Székelyné Pásztor Erzsébet, a BKV kommunikációs igazgatója:"a cég napi 90 millió forintot takarít meg a sztrájk alatt a ki nem fizetett munkabérből és annak járulékaiból, a benzin- és karbantartási költségekből. Igaz, a jegyárbevétel-kiesés eléri a napi 40 millió forintot. " Micsoda biznisz! Ha megússzák a bérletesek kártalanítását, akkor egy 30 napos sztrájkkal kaszálnak vagy 1 milliárd forintot. A sztrájkban részt vevő dolgozók bérét a sztrájkalapból fedezik (a szakszervezeti tagok havi bérének 1% kerül ide), ebben most 25 millió forint van.

Feltöltő: csikknorisz
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

9 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
csikknorisz
@Kakastoll: Van egy olyan resz is a cikkben, hogy sajat bevetelbol csak a netto munkabereket tudnak fizetni. Szoval eleve vesztesegesek. Mindig is azok voltak, sosem az utasok tartottak el a ceget.
Csubaka
@csikknorisz: A 2007-es adatait nézegettem az előbb.

"A közlekedési társaság személyszállításból származó bevétele 2,884 milliárd forinttal 61,77 milliárd forintra nőtt. Tavaly a BKV 74 milliárd forintot fordított beruházásokra, amiből 44,474 milliárd forintnyi fővárosi forrásból valósult meg, 18,746 milliárd forintnyi pedig - fővárosi és központi költségvetési forrásból - a 4-es metróvonal beruházásra elköltött 18,746 milliárd forint volt. A Combino villamosok beszerzése 23,549 milliárd forintba került, a kelet-nyugati metróvonal felújítására pedig 10,375 milliárd forintot fordítottak. Nagy tétel - 4,627 milliárd forint - volt még a nagykörúti felújítás és a Volvo buszok lízingje is, aminek költsége elérte a 3,312 milliárd forintot"

Ez azt jelenti, hogy a BKV vezetésének minden eszement ötletére, felső vezetők jutalmazására, pofátlan mértékű végkielégítésekre baráti cégeknek adott értelmetlen és soha sem teljesített megrendelések kifizetésére mindig volt pénz, pénz, bérekre, bérfejlesztésekre viszont nincs.
csikknorisz
@Csubaka: Benne van az ilyenekben az egesz bagazs, Demszkyvel az elen a penzek elszorasaban. Gondolj bele: a milleniumi foldalatti tobb, mint 3 km hosszu alagutjat kevesebb, mint 2 ev alatt megcsinaltak, atadtak. 115 eve, mikor se furopajzs, se mas ilyen nem volt. A 21. szazadban meg majdnem evtizedekig faszakodnak egy alaguttal a mai technika mellett?
luciferi
@csikknorisz: a réginél nem kellett fúrni, más technikával készült, kéreg alatti. Ettől függetlenül teljesen igazad van.
csikknorisz
@kevijeni: Tudom, hogy kereg alatti, csak viszonyitaskeppen irtam.
csikknorisz
@kevijeni: A mai vezetes meg azt se tudna megcsinalni 5 evnel kevesebb ido alatt:)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.