Az ünnepélyesen felsorakozott BKV-vezérkar szeme láttára törte össze egy BKV-s dolgozó a társaság még át sem vett új trolibuszát – írja a Blikk.

A lap szerint később Tarlós is ment volna egy kört az új trolival, ha nincs a baleset.

Összetörte a bemutatón a legújabb trolit a BKK sofőre

„A troliüzemág egyik vezetőjének kollégájára bízták a feladatot, hogy menjen egy kört a járgánnyal. Annak ellenére, hogy információink szerint V. István ugyan korábban hivatásos trolivezető volt, ám vagy tíz éve nem ült ilyen volán mögött, kijött a gyakorlatból, és a baleset idején nem is volt érvényes engedélye. Ezért vagy a lámpaláz miatt, de a sofőr az ünneplő igazgatóság szeme láttára beletolatott egy oszlopba" − olvasható a Blikk cikkében.

A kár a hírek szerint 3 millió forint, ami a troli eladóját terheli. A BKV-tól nyilatkoztak és azt mondták, a sofőrnek természetesen volt érvényes jogosítványa a balesetkor.

Júniusban érkeztek meg a Solaris-Skoda trolibuszok, amiből összesen 16 darabot rendeltek, és a belvárosi, zuglói vonalakon állnak majd forgalomba.

46 hozzászólásarrow_drop_down_circle

nyanya001
A BKV a Blikk megkeresésére elismerte a balesetet, de állításuk szerint a sofőrnek volt vezetői engedélye, a kár pedig a troli eladóját terheli.

Azért ehhez már pofa kell ! Ők törik össze, de az eladót terheli a kár !
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
papa.49
Csak így tovább a ,,sarlósi úton,, nem baj ha hülye hozzá, nem baj ha nincs érvényes engedélye, viszont JÓ ELVTÁRS))))))))))))))
papa.49
Azt meg kötve hiszem hogy a gyártó magára vállalja a javítás költségét, sajnos a hülyék nálunk vannak a vezetésben)))))))))
nyanya001
A BKV a Blikk megkeresésére elismerte a balesetet, de állításuk szerint a sofőrnek volt vezetői engedélye, a kár pedig a troli eladóját terheli.

Azért ehhez már pofa kell ! Ők törik össze, de az eladót terheli a kár !
verum
Borítékolom, műszaki hibás volt a vadonás új troli, csak azt nem mondhatják ki, így a balhét a sofőr fogja elvinni.
nezelodo
Sebaj, majd jön a szóvivő, és előadja sikertelen volt a teszt, holott tudjuk, hogy amihez a fijjuk hozzányúlnak, annak vége mint a botnak!
silber13
:egközelebb egy új járgány átvételekor az eladó jogosan kérdezheti a magasságos BKV-t: " Kiviszitek a gyárudvarról, vagy helyben töritek össze?"
Hari
Ha bemész egy autoszalonba, és a tesztvezetéskor ripityára töröd a kocsit, a szalon tulajdonosa fizet, mint a katonatiszt, ez a normális,apuka !
hetöndöe
Ez a sok idióta gecihuszár úgy viselkedik az országban,mint hülye gyerek a vursliban.
szaboria1
@magyarbakancs: Dehogy olvasd csak el egy vezető beosztású dolgozó aki már tíz éve nem vezetett trolibuszt.
F_Viktor
@Hari: Írod:
"Ha bemész egy autoszalonba, és a tesztvezetéskor ripityára töröd a kocsit, a szalon tulajdonosa fizet, mint a katonatiszt, ez a normális,apuka !"

Igazad lenne (szalonokban, bemutatóautók korlátozottan biztosítottak (pl. meg van határozva mely útvonalon közlekedhet, ha már vezettél ilyen autót, mint leendő vásárló, akkor tudod, hogy tesztvezetés során nem oda mész vele ahová kedved tartja), de ebben az esetben nem a szalonban, vásárlás előtt történt az autó leamortizálása, hanem már megvásárolt trolit tört össze a "troliüzemág egyik vezetője"!

