Hajdú Péter és Friderikusz Sándor  egyelőre nem tudott megegyezni egymással az Összezárva Friderikusszal műsor honoráriumáról – tudta meg a Blikk.

Az Összezárva Friderikusszal című műsor a TV2 egyik legsikeresebb produkciója volt idén, és bár van esély a folytatásra, még semmi sem biztos. A műsor producere, Hajdú Péter és Friderikusz Sándor egyelőre nem tudott megegyezni egymással a műsor honoráriumáról.

Egy a csatornánál dolgozó informátor szerint Fridi 30 millió forintot szeretne kapni a rendkívül népszerű műsor folytatásáért, de a gyártó, producer ennél tízmillióval kevesebbet, húszmilliót ajánlott neki. Ha nem jutnak dűlőre, és tovább huzakodnak, akkor a TV2 elbukhatja az egyik legnézettebb formátumát.

A műsor folytatásáról még valóban nem írtuk alá a szerződést Friderikusz Sándorral. Akit egyébként messze a legjobb tévésnek tartok Magyarországon, így bármekkora összeget kérhetne, de erről természetesen nem adok ki információt

- mondta a Blikknek Hajdú.

Friderikuszt  csak ennyit reagált a hírre:

Hogy húszmillió? Meg harmincmillió? Lehetne 200 millió is...

34 hozzászólásarrow_drop_down_circle

nyanya001
Hívja meg a Győzikét,az 40 milliót fog kérni az kell
az IQ nuku nézőnek !
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Horovitz Ernő
Mindegy mennyit kér, a pénz a családban marad...
izo
Ez a Fridi el van szállva magától , nem kicsit nagyon ahogy barátja mondta ! Adja még alább is!
Mobil123
Hajdu most vett 20 milláért egy hajót a felcsúszott homlokú feleségével. :-D
Fridi meg kérjen is amennyit akar !!
nyanya001
Hívja meg a Győzikét,az 40 milliót fog kérni az kell
az IQ nuku nézőnek !
Mézike
@nyanya001: :-)) Jujj! Vele még a Sanyi gyerek se bírná ki. Nyírségi a szentem...:-)))
izo
@Mézike: ja a sanyi gyerek nyírségi
Mézike
@izo: Igen. Ott kezdte mint rádiós, igen jó riportokat csinált már akkor is!
nemjoezigy
Én abban látom a problémát, hogy ekkora összegekről szól a vita, holott a megélhetéshez ennek semmi köze sincs.
Hol van itt az ár-érték arány? Sehol, ugyan úgy, ahogy a melós megtermelte termék után kapja a megélhetési bért, valaki meg kaszál rajta.
És ezt az aránytalanságot-igazságtalanságot törvényesítette az összes rabló kormány a saját és a gazdagok érdekében.
Knapp75
@nemjoezigy: Azért ennek sokak megélhetéséhez köze van: valóban a kereskedelmi tévék műsora arról szól, hogy a reklámok közötti időt kitöltsék valamivel. :)

A reklámozók viszont valós termékeket vagy szolgáltatásokat kínálnak és azokat igyekeznek olyan helyen népszerűsíteni, ahol minél többen látják.
Na ha egy Friderikusz vagy egy Győzike nézettséget hoz és elfogadjuk, hogy a reklámok növelik az adott termék értékesítését, akkor ez bizony a gazdaságot hajtja. (növeli a fogyasztást)
Ergo több munkahely és több pénz jut másoknak is a rendszerben.
Aránytalanságról beszélhetünk, de majd Hajdúék eldöntik, hogy ér-e nekik ennyit Friderikusz. Nyilván racionális döntést hoznak majd.

