Durranthattak egy üveg Moët-t a Champs-Élysées-n lévő LVMH központban, amikor meglátták a legértékesebb márkák listáját. Egy évvel ezelőtt 29. helyen álltak és egy -12 százalékos eredmény állt a nevük mellett, idén ellenben 14 százalékot növekedtek, ami igazán szép eredmény. Pechükre eközben a többiek sem voltak rest, így a franciák az abszolút lista 29. helyéről a 30.-ra csúsztak vissza, ami viszont mit sem változtat azon a tényen, miszerint továbbra is messze a Louis Vuitton a legértékesebb luxusmárka. [...] Bővebben!
Forrás:
Burzsuj
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás