Barátai szerint öngyilkos lett Rózsa Milán, az Együtt-PM volt aktivistája. A hírek szerint a 26 éves fiatalember, aki már régóta depresszióval küzdött, vonat elé vetette magát – írta a 444.

Az Együtt-PM volt aktivistája 26 éves volt és a barátai szerint régóta depresszióval küzdött, vonat elé vetette magát. Legutóbb akkor került be a hírekbe, amikor a Fidesz-székháztól bevitték a rendőrök.

 

Rózsa napokig ült a fogdában, pedig a rendőrségnek nem volt bizonyítéka vele szemben, és felvételeken is látszik, hogy inkább megakadályozni próbálta a rongálást.

200 hozzászólásarrow_drop_down_circle

m.macskosz
Őszinte részvétem a családjának, és köszönjük, Milán, amit rövid életed alatt tettél mindannyiunkért! Lehet, hogy nem voltál mentálisan egészséges, de erkölcsileg
nagyon is! Álmod legyen nyugodt, békés!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
nena
Nem írom le amit gondolok, mert talán arra még ők sem képesek..
BANDITA1
Legyen neked könnyű a föld, Milán. BANDITA.
m.macskosz
Őszinte részvétem a családjának, és köszönjük, Milán, amit rövid életed alatt tettél mindannyiunkért! Lehet, hogy nem voltál mentálisan egészséges, de erkölcsileg
nagyon is! Álmod legyen nyugodt, békés!
karma1
Nyugodj bekeben, ha mar eletedben vegig harcolnod kellett az igazsagert...
Biztosan fogsz hianyozni a kozeletbol... R.I.P
hattorihanna
Picsába,nem akarom elhinni.. :-((( Most teljesen kiakadtam...
Dr plágium
Egy nagyszerű, önzetlen ember távozott, aki mindig másokért próbált tenni és harcolni. Nyugodjon Békében drága Milán!
leszúrt rittberger
Ha régóta közdütt depresszióval, hol voltak a barátai, családja?

Vagy legalább most ne harsognák, hogy "régóta küzdött depresszióval", mert ez rájuk, a környezetére nézve kínos és gyalázatos, hogy ennyire nem tudtak rajta segíteni.
gödörben
@nena: vagy mégis. De reméljük, hogy ott még nem tartunk.
1magyar
Fogdában tartani azért??? Szegény gyerek! Akiknek az igazságérzete fejlett, bizony nagyon nehéz e hazug világban élni.
Yoda69
Lehet hogy a fideszes "aktivistak" vetettek a vonat ele.
Erdekes ahogy meszaros ellenfel is meghalt a valasztasok elott egy nappal?
Mintha tudatosan tuntetnek el a nekik nem kivanatos szemlyeket.
Hgabo
@leszúrt rittberger: Ne bántsd a családot,barátokat . Mérhetetlen lehet a fájdalmuk,most .
Biztos nincs depressziós a környezetedben,különben nem írtad volna ezt .
volvós
Gyilkosok, semmitöl nem riadnak vissza...
Welsz Tamás, a felcsuti birkapásztor, most
egyik " ellenzéki...Hát nem feltünö ???
Nyugodj békében kis harcos, nyugodt erö !!
A társaid folytatják, hogy tudjad odaát ! !!!
szandokan
@Yoda69: Te megint nem vagy normális. Neked ekkora Fidesz fóbiád van? Neked sem ártana kezeltetned magad, mielőtt rossz vége lesz. Depressziós volt, ki tudja miért, talán a gyógyszereket sem ette, sokan így végzik sajnos.
szandokan
@volvós: Neked sem tudok más írni, mint fentebb másnak. Betegek vagytok itt néhányan.
szandokan
@1magyar: Nincs mindenkire ráírva, hogy depressziós.
simmering73
@nena: Szerintem már itt tartunk. De még addig nagyon sok öngyilkosság lesz, mire felnyílik az emberek szeme.
szandokan
Egyébként nyugodjon békében, csak itt páran nem hagyják még azt sem.
Jankó123
Nagy kár érted Milán bajtárs!
Nyugodj békében!
Részvétem a családnak!

Az ellen pedig, szégyellje magát!
F_Viktor
Régóta depresszióval küzdött? A depresszió melyik fázisával küzdött? Mert nem mindegyikre jellemző az öngyilkosság gondolata.
Rájuk viszont nem jellemző Rózsa Milán társadalmi aktivitása. Ellenkezőleg, elvesztik érdeklődésüket környezetük iránt.
Előttem egy újabb áldozat...
Yoda69
@szandokan: Depresszios volt? Na ne.
Welsz is ereje teljeben lett ongyilkos? Te nagy naiv vagy. Fogalmad sincs mire kepes a maffia.
szandokan
@F_Viktor: Már megint okos vagy...A depresszió kezelésére használt gyógyszerek különböző változásokat hoznak egy beteg életében. Van, amikor szomorú, de van amikor pörög, nem tud leállni, a hangulatváltozások egymást követik. Nem feltétlenül veszti el egy depressziós az érdeklődését a külvilág felé, szóval kár megint ítélkezni a semmi tudatában.
szandokan
@Yoda69: Te biztosan tudod, gondolom, napi kapcsolatban álltál vele külföldről.
F_Viktor
@szandokan: Írod:
"Neked ekkora Fidesz fóbiád van?"

Puhulsz?
Tőled nem ezt vártam, azt gondoltam kicsit MSZP-zel, Gyurcsányozol, legyilkosozod az ellenzéket.
Mert milyen jól jön nekik ez a halál, vasárnap a NAV és kormány elleni tüntetésre még több ember megy el, valamint minden forradalomnak szüksége van mártírokra.
Meine Ehre heisst Treue
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.

Ha értelemeset nem tudsz hozzászólni, a tahóságra itt senki nem kíváncsi, eltakarodhatsz vagy segítünk.
F_Viktor
@Yoda69: Welsz esetében a Jobber média először szívbetegséget "állapított meg", majd pár nap múlva szintén depressziót.
szandokan
@F_Viktor: Nem értelek, miért kellene nekem itt most Mszp - zni, Gyurcsányozni, meg hasonlók. Ti vagytok, akik Fideszeztek ismét, mert ettől biztosan jobban érzitek magatokat.
JAJMÁR
Jaj, hát miért, egy élete elején lévő fiatal, és ez már hányadik? ha egyáltalán öngyilkos lett.

Intő jelek , melyeket komolyan kellene venni, még akkor is, ha tényleg betegség miatt történt, mert az is a jele egy folyamatnak, Már az ország fele depressziós és meg is van rá minden oka :(
Részvétem a családjának :(((
Equilibrium
Most néztem meg a Facebook-ra feltöltött képeit. Abszolút nem tűnik egyiken sem depressziósnak, sőt! Egy életvidám fiatalember látható a képeken.
F_Viktor
@szandokan: Írod:
"Van, amikor szomorú, de van amikor pörög, nem tud leállni, a hangulatváltozások egymást követik."

Ez nem a gyógyszerek hatása, hanem a betegség velejárója.
Mindenesetre szerencséje volt az Együtt-PM-nek, hogy Rózsa Mihály mindig a megfelelő időben, mikor szükség volt rá, akkor "pörgött"... És magával is meg volt elégedve, csökkent önértékelésnek nyoma sem volt.

Írod:
"Nem értelek, miért kellene nekem itt most Mszp - zni, Gyurcsányozni, meg hasonlók."

Meglátod, az elvtársaid megteszik helyetted.
nezelodo
"szandokan
@F_Viktor: Már megint okos vagy...A depresszió kezelésére használt gyógyszerek különböző változásokat hoznak egy beteg életében. Van, amikor szomorú, de van amikor pörög, nem tud leállni..."

Jó hogy megosztottad velünk vélhetőleg a gyakorlatban szerzett ismereteidet, erről a két méter hosszú latin szöveggel körülírt betegségről. Mi is ismerjük, ha nem is olyan közelről mint Te, ezt a nyavalyát.
Dr plágium
@Equilibrium: Igen, életvidám volt, szeretett élni.
Fontos volt neki amit csinált, és azt szívvel lélekkel tette. Nagyon sokan szerettük Őt.

Ne találgassunk mi vezetett idáig, hogy legalább a családja tudja békességben elsiratni.
nyanya001
Részvétem a hozzátartozóinak !
Egyébként éppen ő volt az akit a savas bácsi inzultált
a Lendvai utcában !
scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10297776_903682426317773_683481870918516807_n.jpg?oh=c9d973386ec8025d81b1b3d6571d93d4&oe=551ECD2A
Nyugodj békében Milán !
volvós
@szandokan: 13:37
Én NORMÁLIS, EGÉSZSÉGES vagyok !!! ( Te irtál
elözöleg az aranyeredröl...):-))
Persze értelek, ha ez a fiu fidelitász szineiben
szerepelt volna, zugna a kommunistázás,
a balodal eltette láb alól..stb !... Olvasd a kommentemet
és rájössz (?) hogy csak megjegyeztem, hogy minden eddigi
áldozat az ellenzék tagja... Nem tartod feltünönek ???
Eddig normálisak voltak a kommentjeid, fordulat az
életedben ???
dr. prédikátor
részvétem a családnak!Nyugodj békében!!!Megint olyan ember lett "öngyilkos" aki ki mert állni az igazságért!!!
bencemacska
@szandokan: Biztos nem használt neki az őrízetbevétel. Egy depressziósnak különösen nem.
Én csodálkoztam a nyugalmán és higgadtságán mikor utána az ATV-ben nyilatkozott!!!
coyote3
Láttam a vele készült riportokat. Abszolút nem egy depressziós benyomását keltette. Na meg a depressziósok alapból nem sok mindent csinálnak. Főleg nem szerveznek tüntetéseket...
soljanka
Szegény gyermek.
Nem felejtem el azt a nyugalmat, ahogy a savazós öreg mocskolódádát tűrte.
Egy igazi kis Nagyember volt!
Könnyezek (:
micfild
@dr. prédikátor: Nagyon nagyon érdekesek ezek a hirtelen halálesetek mostanában
nemkati
Milán, belőled ezer is kevés lett volna, és most egy sincs. :(
Őszintén sajnálom a döntésed, talán a betegséged vett rá erre, nem jövőbeni terveid, hiszen az volt bőven, és nemes, elismerésre méltó tervek - kiállni az igazadért, és főleg másokért - , mint ahogy a rövid életed is ezt bizonyítja.
Nyugodj békében, de nem is haltál meg, mert "Akire emlékeznek, az él."
Szimba
@Yoda69: A juhász is öngyilkos lehetett.
egyeneskifli
Nyugodj békében!
Köszönjük és köszönöm azt amit eddig is tettél.
Legyen az álmod szép.
egyeneskifli
@katus46: Ja látom már te a fidesz szektához tartozol.
Jobb lenne, ha visszafognád az ujjaidat s nem sértenél kegyeletet.
Elvakult sötétségben élő Orbán imádó.
Eredj nézd meg hátha vezíred most kelt fel a wc-röl s ki kell nyalni a valagát.
Gusztustalan ahogy viselkedsz.
soljanka
@katus46:" Ítélkezett saját maga felett."
Te is megtehetnéd...
Nil
ó persze!
vajon mi történt a fogdában?
GeoCravker
@katus46: részvétem a családodnak. Nehéz lehet Téged elviselni.
Cicamama55
Nyugodjon békében! Őszinte részvétem a családjának!
szandokan
@volvós: Nem kommunistáznék, hidd el nekem. Én csak azt nem értem, miért kell egyből megvádolni egy pártot, hogy biztosan ők tették el láb alól a srácot? Semmi konkrétumot nem tud senki, csak vádaskodik mindenki.
JAJMÁR
@Dr plágium: Kösz a linkeket. Nagyon jó írások. Ezt hadd tegyem ki ide belőle, hátha valaki idő hiányában nem tudja végigolvasni:
"Az ember sérülékeny, az ember értékes, az emberre vigyázni kell, hiszen sokunknak lesz most hosszú ideig nehezebb a szíve, szomorúbb a karácsonya, lesz döbbent csönd a fejében. Még az óra is hangosabban tik-takkol itt a hűtő tetején.
Szeresssük egymást!
Milán elment. De még sok hozzá hasonlóan értékes ember van közöttünk. Ha jobban megbecsüljük egymást, jobban vigyázunk egymásra, akkor nehezebben fogjuk elveszíteni egymást. "
szandokan
@F_Viktor: Megint tévedsz. Ez a gyógyszerek hatása is a betegség mellett. Sajnos közelről volt részem ezt megtapasztalni a halálig bezárólag.
szandokan
@egyeneskifli: Ne Fidesz szektázz itt, nem mi szajkózzuk a hülyeségeinket! Sajnálom én is az esetet, de egyből rákenni a Fideszre, ez az olyanokra vall, mint te. Egyébként az más, ha ismerted, ezt abból gondolom, hogy azt írtad, köszönöd, amit érted tett. Értem nem tett semmit, nem is ismertem eddig, számomra egy ember a sok közül, aki öngyilkos lett.
orogordog
@szandokan: hullanak az emberek mit a legyek, ki így ki úgy.
KERKA
@tivoli: 20.18 .Kicsit bővebben, így nem értem, hogy kicsodák!
szandokan
@orogordog: Ez az élet rendje. Én is meghallhatok akár még ma este, a családomon kívül kiket fog mélyen érinteni? Újságcikk biztosan nem lesz belőlem, sem a tévében nem fognak mutatni, pedig lehet, hogy kicsit több mindent tettem ebben az életben, mint a címben szereplő fiatalember.
KERKA
"A pofám leszakad azon, amit a kárbecsléssel műveltek, mondta Rózsa Milán az ATV Egyenes Beszéd című műsorában. Tegnap elsőként engedte el a rendőrség az internetadó elleni első tüntetésen őrizetbe vett Rózsa Milánt. Az ügyészség utasította erre a rendőrséget, mert nem voltak ellene bizonyítékok. Eredetileg azzal gyanúsították, hogy dobálta a Fidesz székházat, és másokat is erre buzdított. Rózsa azt állítja, éppen hogy megakadályozni akarta a dobálást. Mindig az erőszakmentes tiltakozást támogattam, de megértem a tömeget, hogy nem tudták tartani magukat, mondta Rózsa."
atv.hu
egyeneskifli
@szandokan: Nézd már meg,hogy kinek s mire válaszoltam!!!
egyeneskifli
@szandokan: Egyébként igen.
A fidesz egy szekta.
Ti meg a tagjai ennek a szektának.
Orbán az istenetek.
hattorihanna
@szandokan: Nincs olyan mázlink hogy megszabaduljunk tőled... Hát persze hogy többet tettél le mint ő,és mellé még szuper intelligenciáddal és együttérzéseddel,ezt pont így kell közölni,a halálhírének kommentjeként.Igazán jó ízlésre és emberségre vall.
szandokan
@egyeneskifli: Te viszont csak szimplán nem vagy normális. Egyébként megnéztem, mire válaszoltál, és igazad van, elég szektásan hangzott az a hozzászólás, de a szekta az nem egyenlő a Fidesszel, ráadásul párt hova tartozás mentesek is. Nekem is volt egy ilyen ismerősöm, aki amikor meghalt a fia, azt mondta, ez így volt megírva, Isten így akarta. Akkor én sem nagyon tudtam mit mondani hirtelen.
szandokan
@hattorihanna: Nocsak, már a halálomat is kívánod? Nem csalódtam ismét...Tudod, nekem a világon semmi bajom ezzel az emberrel, még csak nem is a rokonom, tulajdonképpen a híradókban láttam először. Most temettem el édesanyámat egy hónapja, éppen depresszió végett, szóval hadd ne kelljen már könnyeket hullatnom valakiért, akihez közöm nem volt soha. Látom, kaptál lájkot is, hiába, ha valaki Fideszes, az dögöljön meg, nem igaz?
nemkati
@szandokan: Annyit azért csak mondtál, hogy te jobb ember voltál, mint az elhunyt?!
szandokan
@nemkati: Ha nem értetted miről beszéltem, inkább hallgass.
hattorihanna
@szandokan: Bocsi,nem tudtam kihagyni,olyan magas labdát adtál azzal az:"akár én is meghalhatok ma este" szöveggel...
Egyébként tényleg nem bánnám ha az összes fideszes elpatkolna,de erről csak ők tehetnek,meg azok a dolgok amiket művelnek.Nem volt ez mindig így,volt idő mikor csak szimplán rühelltem őket,de nem érdekeltek.
szandokan
@hattorihanna: Gratulálok. És akkor még én vagyok a rosszindulatú. Persze azt már megszoktam, hogy aki nem él jól, az kizárólag az éppen regnáló kormányt hibáztatja. Magát soha. Érdekes, hogy vannak emberek, akiknek a tudása számít, és nem az, hogy éppen ki van hatalmon. Adott egy fiatalember, aki öngyilkos lett, mert depressziós volt. Nálam itt a történet véget is ért. Nyugodjon békében.
szandokan
@nemkati: Pontosan. Túl fiatal vagy te még ahhoz, hogy megérts bármit is.
whatthefuck
Nekem nem tűnt öngyilkos alkatnak a srác. Nehezen tudom elképzelni, hogy a vonat alá lökte magát.
szandokan
@whatthefuck: Mert utálod a Fideszt, és szoci vagy.
nusika
A legegyszerübb azt állitani, hogy depressziós volt. (mondta a család,"védekezve")Váradi- véletlen volt ( mondta a család)... Weisz öngyilkos lett...de minden eset gyorsan lezárva!!
szandokan
@nusika: A saját barátja írta, hogy depresszióval küszködött.
Manhattan
Kár ezért a fiúért! Soha nem feledhető rezzenéstelen arca, miközben a vértolulásos, szenilis öreg inzultálta. Ő csak mondta, mondta: "Jogállamot, demokráciát!"
whatthefuck
@szandokan: A mondatod első fele heléytálló csak, de az is csupán részben. Én nem csak a fideszt utálom, de a talpnyalóit is, remélem világos! Meg azt is utálom ha egy nyalonc megszólít, remélem világos!
szandokan
@whatthefuck: Te pedig álljál le az ilyen szövegekkel, remélem ez is világos!
verőce21
Milán elment, Isten nyugossza. Nem kell ezt rákenni a Fideszre! Ilyet egy embertelen "hozzászóló” írhat csak.
Tudatlanságból, becsvágyból, kapzsiságból az ember éppen azt mulasztotta el, ami legfőbb kötelessége volt. A társadalom nevelését, a fogalmak könyörtelen tisztázását.
Ez az erkölcstelen, irigy blogközösség, amelynek emberei joggal mondhatják, hogy legfőbb mentorai, a szüleik nem nevelték arra, ami emberségből a legfontosabb és legegyszerűbb: Azt, ami számukra a fogalmak igazi értékét jelenti, azt sötétben hagyták.
szandokan
@whatthefuck: Én soha nem voltam nyalonc, az én munkámnak semmi köze nem volt soha ahhoz, hogy éppen ki volt kormányon. Dolgoztam, alkottam, és soha nem sírtam, ha éppen többet kellett valamiért fizetnem, inkább tettem érte, hogy ez ne legyen gond, és nem rohantam egyből tüntetni. Gondolom, meglepő, de például a vizitdíjjal is egyetértettem anno, szóval én nem politikai hozzátartozás szerint ítéltem meg soha valamit, hanem a józan ész vezérelt. Ez az, ami nem megy sokaknak.
JAJMÁR
@szandokan: @whatthefuck: Sajnos a depresszió áldozata lett ez a fiú, ezt el kell fogadni :( Komolyan gondolom, hogy jobban oda kellene figyelni a másikra, és bár én szeretem a vitát, de egymás sértegetése nem ehhez a cikkhez való. (Az sehova)
Nehéz megemészteni ezt a tragédiát :(
szandokan
@verőce21: Nem ez a legegyszerűbb? A saját barátja is megmondta, milyen depressziós volt a srác, és ez a betegség szörnyű dolgokra képes, ahogy a gyógyszerek sem éppen emberbarátúak. Csak annyit kellett volna leírnia mindenkinek, hogy nyugodjon békében, és nem alakult volna ki itt megint egy csatatér.
verőce21
@szandokan: (22:27) Bebizonyosodott, nem igaz, hogy csak az éhség és szerelem mozgatja az emberi világot.
Két hatalmasabb erőt ismertem meg, a rosszindulatot és az irigységet!
szandokan
@JAJMÁR: Igazad van. De nagyon sok a tragédia az életben, és sok olyan van, ami közelebb áll lényegesen az emberhez. Ha nincs ez a tüntetés, én azt sem tudtam volna, ki ez a fiú. Ettől függetlenül szomorú ez az egész, de nem kellene megint másokban keresni az okát.
szandokan
@verőce21: Még csak most ismerted meg ezt a két erőt? Ezek már évtizedek óta léteznek.
verőce21
@szandokan: (22:33) Tudod, hogy "Széplelkű" és könnyed vagyok inkább . :)
JAJMÁR
@szandokan: 22:32 Úgy érted, személyesen hozzád? Mert ez a tragédia közel áll az emberhez. Feltételezem vannak szülei :(
Az ember mindig keresi az okot, (szándékosan nem akarom belekeverni a politikát) hiszen van is. Mindennek oka és következménye is van. Ebben az esetben "hibás" a betegség. Emlékszel, nem is olyan régen meg akartam magyarázni, hogy tudatosan le lehet győzni bizonyos pszichés betegségeket. Visszavonom :(
whatthefuck
@szandokan: mindent magadra veszel? :)
Nekem pedig úgy tűnik hogy épp forditva működsz. Én nem látom semmiféle igényedet, képességedet az objektivitásra, az itteni működésed a szerecsenmosdatáshoz hasonlít leginkább.
Energiát spórolnánk meg ha nem érintkeznénk, ez a javaslatom.
szandokan
@JAJMÁR: Látod, én megmondtam. A legtöbbször nem lehet.
szandokan
@whatthefuck: Ez jó ötlet valóban. Ha neked a realitás az, hogy a fiút a Fidesz ölte meg, úgy legyen neked igazad. Kár belemenni felesleges sértő szócsatákba.
hattorihanna
@szandokan: Én sehol nem szidtam,vagy gyanúsítottam a hozzászólásaimban ennél a cikknél a fidesst,csak amikor rákérdeztél hogy utálom-e őket.Olvass vissza.
whatthefuck
@szandokan: ilyet ki állított? Ja hogy te manipuláltad bele? Érted már, hogy miért utálom a fajtádat? :)
verőce21
@JAJMÁR: (22:38) Látod milyen jó, hogy mi itt vagyunk? Sokadszorra kell visszavonnod az "állításaidat." :)
Szép lassan nyesegetjük az angyalszárnyaidat! (Lassan seprűn repülhetsz tovább!) :)
JAJMÁR
@verőce21: 23:00
"Magunkon ítélkezni sokkal nehezebb, mint máson. Ha sikerül helyesen ítélkezned saját magad fölött, az annak a jele, hogy valódi bölcs vagy."
(Saint-Exupery: A kis herceg)
Azért köszön a kedves "jóindulatodat" :)
vm70
@Jankó123: A bajnaista csürhe szégyelje magát@
szandokan
@whatthefuck: "Nekem nem tűnt öngyilkos alkatnak a srác. Nehezen tudom elképzelni, hogy a vonat alá lökte magát." Burkoltan leírtad, hogy nem lett öngyilkos. Látod, én meg a te fajtádat utálom ezért. Magadnak is hazudsz? Ja, és az én fajtám biztos megélhetést biztosít embereknek, a te fajtád mit csinál? Menj te a fenébe, szóra sem vagy érdemes.
karma1
@szandokan: 13.54-re: az a bipolaris mania, amirol Te beszelsz... Abban van ugy, hogy neha porog, neha pedig magaba zuhan az ember... De nem feltetlenul akarjak magukat megolni, erre pelda a legjobb baratnom halala, aki szinten ilyen betegsegben szenvedett, de szivrohamban hunyt el, nem egesz 60 evesen. 40 eve kuzdott a betegsegevel, es mindig a kozeletben forgott, mindig mindenkinek segitett. NEM jellemzo az ongyilkossag MINDEN depisre... Azok a blogtarsaink, akik igenis ketkednek, nem veletlenul teszik... Tudod, talan ha egy bezart szobaban megmergezi magat, egyedul,... akkor talan hiheto teljesen a sajatkezuseg,... De hogy egy vonatrol? (Vonat elott, akarhogy...)Welsz pedig egy rendorautoban, amikor O aztan igazan tudta, hogy hiteles papirok vannak a kezeben, elmeletileg a torveny szerint lett volna eselye a tulelesre...
szandokan
@hattorihanna: Tudom, meg sem fordult a fejedben...
karma1
@Dr plágium: 19.16-ra: Ez egy nagyon szep megemlekezes volt, valoban. De szerintem Vay ur, aki ezt a szep megemlekezest irta, a depressziot osszekeverte a tehetetlensegi duhvel, ami akkor jelentkezik, amikor az ember egy antagonisztikus problemaval kerul szembe, es amirol tudja, hogy az emberek nagy reszenek az nagyon rossz, es o nem tud eleget tenni azert, hogy jobb legyen.
Egy IGAZI (allandoan) depresszios emberbol semmikeppen sem arad a szeretet, es nem is erez semmifele belso indittatast mas emberek bajainak orvoslasara, mert eppen ez a depresszio fo lenyege: elveszteni a kapcsolatot a kulvilaggal, a bajt kizarolag magukba fordulva keresni, valamint elveszteni az onbecsulest, az on- es mas emberek szeretetet... Altalaban EZERT is lehetnek ongyilkosok: amikor egy depresszios magabafordul, arad belole a negativizmus, ami a kornyezetere is hat, es amitol egy egeszseges elme visszariad, es inkabb magarahagyja a depressziost...
Ahogy latom, ez a fiatalember a rovid elete soran rengeteg megalaztatason mehetett keresztul, es fiatal kora ellenere a politikai aktivitasa toretlennek latszik, mintha sohasem hatralt volna meg a problemak elott. Eppen ezert en nem hiszem, hogy ongyilkos lett, plane, hogy a kornyezete es baratai egy meleg erzesu, szeretetteljes, masokert aggodo embernek allitjak be. Ha megis az lett, akkor meg tortennie kellett valami rettenetesnek a rendorsegi fogvatartasakor, amit eppen mint egeszseges gondolkodasu ember, keptelen volt feldolgozni. (Egy depressziossal szinte mindegy, mit csinalsz, mert sajatmaga irant is elveszt mindenfajta erdeklodest, onbecsulest).

Szerintem, ha megtette, akkor jobb lenne melyre asni a tuntetes utani rendori intezkedesekben. Lehet, ez orok titok marad az atlagember szamara...
whatthefuck
@szandokan: Nem, nyíltan leírtam hogy szerintem nem lett öngyilkos, de nem azt írtam hogy meggyilkolták, azt meg pláne nem hogy a fidesz tette! És tudod mit, menj te a pics..ba a munkaadásoddal együtt! Szánalmas hogy mással nem is tudsz takarózni, kár a púderért, pontosan látjuk milyen vagy. Szerintem szégyen lenne nálad dolgozni. :)
whatthefuck
@szandokan: gondolkozzál kisbarát, hogy mégis mire gondolhattam ha nem gyilkosságra és nem öngyilkosságra! Bár szellemi képességeidről már bizonyítottad hogy nem túl acélosak, de talán menni fog. :)
Nekem rendkívül derogál veled szóba állni, ezért inkább ne is válaszolj. Ha nem megy kérdezz meg valakit aki megfejti neked, pl. a takarítónőt.
szandokan
@whatthefuck: Ezt mond azoknak a szerszámkészítőknek például, akik havi 400 ezer felett visznek haza havonta. Nekik nem szégyen, sőt a tudásuk legjavát nyújtják, mert látják, hogy van értelme. Én megteremtettem számukra a jólétet, és ez nem Fidesz vagy nem Fidesz kérdése. De azt hiszem, fejezzük ezt most itt be, mert nagyon nem a témánál járunk már.
szandokan
@whatthefuck: A szellemi képességeimet vonod kétségbe? Ez volt a nap vicce számomra. De rendben, majd megkérdezem a takarítónőmet, azért a havi nettó 100 ezer feletti összegért biztosan megpróbál majd nekem segíteni. Nekem is derogál a veled való beszélgetés, de valahogy nehéz abbahagynom, nem sűrűn van olyan, hogy ne az enyém legyen az utolsó szó. Gondolom egyébként, hogy véletlen balesetre gondolsz, habár ez nehezen elképzelhető.
Jankó123
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
whatthefuck
@szandokan: oké, ezért megkövetlek. Dolgozni nem szégyen, még talán nálad sem. :)
Én mondtam hogy ne eröltessük...:D
szandokan
@Jankó123: Egy újabb ékes bizonyítéka az alpáriságnak. Hányan vagytok még?
szandokan
@whatthefuck: Rendben, akkor szabad a gazda. Mi történhetett vele, ha sem nem tűnt depressziósnak, se nem lett öngyilkos, nem is a Fidesz ölte meg, de még baleset sem lehetett? Szerintem nem csoda, ha nem értem az eszmefuttatásodat.
Jankó123
@szandokan: Nem értem, hogy most velem mi bajod. Ha volnálszives elmondani! :-)
szandokan
@Jankó123: Ez a tábla nem éppen volt kedves tőled, bárkinek is címezted. Tudom, nem annak szántad, csak poén volt...Istenem, ennyire leragadni ennél a témánál...Ellenségekké váltunk, emberek, kizárólag a pártszimpátia, meg a véleménykülönbségek miatt? Hová fog ez vezetni?
whatthefuck
@szandokan: a végtelen gittrágás nem az én műfajom, meghagyom neked és a fideszes elvtársaidnak. Ha most nem szállok ki akkor talán sosem lesz vége, úgyhogy az okosabb jogán rád hagyom. :)
Főjél tovább egyedül a levedben, ide már nem nézek be.
szandokan
@whatthefuck: Rendben, ezzel legalább beismerted, hogy mégis nekem volt igazam, különben elmondanád, hogy szerinted mi is történhetett vele. A rejtély megoldódott, jó éjszakát!
whatthefuck
Egyébként meg ha már elhangzott a megfejtés akkor ne kezd el cáfolni, mintha a cáfolat("nem valószínű") tény lenne és magyarázatot követelni a saját manipulációdra! Nem vagy te véletlenül fideszes, bakker? :D
whatthefuck
@szandokan: az utolsó szó? Te nő vagy, esetleg ...más? :)
Na pá fiúka...
Jankó123
@szandokan: Megbocsáss, de ezt - vm70 tegnap, 23:06-os hozzám intézett megszólítására küldtem válaszként!
Csak nem azt gondoltad, hogy neked küldöm, pláne címzés nélkül?
:-)))
vm70
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
vm70
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
vm70
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
Jankó123
@vm70: Ezt csak kedvességből küldtem a "csürhe"-ért cserébe!
Egyébként, ha nem tetszik, hogy itt visszaszólnak, akkor légyszíves annál reklamálni, aki téged idekényszerített!
vm70
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
vm70
@szandokan: Sajnos még sok van a sz@rJankokbol...
vm70
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
vm70
@szandokan: Az ilyen jankó-féléket nem lehet nem gyűlölni.
szandokan
@whatthefuck: Ja, és ha arra gondolsz netalán, hogy "más" vagyok, akkor ne magadból indulj ki, ha megkérhetlek.
Dr plágium
@karma1: tegnap, 23:30-ra Valóban, Milán soha nem hátrált meg. A történet végét már soha nem tudhatjuk meg, azt sem mi volt az utolsó csepp ami idáig vezetett.
Az biztos, hogy mindig kiállt az elveiért. Nagyon sokan szerettük Őt.

Van itt egy-két hsz. ami annak íróját minősíti, csak azt nem értem ha nem ismerte miért ítélkezik.
Dr plágium
@vm70: ma, 00:36-ra patkány? Talán ne osztogasd a saját jelzőidet!
lajospapa
Hé, mindenki! Egy ember meghalt! Csak az szóljon már aki gyászol!

Részvétem azoknak akiknek hiányzik!
m.macskosz
@vm70: Neked egy 26 éves fiatalember halálának kapcsán csak ennyi jut eszedbe?!
A kötözködést más cikkeknél gyakorold, kérlek! (Bár ott sem igénylem.)
csip-csop
a vikit nem kerulgeti mèg a depressiò? elèg szomoru!
dr. prédikátor
@szandokan: Azt írod" ellenségekké váltunk"És vajon ki tette ellenséggé az embereket ha nem a fidesz???Szándékosan egymás ellen hergeli az embereket, és ez nekik jó mert megossza őket. És pontosan ez a céljuk ! megosztani az embereket, a keresztényi szeretet jegyében!!!A legmocskosabb politikát folytatja a pártod az emberek ellen!!!Úgy e ismerős?? Oszd meg és uralkodj!!!
micfild
@karma1: Nekem is ugyanez jutott eszembe...
Mi történhetett a Gyorskocsi utcában, hogy Milán ezt az utat választotta.

Félreértések elkerülése végett irom.. NEM, nem kell, hogy orbán sk- végezzen azokkal akik úgymond az ellenségei.. sőt.. az sem, hogy az ő parancsára tegye ezt valami "alkalmazott" Pont elég egy szorgalmas kissé elmebeteg fideSS-.FAN - akinek jól jön egy alkalom.
Mint pl Weis Tamás esetében.
Nála is kizártnak tartom, hogy öngyilkos lett.- -de ő is éppen akkor lett öngyilkos amikor kapcsolatba került a rendőrséggel.
mate03
@Dr plágium: Nem tudom!? Nekem nagyon gyanús ez az öngyilkosság! Nem rég egy ismeretlen ,gázoló,előtte rendőr autóban öngyilkos ember!?Mind a háromnak volt köze a politikához! Enyhén szólva is furcsa!
Dr plágium
@mate03: Remélem nincs összefüggés, viszont az biztos hogy figyelték Milánt.
tivoli
@dr. prédikátor: ma, 08:25
Nem kell ehhez fidesz, már az ókorban is igaz volt:

