Tarjányi Péter korábbi rendőrségi szakértő, biztonságpolitikai szakértő a Facebookon fakadt ki a legújabb gumicsonton, amit mostanában ismét elővettek a köztévébe berendelt, kormányzati kommunikációt építő szakértők.

Tarjányi szerint olyanok beszélnek harcról, halálról akik sosem fogtak fegyvert és itthon manipulálásra használják a migráns témát a hatalmi játszmákban.

Napok esetleg órák kérdése, hogy Macedónia határán átjusson a várakozó, feltorlódott menekült-migráns tömeg. Itthon már tűzparancsról beszélnek egyes "szakértők". Elmondani nem tudom, mennyire utálom amikor olyanok beszélnek harcról, halálról akik sosem fogtak igazán fegyvert és nem kellett a fegyverhasználat szabályzó pontjait a valós életre, terepre "átültetniük"... Beszélnek az 1989 előtti időkről amikor szerintük bárkit egyszerűen le lehetett lőni a határon. AKKOR SEM ÍGY MŰKÖDÖTT! Szabályzók voltak amiket be kellett tartani. Mennyivel lenne több "lehetősége" lőni egy katonának a határon ha tűzparancs lenne érvényben a jogos önvédelmi helyzeten túl? Nem magányos emberek jönnek a határra, hanem családok, nők, gyerekek, idősek, férfiak... Hogy történne a fegyverhasználat? Átlépi a határt a család és mindenkit lelőnek a rendőrök és katonák? És mi van azzal aki tényleg menekült? Vagy a vonuló családokkal? A gyerekek mellől kilövik a szülőket? Kiskorú ellen SOHA nem lehetett fegyvert használni itthon! Sem a Horthy időkben, sem a kommunizmus alatt...És most sem lehet!!! Ki lesz az a vezető aki kiad egy ilyen utasítást? Megmondom, SENKI! Mert tudják, hogy fegyvertelen emberek legyilkolása BŰN! És mese amit az USA határáról mondanak ahol állítólag simán meg lehet ezt tenni. Mese, hogy Szaúd-Arábiában nevetgélve legéppuskázzák a vándorló családokat... Unom a hazudozást, a gyűlöletkeltést ebben a témában. Unom, hogy tényleg fontos ügyeket, mint például a terrorizmus megváltozása miatti BTK. módosításokat egyszerűen bedobják, majd elhajítják a kommunikációs "térben"...Hol van már a kormány Alaptörvényt változtató javaslata a terrorveszély-helyzetről? Két hete még a "csapból is ez folyt", ma meg már senkit nem érdekel! Az igazság az, hogy itthon manipulálásra használják a migráns és terror témákat a hatalmi játszmákban. Így a válság VALÓDI megoldására esély sincs!

144 hozzászólásarrow_drop_down_circle

karma1
Nem hiszem el, hogy most ezen az oldalon ilyen velemenyek elhangozhatnak az egyebkent ellenzeki oldalrol!
@Szókrakész: Nincs olyan, hogy a mozgo tomeg ELE lehetne loni a foldbe! Ha voltal katona, akkor tudhatnad, mekkora felelosseg egy fegyver hasznalata...Meg akkor is, amikor egy rendornek kell hasznalnia egy esetleges bunteny menekulo elkovetoje ellen...
@verum: Nincs ervenyes papirjuk,... Csak gyerekuk van, meg az a ket szatyor, amit elbirnak a tobbezer kilometeres uton... Szerinted egy haboruban allo orszagban mukodik utlevelkiadas, fogadooraval?
Elgondolkodtal mar azon, hogy mit mentenel ki csak a fejed folott ego hazadbol? (Nem bombazas utan, "csak" egy veletlen tuz eseten? Mit vennel Magadhoz? Ivovizet? Ruhat? A gyogyszereidet? A mobilodat? A gyerek jatekat, kedvenc mackojat? A bankkartyadat?

Christchurchben 5 eve volt a nagy foldrenges... az oriasi varos nemely resze foldig rombolodott, viszont a polgarok altal szervezett segitseg ket oran belul elindult. Volt olyan resze a varosnak, ahol a sajat hazadba nem mehettel vissza a szemelyes irataidert, penzedert sem, az maradhatott csak a kezedben, amivel kirohantal a hazbol. Volt, akinek a hazat annyira veszelyesnek nyilvanitottak, hogy SOHA nem mehetett vissza...

Ezt csak azert irtam le, mert otthon a magyarok varosban lako nagy tobbsege ugy el, hogy a betonhazban a sajat szomszedjat sem ismeri. Mindenki kenyelemben figyeli a foteljabol a haborut, gyilkossagot, cunamit, autobalesetet, Sziria bombazasat, vonatkatasztrofat, megcsovalja a fejet, es kimegy a hutobe egy kolaert, majd megnezi az aktualis horrort a TV-ben...
Sokat kene valtoznunk, felkelni a fotelbol, vagy ha megsem, akkor olyan dolgokrol megtudni VALOS TENYEKET (akar a Google-on is), amitol ki tudjuk alakitani a jozan velemenyunket.
Kivagni a szemetbe a bulvarlapokat, a ValoVilag showkat, nem hinni el feltetlenul mindent, ami a TV-bol jon...
Persze, csak ha van modotok es kedvetek hozza...:o(((
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
bundi
hát igen...igaza van...tapasztalat...
Szókrakész
Nekem még a szakértő se magyarázza meg, hogy nem lenne visszatartó ereje, ha a tömeg elé a földbe küldenének a figyelmeztető sorozatot!
Elvégre ezek egész Európán át az életüket mentik!
Vagy mégse?!?!?!
Akkor nem lenne ilyen határledöntögetős "menekült" dzsemböri sem.
Vagy azonnal kiderülne kik is ők valójában.

Pont az ilyen hozzászólások manipulatívak.
verum
Ha vannak szabályok, akkor azokat be kell tartani és tartatni.
Illegális határátlépés a világon mindenütt bűncselekmény.
Ha tömegesen teszik, akkor ennek megfelelően kell reagálni. Nem a törvényt védő teszi ki a családot, a gyereket veszélynek, hanem az, aki gyerekkel, családdal törvényt szeg!
verum
Ja, aki meg tényleg menekült, az kopogtasson a határátkelőn, érvényes papírokkal!
bakegya
Az emigrálni kényszerülők tömege A XXI.sz. zsidói !!!
Orbán és a maffiája amit úgy hívnakMÉG MINDÍG FIDESS-KDNP A XXI.sz.kommunistái -a többit nem én találtam ki,mindenki által világos!!!
leszúrt rittberger
@verum: Ja, és ha meg nincsenek papírjai, mert mondjuk elvesztek, odavesztek, vagy soha nem is voltak papírjai, esetleg amikor az orosz bombázok szétbaszták a házát, éppen nem az volt az első gondolta, hogy "jaj, hol a személyim", na azok meg minden dögöljenek meg ahol vannak, esetleg Földi László eresszen beléjük egy tárat.
verum
@leszúrt rittberger: - érdekes módon egész jól felszerelkezve, márkás cuccokban jönnek. Aki valóban rászorultak, nem jönnek idáig, a törököknél megszállnak.
Nem kellene bevenni minden maszlagot!
vonotok
Segítsetek ! Kérlek benneteket valaki írja már meg , ha képeket, riport bejátszásokat mutatnak a menekültekről miért van- csak példa - 1000 menekültből 850 fő egészsége hadra fogható férfi: Miért nem fognak fegyvert, védenék meg családjaikat, házukat és hazájukat. Hol vasnak a nők, és gyermekek??,
Szeretném kihangsúlyozni baloldali beállítottságú vagyok.
bundi
@verum: gondolkodtál már azon hogy honnan jönnek?...keress rá homsz-ra és a többi ottani városra és nézd meg a képeket...szerinted működnek okmányirodák ott?...kérhetnek valahol vízumot, érvényes papírokat...
"a, aki meg tényleg menekült, az kopogtasson a határátkelőn, érvényes papírokkal!"
és ha menekültek...mi veszteni valójuk van?...ha maradnak ...lelüvik őket vagy a gyerekeiket jó eséllyel...ha ideérnek...akkor meg te fogod őket lemészárolni?...vagy ezt mástól várod el?...te csak a hangember leszel...öljön más?...tehát...ha ennyire zavarnak...menj oda és őld meg őket...vagy ez nem fekszik?
a másik...
"Ha vannak szabályok, akkor azokat be kell tartani és tartatni.
Illegális határátlépés a világon mindenütt bűncselekmény."
ezt gondolom te is tudod hogy hazugság...és ha a nem vagy egybites birka...akkor talán emlékszel még rá, hogy kb 6 hónapja még ott is csak szabálysértés volt az illegális határátlépés..."Szeptember 15-én lép hatályba az illegális határátlépéssel kapcsolatos több jogszabályváltozás. Sokakban jogosan merült fel a kérdés: miért büntetjük szabadságvesztéssel, ami eddig csak szabálysértés volt, és miért nem elég a kiutasítás, mint büntetés?"
forrás:
jog.mandiner.hu/cikk/20150909_letartoztatas_es_kiutasitas_var_a_deli_hatarsertokre_szeptember_15-tol_uj_vilag_menekultek_migransok
ennyit rólad...
karma1
Nem hiszem el, hogy most ezen az oldalon ilyen velemenyek elhangozhatnak az egyebkent ellenzeki oldalrol!
@Szókrakész: Nincs olyan, hogy a mozgo tomeg ELE lehetne loni a foldbe! Ha voltal katona, akkor tudhatnad, mekkora felelosseg egy fegyver hasznalata...Meg akkor is, amikor egy rendornek kell hasznalnia egy esetleges bunteny menekulo elkovetoje ellen...
@verum: Nincs ervenyes papirjuk,... Csak gyerekuk van, meg az a ket szatyor, amit elbirnak a tobbezer kilometeres uton... Szerinted egy haboruban allo orszagban mukodik utlevelkiadas, fogadooraval?
Elgondolkodtal mar azon, hogy mit mentenel ki csak a fejed folott ego hazadbol? (Nem bombazas utan, "csak" egy veletlen tuz eseten? Mit vennel Magadhoz? Ivovizet? Ruhat? A gyogyszereidet? A mobilodat? A gyerek jatekat, kedvenc mackojat? A bankkartyadat?

