...:)
nemkati
@Csizmás Kond: Hiába pofáztam ennyit, csak nem jött le pontosan, hogy mit is akarok mondani. Semmi gond a vasárnappal, meg hogy rendszeres legyen a heti munkaszüneti nap, mert anélkül elég nehéz lenne megszervezni az életünket. Vannak munkahelyek, amik nagyon rosszul tudnának működni, ha mindig másik napon kéne zárva tartani. Nekem azzal van bajom, hogy a rendszeresen hétközben dolgozóknak nagy segítség a hétvégi nyitvatartás, a kereskedőknek, szolgáltatóknak pedig megoldható, mivel több alkalmazottat foglalkoztatnak, és így egy-egy embert nem terhelnek meg a szükségesnél jobban. A hét végén dolgozóknak pedig nem lehet probléma, hogy a pihenőnapjaik nem hétvégére esnek, ezt is meg lehet úgy oldani, hogy váltogatják ezt, és hol hétvégére, hol hétköznapra esik. Azt hogy miért éppen a vasárnap, azt meg már írtam, hogy mire tippelek, honnan ered ez, és azért manapság ugyan a vasárnapi tüntetések száma nő, de még nem éri el a vasárnapi templombajárások számát.

A Karácsonynak és a többi ünnepnek ebben a témában semmi helye, valami pillanatnyi zavar miatt keverhetted ide, de ezt most az egyszer elnézem neked. :)

Ja, ez meg most jut eszembe: a nemzeti dohányboltoknak is zárva kell lenni vasárnap? :)
Csizmás Kond
@nemkati: nem cigizek és van saját borom meg pálinkám...:)
Csizmás Kond
@nemkati: a lényegről elfeletkeztem...most mindenszentek napján itt egy kis faluban ahol mindenki megy a temetőbe az elhunyt hozzátartozóihoz, vagyis elméletileg szűnetel a munka egy építkezési üzlet egész nap nyitvatartott négy alkalmazottal ...két vásárló volt egész nap.
nemkati
@Csizmás Kond: Azok simán barmok, ehhez nem tudok mit szólni. Vagy ez a Grün, aki elszegényedik? A Kohn pedig aki meggazdagszik, mert vasárnap zárva tart? :)))
Csizmás Kond
@nemkati: olyan is van, hogy félnapokat elsétál egy szekérrel és a barárnoivel barátaival a polcok közöztt és csak nézelődnek meg besélgetnek ...
m.macskosz
@nemkati: Kohn és Grün szombatonként tartanak zárva. :) Vasárnap a katolikusok szerint kellene munkaszünetnek lennie. Csakhogy a vakbél is olyan aljas, hogy képes vasárnap is
perforálódni.
nemkati
@Csizmás Kond: Akkor biztos multimilliomos. :) Azok sétálgatnak egész nap a barátnőikkel.
nemkati
@m.macskosz: Ja, tényleg, bocsi. Hivatkozhatok arra, hogy nem vagyok vallásos? :)
m.macskosz
@nemkati: Én meg ateista vagyok, de a kdnp-s ürgékkel szemben én hallottam már a tízparancsolatról, sőt tkp.be is tartom, nem úgy, mint ők.
Boszi27
@Mobil123: Ja! Akkor Orbán Ráhel se menjen külföldre tanulni, sőt sehová, hanem mutasson példát és vonuljon be a konyhába+ kezdjen el sürgősen szülni.
dr. prédikátor
Anyátokból csináljatok közmunkást az utcasarkon !!! Hülye fütyi-sz kdnp banda!!!
Mobil123
@Boszi27: Hát én nem akarok bántani senkit (és itt most a vezír gyerekeiről van szó) de számomra ez az egész zavaros mert nem rég arról szólt egy cikk hogy a csaj új melóhelyet váltott és hogy mennyire felfogja futtatni azt a szállodát (vagy mit) erre most elmegy egy évre külföldre tanulni??? Furcsa!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.