Mégis megépíti a gyárát Szegeden a legnagyobb kínai elektromosautó-gyártó.

Szijjártó most közölte azt, amit eddig tagadni próbált

Szegeden építi meg első európai üzemét a világ legnagyobb elektromosautó-gyártójának számító kínai BYD, ez a magyar gazdaságtörténet egyik legjelentősebb beruházása lesz, amelynek nyomán több ezer új munkahely jön létre

– jelentette be pénteken a külgazdasági és külügyminiszter.

A 444.hu emlékeztet: korábban már külföldi sajtóértesülések nyomán felröppent a gyár megépülésének híre, aminek további lendületet adott Orbán kínai látogatása. Ennek ellenére akkor Szijjártó még lelkesen tagadta a hírt. 

A cég igazgatósága végül a Nemzeti Befektetési Ügynökséggel lefolytatott 224 tárgyalási fordulót követően csütörtökön döntötte el, hogy Szegeden építi fel első üzemét a kontinensen, mondta Szijjártó, hozzátéve, a BYD nem akkumulátorokat, hanem elektromos autókat fog gyártani Magyarországon.

Forrás: 444.hu

34 hozzászólásarrow_drop_down_circle

nejlontacskó
" Egy nemzetgazdaság van, aminek a sikerében mindannyian érdekeltek kell, hogy legyünk, függetlenül attól, hogy milyen politikai nézeteket vallunk, vagy milyen pártban politizálunk. "
No persze, ez a szemlélet már, messziről sem érvényes az önkormányzatok tekintetében, ugye, te nyomorult féreg!!!
Pedig az önkormányzatok éppen úgy részesei a nemzetgazdaságnak, mint bármi más, gazdasági résztvevő!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
nejlontacskó
" Egy nemzetgazdaság van, aminek a sikerében mindannyian érdekeltek kell, hogy legyünk, függetlenül attól, hogy milyen politikai nézeteket vallunk, vagy milyen pártban politizálunk. "
No persze, ez a szemlélet már, messziről sem érvényes az önkormányzatok tekintetében, ugye, te nyomorult féreg!!!
Pedig az önkormányzatok éppen úgy részesei a nemzetgazdaságnak, mint bármi más, gazdasági résztvevő!
Eladott Ország
Szegeden épít elektromosautó-gyárat a kínai BYD, amely nyomán több ezer új munkahely jön létre, közölte Szijjártó, Ugye magyar munkavállalók lesznek? Mert ha nem akkor semmi értelme beengedni ezt a céget. Csak azért hogy így megkerüljék az EU import szabályozását és az EU-s elektromos autógyártás koporsójába szöget verjenek. Ráadásul mi fizessük mert biztos hogy nem 100 Ft támogatást kapnak. Szeged városától meg ugyanúgy elveszik az iparűzési adót, így aztán semmi oka annak hogy a szegediek támogassák. „Magyarország vezető szerepet játszik a technológiai forradalomban." Ez tényleg nem képes felfogni mit mond? "több ezer új munkahely" -> Fülöp-szigeteki vendégmunkásoknak, ezt elfelejtette hozzátenni. Az agyontámogatott kínai cég nem azért jött ide, hogy a magyaroknak jó legyen, hanem mert itt volt hajlandó a legtöbb áldozatra az ország. Sok új, magyar munkahely nem fog létesülni, ahogy az adóbevétel sem lesz kiemelkedően magas, cserébe finanszírozhatják a magyar adófizetők a kínaiak profitját. Kínai gyarmat leszünk. Nekünk kell kiszolgálni a gyár igényeit. Ahol majd filippínok dolgoznak . Mi ebben ami előnyös számunkra? – Ha beférünk, 500 eurós havi fizetésért robotolhatunk. A magyar családoknak ez nagy segítség, a bankok még hitelt sem adnak rá.
Nessy
@Eladott Ország: Több ezer új munkahely, kínai munkásoknak! Munkás szállással, infrastruktúrával!
jesz
Mindegy kik, csak gyártsák ezeket az elektromos valamiket...ez a jövő(illetve már itt lihegnek a kanyarban)...
Iszonyúan megnő a vasúti teherforgalom, megnő az élelmiszer fogyasztás, és néhány képzett magyar munkaerő is jól jár...(meg az adóhivatal)
Eladott Ország
@Nessy: ma, 12:27 ♦ Arról nem is beszélve, hogy a vendégmunkások a keresetük nagy részét hazaküldik, csak minimálisan fogyasztanak hazánkban. Sőt már a német összeszerelő üzemek is (vérszemet kaptak) elküldik a magyar munkavállalókat, mert többe kerül mint az ázsiai. Adtak a magyar bérszínmvonalnak vagy 100 évre. Nem csak a 20. századot vesztettük el, hanem a 21.-is hiába hazudik a tolvajcigány.
.
simmering73
@jesz: Ezt mind magadtól találtad ki vagy súgtak?
Csizmás Kond
...@Horizont: hogy hogy nincs, most írtad hogy ott a lányod...
justhpeter
A fideSS még a kimúlása elött szeretné biztosítani az ország magával rántását.
Rossz hírem van, nem fog teljesen sikerülni. A józan tömeg onnan fogja észrevenni a fideSS-kísérlet, amikor Lázár - Júdás János megteszi az első lépést a távolodásra.
Mivel a rendszer és Orbán mindíg elmegy a falig a végig kitartó "bátor embereknek" nem marad más váasztásuk mint a menekülés. Viszont a többségük a nyalakodáson kívül nem ért semmihez. A két követő lépés már könnyebb lesz. Első lesz a parlament kiseprése, amit követhet egy valódi kerekasztal.
Eladott Ország
@Aki Én: ma, 12:55 ☻ Már vagyunk kinai és orosz gyarmat. Hogy milyen mélységben az csak akkor fog igazán kiderülni, ha a tolvajcigány és bűnszervezete megbukik. Nem véletlenül akar a fiatalok 94 %-a elhúzni ebből a szarfészekből. Orbán: Az a szserencsém, hogy a magyarok birkábban a románoknál.
scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/405734513_634896148799585_3704889333183805974_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-7&_nc_sid=3635dc&_nc_ohc=CQaGA3rLbZ0AX9gPq9e&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=00_AfAt_HRCq2q704mrPm7chXXPqat2hUK0K5HW-Bk9C6O9Uw&oe=65898599
Nessy
@Eladott Ország: Még szerencse, hogy olyan fenemód szuverének vagyunk!
CsipkeRózsa
Be kell vezetni a kínai nyelv oktatását az iskolákban.
lusta
Ez a következő olyan beruházás, amihez mi semmit sem adunk. Bocsi, ez így nem teljesen igaz. Milliárdokat adunk egy olyan beruházáshoz, amihez nincs semmink. Ami a gyártáshoz kell, az nincs nekünk. Akik majd gyártják, azok sincsennek. Ennek a beruházásnak csak egy hátránya van, nincs semmilyen előnye(by prof. Fábián István).
Peller Anikó
"ez a magyar gazdaságtörténet egyik legjelentősebb beruházása lesz, amelynek nyomán több ezer új munkahely jön létre a filippináknak"

