Széles Gábor büszkén újságolta lapjában, hogy Iránban, ahol Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter társaságában járt sikerült eladnia 1000 darab Ikarus buszt.
(Fotó: Bodnár Boglárka/MTI)
Széles elmondta a Magyar Hírlapnak, hogy a jövőben Ikraus-gyár is épülhet Iránban egy helyi gyártóval, állítólag néhány héten belül meg is születhet az erről szóló megállapodás. A milliárdos Oroszországban és Kínában is próbál megkapaszkodni az Ikarussal: Kínában már nyáron alapított közös vállalatot az ország legnagyobb autóbuszgyártójával, Oroszországban pedig valószínűleg a Kamazzal fog a közeljövőben.
47 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Vajon visz-e kifogyhatalan ingyen energiájú erőmet is ezekbe az országokba?
A CÖF-ösök fogják betanítani az ottani munkásokat? Lesz ott is békemenet?
A kinti beruházásra költött pénz hány %-a kerül vissza a kormányzó maffiózók zsebébe?
Templomot is építenek a gyár mellé?
Csupa olyan kérdés, amire van válasz is, de majd csak kormányváltás után derül ki.
Volt itt annyi szellemi kapacitás,hogy tovább fejlesztésekkel megmenthető lett volna.
engedtek be a sógorok? Olaszország felé "meleg-lóváltás" volt a határon! ;-)
Van még a raktáron lezsírozva,becsomagolva?
Az állami tulajdonú Exim Bank 162 millió eurós, azaz nagyjából 50 milliárd forintos hitelkeretet biztosít az Ikarus-buszok iráni gyártásának megindulásához - derült ki az angol nyelven sugárzó iráni Press TV beszámolójából." (hvg)
A Scania gyártja azt az 1000 darab buszt.
www.scania.com/group/en/scania-renews-public-bus-systems-in-iran/
ezek a régi Ikarusok meg csak mennek, mennek, mennek...na jó, egyik sem táltos paripa, de a célnak megfelel.
ezt csak azért írom, hogy lássuk a jövőjét az újaknak. Ötven év szolgálat várható alsó hangon
Magyar busz: víziók vannak, gyártás alig. A háromból eltelt egy év, a magyar cégek ezalatt a tervezett ezer-ezerkétszáz helyett mintegy 150 buszt tudtak legyártani, és körülbelül 240 darab buszt tudtak eladni (ebből 90 darab korábban gyártott busz volt). Az már biztos tehát, hogy a beígért számok nem tarthatók, és még mindig rengeteg a bizonytalanság. Nem írhatjuk tehát, hogy a gazdaság vezérhajójának szánt buszgyártási stratégia elsüllyedt, de azt igen, hogy egyelőre csak bukdácsol a habokon.
A szerelők kiképzése már önmagában horror, a munkavégzés a másik röhej...a vége az lett, hogy nem sikerült egy üzemképes Ikarust sem összeszerelni...
Ha egy oszág marhanagy, marhasokan vannak, sokat imádkoznak, és még az öklüket is tudják rázni ha fehérembert látnak, attól még nem kell hanyattesnünk...
Én ezt a lázálmot el se hiszem, nálam a ,,fejenagy,, húzása az ,,energia kicsatolóhoz,, hasonló !!!
az igazi okot nem látom, fogalmam sincs miben sántikálnak.
Meg minden közepesnél nagyobb kínai szállodában van egy emelet szolgáltató lányokkal.
Van itt pénz mint a szar, csak markolni kell.
Ez a sorsod. Búj el, szedik össze a hülyéket! Calgon-vitéz, bruhahahahaha...hihihihihi...
Ez a sorsod. Búj el, szedik össze a hülyéket! Calgon-vitéz, bruhahahahaha...hihihihihi...
Ez a sorsod. Búj el, szedik össze a hülyéket! Calgon-vitéz, bruhahahahaha...hihihihihi...
Fürdő pezsgőtablettát már próbáltad? Itt az ideje...hihihihihi...
Fürdő pezsgőtablettát már próbáltad? Itt az ideje...hihihihihi...
Calgon-vitéz, bruhahahahaha...hihihihihi...
Fürdő pezsgőtablettát már próbáltad? Itt az ideje...hihihihihi...neked használ, ha leöblíted egy kis hypoval...hihihihi...
Új hozzászólás