Homo homini Lupus est.
Ember embernek farkasa.
tivoli
@dr. prédikátor: ma, 08:25
Mindazonáltal barátunk Amerika az, aki mindenben megszabja létünk alapjait.
Még azt is, kivel állhatunk szóba, ha kimegyünk a piacra.
egyeneskifli
@szandokan: Te ugyan azt tetted amikor közölted,hogy nem vagyok normális.
Te szimplán csak képmutató vagy mint a szektád. (fidesz)
Egyébként hányas voltál szövegértelmezésből?
egyeneskifli
@szandokan: Gyakorolhatnál egy kis alázatot is.
Nem gondolod?
Állandóan az a dumád,hogy mennyi mindent letettél az asztalra.
Mintha ez saját magadtól lenne.
verőce21
@JAJMÁR: (23:06) Nagyon szívesen! És ne felejtsd el, bölcsességért az Avatarom-hoz mindig visszatérhetsz. :)
tivoli
@egyeneskifli: Nem nagyon szeretnék beleavatkozni az eszmefuttatásba, de volna 1-2 kérdésem:
Miért kell valakinek alázatot gyakorolnia, csak mert elért valamit az életben?
Miért attól lehet büszke és jó fej valaki, hogy semmire se vitte a sopánkodáson kívül?
szandokan
@egyeneskifli: Már megbocsáss, de amit én tettem, az saját magamtól van. Vagy szerinted ki hozta létre azt a technológiát, amivel már több, mint 25 éve folyik a munka? Ki fejleszt, ki tárgyal, ki beszél nyelveket anyanyelvi szinten? Azonkívül ezt is ajánlom figyelmedbe:
propeller.hu/itthon/3015767-dontott-magyarorszagrol-moody-elarultak-mi#c1198121
szandokan
@dr. prédikátor: Aki ellenségeskedni akar, az a Fidesz nélkül is fog. Az irigység és a gyűlölködés a magyarok sajátja. Amúgy meg: propeller.hu/itthon/3015767-dontott-magyarorszagrol-moody-elarultak-mi#c1198121
szandokan
@tivoli: Olvasd el a hírt, amit belinkeltem.
Meine Ehre heisst Treue
@Meine Ehre heisst Treue: Miféle tahóságról van szó???

Semmi rosszat nem írtam. Arról nem tehetek, hogy igazam van...
Meine Ehre heisst Treue
Elképesztő, hogy én vagyok le...va a kulturált és korrekt megnyilvánulásomért!

Ilyenkor kegyetlenül sajnálom, hogy személyesen nem tudjuk megvitatni a véleménykülönbséget.
szandokan
@Meine Ehre heisst Treue: Írj a modinak, hátha kiáll veled egy menetre:-)
Dr. Felipe
A halálába biztos hogy belejátszott a rendőri zaklatás, ugyanis jogtalanul tartották előzetesben.
Hát ő lett az internetadó első áldozata. Nyugodjék békében.
szandokan
@Dr. Felipe: Hát persze...Neked fogalmad nincs a depresszióról. Egyébként meg aki a törvény ellen vét, az nem jogtalanul kerül előzetesbe. Senki nem kényszerítette, hogy felmásszon a székházra.
Dr. Felipe
@szandokan: Nem vétett a törvény ellen mert bejelentett tüntetés volt, a székházra meg nem mászott fel.
Aki a törvény ellen vétett az a borsószemű kocsis volt aki azt hazudta hogy 150 millás a kár, ezzel félretájékoztatta a tömegeket, amiért előzetes letartóztatásba kellett volna helyezni.