Idézek a cikkből:
"Júniusban ÉRKEZTEK MEG a Solaris-Skoda trolibuszok, amiből összesen 16 darabot rendeltek, és a belvárosi, zuglói vonalakon állnak majd forgalomba."
Gonoszgólya
Csak úgy volt náluk is mint az országban. Valaki, aki kurvára nem értett valamihez, vezetni próbált. Ez lett a vége.
verum
@nyanya001: - ha műszaki hibás volt a kocsi, akkor az eladót terheli bizony!
F_Viktor
@verum: Igazad van, de ha valaki "beletolat egy oszlopba", ott nehéz műszaki hibát feltételezni.
Egy 18 méteres hosszú járművel a gyakorlatlan gépkocsivezető esetén bármikor előfordulhat, nincs ebben semmi meglepő.

A felháborító az egészben maga a hazugság! A BKV hazugsága, hogy a BKV-nek anyagi kára nem keletkezett, a troliüzemág (egyik) vezetőjének hibája az adófizetőknek nem került egyetlen fillérjébe sem.
verum
@F_Viktor: - ha nehezen kormányozható, vagy éppen a kormány hibásodott, meg akkor bizony elképzelhető.
De egy illiberális országban sosem fogjuk megtudni a tényleges, teljes igazságot.
verum
@nyanya001: - ebben az esetben mi...? Tudjuk, ismerjük a tényleges igazságot? A sofőr véleményét?
nyanya001
@verum: Nem de majd kiderül, hogy az a hülye oszlop a hibás !
Aki 10 éve nem vezetett , hogy lehetett rábízni ?
Nem találtak egy olyan sofőrt, akinek nagy a rutinja ?
verum
@nyanya001: - nem hiszem, hogy tíz éve nem vezetett. Sokat hazudtak már, túl sokat, pláne a BKV-nál.
nyanya001
@verum: Azt hiszem az igazság sosem fog kiderülni !
F_Viktor
@verum: Írod:
"ha nehezen kormányozható, vagy éppen a kormány hibásodott, meg akkor bizony elképzelhető."

Nem életszerű, hogy a júniusban (2,5 hónapja) megérkezett trolik még nem estek át műszaki vizsgálatokon, még nem képeztek rajtuk trolivezetőket, vagyis egy 0 km-es gépbe ült bele a troliüzemág muftija.
verum
@nyanya001: - ja, éppen ezért hajlok arra, hogy inkább a BKV vezetőségét hibáztassam, mert sajna feltételezem, hogy mutyi van jelen és sz@rt vettek megint jó sok pénzért.
verum
@F_Viktor: - és ha átestek? A Várkertbazár is átesett az átadások során...
F_Viktor
@nyanya001: Írod:
"Azt hiszem az igazság sosem fog kiderülni !"

Szép csendben a blama miatt a bűnöst megbüntetik 30 ezer forintra, tovább senki nem beszél róla.
De ha egy hivatásos trolivezető törte volna meg...
verum
@F_Viktor: @nyanya001: - még az is meglehet, hogy tényleg tíz éve nem ült volán mögött csórikám, mert tapasztalt vezető bele nem akart ülni még az utasülésbe sem...
F_Viktor
@verum: Írod:
"és ha átestek? A Várkertbazár is átesett az átadások során..."

Ezek a trolik utasokat fognak szállítani. A közlekedés biztonságát és az utasok életét nem veszélyezhetik.
Ha valaki oszlopnak tolat, ott fékhibának kell lennie, esetleg olyan biztonságot szolgáló eszköznek, mint tolatókamera hibája.
Féket még a Skoda is tud gyártattni, tolatókamera hiánya pedig nem okszerű, hogy oszlopnak tolasson egy gkv. :-)
Dr. Felipe
"A lap szerint később Tarlós is ment volna egy kört az új trolival, ha nincs a baleset."