Christchurchben 5 eve volt a nagy foldrenges... az oriasi varos nemely resze foldig rombolodott, viszont a polgarok altal szervezett segitseg ket oran belul elindult. Volt olyan resze a varosnak, ahol a sajat hazadba nem mehettel vissza a szemelyes irataidert, penzedert sem, az maradhatott csak a kezedben, amivel kirohantal a hazbol. Volt, akinek a hazat annyira veszelyesnek nyilvanitottak, hogy SOHA nem mehetett vissza...

Ezt csak azert irtam le, mert otthon a magyarok varosban lako nagy tobbsege ugy el, hogy a betonhazban a sajat szomszedjat sem ismeri. Mindenki kenyelemben figyeli a foteljabol a haborut, gyilkossagot, cunamit, autobalesetet, Sziria bombazasat, vonatkatasztrofat, megcsovalja a fejet, es kimegy a hutobe egy kolaert, majd megnezi az aktualis horrort a TV-ben...
Sokat kene valtoznunk, felkelni a fotelbol, vagy ha megsem, akkor olyan dolgokrol megtudni VALOS TENYEKET (akar a Google-on is), amitol ki tudjuk alakitani a jozan velemenyunket.
Kivagni a szemetbe a bulvarlapokat, a ValoVilag showkat, nem hinni el feltetlenul mindent, ami a TV-bol jon...
Persze, csak ha van modotok es kedvetek hozza...:o(((
Hellcat
Ezt már rég tudja minden értelmes ember idehaza...bár ezzel a kerítésdöntögetéssel már azért a migránsokkal is elszaladt a ló.
leszúrt rittberger
@verum: Ahogy neked sem kellene általánosítani. Én kint voltam, amikor az autópályán vonultak ezrek Ausztria felé, mankóval, tolókocsival is, gyerekek egyedül. Nem a közéjük lövés és a papírjaik körül forgott a gondolatom. És nyilván volt köztük kétes figura ja, hol nincs, egy busznyi magyar közt is egészen biztosan találsz kettőt, aki ült már, vagy kinyírna pár millióért. De mindegyiket terroristázni, trükközőnek gondolni az kb. a náci kormány szintje.
bundi
@Szókrakész: nézzük inkább a másik oldalról...a taxissztrájk idején még a kossuthra jártam szentendrén...az első nap a szentendrei hév vonalát, a másodikon az árpád híd pesti felhajtóját kellett biztosítani, hogy legalább a mentőket átengedjék...megúsztuk nagyobb balhé nélkül...a verekedés ami ott volt az is csak az egyik matt részeg kamionos miatt volt aki keresztbe állt a mentő és rendőrkocsi előtt...de őt a többi kamionos rendezte le...de ott kellett állnunk a magyar állampolgárokkal szemben és csitítani őket...tudom ez nem a legjobb példa, de hidd el így az asztal mögül könyebb hangoskodnod, mint ott állni fél napokat...és érezni, hogy elég lenne egy szikra néha...nem hogy a földbe lövés...és azoknak akiket meg kellene állítani nincs vesztenivalójuk...a halál elől menekültek el sokan...te roszabb lennél az ottani terroristáknál?
krumpli
Az jöjjön a határátkelőkön, nem a zöldhatáron. 91-ben mi is fogdostuk a menekülteket a kukoricásban. De tőlünk öt kilóméterre a szerbek ágyúzták Pélmonostort. Azok háborús menekültek voltak, es amikor vége lett szinte mindenki hazatért. Ezek meg... !?
bundi
@Szókrakész: egyébként te fogsz rájuk lőni...vagy ezt azért másra bíznád...mert ugye így a monitor előtt ülve könnyű okosnak lenni...
Szókrakész
@karma1: Igazad van.
Még több menekültet nekünk!
Ha kell, törvénybe foglalva engedélyezzük nekik a felépített kerítések ledöntését, adjunk jogot hozzá! Mondjuk azt, hogy nyugodtan megtehetik, ez csak dekoráció, szimbolikus, mert olyan, mint Magyarország, vagy Európa nem is létezik.
Ha elnézed a felvételeket, akkor láthatod, hogy ezek nagy ívben székletelnek minden törvényre. A józan ész politikáját ezeknek magyarázhatod.
Akkor mivel állítod meg őket?
Egy megvadult bölénycsorda viselkedik így.
Vagy az afrikai gnu és egyéb csordák.

Mert nekik jogaik vannak?
Sőt!
Csak nekik vannak!!!
bundi
@vonotok: talán sokan menekülnek azért mert tudják hogy ott a frontvonalba küldenék őket...pl...ha neked lenne egy hadra foghatő fiad és tudnál neki fegyvert nyomni a kezébe hogy harcoljon az oroszok és asszad ellen (az esélyeket gondolom tudod)...megtennéd?...vagy elindulnál vele európába...ahol jobbak az esélyei annak hogy esetleg unokád is lesz még...mond te mit választanál?
karma1
Azert az mar jelent valamit a szamomra, hogy Tarjanyi nyiltan kimondja, amit eddig senki sem mert kimondani: orban kizarolag a hatalma megtartasara es a magyarok kordaban tartasara, a sajat diktaturajanak a legalizalasara hasznalja a menekultkerdest...

Kepzelem, mekkora sz@rban lenne most orban, ha varazsutesre megszunne a problema!...:o)))
karma1
@Szókrakész: Nem szeretnelek meglatni semmilyen menekultcsoport tagjakent, ijedt arccal a tomegben, rettegve a jovotol...

Azt mondd meg, hol tapsikoltam en a menekultek bearamlasanak, es hol koveteltem, hogy meg tobben jojjenek be?
Nem kene IGY hozzaallnod ehhez... Elfelejtetted, hogy 56-ban hogy fogadtak a magyarokat? Nagyon soknak nem volt semmilyen papirja sem, es az eleteert menekult...
Szókrakész
"Nem szeretnelek meglatni semmilyen menekultcsoport tagjakent, ijedt arccal a tomegben, rettegve a jovotol..."

Elég Magyarországon élő magyarnak lenni, hogy a fent leírtakat átérezd.
verum
@bundi: - aki menekül, hanyatt-homlok menekül a vészhelyzet elől.
Azonban amikor másutt bebocsájtást akar, akkor kopogjon az ajtón. És ne ő határozza meg, hogy hova akarjon menni és ne hőbörögjön, ha évekig gyűjtőtáborban kell élnie.
A magyarok is átestek ezen 56-ban és nem volt ilyen tömeges és erőszakos lerohanás.
Ezt semmivel nem tudod igazolni. Nem éhezők jöttek, mert ez látszott rajtuk. És ha értékeiket tudták hozni, akkor a papírjaikat is. Vagy az értékeket nem bombázták, csak az iratokat?
Ismétlem, az illegális határátlépés törvényszegés. Ha erőszakosan, tömegével teszik, ennek megfelelően kell reagálni.
Ami a nőket és a gyerekeket illeti, a migránsoktól jobban kell őket félteni, mint a befogadóktól.
Ne dugd homokba a fejed, mert előbb-utóbb erőszakosan fogják onnan kirántani a mingránsok!
karma1
@verum: 10.56-ra: Hallottal mar a Voroskeresztrol? Es arrol, hogy rengeteg onkentes segitette oket, meg Magyarorszagon is? Tudod, '45 es '56 utan fel Magyarorszagot a Voroskeresztes segelycsomagokbol etettek, ruhaztak... Mi harman voltunk testverek, a Papam buszvezeto volt a 15-os buszon, egyszobas lakasban laktunk, korfolyosos hazban... Az emberek nagy resze sokat koszonhetett a mar akkor is joszivu adakozoknak...
bundi
@Szókrakész: "Mert nekik jogaik vannak?
Sőt!
Csak nekik vannak!!!"
nem mert nekik nincs vesztrenivalójuk...és kérdem...te fogsz eléjük állni és rájuk lőni?...de mint mondtam...fel kellene fognotok, hogy magyarországnak reszeltek...ha nem fogadtok be embereket akik dolgoznának akkor annyi a nyögdíjatoknak...és nem amiatt kellene aggódni hogy nektek is kevés a munkahely...hanem amiatt hogy miért nincs elég munkahely...mi a gond a gazdasággal...és az ellen tenni...
bundi
@krumpli: gondolom azért selyted, hogy ezeknek az embereknek a nagyrészét tiu...(mármint a ruszkik) toljátok európára...mert ugye azzal jobb lesz nektek, ha keresztbe tesztek az uniónak...
verum
@karma1: - érdekes, a magyar hajléktalannak, a magyar rászorult, éhező, rokkant családoknak miért nem jut belőle?
Szókrakész
@karma1: Ne keverd 56-t a mostani helyzettel.

Akkoriban nem vonultak át 100 országon ledöntve mindent és mindenkit a magyar menekültek.
Itt ha ténylegesen az életükért menekülnének, akkor már Törökországgal is megbékéltek volna. Nem kockáztatnának annyit tengeren, szárazföldön.
Nem fogsz tudni meggyőzni, akárhogy is próbálkozol.
peno
@verum: ...és komoly telefonokkal GPS hozzáféréssel és nem tévednek el.Menekülnek papírok nélkül de telefont nem felejtik el magukkal hozni.Gondolom a szolgáltatókon keresztül meglehetne fejteni ki is az akinek a nevén van a készülék.Talán közelebb kerülnének a személy azonossághoz.
JAJMÁR
Na végre! Erről az emberről tényleg elhiszem, hogy biztonsági szakértő!

Mennyi ostobaságot behisz a nép, elképesztő!
Tényleg belelövetnének családokba, és gyerekekbe? mert avezérmaffiózó behergelte őket?és még azt képzelik, hogy ők jobbak, mint az iá?
"ez az út biztos a pokolba megy" !
Szókrakész
@karma1: Jössz itt a segélyekkel és a ...
Ha ők annyira rászorulók, akkor miből telik kifizetni azt a rengeteg pénzt az embercsempészeknek?
Útközben az élelemre, ...
Sorba dobálják el a félig fogyasztott vizeket, a kajákat, hálózsákokat, ruhákat, ...
Hol rászorulók ezek?