Amúgy ha a 2006 os "szabadságharcosok" amnesztiát kaptak akkor itt sem volt semmi törvénytelen.
Ez bizony rendőri zaklatás volt ami belejátszott a halálába.
karma1
@whatthefuck: Veletlenul?!! Gyere mar ki a csalitosbol, mert a gep mellett fog terdigero szakallad noni...:o)) En tudom a megoldast, de nem arulom el...:o))
karma1
@tivoli: Nyuszika! A targyhoz, pleeeeeez!!! Hogy jon ide most Amerika??? Egy huszoneves fiatalt gyaszolnak a baratai meg itt a blogtarsak...:o)))
JAJMÁR
@verőce21: 10:39 Te is Édes :) Az Avatar kötelez :)
tivoli
@karma1: ma, 13:18
Úgy, hogy a világon minden, mindennel összefügg. Még lehet Wellington Budapest testvérvárosa. :-))
Dr. Felipe
@szandokan: Annyit hazudott be a borsószemű kocsis gyerek.
szandokan
@Dr. Felipe: Biztosan, ha te mondod, de én azt a verziót nem hallottam még.
Dr. Felipe
@szandokan: Mert amiről te nem hallottál az nincs is mi? Gondolom azt te elképzelni sem tudod hogy ez fideSSes hazudik. Hát ez a vakhit amit te képviselsz itt a propin.
Gyuri Géderről
Úgy emlékszem, hogy Öt is bevitték a fidesz székház elöl, majd villám gyorsan kiengedték.
Vajon mit mondhattak neki.
Ha esetleg tudták, hogy depressziós problémái vannak, volt e orvos a kihallgatáson?
Megérne egy misét, utána járni.Természetesen feltételezve, hogy minden szabályosan történt.
Nil
@leszúrt rittberger: a depresszió nem olyan dolog amin a barátok vagy a család tud segíteni
de ami engem jobban zavar- egy depressziós ember ritkán szervez ekkora tüntetést ezért gondolom hogy valami csúnya dolog van a háttérben
Nil
@szandokan: a bipoláris depire gondolsz?
én ismerem milyen - ha éppen pörög, mert azt teheti amire született akkor tuti nem lesz öngyilkos a rendőrségen ha történt is valami akkor sem esik ilyen gyorsan össze és lesz öngyilkos - valószínűleg a bejelentő barátok tudják az igazságot de hallgatnak mert ők nem szeretnének így járni. a figyelmeztetést megkapták
Nil
kedves mindenki akire vonatkozik:
a mocskolódást lehet privát formában folytatni
rossz olvasni néhány beírást/csörtét
gondoljon mindenki bele az ő halálakor a szeretteinek ilyeneket kellene olvasni- tetszene nekik?
Cicamama55
Igaza van Nilnek! Hogy egy halálhír ezt hozza ki, az amúgy normális emberekből! Ha valaki nem érzi át a családjának a fájdalmát, s nem tud részvéttel lenni irántuk, legalább hallgasson!
Hajócsavar
@Dr. Felipe: fideSSes jelzőt csak aberrált pedofilok használják.
Dr. Felipe
@Hajócsavar: Először mosakodjál ki a szarból mielőtt hozzám szólsz.
Hajócsavar
1988-ban született, fingja nem lehetett a civil-ruhás köcsögökről, akik járőröztek Október 23-án és mindenkit, akit esti órákban találtak az utcán, válogatott szitkok és fenyegetések közepette zavartak szépen haza otthonukba. Nosztalgikus hangulattal gondol ez a fiatalság a Kádári rendszerre, ma ezt tekintik demokráciának, és rezsim jelzővel illetik azt az Orbán Viktort, aki már akkor megmondta, hogy az Orosz katonáknak otthon lenne a helyük. 26-évesen az ember sok mindenre gondol, pl. csajozásra, bulizásra, haverokra, esetleg felönteni a garatra, de feltrancsíroztatni magát egy vonattal aligha. Az ember nem mindig hal meg azonnal egy ilyen traumát okozó balesetben, sokszor még van annyi ereje , hogy felmérje a helyzetet, mely szerint a lába öt méterre van tőle és a belei pont hatszor csavarodtak körbe a kocsi tengelyén, majd ennek pontos tudatában érti meg, hogy innen nincs vissza út és az általa érzékelt világ, iszonyatos fájdalommal és számára egyre kevésbé érzékelhető formában halványuló mosollyal az arcán búcsút int tőle. Nagyon kíváncsi lettem a térfigyelő kamera felvételeire, valami azt súgja nem készült az esetről semmilyen felvétel.
vm70
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
m.macskosz
@vm70: Emberségből levizsgáztál! Szégyelld magad!
vm70
@szandokan: Már törölték a primitív megnyilvánulást :)
vm70
@m.macskosz: OK , majd gondolkodom rajta !
vm70
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
egyeneskifli
@szandokan: Arról a technológiáról beszélsz amit elloptál és sajátként szabadalmaztattál.
Akkor mit tettél le az asztalra?
egyeneskifli
@tivoli: Azért mert emberek azt hiszik,hogy Isten segítsége nélkül bármit is elérhetnek.
Félre értés ne essék nem a vagyonát irigylem.
Ilyen áron nekem nem kell vagyon, ahogy neki van.
Neki is van egy istene öt Orbánnak hívják.
Összetehetné a két kezét,hogy nem jelentették fel.
Nem.
Osztja az észt,hogy milyen kurva jó az Orbán rendszerbe és fényezi magát.
Ez a gusztustalan.
egyeneskifli
@vm70: Te meg ki vagy?
Valami fidesz bérenc vagy régi kommentelö akit már 3-szor kivágtak.
Esetleg valaki akinek beszólsz nehogy megtaláljon.
egyeneskifli
@szandokan: Pont nem érdekel,hány nyelven beszélsz.
Pont nem érdekel,kivel tárgyalsz.
Pont nem érdekel a technológiád.
Magyarul pont teszek rá.
Tudod?
Aki magát felmagasztalja a porig megaláztatik.
S egy pillanat alatt megtörténhet.
Isten hamarabb ítél mint gondolnád.
vm70
@egyeneskifli: Azt sem tudják hol van Írország. Ja a fidesz ide kuldi nekem a csekket! ;)
vm70
@egyeneskifli: látom a helyesírás sem az erősséged! :))))
Meine Ehre heisst Treue
@egyeneskifli: Nemrég egy másik cikk kapcsán én is erre az ellopott technológiára gondoltam.
Szandokán kartárs nagyra van magával, de a valóságról, illetve a múltról mélyen hallgat.
Powika
Azt kaptad, amit megérdemeltél... :-)
egyeneskifli
@Meine Ehre heisst Treue: Veri a nyálát mintha ő f...otta volna a passzát szelet.
Tudod lecarom honnan lopta össze a vagyonát,de szegény embereknek dicsekszik és ez az undorító.
Mindenki leszarja,hogy ő mennyit tett le az asztalra.
Rohadtul nem érdekel senkit.
De ha neki nem lennének a szalagjai mellett melósok,
már régen felkopott volna az álla és becsukhatta volna a boltot.
Meine Ehre heisst Treue
@szandokan: Hahó komám!
Tessék elolvasni egyeneskifli hozzászólását, nagy igazságot írt!
Ezek után kéretik nem hencegni (a finoman szólva kétes eredetű) vagyonnal!!!
meta
Hipnózis. Cipolla őrmester intézkedett a kihallgatáson.
coni
Nem gondolom, hogy helyes, hogy bizonyíték hiányában fogva tartanak valakit 3 napig holott nem áll fenn a szökés veszélye. Vagy 3 napig hallgatták ki éjjel-nappal?
Boszi27
@szandokan: Mint ahogy Váradi Andrást sem kényszerítette senki, hogy ellenzékiként induljon a választásokon. A gázolót szélnek eresztették és most ismeretlen tettes ellen nyomozgatnak. Ezért is nagyon gyanús nekem ami Milánnal történt. Kételkedem a súlyos depiben. Annál is inkább mert nagy és folyamatos aktivitást igényel egy nagyszabású tünti megszervezése. Mindenesetre őszinte részvétem az elhunytak családtagjai számára
egyeneskifli
@Meine Ehre heisst Treue: Köszönöm!
Sajnos olyan vastag bőr van a képén,hogy lepereg róla minden mint fóliáról a víz.
Volt kitől tanulnia.
egyeneskifli
@Meine Ehre heisst Treue: Pedig azt hiszik,hogy ez az ország csupa szenilisből áll.
Azt hiszik,hogy mindent le lehet nyomni a torkunkon.
Lehet,hogy erről mi is tehetünk?
Ugyanis sokáig tűrtünk.
De szerintem már mindenkinek elege lett politikusainkból.
Meine Ehre heisst Treue
@egyeneskifli: Igen, sokáig tűrtük a semmirevaló, rabló ipari hulladékot. Remélem hamarosan változás jön.
gödörben
@Equilibrium: Mert az is volt. Szégyen ami itt folyik.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.