(Mondjuk a nézettségért zajló harcot annyira nem értem, mert ugyanúgy egynek számolja a "kereskedelmi célcsoportba" tartozó 45 éves, otthon ülő munkanélkülit és a 20 éves, vagyontalan, GYES-en lévő kismamát, mint a havi sok százezres vagy milliós szabadon elkölthető jövedelemmel rendelkező cégvezetőt)
nemjoezigy
@Knapp75: OK.
De csak a vita kedvéért had vitatkozzak.
A reklámok engem nem sarkallnak nem ösztönöznek semmire.
Nem hiszek nekik.
Azt veszem ami nekem kell.
Az utolsó bekezdésedben Te is megkérdőjelezed az egész létjogosultságát. Szerintem ez az egész szarpofozás. A nézettségért folyó harc is meg a közvéleménykutatás is csak, hogy legyen ilyen munkahely is.
Lennének normális bérek, ez biztosítaná a normális keresletet és akkor az árú minősége harcolna vevőért. Más is leszarná a reklámot.
A mai reklám -a többség számára- csak az árról szól (mert nincs a birtokunkban elég pénz) nézd csak meg a szórólapos ipart. Ebből él és az is reklám. Tehát ha lenne elég pénz, akkor profilt kellene váltania, az árak helyett a minőséget reklámozni, az meg úgy is csak tapasztalati tények alapján működik, mert minden gyártó a saját portékáját mondj a legjobbnak.
És ez NEM LEHET IGAZ!
Knapp75
@nemjoezigy: A reklámnál nem csak az a lényeg, hogy az adott terméket vásárold, hanem hogy egyáltalán úgy érezd, vásárolnod kell. :)
Nem muszáj neked a reklámozott fogkrémet megvenned, de ha a reklámok hozzásegítenek egy másik (olcsóbb, jobb, mindegy) fogkrém vásárlásához, akkor már hatással voltak rád.
Valahogy a társadalmi "elvárásokat" is közvetítik ezek az eszközök: azt látod, hogy az okostelefon és a tablet már teljesen hétköznapi eszköz lett, miközben a reklámok nélkül nem lépett volna fel az az igény, hogy menet közben vagy a budin is tudjál internetezni. :)
Valójában a reklámokból tudjuk meg, hogy mire van szükségünk... :p

Ma az alapvető szükségleteinket nagyon olcsón és kevés ember munkájával ki lehet elégíteni, ezért a gazdaság - szerintem mindannyiunk érdekében - próbál "felesleges" kiadásokra ösztönözni.

A reklámokat lehet kételkedve fogadni, de nem nagyon hiszem, hogy mondjuk a bankválasztásban nem játszik szerepet, hogy mely bankoknak találkoztál a reklámjaival az elmúlt időszakban, azaz hogy egyáltalán mely pénzintézeteket ismered. Vagy ha öblítőt vásárolsz, nem gyanús-e az, amelyik olcsóbb, de még sosem hallottál róla.

Persze sz@r dolgokat is reklámoznak, de ha van két ugyanolyan jó minőségű, ugyanolyan árú termék, akkor abból fognak többet eladni, amelyiket több ember ismeri.
Szóval még a reklámozás is "kényszer", azaz a verseny része, amely a fogyasztóért zajlik.

(a tökéletes termék megfogalmazása egyébként: olcsó, csoki íze van és gyógyítja a rákot)

Hja, a gyerekcsatornákon is van reklám, így ha időben nem sikerül a távirányítóért ugranom, akkor hallgathatom a gyerekeimtől, hogy mit kell vennem nekik a legközelebbi szülinapjukra! :)

