Ön szerint jövő ilyenkor is Orbán Viktor lesz Magyarország miniszterelnöke?

A többség igent mond, de azért akad fideszes is, aki bizonytalankodik. Milyen lesz 2015? Képviselőkkel jósoltatott a hvg.hu az év utolsó parlamenti ülésnapján.

142 hozzászólásarrow_drop_down_circle

mariaberta
Hogy is látnád? Nem látsz ki a dagadt fejedből!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
coni
"Én nem látom, hogy olyan nagy elégedetlenség lenne" (L.Simon).

Rossz helyen nézi, vagy rossz helyen tüntetnek az emberek. Vagy nem elég hangosan.

Közelebb kéne menni hozzá.
m.macskosz
@coni: Németh Szilárd mondta, a rezsi/rizsaharcos, de mindegy,
fogalmuk sincs az emberek életét megkeserítő döntéseikről az
aljas gombnyomogatóknak, akik még az igen és a nem gombot
is csak úgy tudják megnyomni, ha előtte előkántálják nekik. :(
Mindzsi
Bezzeg az ordas eszmék elleni harcot leszarja mindegyik, pedig már elviselhetetlen ez a mindent behálózó rasszizmus...
Érdekes, hogy a szocionistálnak is kellett 3 iszonyú nagy zakó, hogy leszokjanak erről a degenerált baromságról :)
Sziszifusz
@Mindzsó: 17:43
Még szerencse, hogy a Jobbik Magyarországért nem zsidózik és nem cigányozik !!
Clavigo
@Mindzsi: :) :) Te egyre jobban teljesítesz :) :) :) :)
KERKA
Egy dologban egyetértettek, 2015-ben Orbán lesz a miniszterelnök.
Mátrai képviselő asszony szerint mondvacsinált ürüggyel mennek ki az emberek az utcára tüntetni. Ennyire elvakult hitbuzgó fideszes tényleg nem látja a fától az erdőt.
gulyasgyula
@KERKA: Látam már ezeknél a tüntetőknél harciasabbat is..
mariaberta
Hogy is látnád? Nem látsz ki a dagadt fejedből!
miazavalami
Mondja már meg nekik valaki ha belenéznek a távcsőbe , vegyék le a kupakot!
Mindzsi
Már le sem merem írni...
Nekem is folyamatosan anyagi gondjaim vannak, de szerencsére nem mindenkinek
Ha péntek, vagy szombat este végigsétálunk a Margit körúton, kb. 12 krimó előtt fogunk elmenni - mindegyik rohadásig tele van és a fiatalok több whiskeyt vedelnek, mint a cowboyfilmek hősei
Dr. Felipe
Ez a rezsibohóc sötét mint a vakond zakóján a belső zseb. Hogyan is látná az elégedetlenséget.
bretagne
Azért van, mert csak a rezsicsökkenést látja. Elég nagy baj!
m.macskosz
@KERKA: A másik nagyon "rokonszenves" válasz a túlkoros jövedelemhalmozó fónagyé volt, aki a Hyde-park szónokai és a magyarországi tüntetők között vont párhuzamot, miszerint mindegyik butaságot mond.
Mobil123
Fónagy egy vén szenilis hülye! Révészt meg nem vágták 2006-ban eléggé fejbe!!
papa.49
Hájdisznó, menj már ki Csepelen tök egyedül, ha két utcasaroknyi úton nem vágnak 5x jól pofán elhiszem hogy fasza gyerek vagy, de nem jutnál tovább 20 méternél, oszt. már hemperegnél!!!
Senara
Persze hogy nem látják az elégedetlenséget . Tudják a tüntetés időpontját és sovány malacvágtába indulnak haza .
abacs62
Azért nem látod, mert a nyelved "seggnyalásra" van beállítva, nem pedig igazmondásra,,lökedék.
KERKA
@Horizont: 18.42 Neked is Mátrai elvtársnőn akadt meg a szemed-füled? Kiborító a szenilis madám. Nem értette a riporter kérdéseit, csak szófosásba fújta a betanult szöveget, ahogyan a fideszesek szokták. arany szívem, hogy a nyavalyába került ez be a parlamentbe???
gulyasgyula
@mariaberta: Te valakivel össze keversz ,vagy részeg vagy ..
1magyar
Amikor a minimálbér nettója nem éri el a létminimumot, akkor tényleg nincsenek elégedetlen emberek. Csak sokáig tűr a magyar és egyszer robban.
De örülnék ha egy kormánytag elveszítené a nép által fizetett jó állását és havi 22 ezerből kellene megélnie.
volvós
@m.macskosz: ma 17:35

A Parlamenti fideszes képviselök szavazógombjai ugy
vannak bekötve, hogy az igen, a nem és a tartózkodás
jelüek is az IGEN szavazatot érzékelik. Igy amikor felébred nyomogatja
valamelyik disznó, nincs tévedés, csak az IGEn jelenik meg
az eredményjelzö táblán ! Ilyen egyszerüüüüü...mindegy,
hpogy melyiket
KERKA
@Horizont: 19.50 Hát persze, Kaposvár ! Már tudom, hogy honnét ismerem. 1990 ben a rendszerváltáskor, és 2002 ben a Szita-Lamperth választási hadjáratban.:)) Beugrott,:))
Cicamama55
Drága uram! A "fideszes tartozék" miatt van ez a beszűkült látótér.Kérem vegye le a narancssárga szemellenzőjét, s azonnal kitágul a látótere!
KERKA
@gulyasgyula: 20.08 Bocsáss meg, de azt hiszem, hogy a mariaberta nem téged dagadtozott le, hanem a címkén szereplő Fideszes faszit:))
világlátó
Én eltekintenék a személyek minősítéséről, bár a kiválasztott interjú alanyok egy tudatos koncepcióról árulkodnak. Amit fontosnak látok észrevételezni az az elvakúlt lojalitás.Kitartunk a végsőkig, aki megadásról beszél azt helyben fel kell koncolni! Harsogták 1944 - 45 telén, kora tavaszán. A rezsicsökkentésért felelős már nem is tud másra gondolni, csak a saját felelősségére, ami persze úgy elhamvad, mint egy égő szalmaszál. A gond ott van, hogy egy év múlva még mindannyian Orbán Viktort látják hatalma teljében. Minderre Fónagy képviselő úr tapintott rá, amikor azt mondta, az emberek kiállnak a tüntetők elé és szamárságokat mondanak.
Azt hiszem ez a tény és ez a körülmény tartja ezt a kormányt még tartósan a biztos pozíciójában. Amíg a tüntetők szónokai nem művelik ki mondanivalójuk égető, szikrázó, az alapigazságokat, emberi jogokat biztosító életkörülményeket, közéleti - politikai feltételeket, kikövetelő, közérthető mondatait, amíg nincsenek olyan egyszerű tőmondataik, amelyeket minden ember a magáénak érez és egy egész ország skandálni tud és akar, addig Fónagy képviselő úrnak igaza van, nincs mitől tartsanak.
Éretlen, kimunkálatlan, az első utcai sikerektől kissé megrészegült, lelkesedés viszi most a tüntetéseket. Ezzel együtt minden tiszteletem az övék !!!. Mégis, , mint ahogy mindent, ezt is meg kell tanulni. Az eddigi jelek mondatják a kormány egyes tagjaival, hogy nem látják hogy olyan nagy lenne az elégedetlenség. Nyilván valóan ez nem igaz! Tudják, érzik, hogy baj van. Még nem találkoztak az utcán az ellenfeleikkel. Még sokáig hiszik, hogy ezt a tömeget a bukott baloldal és külföldi támogatóik hívták az utcára. Még sokáig abban a vak hitben élnek, hogy ez évben háromszor is magasan győztek.