Hurrá és dől a lé, lesz pénz focira meg stadionokra, óriásplakátokra és szavazatvásárlásra.
balos
@Horizont: Megsugóm!Itt vannak és fideSS fan a nevük!Krumplival és eus pénzekkel megvehetők,ha vissza osztanak!
Csizmás Kond
@Horizont: ...namármost, a gyárat azért építik, hogy valaki dolgozzon benne...ha nem építenének akkor mivel volna jobb ?
...és jönnek a filipinók...nyugaton meg azt mondják jönnek a magyarok...nem ugyanaz ?
csak úgy....
@Csizmás Kond: te egy kibasszott hülye! -ez már a silány példáidból ,logikádból is kitünik!
Csizmás Kond
@Horizont: ...tudod hogy van ez...nagyanyám is élne ha meg nem hal...
és közlekedés...zsákfaluban lakom, és régebb félóránként volt autóbuszjárat a városba, de mivel egyre többen autóval kezdtek járni vagy nemjárni így lett belőlle mára kétóra...és örvendünk hogy az is ját sokszor üresen...
Csizmás Kond
@Horizont: Ma mindent csak pénzért csinálnak...vagyis ha megérné és lenne utas biztos busz is kerülne...
Rászoktunk arra hogy mindig mást hibáztassunk, még akkor is amikor írásos papír van arról hogy mi vagyunk a hibásak, mert bár felszabadult okos emberkéknek tartjuk magunkat nem akarunk megbékélni azzal a tudattal, hogy csak az van amit megalkotunk, nincs párt ami értünk van, nincs rendszer ami értünk van hanem mi alkotunk pártot mi alkotunk rendszert és mi is fizetjük azt...hogy úgy legyen ahogy van.
lusta
@Horizont: Konkrét példa.
Bosch
Egerben a dolgozók nem sokkal, de többet keresnek, mint Miskolcon. 12 órás műszakrendben dolgoznak, szerintem, a rabszolgák. Buszok hordják a dolgozókat pl. este hatra. Ózdon háromnegyed négykor már a buszmegállóban kell lenniük az ott felszállóknak. Mit mondjanak akkor akik Domaházáról, vagy a szlovákiai Bátkáról járnak be dolgozni? Másnap reggel fél kilenckor már ismét Ózdon vannak és még 8 órájuk sincs otthon sem az alvásra, sem a családra. Mit mondjanak akkor akik Domaházáról, vagy a szlovákiai Bátkáról járnak be dolgozni? Szóval annyi a családnak és az egészséges életnek is.
Másol
2050-ig csak a benyás turbós a többi majd csak azután
lusta
@Horizont: Csak szét kell nézni ls kész választ kapunk. A közösségi közlekedés reneszánszát éljük. Na nem a föld-trafik tolvaj ártunk és qurmányunk által uralt országban. Vegyünk gyorsan egy példát. Csak Alsó-Sziléziában az idén újra nyitottak 20-30 éve bezárt 4 vasútvonalat. A siker óriási. Először is a pályákat hozták rendbe. Utána a korszerű WiFI, klímás vonatokkal 80-160 km/h sebességgel haladó szárnyvonlalakt kell megemlíteni. Még egy apróság. A vajdasági önkormányzat jelszava ebben az ügyben. Meg kell szüntetni a közösségi közlekedésből való kizárást!
csak úgy....
@Maccska: 17:51 ,baszod, itt a (a propelleren) töltött órák alapján te itt dolgozol,- elötte + írástudó közmunkás voltál! :)
Ez ám a karrier! www.youtube.com/watch?v=l0ZOWbBd3vo
Csizmás Kond