Amúgy sarlós elvtársnak van jogosítványa buszra? Na meg gondolom g vicctor kommunista spicli elvtársnak is van metróra jogsija és most vizsgázik mozdonyvezetésből mert ne ám már hogy ne ő vezesse a vonatot Nyíregyházától Felcsútdobozig.
verum
@F_Viktor: - a közlekedés már régen nem biztonságos a BKV járgányaival. A beszerzések meg nem az utasok életéről szólnak sajnos.
bencemacska
Nekem valaki azt magyarázza meg :
a címben a BKK sofőrje ,
a cikk első sorában a BKV sofőrje és a BKV vezetősége szerepel.
De kinek a tulajdona a troli? Tudtommal most mindent csak a BKK szerez be!
A pénz a BKK-é, a balhé a BKV-é?
Világosítson már fel valaki!!!
bundi
@bencemacska: úgy magyarosan...
"A BKV válaszában így fogalmazta meg azt, hogy a troli oszlopnak ment:
„2015. 07. 01-jén a jármű forgalomba helyezéséhez szükséges vizsgálatok elvégzéséhez a Solaris T18 típusú csuklós jármű mozgatása vált szükségessé. Mozgatás során a járművel kis sebességgel tolattak, mely művelet alkalmával a kocsiszekrény hátulja idegen tárgynak ütközött. A járművet a BKV Zrt. típusengedéllyel rendelkező kollégája vezette a trolibusz szállítójának megbízásából.
Az eladó, a tulajdonos és az üzemeltető közötti megállapodás értelmében a járművek tesztelése, ellenőrzése, valamint vizsgálata során bekövetkező eseményekért és károkért az eladó köteles helytállni.”
tehát a bkk szerint igaz, hogy a saját emberük a saját telephelyükön saját maguknak köszönhetően zúzta le a gépet de erről csak is a ( és itt behelyettesíthető az unió, az imf..gyurcsánybajnai is...) gyártó tehet...
F_Viktor
@bundi: Mea Cupa :-))
www.atv.hu/belfold/20150818-a-bkv-vezetosege-elott-tortek-ossze-egy-vadonatuj-trolit

Tehát nem volt semmiféle bemutató, hogy a szerződés szerint a gyártóé legyen a felelősség. Sőt, a gyártó kérte fel a sofőrt, hogy menjen má'n vele egy próbakört :-)

"A Solaris T18 típusú csuklós trolibusz a gyártó Solaris-Skoda megbízásából végzett rutinteszt során sérült meg. A gyártó által felkért járművezető - a BKV Zrt. típusengedéllyel rendelkező kollégája - kis sebességgel nekitolatott egy oszlopnak. Mindez 2015.07.01-én történt.
(...)
Az eladó, a tulajdonos és az üzemeltető közötti megállapodás értelmében a járművek tesztelése, ellenőrzése valamint vizsgálata során bekövetkező eseményekért és károkért az eladó köteles helytállni. "
bundi
@F_Viktor: nem ...ez csak a bkk verziója...szerintem közelebb áll a valósághoz, hogy a főfejes menőzni akart egyet a főnökség előtt és rosszul sült el...és most mosdatják a szerecsent...
Toby
V. István jövő héten, hétfőn reggel 06-kor jelentkezzen a hortobágyi "munkaterápiás intézetben" - közmunkára !
F_Viktor
@bundi: Szerintem sem kerek a történet, valaki hazudik.
vizinyuszi
Július 1-e óta nem tudták megállapítani, hogy ki fizeti a kárt? Ez hihetetlen!
Ha egy új, műszakilag tökéletes állapotú eszközről van szó (márpedig ennek olyannak kell lennie), akkor a kárt okozó figura fizeti saját zsebből.
bundi
@vizinyuszi: és ha nem akarja...akkor jönnek ezek a jogi nyilatkozatok...utólag úgy is kifizetik a kárt...csak nem ő, hanem az adófizetők...ezzel meg elmaszatolják...
papa.49
Kár ragozni a dolgot beleültettek egy faxkalapot összetörte, a bkv. a hunyó oszt, jónapot, de mivel a bkv. -t az emberek tartják fenn, így mi mindannyian fizetjük a kárt!!!Olyan hülye gyártót még nem láttam aki az átadás után egyértelműen a vevő által biztosított sofőr okozta kárt magára vállalna!!!
Lepényleső
Ez a jóember pont úgy vezette az új trolit,mint ovi az országot,hátrafelé,aztán meglepődött a csattanás zajára.
kamazuka
3 millió ft kár
Semmi!
Mikor 1500Ft-ért cserélnek egy 20W-os villanykörtét!
Hol is?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.