Még sokáig hiszik, van elég muníciójuk ahhoz, hogy leszereljék a tüntetőket, hogy ellehetetlenítsék a szervezőket, hogy a mameluk szaktekintélyekkel lealáztassák az egyszerű, még nem teljesen felkészült fiatal tüntetés szervezőket. Ezért tessék felkészülni!
Toby
Valahol igaza van rezsi szilárdnak, ugyanis ha tökös elégedetlenség lenne, akkor a fán hintázna a bűntársaival együtt !
Linna
@1magyar: Ehhez az kellene, hogy őket is bíróság elé lehessen állítani, és szépen elkobozni a vagyonukat, amit tőlünk loptak! Hej, álom, álom, édes álom...
gulyasgyula
@Horizont: Köszönöm ,igy minden rendbe . Ha N.SZ-ra gondolsz én ismertem egyszer egy részeges falusi kanászt arra hasonlit csak annak volt gerince ..
Desischado
Egyszerű ez, mint Kolombusz tojása. Nem érzékelik, mert ők jól élnek. És nem érzékelik, mert még nem vágták őket úgy istenigazából pofán! De eljön ez a nap is! Világlátónak igaza van, de Horizontnak is ám! Megfogják ezt tanulni! Eljön a nap, amikor megbukik a narancsos banda! Jaj, de szép is lesz!
kkalman
@1magyar: Miért csak egy? Legyél már egy kicsit maximalista, és menjen az összes kipróbálni a 22000 Ft-os megélhetést kipróbálni.
tivoli
@Desischado: tegnap, 22:12
És kitől fogsz segélyt kapni?
nezelodo
"Sziszifusz
@Mindzsó: 17:43
Még szerencse, hogy a Jobbik Magyarországért nem zsidózik és nem cigányozik !!
Tetszik8 Válasz erre Jelentem tegnap,

Hát persze hogy nem, mert már rendesen beépültek közéjük, remélve az eljövendő új "rend hasznát".
mariaberta
@gulyasgyula: Nem tudom miről beszélsz, nem rólad írtam véleményt.De ha úgy érzed mondandóm rád is érvényes, ám legyen.
No látod, ma még nem ittam!
verőce21
Én pedig nem értem, miért a nagy elégedetlenség?
Ezt akarta a nép, kétszer-háromszor-ötször...:)
simmering73
Nem látod? Akkor annyit is érsz. Hogy a holló vájja ki azt a vak szemeidet.
simmering73
@verőce21: "Ezt akarta a nép, kétszer-háromszor-ötször...:)"
Hogy ne kívánja többször.
Clavigo
Ki kellene venni a fejedet kegyes Urunk hátsójából,,néha.De nem csak akkor ,mikor tüsszentened kell.!! .Javulna a látásod.
mate03
@Horizont: Ne emlegesd a W Mariskát mert összetöröm a monitort!
szaboria1
Csak nem vakult meg? Mert akkor nem kéne vakon járnia.
mate03
@verőce21: Ha te a népnek számítasz!? Akkor lehet hogy igazad van! Az istenadta nép,sajnos nem ment el szavazni! De megnyugtatlak a következő választáson,már ott lesznek! A (fidesz) csupa kisbetűvel ,meg Oszlóba megy!
bakegya
Fónagy-álmaiban Amerika-szamárság-a patlament körüli csoportok -butaságokat pofáznak...ártalmas butaságnak tartja a tömegek véleményét...kutya-a kutyálkodásról-hát érdekes népképviselő
Mátrai mártika-gyöngysora-én egy teljesen nyugodt jól fodrászolt pich... vagyok...-mondvacsinált ürügyek,hiteltelenek azok akik...mi ellen tüntetnek???
Németh szilárdka-nem lát-segélyt neki-a vakok intézetébe is érdemelne egy beutalót...
Háááát-a fidessnyikkhajság magasröptű "NÉPKÉPVISELŐIT" remélhetőleg keményen átvilágított pozitúrába fogja a nemzetünk még célképzettel bíró része ha kell kényszeríteni is...elmentetek az utolsóig-ha jól értem a megnyilvánulásaikat...
Mindzsi
@mate03: a nép jelentős része elment szavazni, de a Jobbik támogatói valóban otthon maradtak :)
Miklós Julianna
@1magyar: A lét minimumot igaz, hogy a kormány határozta meg, de hogy kinek mennyit fizet egy cég, azt nem Ők határozzák meg! Vagyis kereshetsz Te 70 ezret és 500 ezret is! Ezért nem a kormány a hibás! Rosszul értelmezitek, Nem azt mondja, hogy csak 8 órába 70 ezret lehet keresni, hanem annyit. amennyit a cég fizet! Ha a cég többet igér, akkor azt is ki lehet fizetni! A kormány csak minimalizálta a 8 óra után járó bért! Ennél többet is lehet adni!!!
volvós
@Horizont: 9:53
Szia !!!
Ne kérj LEHETETLENT !!! :-)))
volvós
Akkor vissza a cikkhez :
Hájfejü " csepe-LEE " vakegér szilárdka !
Ha esetleg kibujnál a fönök hátsójából
pár órára, és beszélgetnél a választóiddal,
talán " látnád " a problémát !!
magyarbakancs
@Miklós Julianna: Láttál e már olyan maszek munkaadót, aki önként több pénzt adót a melósának, nem az irodakukacnak, hanem a két kézi melósnak?
Mert én nem láttam és főleg nem olyan országrészben ahol a munkanélküliség magas.
A környékünkön a pék szakmunkásokat nem veszik fel, mert szakmunkás bért kellene adni nekik.
Ezért Szlovákiából és segédmunkásokat foglalkoztatnak.
Maszek meg szar kenyeret süt te meg veszed drága pénzért.
És ezt csinálja mindegyik.
magyarbakancs
Havi 1,500,000 forint jövedelemmel én se látnám a nagy elégedetlenséget.
Igaz az a közmondás"szar felkerül a polcra elfelejti ,hogy honnan jön"
tobikamama
@Marietta: Azt bírom ha valaki másról egész más témában nyilatkozik akkor azt támadja nem pedig a témával kapcsolatos megjegyzést tesz vagy túl közel a tűzhöz és védi a mundért de a valóságot véleményeztük nem egymást.Vagy nem látunk az orrunktól távolabb.
volvós
@tobikamama: 10:40

Sajnos, egy páran itt élik ki a vágyaikat...Nem kell
ezekkel a lényekkel érdemben foglalkozni, és válasz
nélkül kell hagyni a hozzáröfögést...
Főlökött
Ez az, amikor valaki néz ki a fejéből, de nem lát.
tszil
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
1magyar
@Miklós Julianna: Na igen, a cégvezetők meg azért cégtulajdonosok mert hülyék???
Ha egy álláshirdetésre 60-an jelentkeznek, ad többet a minimálbérnél ha ennyiért is elvállalják örömmel?
A hülyék azon az oldalon vannak.