Csak nézd végig a balkáni útvonalat, vagy régebbi felvételeket Magyarországról.
karma1
@Szókrakész: Ha hiszed, ha nem , nem szeretnelek meglatni otthon a szegenyek, az elesettek, a korhazaknak kiszolgaltatott betegek, nyugdijasok, hajlektalanok kozott sem, mert NEM vagy az ellensegem, de en meg az ellensegemnek sem kivannek olyat, amit most otthon nap mint nap megtesz a sajat nepevel is a csuti maradona...
Annyi csak a kulonbseg a magyarok es a szirek, meg egyeb, haboru elol menekulo emberek kozott, hogy X osszegert ME'G - nem tudom , meddig? - kivalthatjak az utleveleiket.
De ha orban agya teljesen el fog borulni, es kitalalja, hogy lezarja a hatarokat egy szuksegallapottal, akkor a magyarok is el fognak esni az utlevelkivaltas lehetosegetol.

De megsugok Neked valamit: aki annyira ketsegbe lesz esve, hogy nem akar otthon maradni, mert nem ker az orban rendszerbol, az ehezesbol - 4 millio magyar el jelenleg melyszegenysegben, mindegy, mit mond a KSH - , abbol , hogy esetleg berangatjak katonanak, rekviralhatjak (!!!) a sajat szemelyautojat AKARKIK , vagy eppen csak nem tud majd elelemhez jutni , azok a magyarok UTLEVEL NELKUL IS MEG FOGNAK PROBALNI DISSZIDALNI!!! Es majd nezd meg, hogy hogy esik majd az, ha a fejedre olvassak orban buneit - nem a Tiedet, nem Te csinaltad az aldatlan allapotot ! - es papirokat kernek, meg nyelvtudast, es olvasgathatod majd nemetul meg angolul, vagy eppen norvegul es svedul, hogy nem johetsz ide elvenni a nemetek, angolok, stb,. munkajat, es tisztelned kell a miniszterelnokunket es a kulturankat...
bundi
@verum: gondolom neked is ott a fiókban a vízum olyan országokban ahova csak vízummal mehetnél be, mert a kormányod által kiadott okmányokat ott nem fogadják el...és ha netán bombatalálat éri a házad ezt mindig magadhoz veszed...vagy esetleg neked is el kellene menni egy nem működő konzulátushoz és onnan kellene kérvényezned rögtönazonnal...tudod a sok hülye menekült elfelejtett elmenni azokhoz a konzulátusokhoz amiket a viktorék 2011-12-ben bezárattak arrafelé...mert háború van...és ha te esetleg a gyerekeddel ott álsz egy kerítés előtt...ami mögé az ottaniak nem akarnak beengedni...te is türelmesen kopogtatnál télen hóban fagyban...mert ugye akkor majd beengednek...vagy megvárod hogy meghaljanak a gyerekeid a kezeid közt...mert akkor majd megszánnak téged?...így gondoltad?...és ismétlem az illegáéis határátlépés még fél éve is szabálysértés volt csak te és vezáéred csináltatok belőle bűnt...és a másik...ha nem értetted volna meg...én is migránsként élek itt...sok más emberrel együtt...de itt hagynak dolgozni és adót fizetni...és élni...nem úgy mint nálatok, ahol állampolgárként sem tudtam ezt megtenni...
JAJMÁR
Egyébként akaratlanul is elképzelem, amint a "kigyúrt, katonának kinéző fiatal férfiak" jönnek, mint a "vadak", és szembeáll velük a mi katonaságunk, - akik a civilektől kérik a járműveket is - és talán még fegyver is van náluk, kiszámolt lőszerrel.
Amazok meg csak jönnek, aztán jól elveszik a mieinktől a puskát! Mert a fegyver mindig azé, aki megszerzi, és használni is meri!

Szóval törekedjünk inkább a békés, megegyezéses, Merkel-féle megoldásra! Jobban áll nekünk!
preparátor
A határokat minden eszközzel és minden módon meg kell védeni! Aki nem hajlandó a törvényeinket betartani, akár fegyverrel is távol kell tartani! Ballagjanak szépen haza, mi egyet sem hívtunk!
karma1
@bundi: En befejeztem ezt a temat, mert olyanokat kellene meggyoznom a valos eletrol - legalabbis a normalisan mukodo kulfoldi eletrol - amit a legvadabb almaikban sem tudnak elkepzelni.
Nem veszik eszre, hogy maffiozok jatszanak veluk, azt nyomnak le a torkukon, amit akarnak, kozben ok azok az emberek , akik - ha fegyver kerulne a kezukbe - akkor azonnal felelmukben ossze-vissza lovoldoznenek, meg a sajat csaladjukat is, mert megijednenek az elso loves erejetol, kovetkezmenyetol...

Nem tudjak elkepzelni az igazi, korrupcio nelkuli demokraciat, az adofizetest, azt, hogy a hatosagtol nem felni kell, hanem arra hasznalni, amire teremtettek - vagyis arra hasznalni egy onkormanyzatot, hogy az adomert SZOLGALJON adatokkal, megvedjen a rend ore, vagy eppen - ha bajba kerulok peldaul egy defektes kerekkel , akkor odajojjenek, es szo nelkul segitsenek nekem... Hol kaphatja meg ezt ma egy magyar otthon? De annak nem hisznek, aki elmondja, hogy mi tortenik egy VALOBAN szabad orszagban, hanem inkabb annak hisznek, aki plakaton uvolti, hogy havi 8 ezret sporolt a rezsicsokkentessel...

Nem eri meg, hogy barmit is mondjunk, mert ez a ket vilag annyira mas, mintha nem is ugyanazon a bolygon elnenk.
karma1
@verum: Annakidejen 56-ban miert nem a szeretett Szovjetunio fele indultak el szazezrek?
2010 utan miert nem Azerbajdzsanba, Mobngoliaba indult el majdnem 1 millio honfitarsunk?
Csak most azt ne mondd nekem, hogy mert az EU-n belul szabad a munkaero vandorlas. OK, szabad, akkor miert nem 1 millio nemet jott Magyarorszagra (ha mar orban szerint rolunk veszik a mintat a duborgo gazdasagunk miatt )???
Ide is szabadna bejonni dolgozni, nem?
Es hogy allunk a karpataljai magyarokkal, akik ugyan ukran allampolgarok (bar lehet, hogy mar orban jovoltabol kettos magyar allampolgarok is), es mondjuk ok is papirok nelkul rohannak a hatarunk fele?
Osszekeveredve a szir, az afgan, a jemeni, a sri lankai, mittudomen milyen menekultekkel jonnenek ok is a zoldhatar fele, akkor azt az okos magyar hataror (aki mar 5 eve hivatalosan sem letezik, es fegyvert se latott) ki fogja tudni valogatni, hogy kinek a laba ele lo? Karpataljai magyar, vagy afgan, vagy szir csalad ele?
bundi
@Szókrakész: gondolom tudod hogy a kvőtarendszert ami ellen mint magyarok annyira tiltakoztok, 56 után a magyarok miatt találták ki...csak annak idején senki nem lázadozott ellene így kerültek magyarok 100 határon keresztül kanadától ausztráliáig...mindenhova...itt egy cikk...
magyaridok.hu/velemeny/az-56-os-parhuzam-erosen-santit-13393/
és akármilyen furcsa..."Többségében fiatal egyedülálló férfiak érkeztek. Zárt táborokba kerültek, ahonnan papírokkal és engedéllyel lehetett távozni."
vagy másik...
„Azokban a napokban a magyarok még a mi korunk romantikus hősei voltak, egy rettenthetetlen óriások nemzete, akiknek a fiataljai puszta kezükkel harcoltak és orosz tankokat semmisítettek meg. A félistenek, akiknek a vakmerő bátorsága megrázta a szovjet birodalom alapjait.”
és most ki vagytok akadva a sok fiatal férfi miatt...holott annak idején is...sőt most is java részt a ruszkik tolják az unióra a menekülteket...
444.hu/2016/03/02/a-nato-foparancsnoka-szerint-moszkva-fegyverkent-veti-be-a-migransokat-europa-ellen
karma1
@Szókrakész: Erdekes modon, amikor a zsidok adtak oda az embercsempeszeknek a teljes vagyonukat, akkor nem tettel volna fol ilyen kerdest, ugye?
Szerinted mi az a legkonnyebben hordozhato dolog, ami szukseges a tulelesedhez, a menekulesedhez?
Ne talalgass, megmondom: a bankkartyad, meg a keszpenzed, ekszereid. Ezekert az uton vehetsz elelmet, szallast, italt, ha kell, gyogyszert a gyerekednek.
Nem hozhatod el a fridzsideredet, a nagykepernyos TV-det, vagy eppen arra, hogy egy embercsempesz karmaiba jutva annak fizess a tovabbjutasodert...
bundi
@preparátor: na megjött a hangember is...tőled is kérdem...te odaállnál eléjük? lőnél rájuk? akkor is ha tudod, hogy a táradban mennyi lőszer van, és hányan jönnek veled szemben?...és mit tesznek veled, ha rájuk lősz?...
emlékszel 56-ra?
www.lessingimages.com/p3/imagesbw/98010235A.jpg
www.lessingimages.com/p3/imagesbw/56091635.jpg
www.lessingimages.com/p3/imagesbw/56090228A.jpg
www.lessingimages.com/p3/imagesbw/56091503A.jpg
www.lessingimages.com/p3/imagesbw/56091640.jpg
www.lessingimages.com/p3/imagesbw/56091123.jpg
és ezt a magyarok tették 56-ban
www.lessingimages.com/search.asp?a=H&t=N3190OV89Y&tn=Hungarian%20Revolution%201956&p=1&ipp=24
csak hogy ne mond csak az arabok képesek ilyenre...
karma1
@verum: Ki mondta, hogy az ehezo magyar csaladoknak nem jut? Hallottal a miskolci krizarol? Aki ugy mellekesen bunozo, de ez most mindegy... Amikor egy csoport - azt hiszem a miskolci MSZP - akart csinalni ingyenebedet az ehezo gyerekeknek, akkor kriza NEM ENGEDTE ezt meg, mert kijelentette, hogy NINCS ehezo gyerek, es nincs erre a szinhazra szuksege...

