Az eddigi 30 óra kötelező gyakorlat mellett a jövőben 580 kilométert is le kell vezetni a B-kategóriás jogosítvány megszerzéséhez.
Forrás:
24.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
20 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Itthon az a lényeg, hogy ha vezetni akarsz fizess, ha már vezetsz még többet fizess!
20 óra városi vezetés/autópálya ahol ténylegesen vezet az ember kb 17 órát átlag oylan 50 km/órával=850km
Tehát az ember vezet durván 1000 km-t mire mehet vizsgázni persze ha minden sikerült neki elsőre...mi az anyámat akarnak ezek itt 580 km es szarsággal? Persze ezek a számok erős saccolások na de akkor is...Inkább támogassa az állam azt hogy a friss jogsis mondjuk könnyebben autóhoz jusson és kapásból kezdjen el vezetni mert soha a picsába nem lesz rutinja sőt még csak szarabb is lesz ha évekkel később kell újra volán mögé ülnie...de neeeem inkább csikarjunk még ki a szerencsétlenekből egy kis pénzt.
Nevetséges ez a most bevezetendő 580 km kötelező vezetés, igaz, nehéz teljesíteni úgy, hogy az alkalmankénti egy órából felet, vagy még többet áll a kocsi, mert az oktatónak dolga van, valahol máshol. Ez megint a pénzről szól.
Az meg, hogy nem kell orvosi alkalmassági vizsgálat a tanfolyam elkezdéséhez a pénzlenyúlás egyik újabb eszköze lehet. Ahhoz, hogy valaki vezethessen szükséges az orvosi alkalmasság megléte. Elkezdi a valaki a tanfolyamot orvosi nélkül, rendben, elkezdheti. De mi van akkor, ha menet közben derül ki róla, hogy valamiért nem lehet jogosítvány, mert olyan betegsége van. Visszakapja a befizetett pénzt?
1.- az irányjelző nem mutatja sok vezető elhatározását
2.-mobiltelefon a fülön
3.-az utasok figyelmét előadással vonja magára,nem érdekli a külvilág
Defenzív vezetés :
"
Mindig tartsuk be a sebességkorlátozásokat (autópályán a megengedett legalacsonyabb sebességet is).
Ha felhajtunk az útra, tartsunk jobbra.
Ne vezessünk agresszív stílusban, ne menjünk rá az előttünk haladóra, ne szlalomozzunk.
Kimerülten ne vezessünk.
Figyeljünk a közlekedést szabályozó táblákra, jelekre, közlekedési lámpákra, stb.
Figyeljünk a közlekedés ritmusára, az úton zajló munkáknál a sebességkorlátozásokra.
Ha megkülönböztető jelzést használó jármű közeledik, lehetőleg húzódjunk le.
Figyeljünk a közlekedést irányító személyekre.
Alkohol vagy drogok hatása alatt ne vezessünk (ideértve a gyógyszeres kezeléseket is).
Biztonsági övünket csatoljuk be.
Hosszú utakon álljunk meg pihenni.
"
Na most, ha be vezetik a kötelező kilométer megtételét, akkor mi lesz?
580Km osztva 30 órával. Nem egészen 20 km esik egy órára. Ettől meg tanul vezetni a "mazsola"???
Ettől csak az óradíj fog a duplájára emelkedni.
Emlékszem, anno az oktatóm kért, ha nem tudok menni nem baj, szerinte nálam nem lesz gond. Nem hiányoztam egyszer sem, nem is volt gondom. Azóta sem!
Ha most azt kiszamolom, hogy az elfogyasztott benzin, az oktato ideje, a berelt auto (illetve az oktato munkakozossege) mennyi penzt jelent, kiegeszitve a tanfolyam koltsegeivel, vizsgadijakkal,... Milliomosnak kell lenni ahhoz, hogy valaki urvezeto lehessen ma Magyarorszagon,...:o(( vitya bebizonyitja, hogy tud o meg lenyuzni het bort is az autosokrol: megbukott az otlete, hogy MINDENKINEK ujra kelljen vizsgazni a KRESZ-bol? Sebaj! Itt az uj orulet ezzel a baromsaggal...
A lényeg, hogy minél kevesebb vezetésre alkalmatlan ember kapjon vezetői engedélyt, ergó biztonságosabb legyen a közlekedés.
Új hozzászólás