KERKA
@Mindzsi: 9.12 Azt honnan lehet tudni, hogy a jobbik választói otthon maradtak? Na de tényleg, a szavazó leporellók névtelenek voltak.:))
Mindzsi
@KERKA: ezt nem tudhatjuk és csupán plagizáltam a dumát a szocionistáktól
2010-ben a hatalmas vereség után 3 napig kussoltak, mert senki nem számított ekkora buktára, még a Fidesz sem
Kérték, mondjanak már valamit, erre találták ki a következő szlogent:
"a demokraták otthon maradtak, távolmaradásukkal tüntettek", stb. barom dumák
A valószínűségszámítás módszertana szerint bőven elég lenne 10-15%-os részvétel is - max. 1-2%-os eltéréssel ugyanazt az eredményt mutatja, mint tekjes részvétel esetén
KERKA
@Mindzsi: 15.23 Nem baj, ha plagiztál, az mostanság kifejezetten előnyt jelent egyes körökben. Akár még álomfő is lehetsz , képzeld el, mennyi jattod lehetne, ha te lennél a nemzet gojostola.:))
Hát igen, bukta az volt, kétségkívül. Nem volt benne elég kakaó:((
Mindzsi
nem pályázom ilyen posztokra, mert azon kevesek közé tartozom, akik elégedettek a sorsukkal
pénzecském természetesen nagyon kevés van, de amiatt sem idegeskedem különösebben, mert volt már rosszabb is + jobb is... = a siker hullámzása a dolog egyik jellemzője, tehát nem érdemes belőle központi problémát csinálni (szerintem)
jancsik68
@Mindzsi: 2010-ben elsősorban a magyar kisemberek buktak,mert voltak olyan birkák,hogy elhitték a nagy fidesz és keresztényi dumát.Ez történ 2014-ben is.S most van a nagy csodálkozás,,amikor különösen a fiatalok,a közép koruak beleuntak már a nagy-nagy semmibe.Ez a banda hamarosan el lesz zavarva,de az un jobbikot sem kivánjuk,mert gazembert általuk csak gazember váltana.Mind kettő,onnan jöttek,oda valók,nem EURÓPÁBA csomagoljonak,s irány a nagy orosz sztyeppe.
Mindzsi
@jancsik68: nem tudjuk milyen lenne a Jobbik kormányon, de a szocionisták már párszor bemutatkoztak
a Fidesz olyan, amilyen, de még mindig a legnagyobb támogatottsággal rendelkezik, tehát 2018-ig még kénytelenek leszünk elviselni őket kormányon
világlátó
@Horizont: Egyetértünk. Örülök hogy legalább mi itt talán segíthetünk a támogató gondolatainkkal.Ami az alkalmas szónokot illeti, az jut eszembe, hogy annak idején egy pékinasból lett munkásmozgalmi ember, akit Marosán Györgynek hívtak. Igazi hordó szónok volt, a " buci gyuri " . De amit mondott, és ahogy mondta, ma talán egy ember van olyan mint ő, mégpedig Gyurcsány Ferenc. Megosztó - írod. Kiket oszt meg? A gyávákat, a megalkuvókat, az opportunistákat, a helyezkedőket és a sült galambot várókat, no meg a hiénákat, akik alig várják hogy a vakszerencse folytán a marakodástól elvakultak elől elemelje a koncot. Éppen úgy mint a hiénák a természetben.
Nekem nem a barátom a GY. F. csak széles e hazában nincs most éppen jobb!
Miért nem ülnek le vele azok, akik még akarnak valamit ezzel az országgal?
Persze lehet, hogy ő sem, más sem kell majd, hanem kezdő, lelkes dilettánsok veszik át a kormányzást és csetlünk - botlunk de átvettük és kűzdünk a túlélésért, amíg lehet, cserélünk néhány embert, aztán újra nekifutunk.Amatőr módon,de az amatőr felelősségével,lelkesedésével és romlatlanságával. Még a közért való szolgálat viszi majd őket és eszükbe sem jut a luxus. Ez a megoldás sem lesz drágább, mint a mai kormány agyament költekezése.Mi már hátrább nem léphetünk. Bármilyen amatörizmus is jobb mint ez, mert az ártatlan jószándék vezeti. Aztán majd előjönnek a most háttérbe szorítottak, félreállítottak, akik majd segítenek. Csak el kell fogadni a segítséget. Ma azt is hallani, az elmúlt 25 év teljes szereplő garnitúráját lapátra kell tenni. No ennyire nem állunk jól.El kell hinnie minden normális embernek , hogy nagyon sok tisztességes, okos, felkészült ember vár itt arra, hogy megkérdezzék őket, tudnál e tenni valamit az országért. Ide illik a John F. Kennedy elnök híres kiáltványa, ... nem az a fontos mit tesz érted Amerika, hanem az Te mit tudsz tenni Amerikáért?!
Kedves Horizont ! Írj ! Bíztass ! Bátoríts ! Taníts ! Mert Te is , én is felelősek vagyunk !
Bonbon
@Desischado: Vajon ha a Fidesz megbukik, akkor nektek jobb lesz majd? Olvasgatom az írásaitokat (meg még sokakét), és felmerült bennem egy gondolat: Vajon ugyanezt csináltátok egész életetekben? Mármint hogy állandóan a rendszereket szidtátok, legyen az bármelyik? Mert ebben az esetben nem valószínű, hogy a kormányok a hibásak.@Horizont: Nem tudom, voltatok e karácsonyi nagy bevásárláson már, és próbáltatok e parkolót találni, már amennyiben van autótok. No, nekem alig sikerült, és szerencse, hogy már működnek az olyan pénztárak is, ahol magam intézhetem a fizetést, mert különben órákat lehetne sorban állni. Persze tudom, az emberek többsége csak azt nézi, hogy vannak szegény emberek is. Elmondanám, hogy az egész világon vannak, és nem csak itt, és nem csak 2010 óta. Tény, a Fidesz sem egy makulátlan párt, de nehogy már ők legyenek mindenki nyomorának az okai!!
Bonbon
@világlátó: "Nekem nem a barátom a GY. F. csak széles e hazában nincs most éppen jobb!"
Aha, akkor csak az apád lehet...
Bonbon
@jancsik68: A kisembereknek csak a Kádár rendszerben volt jó, de annak szerencsére már régen vége.
Mindzsi
@Bonbon: azt leszarom, ha nincs pénzem, csak az Alkotmánybíróság jogait ne csorbítsák, a Klubrádiót ne hallgattassák el és legyen sajtószabadság + jogállamiság + demokratikus értékrend! :) :) :)
...ja és a bankrendszert se verjék szét a bankadóval, mert leáll a gazdaság...:) :) :)
Még sorolhatnám reggelig, amivel a sok megvezetett embert utcára csalják
Bonbon
@Mindzsi: Igen, igazad van, de a pénz az azért fontos. Nekem magas keresetem van már hosszú évek óta, és ez nem tagadom, csak emelkedett 2010 - óta. Miért is kellene a Fideszt nem szeretnem? Engem marhára nem tud érdekelni, hogy a kormányközeli tagok mennyit keresnek, ha én is jól keresek.
Mindzsi
@Bonbon: én elvileg minden kormányt leszarok, mert én vagyok a miniszterelnök:
általában én határozom meg, hogy mennyi pénzt keresek, vagy esetleg mennyit nem...