Hidd el, a Voroskereszt Magyarorszagon is mukodik, sot, tovabbmegyek, en szemelyesen ismerek olyan holgyet, aki ket bottal jar, mert fajnak az izuletei , de amikor bejott vasarolni a boltba, es elbeszelgettunk, mig fizetett nalam, megkerdeztem, mit csinal mostanaban, azt mondta, hogy bebiholmikat kot es Magyarorszagra es Romaniaba kuldi a Voroskereszten keresztul!
Hozza kell tennem, a neni irto gyorsan kot, es behozott megmutatni nagy buszken ilyen kis szetteket, amiket o maga kotott, es a ferje viszi be a Voroskereszt felvevohelyere! Csodaszepek voltak, valodi merino gyapjubol keszult fonalbol csinalta oket, es meg azt is elmondta, hogy mikor fiatalok voltak, akkor jartak tobbszor is Europaban a ferjevel, es voltak Magyarorszagon es Romaniaban is, es ezt a ket helyet kulonosen megszerettek, de mar nem tudnak odarepulni, mert draga is, es o nagyon beteg, de azert amig birja, addig kotoget, mert azt nagyon szeret, es jot tesz az izuleteinek is a mozgas...
A magyarok elol eltitkolnak sok mindent, mert azonnal kiderulne, hogy oriasi igeny van a segitsegre, orban inkabb halalraiteli a sajat nepet, nem baj, ha eheznek, megfagynak a sajat otthonaikban, vagy eppen a korhazban, vagy el se jutnak addig, de mi buszkek vagyunk, hogy duborgo gazdasagot csinalunk, es az egesz vilag a magyarokat koveti, stb... Egy ilyen kepbe nem fer bele az adomany elfogadasa, mert akkor kiderulne, milyen oriasi is a baj...
preparátor
@bundi: Nem fárasztalak azzal, mi az összfegyvernemi együttműködés!
Szókrakész
@karma1: Ki üldözi el őket Törökországból vagy akár Görögországból?

Sajna az egész úgy van jogilag(német hozzáállás), logisztikailag, ...szervezve, hogy mindenképpen jöhessenek.
A magyarok 56-ban bementek Traiskirchenbe és szépen kivárták a sorukat.
Aki Európán belül akart maradni az itt maradt, aki tengerentúlra akart menni az oda REGISZTRÁLT, elbírálták és ha zöld utat kapott, mehetett.
Akkor Ausztria tette meg azt, amit a görögöknek kéne.
De úgy nem lehet, ha egyszerre építünk és rombolunk.
Nem lehetne egymás mellett elbeszélni.
Össze kéne beszélni. Kicsit hosszabban kitekintve a jövőbe mérlegelni minden következményt és a józan ész politikáját folytatni.
De Merkel szó szerint rombolja a megoldásra tett javaslatokat, rombolja az európai demokráciát.
A cél világos. Merkel banya kimutatta foga fehérjét.
És egész Európának lenyomná a torkán ezt a falatot.
Eszed, nem eszed, akkor is beléd tömöm.
Most már az összes ország felébredt a Merkelrózsika álomból.
A banya még most is csak egyet tud hajtogatni, mint egy papagáj.
Elosztani, elosztani...
Szókrakész
@Szókrakész: És a menekültek REGISZTRÁLÁSA után a célország dönthetett, hogy befogad vagy nem.
Válogathatott.
Nem fentről diktáltak nekik, hogy márpedig azért is be kell fogadnod.
Mint ahogy a banya tenné az európai országok esetében.
Butautáló
@preparátor: A mérhetetlen ostobaságoddal nem kéne már fárasztanod itt az embereket!
preparátor
@Szókrakész: Az a nő egy hazaáruló idióta!
verum
@karma1: -- ugye nem állítod, hogy nincs kis hazánkban éhező és nélkülöző magyar család?
Ha van, miért kellene minden menekültön segítenünk?
Erre várom a válaszod!
JAJMÁR
@preparátor: Nekünk nincs erős katonaságunk, se pénz nem jut rájuk - nem is látom ezt a törekvést -, tudod mi az eszköz? Te! meg a többi, felhergelt, majd hazáját hősiesen megvédeni akaró! Majd ti odaálltok ha kell, a saját autóddal... ja, hogy egyébként az első lövés után átgyalogolnának rajtad, és rajtunk is?
Az igaz, de addigra a "fontos" emberek a saját családjukkal és vagyonukkal a saját hadsereg védelmében messzire és biztonságba jutna. Érti?
Egy menekülési lehetőségünk van, a béke, és a békés megoldás! Vagy meghalsz!
verum
@karma1: - senki ne jöjjön zöld határon.
Aki jön, az számoljon a következményekkel. Nem átjáróház az országhatár!
Szókrakész
@JAJMÁR: "Egy menekülési lehetőségünk van, a béke, és a békés megoldás! Vagy meghalsz!"

Ami az örök menekülés lesz.

És tudd meg.
Igenis odaállok.
És vagyunk még egy páran.
preparátor
@Butautáló: Az ilyen kijelentés felveti bennem a kérdést: milyen emberek?
verum
@bundi: - figyelj, nincs vízumom, de katasztrófa, vagy bármilyen hirtelen baj esetén van személyi igazolványom. Nincs apelláta, a zöld határon való átlépés törvényszegés.
Szókrakész
@peno: Azt nem akarják, mert akkor kiderülne, hogy hány tenorista van közöttük.
karma1
@Szókrakész: Ha elosztod a tomeget - meg igy is nagysagrendekkel tobb jut Nemetorszagnak! - , akkor elkerulheto lenne a legrosszabb: elhamarkodott tomegbeloves, konnygaztamadasok, meg me'g sok minden mas is...

Mar mashol irtam, hogy ez az egesz kizarolag orban hatalommegtartasanak a kovetkezmenye: mindig is voltak, jelenleg is vannak (es most kezdenek el epiteni egy menekulttabort asszem Bekescsaban?) menekulttaborok, ahonnan eddig szabadon kijarhattak az ott elok, nem tekintettek oket bunozoknek, mint ahogy nem is azok.
Csak a bicskei ilyen taborban eddig is tobb szaz menekult el, a tovabbi sorsanak intezesere.
Ha orban igazi europeer lenne - mint ahogy meg tevedesbol sem az - , akkor most azt mondta volna, hogy a nemetek ugyis adnak egy csomo penzt, annak a tizedebol kibovitek 3 meglevo allomast , a 90 %-at atjatszom a csokosoknak, mint eddig minden europai zse't, es 1294 emberrel egyszerre benyaltam magam a kovetkezo 2 evre, Merkel nem b@szogathat tobbet, mert teljesitettem, amit vallaltam. Kozben persze atengedek mindenkit kiserettel a Nyanyahoz, hadd kuzdjon meg a kerdessel o, egye meg, amit fozott.

Mikozben a lakossagot hulyiti a kvotarendszer elleni nepszavazassal (hogy a boltbezarasrol szolorol elterelje a figyelmet), minden esetben elfelejti megemliteni, hogy ez az 1294 menekult sem ingyen jonne ide, mert ahogy Torokorszagnak, ugy minden mas allamnak, tehat Magyarorszagnak is fizeti a szallasat, ellatasat Merkel anyu.
Magyaran: ha orban nem lenne elmehaborodott, es nem narkosokkal venne magat korul, akkor siman elfogadna a kvotat, egy fillerjebe sem kerulne a buli, sot, lenyulhatna meg a 90 %-os unios penzt is, ahogy azt leirtam az elejen,.

