Székelyné Pásztor Erzsébet, a BKV kommunikációs igazgatója:"a cég napi 90 millió forintot takarít meg a sztrájk alatt a ki nem fizetett munkabérből és annak járulékaiból, a benzin- és karbantartási költségekből. Igaz, a jegyárbevétel-kiesés eléri a napi 40 millió forintot. " Micsoda biznisz! Ha megússzák a bérletesek kártalanítását, akkor egy 30 napos sztrájkkal kaszálnak vagy 1 milliárd forintot. A sztrájkban részt vevő dolgozók bérét a sztrájkalapból fedezik (a szakszervezeti tagok havi bérének 1% kerül ide), ebben most 25 millió forint van.
Forrás:
vastagbor.blog.hu
Feltöltő: csikknorisz
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
9 hozzászólásarrow_drop_down_circle
"A közlekedési társaság személyszállításból származó bevétele 2,884 milliárd forinttal 61,77 milliárd forintra nőtt. Tavaly a BKV 74 milliárd forintot fordított beruházásokra, amiből 44,474 milliárd forintnyi fővárosi forrásból valósult meg, 18,746 milliárd forintnyi pedig - fővárosi és központi költségvetési forrásból - a 4-es metróvonal beruházásra elköltött 18,746 milliárd forint volt. A Combino villamosok beszerzése 23,549 milliárd forintba került, a kelet-nyugati metróvonal felújítására pedig 10,375 milliárd forintot fordítottak. Nagy tétel - 4,627 milliárd forint - volt még a nagykörúti felújítás és a Volvo buszok lízingje is, aminek költsége elérte a 3,312 milliárd forintot"
Ez azt jelenti, hogy a BKV vezetésének minden eszement ötletére, felső vezetők jutalmazására, pofátlan mértékű végkielégítésekre baráti cégeknek adott értelmetlen és soha sem teljesített megrendelések kifizetésére mindig volt pénz, pénz, bérekre, bérfejlesztésekre viszont nincs.
Új hozzászólás