Minden alkalmazott keresete nőtt az elműlt 4 évben akárhogy számoljuk és a rezsicsökkentés ellen sem tiltakozott egy kormányellenes személy sem
Ha valaki nagyon büszke, annak van egy lehetőség, hogy a kedvezményt ne fogadja el = a különbözetet küldje vissza a szolgáltatónak - vita nem lesz belőle :)
Bonbon
@Mindzsi: Én is a magam ura vagyok, családi vállalkozásban vagyok "alkalmazott", ami nagyon jól megy a mai napig, és ehhez nem kell a Fidesz sem. Dolgozni kell, én kifejezettem utálom azokat, akik itt sírnak naphosszat, miközben azért az internet díját kicsengetik, no meg ezek szerint gép is van a családban. Az a pár ezer vajon nem lenne elég a villanyszámlára, főleg rezsi csökkentve? :-))
Mindzsi
@Bonbon: Veled örvendezem, ha prosperál a vállalkozás és a haszon ráadásul a családban marad
írom tovább, várj 5 percet!
volvós
@Mindzsi: @Bonbon: Meggyözödésem, hogy házaspár vagytok, 2 laptoppal...
Egyre jár az agynélküli koponyátok . Gratula !!!
Fogadjatok örökbe egy gyereket és ez alapán neveljétek !
Egyébent milyen az új nick ??? Buktabélák !!
Mindzsi
@Bonbon: folytatom
azt megfigyeltem, hogy egy klasszikus vállalkozó - aki valóban tevőleges munkából él és nem pályázatokra utazik - nem politizál, mert nem érdemes és a vállalkozásra kell koncentrálnia
Ezt magam is a '90-es évek elején tanultam meg és azóta tartom
Sztori a következő:
pártot és nevet nem írok, mert gusztustalanság lenne
egy kerületi pártvezér hozzásegített egy nagyon kellemes megrendeléshez
pénzt nem kért (bár inkább kárt volna...), ismertük egymást már előtte is
tehát egy szívességet tett, amit utána vagy 5x kért vissza és nekem nem volt pofám nemet mondani :)
Nem okoskodásból írom, de sokan nem tudják beazonosítani a korrupció fogalmát: ez az üzleti-vállalkozói világban mindig is jelen volt-van és lesz is _ EZ ÍGY MŰKÖDIK, EZ SZERVES TARTOZÉKA MINDENÜTT, MÉG AKKOTR IS, HA LOBBIZÁSNAK NEVEZZÜK.
Persze lehet azt is csinálni, hogy kellő kapcsolatok híján keccsölsz napi 18-20 órát és mégsem jutsz semmire, mert az adót mindenkitől beszedik...
...csak éppen nem mindegy, hogy ugyanazon munkáért félmilliót veszel fel, vagy 10-et!!!
Mindzsi
@Horizont: már megbocsáss és kérem sértődés ne essék:
100x megnézem, mielőtt valakivel összefognék bármilyen célból...
nem finnyás vagyok, de vannak tapasztalataim...
Mindzsi
@Horizont: mert a szívességet illik viszonozni...
Mindzsi
Lehet rossz hasonlat:
ha részletere veszel egy 4 milliós autót, szerinted mennyit fogsz fizetni érete a legutolsó törlesztőrészlettel együtt
Az "ötszörösen" nem pénzben mérhető, hanem alkalomra - mint mondtam, nem pénzt kért, mikor előnyben részesített
Vannak olyan beosztású emberek, akiknek nem is nagyon érdemes nemet mondani apróbb kérésekre, mert ártani is tud (ha éppen megsértődik és olyanja van)
zsizsike
@Mindzsi: nagyon igazad van. egyszer nekem is ajánlatot tett egy befolyásos ember, hogy mit szólnék valamihez. mondom neki, most nem aktuális. mondta, akkor jó, van más, akinek az lehet. ő csak nekem akart jót. aztán amikor mégis meggondoltam a dolgot, kértem, hogy segítsen, azt mondta, ez nem úgy működik. estem két szék alatt a pad alá.
Mindzsi
@zsizsike: ez sajnos így működik és így is fog
csak a kezdők hiszik el, hogy emberbaráti szívességből segítenek rajta - meg kell várni a végét - ugyanis amint elfogadod a kedvességét már lekötelezett leszel...
...most a vállalkozói világról beszéltem,mert természetesen vannak jólelkű emberek, de azok nincsenek döntési pozícióban :) - kitúrja őket a többi gengszter, mert kakukktojások :)
zsizsike
@Mindzsi: bizony, ha valaki belesodródik a üzleti világba, onnantól kezdve kénytelen együtt vonyítani a farkasokkal. még egy egyszerű könyvelőiroda esetében is. ha belemész a buliba, lesz ügyfélköröd, ha nem, akkor nem lesz.
Mindzsi
@zsizsike: kérlek tovább ne folytasd! :)
ezek iratlan törvények, amit vagy betartasz, vagy keccsölhetsz éjjel-nappal és akor sem viszed semmire
nem azt mondom, hogy nem lehet becsületesen érvényesülni (mert lehet!), de láttam már pár echte fair kisvállalkozót totál tönkremenni, pedig jobban hajtott, mint 6 barom!
Boszi27
@volvós: Nekem az jutott eszembe, hogy ugyanaz az ember párbeszédet folytat saját magával. :))
zsizsike
@Mindzsi: nem is dicsekvésből vagy panaszkodásból mondtam, csak tényt állítottam. a vállalkozók sorsa nagyban függ a pártfogóktól. vagy felemel, vagy lehetetlenné tesz.
volvós
@Boszi27: 19:21

Nekem is eszembe jutott, ma már egyszerü
2 laptop, 2 nick ( egy személy ) volt már rá példa
mindig egyidöben ...vannak... fent, és... tetsziket...
nyomnak ...egymásnak...gerincek...
Mindzsi
@zsizsike: tökéletesen egy frekvencián vagyunk
persze lehet lázadozni a szemétségek ellen, da ha valami keményebb gyerek érdekeit sérted vele, akkor féléven belül tönkre tesznek a faszba
a kapcsolati tőke kisvállalkozásoknál is elkél :)
ezen törvényekkel sem fognak változtatni, mert a rendszert csodálatosan felépítették sajnos :)
zsizsike
@Mindzsi: ez mindig is igy volt, Orbánék előtt is, amióta világ a világ. ettől gazdagszik minden kapcsolati tőke.
volvós
@Mindzsi: 19:34
Csak ugy süt belöled az (un)intelligencia !!!
zsizsike
@volvós: mondanék inkább három négy gépet, egész baráti társaságot egy netkocsmában. megbeszéljük, hogy mit írjunk, hogy a többit bosszantsuk.
Boszi27
@volvós: Ennyire egyforma stílusú emberpár egyszerűen nem létezik, hacsak nem 40 éves házasok. Ez esetben otthon beszélgetnének és nem a Propelleren. Szóval átlátszó. :))
Mindzsi
@volvós: nem baj, de mégis szomjasan olvasod - remélem meg is jegyzed :) :) :)
Mindzsi
@Boszi27: amiről Te beszélsz, az az Amőba csapat volt :)
Tagja voltam és picit szégyelem is, hogy a pénz felvétele után levoksoltam a MIÉP-re :) :) :)
Boszi27
@Mindzsi: @volvóssal beszéltem 3 sort, , nem értem hsz-at.
mate03
@Mindzsi: Csak nem a romákra gondoltál?