Viszont akkor mit csinal a magyarokkal, mivel tudna magat fenyezni a valasztasokig, mivel terelne el a figyelmet arrol, hogy nincs kormanyprogramja, es csak otletelni tud 2 lopas kozben...
preparátor
@Szókrakész: Bizony, hogy oda állunk és akkor lesz haddelhadd!
verum
@bundi: - még valami. Ha én menekült volnék, minden erőmmel azon lennék, hogy megkülönböztető legyek és elhatárolható a terroristáktól.
Mert akkora tömeg a legjobb álca - és nagyon úgy néz ki, hogy azok is akarnak lenni!
bundi
@preparátor: "Nem fárasztalak azzal, mi az összfegyvernemi együttműködés!" gondolom ezzel arra célzol ha a haverokkal menni akarsz valahova majd elrekvirálod az ott lakók autóit összhaderőnemileg...habár ezt régebben símán rablásnak nevezték
JAJMÁR
@Szókrakész: Vizionálod a 2. MH doni tragédiáját! Értelmetlen lenne.
És oktalan is.
(Bár vannak, akikről azt gondolom, menjen,ha nagyon akar... de tudjuk, hogy az önkéntesség a békeidő velejárója!)
bundi
@verum: igen csak hogy az unió területére lépjenek a nem uniós állampolgárok ahhoz vizum kell...és nem elég az igazolvány fóleh annak fényében hogy az ott kibocsátott okiratokat nem is fogadják el sehol máshol...mivel sem az is-t sem az asszad erőket sem az ellenzéket nem ismerik el sehol...tehát ha lőnek rád, de ki akarsz menni abból az országból...cumu...a terroristák meg úgy akarnak kinézni mint a menekültek...ezért nem lehet megkülönböztetni őket...ezzel mit akartál mondani?...
karma1
@verum: Mar ejjel egy ora van, elegge faradt vagyok, de ha elolvasod minden hsz-emet ehhez a cikkhez, megtalalod, ahol leirom, hogy 4 millio ember el melyszegenysegben, csak ennek egy jo reszet a KSH egy tollvonassal eltuntette. (Papiron). Azt is leirtam, hogy amikor probalnanak segiteni a szegenyeken civil szervezetek, [politikai partok, akkor "felulrol" leallitjak az akciot, a "nalunk nincsenek szegenyek, ehezok, nincs szuksegunk erre. Lasd kriza miskolci ebedosztas lefujasat.
Mindenesetre asszem, errefele most egy kicsit mindenki fogalom felreertesben van. Anelkul mondom ezt, hogy megbantani akarnalak Teged, vagy barki mast.
Tehat egy picit vulgaris leszek: B@ssza meg, orbannak NEM jotekonykodnia kellene a nepevel, hanem IRANYITANIA, becsuletesen kezelnie azt a penzt, amit adoban a magyarok befizetnek.
Kepzeld Magad abba az egyszeru szituba - de mar benne vagy - Te fizetsz egy kalap penzt egy nagyon jo szallodaban teljes ellatasert, portaszolgalattal, aki, ha kell, ejjel-nappal hivja Neked a mentot, rendort, tuzoltot, es aki elintezi, hogy olcson tudjal kozlekedni is. Te odaadod ezt a penzt az utolso fillerig, majd a portas szepen kilokdos Teged a disznoolba, mikozben kirangatja az utolso borondodet is a kezedbol, "minek neked az, a disznoolban ugysincs ra szukseged", es felmegy a hotel barjaba, ahol a szalloda tobbi vezetojevel egyutt leulnek, jol megvacsoraznak, es halalra rohogik magukat rajtad... Te nem akarsz ehenhalni, gondolkodsz valamilyen megoldason, es bekeredzkedsz a portashoz, aki megengedi, hogy napi 8 oraban pucold a sz@rt a szalloda vezetoinek a hiper-szuper lakosztalyaiban, csak azert, hogy a disznoolban megturjenek, es valamit enni is kapjal. Masra nem eleg az, amit kapsz, es meg ebbol a penzbol is lenyuljak a nagyobb hanyadat, hogy fedezze a disznoolban toltott idodet.
bundi
@Szókrakész: a magyarok pár hónapot voltak táborokban amíg a kvóták alapján elosztották őket...most a magyarok tesznek keresztbe a kvóta szerinti elosztásnak...a táborok a törököknél 2011 óta működnek ha jól tudom most 25 darab, és kb 3 millióan élnek bennúk
www.google.co.uk/search?q=menek%C3%BCltt%C3%A1bor+t%C3%B6r%C3%B6korsz%C3%A1g&espv=2&biw=1600&bih=813&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj6l8a296HLAhXMaRQKHfADBlIQsAQIGw&dpr=1
bundi
@preparátor: "Bizony, hogy oda állunk és akkor lesz haddelhadd!"...ahan és aztán apuci megy érted az oviba...
verum
@karma1: - most miről beszélünk?
Én arról, hogy nem lehet korlátlanul beengedni mingránsokat, mert nem bírja az ország sem anyagilag, sem morálisan.
Hogy ki mitől nyomorog és ki kin segít ebből a szempontból lényegtelen.
Ez véleményem szerint egy invázó, aminek gátat kellene vetni.
Menekültek mindig voltak és lesznek, de törvényes keretek között kell fogadni és annyit, amennyit egy ország elbír.
Ennyi.
silber13
@preparátor: Te?:-))) Hogy ew odaállsz?:-))) Sóspuskával fenéken durrantanak és akkor majd vakarózhatsz!:-)))
verum
@bundi: - bonyolítod, pedig egyszerű.
Ha tudom igazolni személyi igazolvánnyal, hogy ahonnan jöttem katasztrófa helyzet van, vagy háború és a szabályos határátkelőn jövök, senki nem fog rám lőni. Legfeljebb nem fogad az adott ország, hanem tovább küld máshova, de megmenekültem. És nem akadékoskodok, hogy de én x helyre akarok menni és azonnali ellátást, meg munkát akarok, mert nekem az jár.
Ha zöld határon jövök, annak minden következménye az enyém.
Mit kell ezen még variálni?
bundi
@verum: "Én arról, hogy nem lehet korlátlanul beengedni mingránsokat, mert nem bírja az ország sem anyagilag, sem morálisan."mit nem bír?...hány menekültet látott el az ország?...annak ellenére hogy az elmúlt két évben kb 19 milliárd forintot kapott az uniótól az ország erre...senkit sem fogadott be ...az az invázió amit vízionálsz csak átment az országon...
karma1
@verum: Folyt.: Es akkor bekopognak a disznool ajtajan masok is, akik meg nyomorultabban neznek ki, mint Ti, nincs mit enniuk, nincs hol lakniuk, de valamilyen megoldast varnak a szalloda vezetoitol, peldaul tovabbjutas ugyben.
Es akkor a szallodatulajdonos Neked meg a tobbi fizetos vendegnek elkezdi mondani, hogy o milyen nagyon jo ember, latod, gondoskodik Rolad is meg a csaladodrol, es most idejonnek ezek az idegenek, akik a Te disznoolbeli almodat akarjak elfoglalni. Kozben masok kivulrol latjak, hogy az nem lesz jo, hogy a disznoolba ennyi ember kerul, es hajlandoak fizetni a szallodatulajdonosnak egy csomo penzt, ha atmenetileg atengedi nehanyuknak a tehenistallot, mert ott meg nem lakik senki. A szallotulaj mar mindenhonnan megszedte magat, Toled is az adodat lenyulta, a manyup penzedet eltapsolta, de Te meg mindig azt hiszed , hogy a meleg disznoolban kell lenned, mert ott ved meg a legjobban a hoteltulaj

Hat NEM! Neked, meg a tobbi magyarnak nem kell lehajtani a fejedet, mert tettel eppen eleget az adofizeteseddel, a munkaddal ahhoz, hogy a szallonak akar a legjobb szobait is megkaphasd.
Es azok, akiket Merkel Ma.o.-ra akar utaztatni, igazan nem is akarnak Magyarorszagon maradni, csak kell nekik atmenetileg egy szallas.

