Kerekasztal-tárgyalást indít a kormány az érintett érdekképviseletekkel az autózásról, annak adminisztratív terheiről, az üzembe helyezés és az üzemben tartás költségeiről – közölte a Miniszterelnökséget vezető Lázár János csütörtöki sajtótájékoztatóján.
A miniszter jelezte, megfontolandónak tartja egy új KRESZ megalkotását is, mert a mostani 40 éves.
Azt is mondta, hogy Magyarországon a többi visegrádi országban fizetendőhöz képest magasabbak például egy új autó üzembe helyezésének költségei.
32 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Azt mi a lo-turoert?
Ezzel a KRESZ tudasommal barhol elkozlekedek, s a kulfoldi autosnak sem jelent gondot Magyarorszagon vezetni.
A kozlekedesben eletveszelyesse valhat az unortodoxia!!
Aki ilyen verdával közlekedik mentesül mindenféle felelősségre vonás alól, lásd. lézerpiszkos szarjankó!!!
Talán visszamenőleg visszaadják a különbözetet? Egyáltalán, miért csak most jöttek rá? Sebaj, gazdag nép a magyar!
El kellene már gondolkodni a kerékpáros jogosítvány lehetőségén! Ők is ugyanolyan részei a közlekedésnek, mint a többi. De Ők vannak a legjobban felháborodva az esetleges vita esetén.
Gyalogosokról csak annyit, hogy én is szétnézek mielőtt a "zebrára" lépek. ( Engem még gyereknek így neveltek.) Sokan ezt nem teszik, pedig nem vakok.
1 . Akinek lejár az orvosi érvényessége - kategóriák számától függően - 12 ó. 16 ó 24. elméleti, Gyakorlati 6 ó. 10. 12. továbbképzés, és vizsga.
amely szükségesetén időszakos jogobsitvény bevonással járna.
2. 65 éves kortól szigorítót orvosi vizsga.
3. A kerékpárosok részére 12-14 óra KRESZ 4-6 óra gyakorlati képzés és vizsga. A vizsga eredményt, ha kerékpározik köteles magán tartani.
4.Alapfokú KRESZ oktatás bevezetése az általános iskolákban.
Javaslatommal talán elősegítem, hogy kevesebb kopjafa legyen az utak szélein.
Akkor inkább nem azokkal van a baj, akik nem tudnak egy olyat kidolgozni, hogy hosszútávon üzemképes legyen?!?!?!
Az országútjaink is 40 évesek, mégse újítják fel.
A kórházaink is min. 40 éve romokban hevernek, mégse cserélik le.
.
.
A pártjaink komcsi libsibolsi tagjai is 40-50 éve ülnek a nyakunkon, mégse húznak a 3,14ba.
De ilyen alapon, sok veszélyes foglalkozást is meg kellene fontolni! Persze az "iroda-kukacokra" ez nem vonatkozna.
A gyalogos- és kerékpáros kreszt amit reformálni kellene. Ide értve a szankciók alkalmazását is! Mindenkire EGYFORMÁN!
Pontosan azért mert kopnak a reflexek, több idő kell, koruknál fogva a helyes döntéshez.
Nem lehet összehasonlítani a 40-50-ével ezelőtti forgalmat, a mai ritmussal..
Viszont a képzésre előírt óraszámot növelni kellene. És egyidejűleg a vizsgáztatást is át kell alakítani.
Egy " B " elméleti vizsgán 55 kérdés - 10 pont - hibahatárral. Vasnak olyan, hosszan megfogalmazott kérdések, hogy mire a mondat végére ér, nem emlékszik mi volt az eleje.
Meg kéne nézni más - nálunk magasabb közlekedési kultúrával - rendelkező országokban milyen a képzés és a vizsgáztatás.
Tanulni nem szégyen.
Az hogy most mekkora a forgalom? Ezzel együtt kell élni! Ezzel nőttünk fel fokozatosan. Úgy gondolom ez nem lehet probléma!
Még valami. Mit értesz szigorúbb orvosi vizsgálaton? Már fiatalok is kapnak infarktust. Nekik még 10 évre adja a doki. Ma részt veszel egy komolyabb vizsgálaton, holnap meg beüt a krakk. Akkor mi van?
Végül, ezt elég nehéz eldönteni.
,
Hisze Öt állandóan előzgetni, vagy kerülgetni kell. És itt van a balesetveszély.
Orvosi! 65-70 évesen, olvassa le a számokat, vagy a betűket, vérnyomás és netán még hallás vizsgálat. Ennyi. És ez édeskevés.
Nem szégyen letenni a kocsit, már az első bizonytalan döntések után.
Új hozzászólás