Mindzsi
@mate03: romákat ne bántsd, mert azokból a nőneműeket imádom
Mindzsi
@simmering73: most miért mondod?
nem a putritündérekről beszélek :)
Miklós Julianna
@magyarbakancs:Én láttam! Sőt olyat is láttam, hogy egy másik városba vitte a munkásokat dolgozni, és válogatott az albérletek között, azért, mert szem előtt tartotta azt is, hogy a dolgozóinak mi felel meg! És még olyat is tapasztaltam már többször, hogy a dolgozók választhattak maguknak lakást, el dönthették azt, hogy hol szeretnének lakni!
mate03
@Miklós Julianna: Tisztellek becsüllek! Csak könyörgöm! Ne hazudj,mert azt utálom!
magyarbakancs
@Miklós Julianna: Ritka, mint a fehér holló.
A nagy többsége a vállalkozóknak gazember a munkavállalóival szemben.
Mindzsi
@mate03: @magyarbakancs: Kambodzsában pl.nincs is albérlet
verőce21
@mate03: (09:07) A többség ezt választotta, ezt hiába vitatod! Aki kimaradt, az lemaradt!
verőce21
@Horizont: (07:49) Most egy életre megtanulta az "Istenáldotta" magyar nép, hogy nem mindegy, ha otthon maradunk a parlamenti választások alkalmával.

(De nem tanulták meg látod, mert ötször egymásután csak az ökrök hibáznak!) :)
verőce21
@simmering73: (08:39) Hogy "Hogy ne kívánja többször"? Neked is csak azt tudom erre írni, nem tanulták meg látod, mert ötször egymásután csak az ökrök hibáznak!
verőce21
@Horizont: (11:19) Mert nem az "otthonmaradók" okozták, hogy teljhatalmat kapott a Fidesz? :)
JAJMÁR
Szerencsére a világ változik, ahogy az emberek véleménye is. Elég közel vagyunk hozzá, hiába igyekeznek nem észrevenni azok ott fönn ...
Ők nem látják a "fától az erdőt", de ez most azért is jutott eszembe, mert az állam által adott tűzifán - azon az 1-1m3-en, ami egy hónapig sem elég, de nagy szerencse, hogy nincs hideg - veszekednek az emberek, mert nem jut minden igénylőnek, és még nem is igényelt minden rászoruló. Siralmasan nagy a szegénység. Pedig itt törekvő, dolgos emberek élnek, valamikor gazdag, virágzó település volt. Most sem tartozik a leghátrányosabbak közé, mégis !
verőce21
@Horizont: (11:27) Én örülök annak, hogy nem teszik kötelezővé a szavazáson való részvételt. Mert így megtapasztalhatja a sok hatökör, hogy milyen következményei vannak, ha a saját érdekei ellenére távol marad a szavazástól.
Így a 2/3-ad mégiscsak a "teljesség", a teljes hatalom. :)
verőce21
Boldog, Békés Karácsonyt kívánok Mindenkinek!
(Csak Újév előtt leszek itt ismét)
Mindzsi
@verőce21: na ezt ugatom én is évtizedek óta
melyik is mondta, hogy bojkottálni kell az országgyűlési választásokat?
itt az eredmény :)
csak halkan mondom: az eredmény teljes részvétel esetén is ugyanez lett volna 1-2% eltéréssel = 15-20%-os feldolgozottságnál már tudható a végkifejlet!
világlátó
@Bonbon: Légy szíves, ajánlj jobbat. Az én apám egy 6 elemis melós volt. Ő és néhány társa hozta működőkész állapotba a Széchenyi fürdő gépészetét, hogy a pestiek tisztálkodni tudjanak. Aztán hívták Budaörsre, hogy a romjaiban lévő csillagmotoros repülőgépet egyáltalán el tudják indítani, aztán a Szabolcs utcában hotzták működőképes állapotba az első buszokat. Aztán vidéken dolgozott mint egyszerű autószerelő. Egy év nyugdíj után elment és most Szent Péter automobilját tartja karban. Úgy hogy kedves bonbon ! ne ítélkezz, hogy ne ítéltess! Még egyszer, ajánlj jobbat , itt ezen az oldalon is !
KERKA
@Mindzsi: 9.23 Kambodzsában nincs is albérlet:" naná, mikor lakás sincs, akkor mit adjon ki?
Nádból meg bambuszból 1 óra alatt lehet kunyhót összeeszkábálni:))
világlátó
@Bonbon: Nem állom meg hogy ne válaszoljak neked. Mi itt sokan már átéltünk néhány kormányt. én elsősorban a Kádár kormányt , mert ez idő alatt nőttem fel, váltam azzá amit ma nem méltányol senki, raktam össze egyszerű vidéki emberként, éltem meg a rendszerváltást, azóta magánvállalkozó vagyok, a családom minden tagja is az. Már az Antall kormány kezdeti időszakában láttuk, hová jutunk. Egyik sem volt igazán a kedvünkre való. Mégis, mint annyian mások, a saját életünk fenntartása volt a legfontosabb. Kormányok jöttek , mentek, mi csak folyamatosan az állandó és megállíthatatlan lecsúszásunkat tapasztaltuk. A mi bevásárló kosarunk is megtelt az ünnep közeledtével. Nem vagyunk sem hülyék, sem vakok. Az én családom minden tagja minden nap megteszi amit kell. Nekünk akkor is lesz mit az asztalra tenni, amikor másnak talán már nem. Miután minden tőlünk telhetőt megteszünk, ezért a legalapvetőbb jogom , sőt kötelességem a bírálat és az elismerés. Nem minden rendszert és mindenkor ócsárolunk. Ami jó az jó, de ami nem tisztességes, nem korrekt és szemtelenül korrupt és piszkos, azt meg kell nevezni, ki kell mondani.
Szerencsétlen , félrevezetett népünk juttatott hatalomra rosszabb és még rosszabb kormányokat, ezt is ami most éppen a képünkbe vigyorog, és azt hiszi a hülye és hamis kétharmadával ezt megteheti. Hát csak élvezd a feléd sugárzó jótéteményeit, de jobb ha ezt csendben élvezed, mert egyébként sincs rászorulva vaksi támogatásodra Orbán Viktor és kormánya, főleg itt, ahová véletlenül tévedtél. Ezért most ne sértődj meg, hanem vitatkozzunk. Biztosan lesz reakciódra válasz, ami vagy támogató, vagy ellenző. Ez itt így működik.
Bonbon
@világlátó: Ma Orbánon kívül senki nem alkalmas erre a feladatra. Valószínűleg akkor mi azért hasonlóak vagyunk, mert én is dolgozom ugyanúgy mint te, nem egész nap itt lebzselek és jajgatok. Az ember csak így juthat előbbre. Szerintem nem ártana itt ezt sokaknak megérteni. Mint írtam, én sem 2010 óta élek jól, de nem tagadom, hogy azóta még jobban, mivel ez a kormány nem akarja elvenni az emberek pénzét adóban, legalábbis nem annyit, mint a többi kormány, lásd egykulcsos adó. Arról meg sem én, sem te nem tehetsz, hogy vannak emberek, akik segélyen meg közmunkán élnek. Nekik soha nem lenne jó, mivel ez nem kizárólag kormányfüggő, ez nagyban függ az adott emberen is.@Horizont: A te érveidre viszont legyél büszke, mert elsősorban abból állnak, hogy bacca meg a kormány, egyszerű egy ember lehetsz, és vulgáris, bár a kettő egymás vonzata.
