A Dunántúlon, Almásfüzitő térségében, Komárom és Tatabánya, valamint Budaörs és Szárliget között az intenzív havazás váltóállítási gondokat okoz.

Állnak a vonatok a hó miatt több vasútvonalon is

A MÁV-nak már ennyi hó is elég az összeomláshoz. Forrás: Pixabay

Emiatt Budapest-Kelenföld és Komárom vonalszakaszon a vonatok előreláthatólag 15-30, esetenként 45 perc késéssel közlekednek – írja a 24.hu. A Mávinform tájékoztatása szerint több helyen pótlóbuszok szállítják az utasokat.

Komárom–Tatabánya állomások között vonatpótló busszal lehet csak utazni. Almásfüzitő és Neszmély között az utasokat a teljes útvonalon pótlóbuszok szállítják. A busz Dunaalmás, Várhegyalja, Piszke, Nyergesújfalu felső, Tát esetében a Volánbusz megállóhelyeken áll meg, Dorogon a vasútállomásnál áll meg, azonban Esztergom-Kertvárost nem érinti.

A lajosmizsei vonalon is hosszabb az eljutási idő. A gyáli állomáson meghibásodott a biztosítóberendezés, ezért Gyál és Ócsa között nem közlekedhetnek a vonatok.

Forrás: 24.hu
Fotó: Pixabay

21 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Béla333
Látott már bármelyik MÁV vezető vasutat működni egy a maffia által lealázott skandináv országban?
Ott valahogyan mégis tud működni a vasút, pedig ott azért több hó esik.
Nem lehet, hogy itt hozzá nem értő, de a maffiához hű emberek irányítják a vasutat?
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Béla333
Látott már bármelyik MÁV vezető vasutat működni egy a maffia által lealázott skandináv országban?
Ott valahogyan mégis tud működni a vasút, pedig ott azért több hó esik.
Nem lehet, hogy itt hozzá nem értő, de a maffiához hű emberek irányítják a vasutat?
vacsi
Legalább egy havas képpel illusztrálták volna - de itt keresni kell a havat!
vacsi
@Béla333: Az tökéletesen igaz, hogy hozzá nem értő emberek irányítják a vasutat, de pl. már a mozdonyvezetőknek sem kell azokat tanulni, tudni, mint a régieknek! Pedig gyerekkoromban volt havazás, nem is kevés!
lusta
Most olvasom a kikapcsolódási lehetőségként a svájci vasutakon lehet utazni. Ez szerintem merő átverés, hiszen ott aztán tényleg több a hó, mint nálunk. Magyarország előre megy, mindenki minket irigyel és ha nálunk ekkora hó miatt nincs vasúti közlekedés, akkor hogy lehet a svájciaknál? Azért mondom, kész átverés a svájci ajánlat.
lusta
@vacsi: Van benne valami, mert megvan a nagybátyám leckekönyve és a Bivalyra (424) a vezetői vizsgája és engedélye.
balos
@lusta: 89 óta a még működő cégeket is szétverték,hogy a magyarok érezzék a törődést nemzethyleg!34 éves rendszarváltással elértük a szakadék szélét!Szerencsére az alja még hátra van!
jáger laszló
Csúsznak a kerekek
Oka?
Gondolom a MÁV nem cserélte le a nyári kerekeket télire!!!???
Más oka nem lehet!!!
Szerintetek??
csak ennyi
barátilag
J.L.
Eladott Ország
Ősszel meg azért álltak a vonatok, mert a sok falevéltől csúsztak a sinek. Helyreállt a közlekedés Budapest- Bécs vasútvonalon. Indul a Mária Terézia expressz! Amióta Lázár elvtárs kézbe vette a közlekedést, úgy állt neki mint a HMVH tram train építésének, amit 72 milliárd elköltése után, lassabb lett, mint volt. Ez van, ha egy jogász akar közlekedési területen okoskodni. Inkább menne vissza Ex. Dr.Rapcsák András Hódmezővársárhely polgármester utódja táskahordozójának, az ország jobban járna.
twitter.com/janos_hary/status/1707778429767020762/photo/1
