A reklámköltéseket monitorozó Kantar Media adatai szerint 1,066 milliárd forintból valósította meg az ellenzéki politikusokat háborúpártinak beállító kampányát a Civil Összefogás Fórum (illetve a mögötte álló jogi személy, a CÖF–CÖKA) cége, a Kövess minket 2022 Kft. a nyáron – tudta meg a 24.hu.
Fotó: Facebook
A lap birtokába került adatok szerint a CÖF-fel egy címre bejegyzett Kövess minket 2022 Kft. négy részben vásárolt kampányokat a nyáron (a megadott összegek listaárak):
az Adboard Kft.-nél 130,2 millió forintért,
a Pannon Plakátnál 7,1 millióért,
a Publimontnál 408 millióért,
a Publimont City Lightnál 520,5 millióért.
Mindez összesen 2984 megjelenést tartalmazott:
1735 citylightot, illetve több mint 1200 óriásplakátot.
A citylight hirdetések jellemzően tömegközlekedési megállókban, bevásárlóközpontokban, benzinkutakon találhatóak, olykor megvilágított, üvegekkel védett hirdetési felületek.
Maga a kampány egyetlen szóra épült: „Háborúpártiak.” Alul pedig az szerepelt: „A baloldal belesodorna minket a háborúba.”
Hét mi mindannyian dobtuk össze nekik.
Az adófizetők pénze megy mindenre, csak arra nem, ami az állam feladata lenne -oktatás, szociálpolitika, egészésgügy, meg ez, meg az.