világlátó
@Bonbon: Tisztelem a véleményed. Bár sok mindent másként látok, talán a korom és meghatározó egzisztenciális helyzetem miatt.Ami a legjobban zavar, aza munkanélküliek széles rétege, valamint a közmunka. Hogy ki tehet erről ? Kellő önvizsgálat után azt kell mondjam, mindannyian tehetünk erről. Ez nem a rendszerváltás óta terheli az egész társadalmat. Előbb kialakúlt már az az állapot, amelyben szélesskálán polarizálódott a magyar társadalom.A nyolc általánost sem végezte el mindenki, a funkcionális analfabétáknak is népes tábora volt már korábban is. De a korabeli szocialista Magyarország felszívta még ezeket is, megéltek ők is, nem voltak teljesen kiszorított , hajléktalanok. Jutott nekik munka bőven. Kapun belül és kívül is.Amint a helyzet változott, ők lettek az igazi vesztesek.Ki tehet erről? Az előző időszak utolsó kormányai és a váltó kormányok , mind, a mait is beleértve. Gondolj bele, mibe kerülnek ők nekünk, valamennyiünknek? Valamit tenni kell értük, mert a minimális humánum is megköveteli ezt tőlünk. Mennyivel jobban jönnénk ki pénzügyileg, ha ezt a rengeteg embert nem kellene szégyenletesen kevés segélyekkel folyamatosan ellátni. Sokan mondják, munkahelyeket hirdetnek sokfelé, miért nem mennek oda? Ugye te sem gondolod ezt komolyan. Gondold végig, kikről van szó, milyen korúak, végzettségűek, milyen lehet a munkaalkalmasságuk, családi állapotuk, mobilitásuk egyik országrészből a másikba. Milyen havi jövedelemre számolhatnak, az mire elég? Sokan már nem is alkalmasak a váltásra, mentális korlátaik és a rohamosan leromló fizikai alkalmasságuk miatt. A közmunka közismerten a köztisztasági tipusú munkafolyamatokban testesül meg. Pedig nagyon sokan sok más, feladatokatis képesek lennének végezni. De erről is gondoskodni kellene valakinek. Most nálunk éppen elfogyott a közmunkára szánt pénz. Karácsony előtt, a tél közepén. Mindezt csak azért, hogy láttassam, ami 9 és fél millió honfitársunk egésze kell a nagyító alá, nem csak Te és én a szerencsésebbek.
Miklós Julianna
@világlátó:Elnézést,hogy bele szólok a T.Címek beszédébe! De van egy arany mondás!"Segíts magadon az Isten is meg segít"! Ezzel mindent elmondtam!Egyébként én is úgy látom,hogy Orbánon kívül nincs más lehetőség!Van sok olyan dolog amivel én sem értek egyet, de alapjába véve a dolgokat jól csinálja, ha ki akarja a Népét vezetni ebből a" mély szegénységnek" mondott valamiből!!Bocsánat! De olyan mély szegénység van az országba, hogy 35000 ft-os kávéfőzőgépért álltak sorban, és tömegek vannak az áruházakban!4,5 millió autó van. 6 millió internet előfizetés, ez tényleg a mély szegénységnek a jele?Szerintem az a mély szegény akinek nincs semilye, nincs mit enni! De eddig is és ezután is volt,és lesz mit ennie mert a szociális hálón keresztül ingyen kapta,és kapja tovább az ennivalót, ill ezek általában elmennek reggelizni a paphoz,meg vacsorázni is!De csak azért, mert így könnyebb, meg maradt nekik a 22800 ft!hó, amit el lehet inni,és szórakozni!Minden rendszerben voltak,és lesznek olyan emberek akik, nem akarnak magukért semmit tenni, várják a" sült galambot"!!!Én úgy gondolom, hogyha ezek az emberek felérnék végre ésszel, hogy a a másik részt, Nekik kéne oda tenni a saját maguk boldogulásáért, akkor ez az ország is jobb szemmel nézne rájuk! Tisztelet a kivételnek, aki tényleg beteg, vagy olyan helyzetbe van, hogy nem tud többet tenni!Ezt szeretné a mai kormány megszüntetni, írta Ön,hogy "sokan már nem is alkalmasak arra ,hogy feljebb tudjanak egy magasabb szellemi síkra jutni" !De ezek tudnak 56 ezerért kapálni! És nem 22800 ból, egész nap a kocsmákat járni!Mi ebben a rossz! Csak így tudja vissza vezetni a Népet a munkába a kormány, ha ilyen intézkedéseket hoz!Egész biztos, hogy 1 év múlva már a közmunka is csak egy kisebb rétegnek lesz jó,mert aki feljebb akar jutni, az talál munkát, ha nem akarja saját magát oda rangsorolni, az tesz is végre valamit magáért, és többet fog keresni!
Miklós Julianna
@Bonbon:Osztom a véleményét! Sírni-ríni, hülyeségeket, írni erre rá érnek! Tényleg mély szegénység van! Ön is ezt bizonyította az imént!
Miklós Julianna
@magyarbakancs: Na látja ez a baj, hogy mindjárt 1,5 millióban gondolkodik egy kis pék! Miért nem Ön lesz a főnök, és Ön ad majd minimálbért az embereinek? Ez a kapitalizmus!Ezt szavazták meg azzal,hogy az EU-ba léptünk!Egyébként, olvasni kéne, hogy milyen pályázati lehetőségek vannak! Sokan nyeretek pályázaton pénzt vállalkozások beindítására!Az iskolát ingyen oktatták! 5 regionális központ van az országban!Lehet pályázni! Próba,szerencse!
Miklós Julianna
@Horizont:Miért nem csinája utána? Azt írta, hogy "Neki most jól megy" Gondolom, hogy nem siránkozással, és ékes beszólalásokkal tölti a napját a "világlátó"? Ő biztos,hogy nem unatkozik egész nap, hanem azon dolgozik, sok más emberrel együtt,hogy jobbá tegyék az életüket!Ezt kéne már felfogni!Van egy jó mondás erre- aki mer,az nyer"-én is igy gondolom!"Aki keres, az talál"!
magyarbakancs
@Miklós Julianna: Hölgyem gondolom ön közel a tűzhöz és könnyen melegszik?
Pályázatok bizonyos emberekre van írva mint minden párt eddig a 25 év alatt ezt csinálta aki vezette az országot.
m.macskosz
@magyarbakancs: Miklós Julianna egy troll.
Az undorítóbb fajtából.
A fészbukon is közutálatnak örvend, amint látom.
Tippem is van, "ki" az, ill. "kik" azok álruhában.
Beteg emberek, akik arra élveznek, hogy engem,
Téged és másokat hülyére vesznek.
Aljas, tetű módszer, azokra jellemző, "akik" egy
koldusba inkább belerúgnak, mert szerintük a szegények annyit is érnek!
Nos, én nem szégyellem, hogy már sokszor átvertek itt a Propelleren ezek a nemtelen alakok, ebből is látszik, hogy a lábam nyomába sem érhetnek, mert morálisan lepkefing könnyűek. Élvezzék, legyen nekik könnyű a föld, és boldogtalan a Karácsony!
magyarbakancs
@m.macskosz: Köszönöm a leveledet.
Megerősíti hitemet,hogy léteznek normális gondolkodású emberek.
Nagyon boldog karácsonyt neked és mindazoknak kik közel állnak a szívedhez.
Boldog újévet jó egészséget.
m.macskosz
@magyarbakancs: Köszi, és Nektek is minden jót, de ne írj ilyeneket, hogy:
"Köszönöm a leveledet.", mert egyesek rögtön arra asszociálnak, hogy privizünk.
kepfeltoltes.hu/view/141222/B_k_s__boldog_Kar_csonyt_k_v_nok_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
magyarbakancs
@m.macskosz: Én meg köszönöm nyíltan ha valaki normális és el is küldöm bal fenéken aha bunkó.