Az meg igaz, hogy Magyarországon elsősorban az ár a szempont, de láttam már olyan magyar weboldalt, ahol kifejezetten azt írták, hogy ők a legjobbak akarnak lenni és nem a legolcsóbbak. :)
Feraj49
Akár a kormányt hallanám ! Azok is milliókat költenek a nagy semmire.Ennyiből már egy vidám TV film is készülhetne.Én a "pofázós" műsoroknál,a reklámoknál tovább hajtom,mert úgy is elfelejtem hol hagyták abba a reklám előtt. Régebben a reklám előtti utolsó jeleneteket megismételték,de ma már ez nem így van.
F_Viktor
Személy szerint sokallom a 30 milliót. De még a 20-at is.
Mert a magyar piac nem nevezhető nagynak, a potenciális reklámmal megcélzott közönség még kisebb ha megnézzük a keményen dolgozó magyar kisemberek átlagfizetését.
Cicamama55
Nagy siker ide vagy oda, én egy részt sem néztem meg. Nem szeretem ezeket a "sztárkukkoló" műsorokat. Egyéb sem megy a televíziókban, mint a már ismert emberek kivesézését irányzó műsorok.
paolo006
Két ripacs. Tőlem éhendögölhetne mind a kettő. Egy rupót sem adnék a műsoraikért. Nem is nézem őket.
Desischado
@F_Viktor: @paolo006: Egyetértek veletek. Durva pénzek forognak itt, miközben rengetegen nélkülöznek, és kicsi ez a piac. Bár az is biztos, hogy Friderikusz Hajdútól százszor többet tud, de engem sem érdekel egyik sem, főleg Hajdú nem!
mate03
@Horizont: ! Tudod aki a( Gy-őzikét) nézi,az megis érdemli Az hogy Hajdú mennyit fizet-Friderikusz mennyit kér,teljesen leszarom! TV-már lassan két éve nem nézek!Akar a ló f..sz agyvérzést kapni!
paolo006
@Horizont: anno, belenéztem néhány műsorába mind a kettőnek. Engem nem tudott lekötni. Úgy is mondhatnám számomra nézhetetlen kategória. Mint mónika, balázs stb. Lehet, hogy közülük Fridi kiemelkedik de ez nem hat meg. Hát nem vagyunk egyformák. Van akinek tetszik az éjjel- nappal Budapest, van aki bele se néz.
paolo006
@Desischado: vagyonokért vergődnek a képernyőn, a népbutító fogyatékos műsoraikkal. Lehet, hogy Fridinek a kisujjába több szorult mint ennek a hajdu gyereknek, de annyit nem ér mint ahogy honorálva van. Más emberek is alkotnak kiemelkedőt a szakmájukban mégsem tömik ki őket .
vukkocska
@Cicamama55: Én néztem, nagyon is tetszett. Friderikusz a mai tévézés legértelmesebb, legfelkészültebb beszélgetőembernek tartom. Szeretem a műsorait, a legkomolyabbaktól az említett "összezárós" műsoráig. Mindegyikben nagyon sok érték van. Az odafigyelés, a felkészültség, aki mindig a riportalanyára figyel, nem előre összeállított kérdéseit teszi fel.
Cicamama55
@vukkocska: Nem Friderikuszt, hanem az ilyen témájú műsorokat nem szeretem.
varrólány
Zárjuk össze őket , csak ne legyen műsor belőle! :-))
mate03
@Horizont:! Szentendrére el kell menni! Egy ékszerdoboz! A TV-soha nem tudja visszaadni azt az élményt,amiben részen volt 2-éve! Hál istennek Aug-10-től újra eltudok menni!
coni
Kár, hogy Friderikusz is egyre lejjebb adja, de nem az ő hibája, hogy csak!!! az ilyen típusú műsornak van csak megfelelő nézettsége.
vukkocska
@Cicamama55: Friderikusznak ez az összezárós műsora csak töredéke annak a sok kulturális, tudományos, ismeretterjesztő műsornak, amit az ATV-n vezet. Nekem kifejezetten a lazasága miatt tetszett.
vukkocska
@Horizont: Hát Te meg mit csináltál, hogy "leírtak"? Ne ismételd meg, csak írd körül, nehogy megint kint legyél. :)
Desischado
@paolo006: Pontosan ez az én véleményem is! Már megint "egy húron pendülünk"!
vukkocska
@Horizont: na azért :) Nem szoktál Te durva vagy obszcén lenni.
Cicamama55
@vukkocska: Az ATV interjús műsorait Friderikusz vezetésével én is a sokszor megnéztem, s nagyon tetszettek! Valóban mindig felkészül a riportalany életéből, munkásságából, s ami mostanában az ATV műsorán nem szokás, csendben figyelve végig hallgatja a vendégét, nem vág bele a mondandójába.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.