Exkluzív: Dobrev Klára nyilatkozott a Media1-nek arról, megválasztása esetén mit kezdene a médiával « Media1

Egyszerre mindkét, még versenyben lévő előválasztási miniszterelnök-jelölttől, Dobrev Klárától (DK) és Márki-Zay Pétertől (MMM) is megkérdeztük, mihez kezdenének a médiahelyzettel, ha jövő tavasszal ők kerülnének hatalomra. Márki-Zay egyelőre nem, Dobrev viszont írásban válaszolt a Media1.hu kérdésére...

Hogyan manipulál bennünket a média? Defektes, aki romantikus?❤️

A korunkra jellemző szexuális információ-áramlás félrevezeti a párokat, legalábbis ami az ágybeli "praktikákat" illeti.

Váratlan lépés – Stohl Luca otthagyta a TV2-t és a 168 órához megy

Stohl Luca váratlan bejelentést tett az Instagramon, elárulva, hogy a 2021-es év rengeteg változást hozott az életébe – számol be róla a Blikk .

Vaszily Miklós a Pesti TV-ről: Tisztáztuk a félreértéseket, a tiltakozás aktualitását vesztette

Vaszily szerint nincs napirenden a csatorna megszüntetése, egy év múlva fogják felülvizsgálni a tévé helyzetét.

"Olyan mint Hitler" – Erőlködve gyalázza Dobrev Klárát a kormánybarát zugportál

Látta már Feriné igazán erőszakos fejét? Itt a legdurvább fotó! Ez tényleg nem semmi! – ezzel a címmel posztolt képet a DK miniszterelnök jelöltjéről a Mindenszo nevezetű zuglap.

Hatalmasat bakizott a kitüntetett Origo-s újságíró: összekeverte D. Tóth Krisztát és Osvárt Andreát

Orbán Viktor miniszterelnök előterjesztésére állami kitüntetést adott Áder János köztársasági elnök március 15-e alkalmából az Origo újságírójának, Kovács Andrásnak, aki most hatalmas kapufát rúgott a Facebook oldalán – írja a 444 .

Csúfos bukás: kevesebb mint egy hónap kaszálták el a TV2 műsorát

Augusztus 22-én, vasárnap indult el a TV2 vadonatúj kaland reality-je, a Totem, amelynek csupán az első adása tudta lekötni az TV-nézőket – számol be róla a Promotions.

Veszélyben a kormány fiatalos csodafegyvere – szerződés és finanszírozás nélkül dolgozik Pesti TV

Ahogy ők állítják két hete szerződés és finanszírozás nélkül, teljes bizonytalanságban készítik a Pesti TV tartalmait. Idáig tudtak hátrálni, mögöttük már a szakadék tátong.

Most, hogy újságírókat hallgatnak le, kormányrendeletből értesülhetünk a hazai média sokszínűségéről

Orbán Viktor miniszterelnök a Magyar Közlönyben rögzíttette, hogy pluralizmusban él a hazai sajtó.

Valótlant állított az M1 Híradó, ítéletben kötelezi igazmondásra a csatornát a Fővárosi Törvényszék

Szaniszló Sándor azt írja a közösségi oldalán, hogy az M1 által sugárzott Híradó című műsorban hamis információkat mondtak róla, amikor arról tudósítottak, hogy a kerületben ő kezdeményezte, hogy a fel nem használt kínai Sinopharm vakcinákat visszaküldjék – számol be róla a Media1.hu .

Hadházy Ákos egy zuglói lap kapcsán kezdte el bírálni az önkormányzati kiadványokat (is)

A független országgyűlési képviselő szerint a "minden postaládás" újság feladata a kerületben élők tájékoztatása lenne, ehelyett a nagy kormánypárti médiumokhoz hasonlóan csak az orbáni propagandát terjesztik.

Felmérés: Kiderült, kik néznek a leginkább köztévét

Az ország közel fele egyáltalán nem olvas híreket az interneten - derült ki a Republikon Intézet elemzéséből. -------

Hetei lehetnek hátra a legnagyobb demokráciapárti újságnak Hongkongban

Hamarosan képtelenek lesznek kifizetni a béreket a hongkongi Apple Daily-nél, miután befagyasztották annak a három cégnek a számláját, amelynek köze van a szerkesztőséghez. A menedzsment szerint legfeljebb néhány hétig tudnak még normálisan működni ilyen körülmények közt. Ha kell, bíróságon próbálják elérni, hogy oldják fel...