"de ne írj ilyeneket, hogy:
"Köszönöm a leveledet.", mert egyesek rögtön arra asszociálnak, hogy privizünk."
Ahhoz meg senkinek semmi köze ha normális hangnemben társalog valaki valakivel.
Levendula
"Korgó gyomorral várják a karácsonyt: 16 nap éhezve, fázva..."

Gondolom ők sem elégedetlenek.
világlátó
@Miklós Julianna: Azzal kezdem, hogy ha nem figyelek magamra, a propellerre kapcsolok. Ez már nem normális. Sok fontos feladatom elmarad, ráadásul a körültekintő írásaim is értetlenséggel találkoznak. A segíts magadon, az Isten is megsegít szólás mondás igaz volt, igaz ma is. Ahogy látom a saját kisvárosomban, ez működik is. A város 1 / 5 .-e azaz 4000 polgártársunk külföldre ment. A tehetségesebbje azért, hogy itthon ne közmunkás legyen, a kevésbé felkészültek pedig azért, mert még mindig él az a gyakorlat, hogy Londonban, Manchesterben azért jól lehet élni, tartalékot is lehet képezni, jobbnál jobb autókkal lehet hazalátogatni, kiszivattyúzva ezzel a még hezitálókat, akik eddig még bíztak a hazai lehetőségekben.
Erről konkrét ismereteim vannak,.Akik pedig még az előbbi szólás mondást sem ismerik, no ők adják a 28.500.-Ft.-osok zömét.Néhányukkal együtt jártam az általános iskolába, most lepusztúlt páriák, munkavégzésre teljességgel alkalmatlanok. Volt szerencsém egyiküknek ingyen étkezést elintézni, egy másikat elhelyezni egy öregek otthonában, ahonnan egy hét után megszökött, most az élet és az elmúlás határán kóborol. Évekkel ezelőtt hívtam, dolgozzon mellettem a kertemben, türelmes voltam, mindent megmutattam, jó szerszámot adtam, - nem ment. Manapság heti 500 Ft.-ot adok neki, de újra cigarettázik és rendszerint ittas. NEM AKAROK ÁLTALÁNOSÍTANI.
Anyósom mindig megró, " Menjen dolgozni ! " mondja. Ő sem, de ha meg nem sértem, Ön sem látja a mindennapok valóságát egészen jól.
Ami a siránkozást illeti. Nekem eddig is volt, most is van és amíg a szellemi és fizikai állapotom engedi, lesz is munkám. Nyugdíjas vagyok és a 66.-kat taposom. Csak hogy egész életemben azt láttam, tapasztaltam, hogy önmagunk folyamatos képzésével, állandó tanulással, sok estén kockás papírral, szines ceruzával számoltunk, és hozzáolvastunk mindenki számára elérhető tankönyvekből. / Jelen Tibor - Mészáros Tamás - Szelecki György - Virág Miklós : Vállalkozások gazdálkodása/Folytatom
világlátó
@Miklós Julianna: A mai szakközépiskolások , - erről is konkrét tapasztalatom van, amit néhány évi tanítás során szereztem - tájékozottsága és felkészültsége a saját jövőjüket illetően kétségbeejtő. Erről nem csak ők, hanem a szüleik, környezetük, és az iskolai tantervek, a korabeli NAT. / Nemzeti Alaptanterv / az oktatás - nevelés több összetevője tehet. A pedagógus is, természetesen. Már a szüleik sem tanúlták meg a legfontosabb tudnivalókat. Az élet majd megtanítja, - nagyon nem szeretem ezt az ostobaságot. Amint látja ez az élet nem tanít másra, mint csak arra hogy mi szülők ismerjük fel a közeli 5 - 10 év , jövőt, szedjük össze mindenünket amink van, motiváljuk gyermekeinket a minél több, szélesebb tudás megszerzésére és ne engedjük meg hogy a könnyed és szabadnak látszó környezet eltérítse.
Ha a jelenleg tengődők felérnék ésszel...-írja. Ugyan mitől érnék fel ésszel. Ugyanakkor az nem járható, hogy az ország fele nem végez értékteremtő , alkotó munkát. Valahol írtam már, sok száz szakma van itt nálunk is. Sok tucat szakmáról nem is hallottak még. Hiány szakmák tömege keres képzett végzett, gyakorlati referenciákkal rendelkező szakmunkásokat. / Ausztriában is, Németországban is, de ahhoz beszélni kell a nyelvet, olvasni, érteni a műszaki rajzokat és a szakkönyvek előírásait. Hol vagyunk ettől?
Sorban állnak a kávéfőzőgépre várva 35.ezerért -írja. Vesznek ezrével okos plazma Tv.-t is, de más drága tárgyakat is. Ez azért ne tévessze meg. A középosztály még nem tűnt el teljesen. Az új földbirtokos osztály is összeszedte magát az utóbbi pár évben.Van egy jól kereső réteg, akik jól élnek. Én nem panaszkodom, mert magam is azt vallom, mindenki tegyen meg minden tőle telhetőt azért hogy túlélje a nehéz időket.
Befejezésül, csak kérhetem, nézzen jobban az emberi sorsok mélyebb területeire.
Én hallom, amikor azt mondja valaki, " hová menjek dolgozni, amikor itt a házam."
Ön mit gondol erről? Igen adja el és ott vegyen egy másikat? Ugye ez még viccnek is rossz .
JAJMÁR
@világlátó: 10:34 Bocsánat, hogy beleszólok. Nagyon szívesen olvasom az írásaidat, mert jól megvilágítod a valóságot, és biztos, hogy még sokan mások is szívesen olvassák. Azonban a Juliannára kár időt vesztegetni, soha nem fogja megérteni.
NEMHOGY Ő nem, de még a kormány sem. Valóban a nyelvoktatás rendkívül fontos lenne, de mint már mindenhez, ehhez is az jut majd csak hozzá, aki meg tudja fizetni, a szegénység pedig újratermelődik. Ez a kormány nem akarja felzárkóztatni a leszakadókat.
Régóta írogatom, hogy sok és sokféle - kisebb, nagyobb, olcsó és drágább - bérlakás kellene, ahol a fiatalok el tudják kezdeni az életüket, de le is lehet élni egy életet benne. A tulajdont nem lehet vinni, de ha bérlakást lehet találni bárhol, akkor az ember mehet a munka után. (Az albérlet nem az, túl drága.)
A közmunkások sem egy homogén csoport, sok értelmes ember van közöttük, akik munkát nem találnak, és külföldre sem akarnak menni, mert ideköti őket a család. Nem mindenki képes hosszú távon nélkülözni a szeretteit.
világlátó
@JAJMÁR: Egyetértek. Van bennem egy kitörölhetetlen igyekezet a tájékoztatásra, oktatásra, nevelésre / fiatalokról van szó 14 -től 18.-ig / Miután most nincs státusom, akaratlanul is itt jön elő ez a szándék, de nem szeretnék senkit sem kioktatni, vagy fogadatlan prókátor lenni.