Nem, orban nem a csodatevo, segito szamaritanus. nem annak kell lennie, hanem az orszagat jol vezeto politikusnak, miniszterelnoknek.
Adjon munkat, ahogy igerte (1 milliot), tegyen rendet az orszagban, ahogy igerte (ket het alatt), es VALOBAN ne hagyjon az ut szelen senkit sem... Figyeljen az egeszsegugyre, javitsa az oktatast, ne segelyeket osztogasson...
Aki pedig raszorul a segitsegre, annak adjon tisztesseges jaradekokat, rokkantnyugdijat, biztos jovot, mert a szocialis halo fenntartasa, bovitese is feladata egy jol kormanyzo me-nek...
Legyen szep napod,...
verum
@bundi: - mennyien is voltak és vannak idehaza táborban?
Szívesen látnál a házad mellett ilyen tábort? Az ellátását miből is fedezik?
Most könnyen dumálunk, mert a zöm a németeknél, de ha nem fogadnak többet és vissza is toloncolnak, az áradat meg szüntelenül jön, meg még kvóta is van -- belegondoltál?
Eddig is okoztak károkat, amerre vonultak, de majd ha itt tanyáznak és követlődznek és robbantgatnak, akkor majd hova lesz a nagy humanizmusod?
Ezt még nem hiszed, nem látod, de ha tényként lesz, már nem tud senki semmit csinálni.
Mert a Tek semmire se jó és az egészségügy se egy tömegszerencsétlenségnél.
Ezt nem bírjuk!
verum
@karma1: - Orbán egy külön dolog, abban nincs vita.
Most a migránsokról van szó. Ebben a lerobbant országban sem lehet százezreket befogadni, még a jóléti országokban sem bírják, ahol pedig nem Orbán van hatalmon.
Gondolkozz, mielőtt ideöntesz egy sor irreleváns dolgot a témában!
JAJMÁR
@karma1: 03:13 Verummal nem érdemes ezen vitatkozni, de az írásod nagyon jól "leképezi" a helyzetet. Jó éjt :)
bundi
@verum: basszus pont az előbb írtad, hogy gátat kell vetni...most meg azt, hogy ha te lennél menekült akkor téged engedni kellene...és a jelek szerint nem vahgy képben, hogy ott nincs személyi igazolvány...egy kb a5-ös méretú összehajtott keményebb papír van pecsételve
az igazolvány egy kártya amit elolvasni sem tudnál
www.google.co.uk/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjhla2J_qHLAhUEOBoKHRyvCAYQjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DAL6VPKo8fvQ&psig=AFQjCNFJBRCTCdMV3I1D_N3SFjDDQCBI9A&ust=1457007400676049
de ezeket sehol nem fogadják el, mert amióta az isis elfoglalta a nyomdát ahol ezeket előállítják azóta mindenki kaphat ilyeneket ...
kuruc.info/r/6/148441/
és emlékszel röszkénél mi volt...pedig ott is volt sokaknak valamilyen papírjuk...és nem is a zöld határ volt...
verum
@bundi: - sajnálom, ha nem érted a különbséget. Akár én, akár más, ha iratokkal jön és a határátkelőn, akkor engedni kell.
Ha zöld határon, erőszakkal és papír nélkül, akkor nem.
Nem tudom világosabban írni.
bundi
@verum: kezdjük ott én is gazdasági migráns vagyok...itt ...londonban...dolgoztam algíriai sráccal szírekkel...és még sokakkal onnan és szerte európából...senki nem akarta elvágni a torkom, igaz beszélni velük nem volt egyszerű...de gyorsan tanulták a nyelvet...tehát azt hiszem a tapasztalatom személyesebb mint a tied...a méásik a pécs melletti tábor kb 1 km-re lett volna vagy lesz a házunktól..ill a telek határától...a költségeket kb 80 százalékban az unió állta eddig is...itt a tavalyi költségvetés:
uppszi 2015 ös költségvetés...
www.parlament.hu/irom40/01794/01794.pd...
613. oldaltól mit is írnak?
"20. cím 9. alcím Szolidaritási programok
Európai Menekültügyi Alap
A 2015. évi kiadásokat 109,8 millió forintos EU-támogatás és 33,7 millió forintos
költségvetési támogatás finanszírozza...
Integrációs Alap
A 2015. évi kiadásokat 154,7 millió forintos EU-támogatás és 47,1 millió forintos
költségvetési támogatás finanszírozza. ...
Visszatérési Alap
A 2015. évi kiadásokat 207,2 millió forintos EU-támogatás és 62,7 millió forintos
költségvetési támogatás finanszírozza. ...
Külső Határok Alap
A 2015. évi kiadásokat 1.906,9 millió forintos EU-támogatás és 237,6 millió forintos
költségvetési támogatás finanszírozza. ...
Szolidaritási programokhoz kapcsolódó technikai költségek
A 2015. évi kiadásokat 242,9 millió forintos EU-támogatás finanszírozza. ..."
de az ideiben is benne vannak ezek a pénzek...és ha az ország befogad valakit azért fejpénzt is kap...holnap úgy is az egyik algíri sráccal fogok dolgozni...majd megkérdem tőle nem látta e valahol a humanizmusom..."de majd ha itt tanyáznak és követlődznek és robbantgatnak, akkor majd hova lesz a nagy humanizmusod?"
tehát szerintem kicsit ki kellene húznod a fejed a viktor seggéből és rácsodálkozni a nagyvilágra...érdemes hidd el...
verum
@bundi: - érted a különbséget számszakilag egy ember és millió között? Hogy kerültél Angliába?
Áttörtél kerítést, átszöktél a tenger alatti alagúton? Úgy véled, a törvényesen és jogilag ugyan az a helyzeted, mint azoknak, akik tömegesen ,rendőrön, mindenkin átgázolva erőszakosan tódulnak?
Mit tudsz az iszlám vallásról? Azt hiszed, amolyan vasárnapi keresztény-félék? Azt hiszed, nekik nem fontosabbak a vallási törvényeik, mint te, vagy az egész angol társadalom? Nézz utána kicsit, bár véleményem szerint még akkor sem fogod elhinni.
Úgy véled, az angolok bármennyi menekültet be tudnak fogadni és munkát adni? Milliónyit?
Ha nem, ki szab és hogyan határt az áradatnak?
Napestik vitázhatnánk, de egyet biztosan tudok. Mire oda jutsz, hogy tévedtél -- már senki nem tehet semmit.
És most ezt kockáztatja egész Európa.
Ez a véleményem.
bundi
@verum: www.youtube.com/watch?v=H3zkH0-Jc0E
gondolom arről még nem halottál, hogy a magyar határt lezárták...senki sem mehetett át...akár volt papírja akár nem...aki átment akkor azt csak regisztrálták aztán kiutasították...szerinted tavaly kb 100-200 menekült jött el szíriából?...és a jelek szerint nem akarod felfogni hogy az unióba a szirek, afgánok irakiak csk vízummal léphetnek be ...annélkül a határ közelébe sem mehetnek...a külképviseleteket meg 2012 körül bezárták...kb ennyi...
kriszton79
Komolyan csak kapkodom a fejemet... Azért a hozzászólásokat elolvasva, megállapítottam, h sokan csak a tévében láttak migránsokat :-( Igenis állítsák meg őket, bárhogy és bármivel. Ha ez azzal jár, h párat elrettentésképp le kell puffantani, hát hajrá. Buszokkal hordják őket bevásárló központokba, ahol mint egy majomhorda besétálnak a boltokba, megfélemlítve a boltban dolgozókat, vásárlókat. Lopnak, megkajálnak az üzletben - természetesen ők ezt megtehetik... és még sorolhatnám...A múlt héten késsel fenyegetőztek egy gyors büfénél, h adjanak nekik pénzt. Miután nem kaptak össze szurkáltak egy fiatalt... A belvárosba edzésre járó 13 éves lányomat megint nem tudom egyedül elengedni, mert ezek a tetves patkányok hordákban járnak, hőzöngenek és a gyerekek számára idegen nyelven szólogatnak nekik... Nyilvános vécének használják a parkokat, a vasútállomáson lévő ivókútban mossák a lábukat ... soroljam még? Hát én köszönöm, nem kérek ebből... és mielőtt megkapom h fidesznyaló vagyok, nagy tévedés, mert rühellem az összes mocsok politikust. De szeretném vissza az élhető, és szép városunkat!
bundi
@verum: basszus együtt dolgozom velük...a mecsetük mellett megyek el nap mint nap...te mit tudsz róluk?...és tényleg napestig vitázhatnék olyanokkal akik egyik pillanatban nomád nyilas nemzetnek vallják magukat sámánokkal a következőben meg ájtatos manót játszanak...egyébként tisztában vagy hogy a judaizmusból a kereszténység és abból meg az iszlám alakult ki?...és hogy ők még mindig a könyv népének tartanak titeket...mert miután mondtam, hogy nem hiszek istenben kicsit nagyot néztek, de elfogadták...és hidd el sokkal jobban teszed ha nyitott leszel, és megtanulsz más kultúrákkal együtt élni, mert ha hülyegyerek módjára duzzogsz és magadra zárod az ajtót a gödör alján, akkor csak magaddal tolsz ki...
verum
@bundi: - hogy mit tudok?
Alkalmazkodnak egészen addig, amíg a létszámuk el nem ér egy kritikus pontot.
Mert akkor a vallási törvényeik szerint muszáj érvényt szerezni vallási törvényeiknek. És ők ismétlem, nem vasárnapi keresztények.
Én nyitott vagyok, de nem velem lesz gond.
És itt befejezem, mert a véleményeink, sőt a hitünk teljesen más, Itt már nem érvek, hanem a hit különbözősége a lényeg.
sentinel216
@Szókrakész: ma, 10:33

"Nekem még a szakértő se magyarázza meg, hogy nem lenne visszatartó ereje, ha a tömeg elé a földbe küldenének a figyelmeztető sorozatot!"

Ezeket az embereket akarod te megfélemlíteni pár földbe lőtt figyelmeztető lövéssel? Nagy részük kisgyerek korától fegyverek között nőtt fel, mikor járni tudott, már ott lógott a nyakában a Kalasnyikov, meg az RPG. Ezek nem félnek. Láncos bombák hullottak körülöttük, lerombolták még a romokat is. Rokonaikat fejezték le nyilvánosan. Mindenféle tákolmányokban átkeltek a tengeren. Fejükbe vettek egy úti célt - be vannak programozva - és nem tágítanak. Ezeket akarod figyelmeztető lövésekkel megállítani?!
bundi
@verum: semmi köze ennek a hithez...csak arról szól a dolog, hogy én együtt élek velük, együtt dolgozom, naponta találkozom,velük és a családjaikkal...míg te abból építkezel ami van...magyar idők...meg hasonló marhaságok...tisztában vagy azzal, hogy számukra az alkohol is halal...ja tudom neked a napi házipálesz nélkul már a világ sem a régfi...és a csúnya uniósok ezt is megtagadták tőletek...de most komolyan...először megpróbálsz meggyőzni, hogy a menekültek jöhetnek érvényes papírokkal...aztán mire kiderül hogy egy nem is adnak nekik érvényes papírokat...és ha kapnak is, akkor sem tudnának vele jönni...akkor meg jössz a hittel...
Szókrakész
"Fejükbe vettek egy úti célt - be vannak programozva - és nem tágítanak."

Paradicsom, 72 szűz?
preparátor
@bundi: Ha fogalmad nincs a hadművészetről, minek ártod bele magad?
bundi
@preparátor: nem tudom ...talán mert tanultam?...mit tudom én...tudod igaz csak műszakis tiszt voltam, de azért 14 éves korom óta amióta szegeden a katkót elkezdtem csak ragadt rám valami a koszon kívül is...igaz otthagytam a sereget egy idő után...de tudod ott szocializálódtam...és te?...te minek ártod bele magad...?
bundi
@preparátor: mh5,bigl
vásárhelyi voltam...de otthagytam a sereget...és mivel műszakis voltam, a végén építész lettem...kb ennyi...
bundi
@preparátor: de ennek mi köze a cikkhez?
preparátor
@bundi: Voltam Vásárhelyen is egy hónapig. Nem volt nagy idő. Idegeimre ment, hogy ott minden "Hód"!
bundi
@preparátor: és lapos és poros...kb olyan mint a tehénszar...gaudival voltam egy szakaszban és tábi a fősulin is a szakaszparancsnokom volt...de mondom ez nem ide tartozik...a menekültek akkor is jönni fognak ha a határt lezárják, mert a ruszkik épp most bombázzák ki őket...
preparátor
@bundi: Amíg a ruszkik nem bombázták őket, miért jöttek?
A határra fegyveres erő kell. Ha példát statuálnak boldogan menekülnek innen haza!
bundi
amíg európában jobb az élet mint ott jönni fognak...és itt nem tudsz rosszabbat csinálni velük...mint ami ott van...max ukrajna keleti részén...
nevemnick
A menekültügy: ürügy.

Mindezt a fővezér és csicskásai arra használják, hogy teljhatalmat szerezzenek a magyar nép és az ország teljes vagyona felett. Itt lehet szavakkal harcolni, mást elküldeni a búsba,de nem lépünk egy sem előre. Sőt, minél tovább várunk annál hátrább és mélyebbre süllyedünk mint amilyen helyzetben voltunk 60 éve.
Toby
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
verum
@bundi: - számodra nincs köze a hithez, de egy iszlámnak az élete a hit.
És kérdezd meg egyszer, miért akar bűnös országban élni! De tényleg! Igazán kíváncsi lennék, mit válaszol.
Bár hitetlennek hazudni számukra nem jelent hazugságot...
verum
@bundi: - minden országnak jogában áll kiutasítani, akit nem akar fogadni.
Ilyen tömeggel szemben észnél kell lenni. Egyébként úgy tudom, aki nálunk akar menedéket kérni, azt elfogadják, csak aki átutazni akar, azt utasítják vissza.
Lehet, hogy tévedek, de egy tény - nem kötelessége egyetlen országnak sem mindenkin segíteni.
Saját honfitárson sem, akkor idegen se számítson többre.
preparátor
@Toby: Ha nincs értelmed a logikához, nem az én bajom. Én csak olvasom az idehányt valamidet. Ki hozta létre az ISIS-?
USA, Izrael, Szaud Arábia! Hoooooooooooooopppppppppppppá!
kakaósbögre
balfaszok,itt vitatkoztok-baromságokon-de az hogy bárki közületek ott állna mellettünk a határon arról szó sem lehet...bocsesz srácok,de az ilyesmit bízzátok azokra akik nem csak légpuskával lövöldöznek a céllövöldében mindenféle olcsó szarokra.azt majd mi,az adott helyzet függvényében,a hatályos rendelkezések és a saját lelkiismeretünk,és a kapott parancsok alapján eldöntjük hogy mit lehet és mit nem.ti meg zabáljátok otthon a pörköltet,böfögjetek,és dögöljetek le aludni.
Toby
@preparátor: Mondtam. hogy kellően hülye vagy - jegyezd meg !
sentinel216
@kakaósbögre: Egyetértek! Tiéd a pont!
Butautáló
@verum: Tőled is megkérdezném: hányat ismersz személyesen közülük? A hite valamilyen szinten mindenkinek az élete! De hogy cifrább legyen, a Szíriából jött ismerőseim jelentős része ATEISTA!
Toby
@kakaósbögre: Bicsika, de elfolyt a magzatvized ?
verum
@Butautáló: - és te elhiszed nekik...
karma1
@verum: Nem azon kellene sirankozni, hogy "mi lenne, ha...", mert annak a "mi lenne , ha..."-nak be is kellene kovetkeznie...

