„A magyar kormány felkészült arra az esetre, ha a támogatáspolitika jelentősen átalakulna, és a kohéziós pénzeket megvonnák a régiótól. Fontos, hogy olyan ciklust zárjunk, amelyik gazdasági értelemben már függetlenít minket a támogatásoktól. (...) Célunk, hogy ha a kohéziós politika a mostani formájában megszűnik, akkor legyen olyan gazdasági teljesítmény, amely lehetővé teszi, hogy a kormány saját erőforrásokra támaszkodva is működtesse a fejlesztéseket” – mondta a Magyar Időknek Csepreghy Nándor, a Miniszterelnökség miniszterhelyettese.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
31 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Hát igen, arról a nagy és jóságos szivükről híresek voltak eddig is. A Mészáros@Mangalicza pedig még devizahitelt is vesz fel a kedvünkért.
Nándi, Nándi-itt az ideje kimenni a Keletibe, hátha valamelyik vonattal megjön az eszed. Csak szólok, erre a célra a felcsúti Hokkaido állomása nem alkalmas.
Esetleg nyertes vagy ebben az unortodoxiában?
Így van ez, ha rükvercet kapcsolsz...
2009-ben 130 forintot fizettem 1 köbméter gázért. Kormányváltást követően 2012 végéig ez felment 155 forintra, miközben a gáz világpiaci ára 25%-al csökkent. 2013-ban, a rezsiharcot követően, a gáz köbméteréért megint 130 forintot fizettem, csakhogy már a 25%-al olcsóbb gázért! 2015-ban újabb 25%-al esett a gáz ára. Most fizetek 116 forintot, azaz 10%-al kevesebbet a 25%-al olcsóbb gázért. Azaz miközben 2010-től a gáz ára több mint 50%-al csökkent én csak 10%-al fizetek kevesebbet mint Gyurcsányék alatt! Pont az ilyen gondolkodni képtelen idiótáknak köszönheti a grazi menekült a hatalmát, mert még tapsoltok is hozzá, hogy átvernek!
www.tozsdearnyek.hu/foldgaz-5-eves-arfolyamdiagram
Arról nem is beszélve, hogy azok akik anno a szocik alatt, növekvő piaci árak mellett, habzó pofával követelték az üzemanyagok jövedéki adójának, és áfájának csökkentését, most hogy a gázzal egyetemben annak az ára is folyamatosan csökken, már 2x emelték a jövedéki adóját, és 25-ről 27-re az áfáját!
Légy oly kedves az ezt alátámasztó adatokat is felsorolni!
Aztán mindjárt, a bölcsész végzettségű Nándika állítását bizonyítandó, azt is vázold fel, hogy miből is lesz 2020 után pénz beruházásokra? Az üresen kongó stadionokból, vagy a soha meg nem térülő kisvasútból?!
Addigra szétszakítják Európát.
Nem mi, hanem a nyugatiak.
Mini EU(Benelux, Német, Francia, Skandináv, Ausztria, Olasz) és mellé lesz egy Új Kelet-EU.
Lengyelország, Csehszlovákia, Mo., volt Szovjet köztársaságok
Romániát széttépik.
Szerbia, Moldávia, a Balkán odaadva a macinak.
Minden közvéleménykutatás Clinton győzelmét jósolta...
– adójóváírás megszüntetése
– béren kívüli juttatás drasztikus csökkentése (az adható 18.000 Ft-ról 11.250, ill. 5000 Ft-ra)
– cafeteria megadóztatása
– munkavállalói járulékok emelése
– 32 ezer fő elbocsátása a közszférából
– a foglalkoztatottak számának növelése utáni adókedvezmények megszüntetése
– reprezentációs és üzleti ajándékok utáni adókötelezettség
– cégautóadó emelése
– egyszerűsített vállalkozói adó 30%-ról 37%-ra emelése
– kötelező kamarai tagság (regisztráció fedőnévvel) 5000 Ft éves tagdíjjal
– ÁFA-emelés 25%-ról 27%-ra
– illetékemelések
– a termőföldből átminősített ingatlanok értékesítéséből származó 20% feletti többlet 48%-kal adózik
– az ingatlanadó de facto bevezetése (kommunális adó)
– az ebek és lovak kötelező chipezése
– a „chipsadó” bevezetése
– a „chipsadó” emelése, majd kiterjesztése (pl. a gyümölcsízekre 500 Ft/kg)
– szeszesital jövedékiadó-emelése
– dohányáruk jövedékiadó-emelése
– környezetvédelmi termékdíj bevezetése, majd emelése
– üzemanyagok jövedéki adójának emelése („ha kormányra kerülünk, csökkenteni fogjuk az üzemanyagok jövedéki adóját”)
– bioetanol jövedéki adójának 75%-os emelése
– autógáz jövedéki adójának 100%-os emelése
– az autópálya-használat minimumának négy napról tíz napra történő emelése – áremeléssel
– baleseti adó bevezetése (természetesen ez az állami autókra nem vonatkozik!)