Vidus Gabriella: "Az RTL Magyarország nem politizál és nem ellenzéki"

A tévécsatorna vezetője az Indexnek adott interjút.

"Azt is elmondták, nem baj, ha nem igaz, amit írunk" – diákok nyilatkoztak az állami médiaképzésről

Az állami milliárdokból indult médiaképzésnek nézett utána a Szabad Európa Rádió.

Ezt írja az orosz média a Lukasenka elleni "összeesküvés" részleteiről

A katonai díszszemlén meggyilkolt Anvar Szadat egyiptomi és Ahmad Kadirov csecsen elnök sorsát szánta Aljakszandr Lukasenka fehérorosz államfőnek a megdöntésére szövetkezett összeesküvők csoportja – írta honlapján vasárnap a Kommerszant című napilap a szombaton ismertté vált, Tyisina (Csend) kódnevű állítólagos...

Hihetetlen, de bengedték a Forbes netes kiadását az Uzsoki utcai kórház Covid-osztályára

A lap internetes oldala fényképeket közölt az Uzsoki utcai kórház koronavírus részlegéről, és a képek mellett az osztályon dolgozó egyik gyógytornásszal interjút is készíthettek.

Szijjártó: „az önök rokonai, esetleg önök lehetnek a következők. Ezért kell erről tudniuk!”

Szijjártó László, Győri MOK-elnöke szerint sokkal kevesebb honfitársunk halna meg és szenvedne kevesebbet, ha nem vinnék bele a politikát a járványkezelésbe.

Már az oltópontokról is kitiltották a média képviselőit, mert nem most kell álhíreket gyártani

Mindezt az OKFŐ egyik vezető munkatársa kérte a rendelőktől. 

Elstartolt a Future Üzleti és Vállalkozói Iroda

A Future Üzleti és Vállalkozói Iroda a legmodernebb és leginnovatívabb marketing, reklám, üzletviteli és vállalkozásfejlesztési megoldásokat és módszereket kínálja Ügyfeleinek. Vállalkozóként, cégként, alapítványként, egyesületként és egyéb cégformaként is fordulj hozzám bizalommal, mindenképpen megtalálom a...

Csizmadia Ervin szerint 2022-ben meglepetést is okozhat az ellenzék

...a jobboldali közönség egy része még mindig úgy gondolhatja, hogy hátrányban vannak a médiában.

Irigylésre méltó Szijjártó pöpec, többszáz faktoros arcbőrvédője - nem sül le a felhám!

Szijjártó Péter külügyminiszter a román Digi24 TV-nek adott interjúban fejtette ki a médiahelyzettel kapcsolatos álláspontját.

Pert nyert a Nemzeti Sport kirúgott újságírója a Mediaworks ellen

Sinkovics Gábor három évtizeden át volt a Nemzeti Sport közismert publicistája.

Távozik a HVG-től Hont András, de esze ágában sincs az Indexhez menni

Március végéig szervezi és szerkeszti a rovatát, és a jövőben vendégszerzőként publikál a lap hasábjain.

Feljelentést tesz a Párbeszéd a „közmédiában folytatott visszaélések” miatt

A Párbeszéd szerint „Bende nyíltan a kormánypártokat támogató, elfogult műsorok készítését követelte az újságíróktól, az állásuk elvesztésével fenyegetve őket."-------

Kirúgták a Médiapiac teljes szerkesztőségét

Egy nappal azután, hogy kiderült, Boros Bánk Levente, a kormányhoz közel álló Nézőpont Intézethez kötődő Médianéző Központ igazgatója megvásárolta a Médiapiac című szakmai újságot, a Media1 arról számolt be: információik szerint az új tulajdonos megérkezése a lap eddigi teljes szerkesztőségének elbocsátását hozta...

A kormány most még inkább megszállta a médiát

Aki egy kicsit is odafigyel, észreveheti, hogy a kormányzat megszállta az állami médiát.