Azert miert nem verik mar otthon a Parlament ajtajat, vagy a Lendvai utcai parthaz ajtajat, hogy miert ajanlgatnak 25 millio forintot kulfoldi iskolak megtamogatasara, miert vasarolhat lorincbarat 80 millioert egy egesz eszeki futballcsapatot, miert nem a MEGLEVO, egetoen fontos belugyekkel foglalkoztok?
Miert nem EZEKERT a tetusegekert (es meg legalabb masik 100 szemetsegert) rugjatok v@lagba a vezetest?
Nekem rokonaim elnek 2 kilometerre a bicskei menekulttabortol, akiket meglatogattam a tavaly nyari szabadsagom alatt, es a vilagon SEMMI problemajuk a taborral, ami mar tobb mint 10 eve ott mukodik, tobb szaz menekulttel!
Ha akarod, priviben megadom a kozelebbi koordinatakat is, ... Tehat akkor most kinek hiszel? Nekem, akinek a legkozelebbi csaladtagjainak a sajat boren kene ereznie a menekultek "terrorizmusat", vagy azt hiszed el, amit orban es a sleppje kopkod propagandabol nap mint nap a sajat mediain keresztul csak azert, hogy a sajat nepet a beszaras allapotaban, felelemben tartsa?
Teged nagyon szeretlek es tisztellek, nem hiszem, hogy barmiben rossz szandeku lennel.
De hogy ebben a temaban orban agymosasa nagyon jol mukodik Nalad, az egeszen biztos, sajnos...:o((((

Szoval, NEM ez az 1294 menekult lenne Ma.o/.-n a legelso beleptetett, menekulttaborba tett tomeg, ha hiszwed, ha nem. Bar orban ezt probalja most belesulykolni a fejekbe: Figyeljen mindenki, mert ami eddig nem volt Ma.o.-n (menekult), most azt Merkel megh az Unio a szegeny magyarokra akarja eroszakolni! De en, orban mindenkit megvedek ettol!"
Na, ez a vilag legnagyobb hazugsaga! Es a fentebbi kerdesed, hogy ki fogja fizetni az etetesuket, az is arra vall, hogy a sokszor elismetelt szoveg majdnem igazsagkent rogzul Benned: tenyleg, mi fogjuk oket etetni???
Eddig is kapott rengeteg penzt az Uniotol erre.
verum
@karma1: - sajnálom, hogy agymosottnak tartasz, de a véleményem akkor is az, ami.
karma1
@verum: Folyt. A kvota szerint betelepitendo 1294 menekultre is megkapnank az elletasra, kajara, szallasra a penzt boven az Uniotol, mint ahogy a torokok is megkapjak busasan. Csak tudod, nem kene minden penzt ellopni az oligarcha csokosok zsebebe, hanem oda kene tenni, amire szantak! A torokok oriasi terhet vesznek le nemcsak Merkel, de orban vallarol is. Viszont ne feledd, hogy ott is korrupt diktator, Erdogan osztja a penzt, es ott sem valoszinu, hogy minden odamegy, ahova kene. Bar erdogan nem tud annyit lopni, mint orban, mert meg nem annyira tanult bele a lopasba,. mint a mestere, es persze neki TENYLEG sokat kell kolteni az egymilliio menekultre.
Tobben teszitek fel a kerdest, hogy miert nem maradnak Torokorszagban a menekultek? Marha jo vicc! A torokoknel sincs beke, a kurdok allandoan harcban allnak a kormannyal, belso ellensegeskedesek, harcok, terrorcselekmenyek vannak ott is.
Te maradnal egy haborus ovezetben nehany pici gyerekkel? Mert en addig futnek, amig biztonsagban nem tudom a csaladomat! Igy, ebben az ertelemben Szerbia, Macedonia es egyeb balkan allamok sem biztonsagosak, hiszen ismerjuk a szerbek muszlim-szeretetet. Ott se maradnek, onnan is tovabb kivankoznek.
A lenyeg: Nalad orban a nyero menekultpolitikaban, nalam meg csak egy megelhetesi maffiozo, sok igazi, meg fogadott gyerekkel a koreben...
karma1
@verum: Nem tartalak agymosottnak, mert Te ennel sokkal okosabb, ertelmesebb vagy, ezt mar rengetegszer bizonyitottad! A rendkivul szomoru dolog az, hogy - egyeb ismeret hianyaban - a sokszor elismetelt "mantrazott" szoveg megtette a hatasat Nalad is, mint nagyon sok mas, Hozzad hasonlo nagyon okos, ertelmes embernel.
Soha nem olvastad az ujsagban, hogy ALi Hasszan, 28 eves sziriai menekult megeroszakolta, kirabolta, majd megolte Kiss Jakabne 78 eves nyugdijast Mariabohonyen, vagy azt sem, hogy fiatalok (itt reszletezve az eletkor, hovatartozas) megtamadtak, kiraboltak, felrobbantottak, elloptak, felgyujtottak, stb. ezt vagy azt az objektumot, vagy maganhazat!
Pedig mar lassan egy eve tart ez a mizeria. orban csak szeretne, hogy akar csak EGY ilyen aprocska eset is megtortenhessen, mert akkor o azonnal kihirdethetne a haborus szuksegallapotot, autokat rekviralhatna, jegyre adhatna az elelmiszert, beszuntethetne az internetet, mobil- es rendes telefonhalozatot, lezarhatna mindket iranyban a hatarokat, fegyvert adhatna a hu szolgai kezebe!!! orban alig varja ezt az icipici terrorcselekmenyt!!!
Ezzel egy olyan nevetseges helyzetbe hozva Ma.o.-t,. hogy az Unio semmi mast nem tudna kezdeni velunk, csak paros labbal kirugni az Uniobol. Kepzeld el, hogy EZT akarja bevezetni orban: mi ott allnank toki keszultsegben, mintha vilaghaboru lenne, mikozben a kornyezo orszagok vidaman elik tovabb a NORMALIS eletuket., Es mindezt csak azert, mert orban harcolni akar, de foleg es elsosorban mindenekfelett be akarja betonozbni a hatalmat elore nemcsak sajatmaganak, hanem a csaladjanak meg a csokosainak es azok csaladjanak is... Ennel nagyobb barmot mar nem csinalhatunk magunkbol.
(En mar eleg kerdest kaptam itt, ahol lakom, hat nem tudok ra mit valaszolni, mert en a jozan esz szerint valaszolnek, amit orban barom torvenykezese, uszitasa megcafol elbol...)
karma1
@verum: 13.16-ra: Ki beszelt Magyarorszagra ontott szazezrekrol? 1294 emberrol akar orban egy 3 milliardot felemeszto , nem ervenyes szavazast! Csak azert, hogy muitassa a nepenek, hogy milyen fasza gyerek o, ugyan eloszor alairta penteken a kvotat o is, aztan hazajott, evett egy jo kis toltottkaposztat, az jol megfekudte a gyomrat, es maris kitalalta a nepszavazast, meg aznap este, amikor kedden reggel elkaszaltak a masiranyu nepszavazast, megmutatva, hogy a demokracia es a nepszavazas csak ugy mukodik, ahogy o akarja, de akkor meg ugyis, hogy torvenyellenes...
Desischado
@karma1: Pontosan, leírtad a lényeget! De orbánnak ez nem buli, mert akkor nem lenne mivel elkendőznie a sok mocsokságot! Pedig rezeg már a léc... Legalábbis nagyon remélem!
preparátor
Orbán nem engedi, hogy a hibbant eu-s politikusok elfertőzzék Európát! Végre valaki a polgárok és nem a karvalytőke mellé állt!
silber13
@preparátor: Európát elsősorban ti és a hasonló bunkó szélsőjobbosok fertőzik el a csúti szélhámos háttérirányításával,
karma1
JAj! Ez a "karvalytoke" most piszkosul lefarasztott...:o((( Enelkul is az van, hogy "a helyzet fokozodik, elvtarsak"

