A Google Ireland ellen tett bejelentést a szélsőjobboldali Nemzeti Jogvédő Szolgálat (NJSZ). Az ok, hogy a Sziget egyik reklámvideójában azonos nemű személyek csókolóztak – írja a Magyar Nemzet.
Elcsattant. Forrás: Sziget
Az NJSZ szerint a reklámtevékenység sérti a magyar alaptörvényt és gyermekvédelminek nevezett, provokatív-figyelemelterelő céllal kiagyalt fideszes homofóbtörvényt is.
A fideszes passzus szerint
tilos az olyan reklámot tizennyolc éven aluliak számára elérhetővé tenni, amely a szexualitást öncélúan ábrázolja, illetve a születési nemnek megfelelő önazonosságtól való eltérést, a nem megváltoztatását, valamint a homoszexualitást népszerűsíti, jeleníti meg.
A feljelentő érvelése szerint az azonos neműek csókját is ábrázoló reklámvideó a YouTube-on kiskorúak számára is megjelent, előttük népszerűsítve a homoszexualitást. Az NJSZ a Fogyasztóvédelmi Hatóságot kéri, hogy indítsanak hatósági eljárást a reklámok miatt, melyek szerintük jogsértőek – írja a Telex.
A bejelentés augusztus tizedikén történt, a fővárosi kormányhivatal hivatalból vizsgálatot indított, most pedig a „bizonyítékokat gyűjtik”. A Sziget minden évben konfliktusba kerül a kormánnyal, amiért a szervezők megengedőbbek a homoszexualitással, mint amennyire az a fideszes kormány politikai céljaival összefér.
23 hozzászólásarrow_drop_down_circle
scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/207037283_1135027530310486_7421079906012835257_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-7&_nc_sid=7f8c78&_nc_ohc=ZWH2RjyVF1MAX92ZQxG&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=00_AfCOlRWuRz5fqvFW00q64e1oSg_umwf1onMMZ4GZw39Ubg&oe=6501E255
Új hozzászólás