Döbbenetes adatok kerültek nyilvánosságra, amelyek végképp leleplezik Orbán Viktor akkumulátorgyárainak valódi veszélyét – írja közleményében a DK.
Kép: Pixabay
A gödi Samsung-gyár 2019 és 2022 között 88 tonna mérgező oldószerrel szennyezte be Göd levegőjét, mindezt az Orbán-kormány tudtával és beleegyezésével. Az akkumulátorlobbi azonban tovább nyomul, ezúttal a Sóskúton épülő akkumulátorgyárat nyilvánították kiemelt beruházássá a helyiek tiltakozása ellenére.
Az Árnyékkormány szerint azonnal le kell állítani az akkumulátorgyárak építését Magyarországon, mert az üzemekből felszabaduló mérgező anyagok bizonyítottan veszélyeztetik a gyárak közelében élő emberek egészségét.
- írta a párt.
A közlemény szerint ilyen üzemek kizárólag a helyben élők teljeskörű tájékoztatásával és beleegyezésével épülhetnek, ha megfelelnek a környezetvédelmi szabályoknak, valamint nem veszélyeztetik a környék vízbázisát és levegőminőségét.
Továbbá az összes, már működő akkumulátorgyár közelében légszennyezettség- és zajszintmérőket, továbbá monitoring kutakat kell telepíteni. A Dobrev Klára vezette Árnyékkormány szociáldemokrata fordulatra készül a kormányváltás után:
mérgező akkumulátorgyárak helyett európai szintű környezetvédelmi rendszert és megújuló energiaforrásokból működő, fenntartható gazdaságot akarunk.
34 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Akkut kevesebb szennyezéssel, vagy rengeteg szennyezést a kőolajjal.
Legalább ebben lenne valami konszenzus fejetlenség helyett.
Szüljetek sok gyereket, de rátok öntjük az akkugyárak magzatkárosítói anyagait és egyebeket.
Nem engedjük be a migránsokat, csak behozzuk mi.
Nem engedjük magunkat belesodorni a háborúba csak hosszabítgatjuk a háborús veszélyhelyzetet.
orbán apánk beszél és beszél, de ne azt nézzük hanem amit csinál. Vagy csináltat.
Az akkus autók csak akkor lesznek -talán- környzetkímélőbbek, ha töltésük kizárólag megújuló energiával történik. Az akkugyártás azonban akkor is olyan anyagokat és vegyszereket kíván, amik egyértelműen veszélyesek. A megsemmisítésük úgyszintén. És online. Az atomenergiát azért támadták/támadják (kik is?), hogy veszélyes (lásd balesetek) meg a hulladék megsemmisítése később (mikor is: évszázadok múlva . . .) gondokat okoz(hat).
Lesz évszázadok múlva emberiség (a Földön)?
Vérzik a szívem, lelkem.
Talán a DK kezdeményezhetné az EP ben.
Nekem a benzines megfelel.
"ÖT ÉVEN BELÜL A HÁZI GYERMEKORVOSOK 70 SZÁZALÉKA NYUGDÍJAS KORÚ LESZ, EZZEL SZEMBEN CSAK CSUPÁN NEGYVEN ÚJ LÉP A RENDSZERBE. "
még 75- 80 évesek is vannak köztük
Hoppá, mi lesz a fidesszel ha kihalnak a szavazóik?
twitter.com/Atlatszo/status/1759951249435165111/photo/1
atlatszo.hu/orszagszerte/2024/02/20/godi-akkugyar-88-tonnanyi-magzatkarosito-oldoszer-a-levegoben-nehezfemek-a-dolgozok-szervezeteben
Nemzetbiztonsági szempontból kiemelt beruházásá nyílvánították a tervezett a sóskúti akkubontó üzemet.
twitter.com/gaborzulu/status/1760256856100872209/photo/1
"nesze sánta itt egypúp"...
➡️ Egyértelműen haza- és nemzetárulásnak nevezendő az a politika, ami a fiatalokat elüldözi.
twitter.com/tamas_tamas/status/1732418937931890990/photo/1
Tizenhárom év fidesz uralom után ide jutottunk: 100 fiatalból csak 6 képzeli el a jövőjét Magyarországon. Ez a nemzet tragédiája!
twitter.com/janos_hary/status/1733843749258547413/photo/1
A kormány trehánysága miatt a talajvíz ellenőrző kutak eltömése valóságos merénylet a természet és az ott élők ellen.
A megnyugtató kezelés tehát a nyillvános és teljeskörű ellenőrzéssel lehetséges.
...és az itt élő birkáknak nem lesz fű sem,- én erről a bán személyesen kezeskedem,
ám a birkáknak azt mesélem; hogy mint itt,- nincsen jobb hely a világon egy sem?
( Ez lehet egy jövő évtizedbeli mesekönyv részlete,- ám a valóság reá a témát,- így festi le?)
Az elektromos átállást és az akkugyárak építését Brüsszelben találták ki, tehát akinek nem tetszik, annak Brüsszelben kell óbégatnia és hisztiznie:
Frans Timmermans, az európai zöldmegállapodásért felelős uniós biztos:
ZÖLDGAZDASÁG
Szükség van a tömeges európai akkumulátorgyártásra az egyik legzöldebb uniós politikus szerint
Az autóipar nem kevesebb embert, hanem új tudást igényel
– mondta a holland politikus. Hozzátette azt is, hogy az igazi kihívást az alkalmazottak átképzése jelenti, mert „nem hengerekben, hanem akkumulátorokban és IT-rendszerekben jártas munkaerőre van szükség”.
Megjegyezte, hogy Európában csak az akkumulátorgyártás területén 800 ezer munkavállalóra van szükség. Arra a felvetésre, hogy a 20-30 éve az autóiparban dolgozó embereknek van-e jövőjük a szektorban, leszögezte, hogy minden foglalkoztatottra szükség lesz a jövőben is. „Már ma is munkaerőhiány jelentkezik, és nem tartom elfogadhatónak, hogy ezt a problémát kizárólag a bevándorlás révén oldjuk meg” – fogalmazott Timmermans, hozzátéve, hogy először is az európai munkavállalókat kell átképezni, akár az 50-55 éven felettieket is, mert ma már – szemben az egykori szénbányák bezárásának időszakával – megvan a lehetőség arra, hogy az embereket az iparágban tartsák.
Új hozzászólás