Lázár történelminek, illetve kevéssé cizelláltan "kurv@ nagy dolognak" nevezte a vasútvillamos létrehozását, mert tudomása szerint 1953 óta nem adtak át új villamosvonalat Magyarországon, csak korábbi hálózatokat bővítettek.
Kép: Facebook/Lázár János
Mos azonban a MÁV is megerősítette Lázár János bejelentését, miszerint november 29-én elrajtolhat Magyarország első vasútvillamosa.
A szerelvények óránként közlekednek Hódmezővásárhelyről Szegedre hajnali 3:31 és 23:31 között, illetve Szegedről Hódmezővásárhelyre 4:38 és 23:38 között az év végéig tartó utasforgalmi próbaüzemben.
A tervek szerint január közepétől csúcsidőben – reggel 6 és 8 óra között, illetve a délutáni időszakban – 20 percenként, azon kívül pedig félóránként követik majd egymást az új járművek.
A hatóság által előírt üzemi próba alatt a járműveket már konkrét, valós menetrendi környezetben vizsgálják, és menetidőmérést is végeznek.
A MÁV‑START csak és kizárólag olyan járműveket vesz át, amelyek hibátlanul működnek, biztonságosak és minden szükséges hatósági engedéllyel rendelkeznek
– hangsúlyozza a vasúttársaság közleménye.
Külön felhívják a közlekedők figyelmét, hogy a tram-train vonala mentén még óvatosabban vezessenek, biciklizzenek, körültekintően keljenek át a gyalogos átkelőhelyeken.
Volt már Hódmezővásárhelyen egy baleset, ami egy egyenes szakaszon történt, a tapasztalatok szerint többször is hajszálon múlott egy-egy közúti jármű és a tram-train „találkozása” a körforgalomban.
Azért fontos odafigyelni ezekre a szerelvényekre, mert egészen más a féktávolsága egy ekkora járműnek
– mutatott rá Kanda Imre főmérnök a Rádió7 műsorában.
Forrás: Index
Címlapkép: Facebook/Lázár János
30 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Lázár, Te akkora popófej vagy, hogy hermetikusan illeszkedsz a fidesznek nevezett organizmushoz.
Megfordítva és egyben megcáfolva Lázár megállapítását, miszerint mindenki annyit ér, amennyije van, nos: Lázár János egyáltalán nem ér annyit, mint amennyije van - de még a tizedannyit sem!
Szóval, jogos a kérdés, hogy megérte-e.
A költségek pedig, ahogy lusta írja az összehasonlításban, horribilisek. Tényleg, ki fogja fenntartani?
Én kiszignóznám az államra, az tótziher, sőt, Lázár anyagi felelősséggel tartozna minden problémáért.
Az értelme nagyjából ugyanannyi...
Amúgy fasza munkát végeztek a kivitelezők. Megérdemelnek legalább egy kövér jutalmat így karácsony előtt
Mert DugóGeri :)
"Alulbecsülték a tram-train szegedi áramfalását, 70 millióból javítanak"
24.hu/belfold/2021/10/06/tram-train-szeged-aramfogyasztas-terheles/
Kifizettetném Lázárral és az összes résztvevővel ezt a projektet. Nem kell börtön, feleljenek a vagyonukkal - úgyis a mi pénzünk, csak visszavesszük -, a maradékot meg dolgozzák le közmunkában.
Szerintem ez méltányos.
Orbánnak a vasút a kedvenc játéka, igaz, főleg a kisvasút, de a nagyok is a terepasztalán vannak.
Mégsem bizonyít. Pedig azt mondta, a tetteit figyeljük, ne a szavait. Vagyis, elismerte, hogy notórius hazudozó, aztán megmutatta, mint politikus milyen gazember. Én impotensnek is merem nevezni, hiszen a működése az ország viszonylatában terméketlen.
Ha hív a vasút, ám vár a MÁV, üljön biciklire! :))
@lusta, azt mondd meg, mi lesz Lengyelországgal. Akkora a baj, amekkora látszik? Nem Belorusszijára gondolok - nem hiányzott - , hanem az EU-val való kapcsolatára.
Itt megírod az üzenetfiókban, vagy emailban? Ha ez utóbbi mellett döntesz, arra kérlek, kérd el grincstől a mélcímem, itt nem szeretném az üzenetek közé betenni - kis bizalmatlanság a Propi felé.
30-35 perces menetidőt kalkuláltak a tram-trainnek a beruházás megkezdésekor. A futás próbák során ezt a menetidőt jelentősen megemelték, ami optimális esetben 49 perc lesz. Arról nem is beszélve, ha történik valami előre nem látható esemény, akkor az nem egy járatot érint, hanem sz összeset. A ráfordított költségről már ne is beszéljünk! Ez épp olyan soha meg nem térülő beruház lesz, mint a Belgrád-Budapest vasútvonal.
scontent-dus1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/107707310_894629697683605_3552353581088505261_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=PMm8_I7-BpEAX8pewyR&_nc_ht=scontent-dus1-1.xx&oh=963c0a4f30b685f156f9f9d4825b5fe2&oe=61C15808
Lázár : A szeretet megfizethetetlen minden másra ott a közpénz.
scontent-dus1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/131588890_1699838960220831_8068826602107067784_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=Yq1wqHFV0Y0AX-TNTLp&_nc_ht=scontent-dus1-1.xx&oh=51b0551634e84fc06c87f496c23a7354&oe=61C07A07
- Mészáros: Na emberek kinek kell egy féldisznó?
- Nem kell Lölö, mert eldől az ólban!... az európai bérezéseddel együtt.
scontent-dus1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/52611617_564718510674727_7434370372541087744_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=MQGJ0B59Om8AX-4zugY&_nc_ht=scontent-dus1-1.xx&oh=3ae1c6b40bacc3c1c841e1fb4100d04e&oe=61BE3D0E
Mi magyar munkavállalók európai bérekre várva. "Az alacsony bérezés az egyetlen verseny előnyünk." Köteles Laca.
scontent-dus1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/126283967_874080056669750_2136329329326577088_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=r1xkagBvMx8AX9x8P5m&_nc_ht=scontent-dus1-1.xx&oh=86dcd2c928118c7665f1bdceae074e03&oe=61BEF09D
Orbánnak csak egy kis-kicsi vasútja van, míg Lázárnak egy jó nagy vasútja van.
Lázár tényleg azt hiszi, hogy ő ugyanúgy vezethetné a Fideszt, mint Orbán - hogy egyben tudná tartani, hogy ugyanannyi szavazót tudna bevonzani?
Ha tényleg így gondolja, akkor Lázárra is várnak sok szeretettel (és néhány segédeszközzel) Graz-ban.
Vajon mennyivel klasszabb mint amit Felcsúton kisvasútnak neveznek?
Új hozzászólás