Minden út Bécsbe veszett. Nem kell már, mert Bécs megszűnt, elbontották az emberevő migráns hordák, ahogy Németország is kihalt éhen és fagyhalállal, a svédeket meg kiirtották az afrikaiak. Onnan csak lóháton mehet tovább. Ad.1. Ez egy tradicionális magyar utazási mód. Ad.2. Lovakat Lázár biztosítja, az eddigi sikeres ménes-gazdaságból. Ad.3. Lázár addig tanulmányozza a jogi környezetet, mitől megy a vonat fejezetét. Sikert sikerre halmoz ez az ember aki annyit ér.
twitter.com/janos_hary/status/1708157619477582206/photo/1
lusta
@balos: Egy apró példa. Lengyelországban a huszonvalahány éve bezárt vasúti szakasz újraépítésének pályázatára 16 ajánlat érkezett. Egy apróság a nagy matyar koncessziós listához. Az említett vasúti szakaszt 1895. június 29. napján nyitották meg. A Reisengebirgsbahn GmbH akkor 70 évre kapta a koncessziót. Azóta se német császárság, se weimari köztársaság, se Harmadik Birodalom, se lengyel Népköztársaság, szóval ennyit erről a nemzethy matyar gyapjasoknak szóló koncessziózásról.
balos
A MÁV felhívása(tőlem):A ki utazni szeretne az 1 órával a vonat indulása előtt lapáttal vagy seprűvel jelentkezzen az induló állomás bejáratánál!A jegyek mellé forró teát osztanak,citromot is hozzanak!
simmering73
A képet nézve nem is csodálom, hogy fennakadások vannak. Ekkora hó már régen volt.
Eladott Ország
@lusta: És azoknak a cégeknek, akik nem fidesz közeliek, mi jár majd? - ha valahogy túlélik, akkor sűrű audit. Hitelprogram mikrovállalkozásoknak, ahol a keret 5 percig érhető el a csókosoknak. Értem. Röviden: "Alibaba Terv" , hülyéknek, birkáknak és agyhiányosoknak! Hid a munka világába. Ja az má vót’ !
uploads.disquscdn.com/images/955b7577f3e73003affdde179c10c1563a8a3146f4095c53020a4937d8329fb3.gif?w=800&h=267
Látványos grafikon mutatja, hogyan vette át a hatalmat a NER az építőiparban. 2010-2022 Normális esetben, ezekkel teoretikusan baj nem is lenne. Magyar multik, akik itt hagyják a pénz nagy részét fontosak lettek volna a gazdaságnak. Baj ott kezdődött, hogy ezek túlárazott és nem versenyképes cégek lettek. A pénzt nyelik, a teljesítményt meg a technológia meg sehol. A magyar nem NER cégeket kigolyózták. Ezeket a cégeket a költségvetésnek kell finanszírozni ami sokáig nem tartható csak néhány kiváltságosnál . A NER fenntartása költséges
twitter.com/beatasalsa/status/1668888081439629312/photo/1
kép2
g7.hu/vallalat/20230613/latvanyos-grafikon-mutatja-hogyan-vette-at-a-hatalmat-a-ner-az-epitoiparban/
justhpeter
@Béla333: Az összes vezető látott már vasutat - gyerekkorában képen és a modellkiállításon.
Béla333
@justhpeter: 12.27
A lényeg, hogy a narancsszínű tagkönyvük sorszáma 2 számjegyű legyen. Akkor ők már mindenhez értenek...
nejlontacskó
@KisTehen: a hülye németeknél, ahol tél sincs, és halálra is fagynak!
Ráadásul nálunk, jóval nagyobb havazások is vannak!
A dunántúlon helyenként már, 1-től 5-cm hó is lezúdult!
Armageddon, jégkorszak, világvége, de a magyar kormány, mindent megold...
balos
@lusta: Kéhlek alássan!Ezek a Mai uhaink már a lopásra is tolvajokat képeznek ki a nemzrethy Akadémián!Csak hogy érezzék a csicskáik a törődést!Persze könnyű nekik,mert hisznek!Ahogy a németek is hitlernek!A fideSSesek hol vannak az árijáktól?Mindegyikük árja kint van a fali újságon!
percsi
Segítünk! Mindenki maradjon otthon, márciusig 5 centis hó is hullhat!
Dolgozna, pénzt keresne? Szidja Gyurcsányt, Brüsszelt, Sorost!
balos
@percsi: Nyugi!A fideSSesekre ez nem vonatkozik!ök repülnek a "Ma-lé-val"!
vacsi
Vajon ezek a vonatok mit csináltak volna gyerekkoromban - amikor néha hetekig derékig érő hó, és komoly mínuszok voltak?! Hol vannak már azok a vonatok - és azok a vasutasok?!
Csizmás Kond
...vagyis nem a hó miatt álnak hanem azért mert a váltókezelő nem söpörte ki a váltót...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.