@Horizont: ...lenne...mert pl bár nincs óvoda nincs patika nincs otp de van egy olyan kisbolt ahol több italat adnak el mint lisztet...mert arra van igény. Ott ahol volt óvoda is meg kellett szüntessék mert még a takarítónő minimálbére sem jött ki a gyerekek után kapott pénzből nemhogy a óvonénié, az öszkomfort költségeié a stb.
...és kifogyott a plgi a pénzből...érdekes hogy a negyedévente emelkedő fizetésük mindig megvan...mindenkinek aki ott téblábol, megvan a kiutal kocsi költségekkel együtt stb. olyan beruházásokat eszközölnek pl bicikliút ahol naponta egy biciklizik végig stb...
Mindenre volna pénz ha arra költenék amire kell, ha nem a saját érdekeiket néznék hanem azt amire megfogadták őket.
lusta
@Horizont: Egyébként mai hír a lengyeleknél, hogy a zakopanei vasutat sikerült átadni. Még vannak utómunkálatok, de a téli havas körülmények miatt minél előbb elérhetővé tenni Zakonapet és a krakkói szakaszon 100 és 120 a tempó. Ugyanakkor jelenleg kőkeményen azon dolgoznak, hogy a 160-s pályát, ahol lehet az országban, a 200 km/h sebességre tegyék alkalmassá. Ez persze újabb utasokat vonz. El ne feljtsem a zakopanei felújítás 1,2 milliárd Ft/km nettó pénzbe került. Nálunk nem azon dolgoznak, hogy a csiga által lehagyott vonatot megjavítsák, hanem egyszerűen bezárják. Kivéve a felcsúti kisvasutat.
Ezodabasz
Ezek a gyárak nem jótékonykodásiból költöznek ide! A profitot nem fogják itthagyni! A nyugati autógyárak az olcsó munkaerő miatt, a keletiek az EU tagságunk miatt telepítenek ide akku/autó stb gyárakat. Magyarország népe ettől nem fog jobban élni.
Az 0rbán klán és a fideSS-maffia tud ebből jókora hasznot húzni! Megoldják ha nincs olcsó magyar rabszolga...jöhetnek a vendégmunkások!
jáger laszló
Csak azért,mert ebben semmi szerepe nem volt!!
Hát ilyen 1XŰ!!
csak ennyi
barátilag
J,l,
csagyi
@cicamica.Gondolom azt is tudod már hogy a kínai testvéreinket,a gyáraikat IS a s.gy. bátyó szabadította ránk?
Szörnyű,pedig én eddig azt hittem...
Csizmás Kond
@Horizont: ...nem járok annyira magasan látó körökben ( mint te)...szóval csak azt próbáltam kifejezni, hogy mindenekelőtt az adót aszerint állapítják meg hogy mekkora önköltségei lesznek az illető területnek...tehát előre ki van számítva mire mi kell...csak a végén nem szokott soha elég lenni.
Csizmás Kond
@Horizont: ...de attól még Kellemes, Boldog, szeretetben megélt Karácsonyi ünnepeket kívánok !
Peller Anikó
@justhpeter: "'"a rendszer és Orbán mindig elmegy a falig"'"

Én már nagyon várom, hogy a bán elmenjen a falig.
justhpeter
@Peller Anikó: Igen, de nem akárhogy. Olyan Ceausescu módra !
Ezodabasz
Szijj-Ártó tökhülye. Másodikok leszünk az autógyártásban (mert kínát nem tudjuk megelőzni és röhög az interjúalany)...rengeteg munkahely stb a rabszolgáknak a kínai gyárban a szalag mellett! Bravó! Talán van itt az országunkban még magyar gyár? Made in Hungary feliratú autók vagy bármi más?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.