Az írásaimhoz olyan társakat keresek, akik nem pillanatokat fényképeznek le és értékelnek, hanem a teljes társadalmi berendezkedést próbálják átvilágítani, annak strukturális intézményei működését és működésképtelenségét megmutatni. Okot, indokot, motivációt a kormány tevékenységének megértéséhez, az orbáni vízió indítékát, vezérelvét szeretném látni és azt hogy a politikai - kulturális elit hol és miért tapad erre, az ellenzéki politikai - kulturális elit miért támadja. Szeretném tudni, Orbán miért zárkózik be, kiket erősít meg és miért, miért szakította ketté az országot gazdagokra és szegényekre, miért nem törődik az utóbbiakkal, miképpen illeszkedhet ez a gyakorlat a közelebbi, távolabbi terveihez. Tudni akarom hová akar eljutni a hozzá tartozó egy - két millióval, és mi a terve a többiekkel. Hogyan tervezi felhozni őket egy a létminimumot éppen meghaladó szintre. Mit gondol a szakmunkásokról, a sok kézimunkát igénylő mezőgazdaságról azon belül a zöldség - gyümölcs termesztésről a kisállattenyésztésről az élelmiszer feldolgozásról, a családi gazdaságokról. Hogyan kíván intézkedni a közmunkások differenciált foglalkoztatásáról, a tovább-, át-, és utóképzésükről hogy közelítsen egy részük a versenyszférához.Miképpen képzeli a kormány a munkaerő mobilitási képessége javítását, kell - e és lehet - e százezreket költöztetni az országon belül, vagy van e elképzelés arról, hogy ha már ilyen az ország lakosságának a lekötöttsége, akkor oda kell vinni a munkát , a munka tárgyát és eszközrendszerét? Kedves Jajmár! Ugye érti a kíváncsiságomat? Nem oktalan kötözködő, de kissé türelmetlen tenniakaró szeretnék lenni. Amúgy Békés, Boldog Karácsonyt !
Miklós Julianna
@magyarbakancs:hátha annyira gyáva valaki mint mag, akkor biztos, hogy úgy van! De tudja 5 regionális központban több ezer fiatal megpróbálta, és sikerült Nekik!Én már írtam,hogy aki mer, az nyer!!! Egy próbát azért mindenkinek megér? Persze csak annak, aki nem fél a kihívásoktól! Nincs oda írva egy ilyen pályázatnál,hogy csak aki párttag, az jöhet!Mindenki megpróbálta, elvégezte az ingyen iskolát, pályázhatott tovább!
Miklós Julianna
@JAJMÁR: ár többször írtam,hogy a kormány annak aki az otthonátol 90 km-nél távolabb talál munkát, havi 100 ezer forintig fizeti 1,5 évig az albérletét! Ha családostul megy, akór 150 ezer ft/hó! Igaz ezeket az összegeket hat havonta csökkenti!Nem kel eladni a házukat, csak bezárni, vagy kiadni albérletbe!
Miklós Julianna
@ma @1magyar: Én úgy írtam, hogy 100 ezer, és utána 6 havonta csökken!
világlátó
@Miklós Julianna: Kedves Hozzászóló ! Higgye el, értem amit képvisel. Méfgis azt kell mondjam Önnek, hogy Ön is, ennek az egyébként nem túl rossz ötletnek a kiagyalója is nem a mai Magyarország földjén él. Végig kísértem néhány hónapon át Kecskemét ingatlanhelyzetét, amikor a Mercedes gyár elindította a munkáját. Ekkor az Otthon Centrum munkatársa voltam. Sok jó gondolatot próbáltunk ekkoriban megfogalmazni a munkaerő vándorlásról. Nem volt reális a gondolkodásunk. Sokkal bonyolultabb ez. Az albérlet még nem jellemző lakhatási forma minálunk. Ha sokezer bérelhető lakás állomány állna rendelkezésünkre, mint például Frankfurtban, Mainzban, ahol közelről tanulmányozhattam ezt a kérdést, az egy más helyzet. Jó lenne. Jó hatással lenne a legaktívabb munkaerő szabad mozgására. Ez népgazdasági érdek. A népgazdaság egy volt szocialista kifejezés, de én már csak ezt tartom a legjobbnak.
Én sem hordozom a zsebemben a bölcsek kövét, de azt hiszem Ön sem. Azért jó hogy vitát provokált. Talán néhányan tanultunk ebből is. Boldog Karácsonyt kívánok Önnek és Szeretteinek ! Tisztelettel.
Meine Ehre heisst Treue
Amióta tudjuk, hogy havi 47 ezerből is meg lehet élni a jelenlegi árszínvonal mellett, miért is lenne elégedetlen a magyar???
magyarbakancs
@Miklós Julianna: Drága Hölgyem!
Ne minősítsen mert nem ismer.
Kihívásoktól nem félek 33 éve dolgozom drogos,alkoholista és egyéb szenvedély betegekkel.
Ezt meg fejelve TBC -sekel is.
Miklós Julianna
@világlátó: Önnek és kedves családjának is sikerekben gazdag Új Évet Kívánok! Kellemes Karácsonyt!Én úgy gondolom,hogy mindenki a saját maga élete kovácsa! Remélem,hogy jövőre ez a sok elkeseredett ember fellélegezhet, mert igy,vagy úgy megoldódik a helyzete, és szebb és jobb élet felé indul el az élete!Kívánom mindenkinek!
Miklós Julianna
@magyarbakancs:Tisztelem,hogy 33 éve kitart! De ha én nem tudok megélni abból a pénzből amit ott kínálnak, akkor én tovább lépek egy jobb megélhetés miatt!Nem vagyunk egyformák! Boldog Karácsonyt! Szebb és Jobb Új Évet Kívánok Mindenkinek!
magyarbakancs
@Miklós Julianna: Önnek is boldog karácsonyt.
karma1
@Miklós Julianna: Kedves Miklos Julianna! Latszik, hogy On osztja az eszt, de nem tud semmit sem rolunk, csak kritizal.
Magyabakancs baratunk idonkent tolokocsiba kenyszerul, egy balesetbol kifolyolag. Ami azt jelenti, hogy amikor O ment meg valakit az ongyilkossagtol, akkor az sokkal tobbet jelent, mintha On, vagy en probalnank meg lebeszelni valakit valami helyrehozhatatlan lepestol.

Magyarbakancs baratunk sokunknal sokkal tobbet er, es aldozatos munkajarol szerenyen beszel, ha kerdezik. Ugyhogy kerem, amikor Vele probalna rugozni ezen az oldalon, jol gondolja meg, mit mond, mert O szerenyen el, a legszerenyebb jovedelembol, amit most hos viktorunk el akar venni, mert nem eleg a penz sem Paksra, sem a rohadt stadionjaira...
Onnek is kellemes karacsonyt,- ha eddig meg viktor nem kopott volna bele a halaszlebe,... (Bar megprobalta...:o((((
Toby
Németh ! Ma hol voltál a munkahelyedről - bűntársaiddal együtt - te szarházi patkány ?
tszil
Már nem tudunk hova hátrálni, és akit beszorítanak a sarokba az a legveszélyesebb!
tszil
Hát nem kimoderálták a hoszzászólásomat!:( már ez a troppeler se a régi ezek is má nyalnak!
JAJMÁR
@Miklós Julianna: 16:37 Ez egy jó dolog, - az albérleti segítség - annak is, aki kénytelen kiadni a lakását, és annak is, aki munka után megy. Nem akarom kisebbíteni, de fenntartom, hogy az olcsó és alap bérlakások szükségesek, amelyek nem függnek munkahelytől, a bérleti díját a sokgyermekes, szegény ember is ki tudja fizetni. Aztán ettől fölfelé... kinek, mire futja, de lakáshoz juthasson mindenki !

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.