– a táppénz lecsökkentése (kórház 60-ról 50%, táppénz 70-ről 60%)
– 30 napi táppénz után időarányos szabadság csökkentése
– a rokkantak ellátásának csökkentése, ill. megvonása
– a szociális temetés
– szociális hozzájárulási adó bevezetése
– elektronikus útdíj bevezetése (sok fuvarozó számára az eddig fizetett útdíj a többszörösére emelkedett)
– közművezeték-adó
– a magánszemélyek kommunális adója adótárgyanként 12.000 Ft-ról 17.000 Ft-ra emelhető
– kaszinóbezárás, majd újranyitás bennfentes feltételekkel
– bírósági eljárásokkal kapcsolatos illetékek...
– betéti kamatok után 6%-os „egészségügyi” hozzájárulás bevezetése
– telekommunikációs adó
– „cégadatok kötelező frissítése”-adó. Cégenként 20–50 ezer forint között + ált. forg. adó
– pénztárgépek cseréje 100+150.000 Ft/pénztárgép, plusz havi 2-3 ezer Ft NAV-val való állandó kapcsolat
– nyugdíjaskedvezmény részleges megvonása a távolsági buszokon és gyorsvonatokon
– közmunkások nettó 61.000 forintos fizetésének 49.000-re csökkentése
– munkanélküli-segély időtartamának 270-ről 90 napra csökkentése, szociális segély összegének 28.000-ről 22.000-re csökkentése
– egyetemi és főiskolai támogatások drasztikus csökkentése
– a Munka Törvénykönyvének átírása a munkavállalók számára hátrányos feltételekkel
– pedagógusok munkaidejének de facto meghosszabbítása
– tandíj de facto bevezetése
– asztmás gyerekek emelt összegű családi pótlékának megvonása
– mozgássérültek közlekedési támogatásának visszavágása
– egészségügyi járulék emelése
- nyugdíj járulék 0.5%-os emelése
Összefoglalva a felsorolásod,, orbán egy geci, aki arcul ütötte a magyar embereket, és ráfingott a fejükre.
www.youtube.com/watch?v=ROrprn6R7HE
De sajnos úgy állunk, hogy az uniós átlagnak csupán a 67 százaléka a magyar mutató. Pedig nem kezdtük gyengén az uniós éveinket, 2003-ban még nem számított rossznak az a tény, hogy az akkori uniós átlag 63 százalékán állt a gazdasági teljesítményünk. Mostanra viszont ott tartunk, hogy már csak Lettország van mögöttünk a velünk együtt csatlakozó tízes táborból. Vagyis, amíg mi alig kecmeregtünk előre, mások sokkal nagyobbat ugrottak, és lehagytak minket.
De sajnos úgy állunk, hogy az uniós átlagnak csupán a 67 százaléka a magyar mutató. Pedig nem kezdtük gyengén az uniós éveinket, 2003-ban még nem számított rossznak az a tény, hogy az akkori uniós átlag 63 százalékán állt a gazdasági teljesítményünk. Mostanra viszont ott tartunk, hogy már csak Lettország van mögöttünk a velünk együtt csatlakozó tízes táborból. Vagyis, amíg mi alig kecmeregtünk előre, mások sokkal nagyobbat ugrottak, és lehagytak minket.
Ugyanez látszik a talán leginkább húsbavágó adatsoron, amely a fizetéseket mutatja. Miközben a fogyasztási cikkek ára közelíti a nyugati szintet, a magyarok nettó fizetése ma ugyanolyan lemaradásban van a fejlett 15 ország átlagától, mint 2003-ban, az uniós csatlakozás előtti évben volt. Semmit sem léptünk előre, még mindig csak a nyugati jövedelmek negyedéből gazdálkodhatunk. Térségbeli sorstársaink eközben nálunk jobb eredményt tudnak felmutatni, jó páran meg is előztek minket az uniós év alatt, vagy önmagukhoz képest sokkal többet léptek előre.
Erre a magyar teljesítményre...
Új hozzászólás