Mindjart az is ki fog derulni, hogy Coca Cola mamorban fetrengve irtak ezt a hsz-t...
preparátor
@silber13: Európát a hazaáruló libsik teszik tönkre és a hazafiakat szélsőjobbozzák.
silber13
@preparátor: Mert te hazafinak tartod magad?:-)) Ne röhögtess! De tényleg, nem unod ezt az idióta libsizést? Tudod " óvakodj az egy könyvet olvasó embertől! Az olyanoktól, akik felhúzott papagáj módjára rikácsolják a libsi szavacskát!
preparátor
@silber13: A libsi szörnyek Európa vesztére törnek és sikerülne is az összeesküvés, ha nem lennének olyan nagy formátumú politikusok, mint Orbán Viktor!
silber13
,@preparátor: Te! És ezt te képes voltál röhögőgörcs nélkül leírni??:-)))) Ami meg a nagy formátumot illeti, hát az olyan, mintha egy A10-es fecnit hasonlítanál össze egy A0-val és próbálnád bizonygatni, fogy az a hangyányi fecni egy óriás!
Clavigo
@preparátor: Szép nagy b@rom lehetsz te ,polgártárs.""Nagy formátumú ",,ha idézhetlek.Idiót@.
libellle
@Szókrakész: Ellenben az 56-osok egy része itt nyugaton rabolt, lopott betört és eröszakolta a nöket. Amennyiben az eggyik városban ezt meg tette állt tovább és folytatta a másikban a gazemberségeit. Ne akard jobban tudni mint mi, hogy a 56-os magyarok egy része mit müvelt itt nyugaton. Voltak olyanok akik 12 évig is a börtön megszürt levegöjét szivták.
Igaz nem kell összkevernia mostaniakkal. Ezeknek a fejükre a bombák és gránátok hullanak. Az 56-os Magyarok pedig politikai és kriminelle okokból jöttek erre.
Schweizban találkoztunk egy házaspárral, magyarok és már 56-óta Schweizban élnek. Valahol egy èzsak-magyarországi városból menekültek ( ozd) azt gondolom ezt mondták. Mit gondolsz miert?Ott és környéken a férfi mikor fiatal volt akkor a falvakban az idöseket kirabolta. Nemes vonás volt tölle elmenekülni. Te is és hasonlók az 56 -os korszakot olyan rószaszinü szemüveggel látjátok, pedig nem feltétlenül volt az. Most viszont amikor gyermekeket és egyszerüen embereket öl putin assadal együtt akkor azok akik az életüket féltik és menekülnek azok teroristak. A probléma ott van, hogy nem informálódtok kellöen a helyzetról csupán azt a zenét fujjátok amiket orbán ott tényleg beültet a fejetekbe.
Szókrakész
@libellle: 56-ban az első menekülthullám nagy része pont a komcsik, "bolsevikok" voltak.
Nem dobok én rá semmilyen színszűrőt.
Köztük a kékfényes Szabó László is.
Lágeresek mesélték a történeteket az akkori időkről.
Akkora tetüjárvány volt, hogy konzervdoboz vízbe állították a tábori vaságyak lábát, hogy a tetvek ne tudjanak felmászni.
.
.
.
.
Van rálátásom.
libellle
@Szókrakész:tegnap 12:39 Már többször leirtam,hogy 2002 -ben amikor a fidesz elvesztette a választást, akkor Vaclav Havel azt mondta, hogy " a legjobb ami történhetett a Magyar Nemzettel, mert ez a csavargó( orbán) nem csak a saját népét visszi a pokolba de felgyujtja Europát is". Nos, ha orbánnal kopogtatsz abszolut jó helyen kopogtatsz, mert a ti demokráciátok már régen vége most pedig igyekszik Europát tönkre tenni. Nem Merkel még csak véletlenül sem Merkel az aki ezt rombolja.Merkel a mi történelmünkre hivatkozva cselekszik ugy ahogy cselekszik. Természetesen Merkel semmit nem tehet a kormány Okay-ja nélkül. Nem Merkel dönt. Nállunk demokrácia uralkodik. Ellenben Karma ezt tüzetesen leirta, de ugysem fogod te és hasonlók megérteni ugyanis még sosem éltél ilyen államformában. Ezenkivül sem Merkel sem a kormány nem lépheti át a mi alkotmányunkat. Ne legyenek kétségeid arról, hogy amikor a mentálisan beteg orbánnak napjai lejártak és vege az ö diktaturájának is akkor az ugy nevezett Visegrádi 3-ak elfordulnak és titeket fognak mindenért de mindenért hibáztatni, mert a szlávok utálják szivböl a Magyarokat.
libellle
@preparátor: tegnap12.53 te lesel az elsö akit seggenlönek ,és te leszel az aki alegjobban fog ott visitani. Azután pedig kipreparálnak!
Szókrakész
"Ellenben Karma ezt tüzetesen leirta, de ugysem fogod te és hasonlók megérteni ugyanis még sosem éltél ilyen államformában. "

Na pont emiatt a arrogáns, bunkó megjegyzésed miatt hanyagolj!

Mit tudsz te rólam, vagy másokról?!?!?!
Honnan veszed, hogy csak te éltél Németországban vagy nyugaton?!?!?!

Játszod itt az eszedet, nagy németnek előadva magad, fikázva Magyarországot, a magyarokat.
Ne onnan ugass, hanem gyere haza és itthon próbálj rendszert váltani!
Lepényleső
Jó reggelt! Itt a tej! Eddig homokban a fej?
Szókrakész
@libellle: Akkora sötét vagy, hogy még a másik cikkekhez írt hozzászólásokból se tudsz kikövetkeztetni alapvető, egyértelmű dolgokat.
Ekkora barommal már rég találkoztam.
libellle
@preparátor: 8:03 Az egész Europa és Europai politikusok SZ@RNAK orbánra. Egyesek már nyiltan mondják neki és szijjártónak( azt hiszem igy hivják a z a másik bolondot), hogy ön mit akar ki maga mit dumál nekem itt oldalröl. orbán 2020-ban ugy eltünik ( amennyiben addig még eltüri a nép) hogy füstjét sem látjátok. Valahol pasa módon él a sok ellopott pénzekböl ami titeket elletet volna, volna volna !!! ha el nem lopta volna!!!
libellle
@Szókrakész: nekem Magyarország nem othonom, sosem volt. Ellenben foglakozásommal összefüggöen sokat jártam ott. ès más volt kommunista államokban. Tengeteg emberrel beszéltem találkoztam és halottam panaszaikat. Te egy primitiv ember vagy mert amennyiben támadnak téged akkor bizony kibontakozol. Te mindenkit támadhatsz de oje, téged senki mert akkor elökerül az intelingeciád és gyorsan bemutatkozol.
Szókrakész
@libellle: Te melyik részét nem érted a HANYAGOLJ szónak?
Te agyonművelt!
verum
@karma1: - maradjunk annyiban, hogy van téma, amiben nem értünk egyet. Én már sokszor és sok helyen leírtam erről a véleményem.
Én szívvel-lélekkel segítek rászorulónak akár kát- akár négylábú és örömmel tölt el, ha más is ezt teszi.
De itt és most nem erről van szó. Visszaélnek az emberek segítőkészségével. Különösen nálunk meg ez könnyen, mert a jelen hatalom jóvoltából egyre több a rászoruló, a kiszolgáltatott.
De ez a migráns hullám nem erről szól, ezek az emberek enyhén szólva sem kiszolgáltatottak. Lám, ha nekik nem teszik, ahogy bánnak velük, ahogy ellátják őket, mennek vissza ahonnan jöttek.
Nem vitatom, hogy van köztük tényleg szerencsétlen menekült, de nem ennyi, koránt sem ennyi!

Nálam vízválasztó az, amikor valaki csak azért tart szimpinek, mert egyetértek vele - és az első ellentét megléte után hogy reagál. Remélem, megmaradunk annyiban, hogy ebben most nem értünk egyet - és ennyi.
Toby
@preparátor: "...a hazafiakat szélsőjobbozzák. " csak nem te lennél a hazzaffy ?
Nyerted a címet, vagy osztogatták ?
karma1
@verum: Nem hiszem, hogy azert, mert egy temaban nem ertunk egyet, meg kene barmiben is valtoztatni a velemenyemet Rolad...:o)))
Igen, igy a jo, nem muszaj mindenben egyeterteni, hiszen annyira kulonbozoek vagyunk, tehat igen, en is azt mondom, MOST ebben az egyben nem ertettunk egyet, de en tovabbra is orommel osztozom a nezeteidben! Szep almokat...:O))
Vizual
Én megértem az indulatokat nálatok. Be vagytok szarva, - máraki -mert azt mondja az "Orbán" és csapata, hogy szarban vagytok. Ugye elfoglalják az országot a migránsok Stb. máris megint egymásnak ugrotok. "Mert a helyzet fokozódik". Az irány, a népszerűségét lassan visszanyerő Merkel asszony, aki úgy tűnik nagy taktikus. Magam szomorúan látom, hogy sajna sok a terrorista aki belopózott Europába. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy az a játszma amit Orbán csinált, tette ezt még jobban elérhetővé számukra, mert ugye nem regisztrált, nem próbálta szűrni a rajtunk átmenőket. Ez nagy hiányosság volt és marhaság, de ha nem engedik akkor át talán azért jobb lenne a helyzet. Orbán a tűzzel játszik hatalma megmentése érdekében. Nem mondom mit kellett volna csinálni, mert én sem tudom. Már Orbán sem. Egy tény. Terelnek és közben lerohasztották az országot. Nyíltan lopnak, már Matolcsy is a törvényekkel takaródzik. Hát ez van. Erre koncentráljatok és a többit megoldják a hozzáértők ott Europában.
kukac50
Van kerítés Orbán megoldotta a migránskérdést. Megvédte az országot ide nem jön senki!
Vagy mégsem érte el a célját a kerítéssel? 508 ember letelepedhetett 2015-ben Ezek után értelmetlen lenne a szavazás. Magyarországon,mivel kis ország vagyunk 1294 személy lenne kvóta alapján akik köztünk élnének. Eltudnánk viselni egy egy családot egy városban az unió az ellátásukra adja az eurót.
preparátor
Ahelyett, hogy Tarjányi a valós veszéllyel foglalkozna, próbál ködösíteni! Ez az áradat egész Európát veszélyezteti így bennünket is! Ezt kár tagadni és maszatolni mindenféle zöldségekkel!
karma1
@verum: 13.11-re: Alapvetoen a Te szemszogedbol igazad van: bar ha nincs vizumod egy vizumkoteles orszagba, csak egy utleveled, szemelyigazolvanyod, akkor az pont annyit er, mintha egyik sem lenne. Az o igazolvanyaik valoszinuleg perzsaul, arabul, akarmilyen nyelven van kitoltve, amit meg egy jolkepzett magyar biztonsagi ember sem tud elolvasni, nem tud ertelmezni, ergo a papir annyit er, mint halottnak a csok, a magyar hataror kenye-kedvetol fugg, hogy mit csinal Veled. (Illetve ha Te szir lennel, vagy esetleg a spanyol hataron kopognal be, szir letedre, akarcsak vizum nelkul is.)
Minden orszagnak van olyan torvenye, ami haborus menekultekre, vagy termeszeti katasztrofa miatt kenytelen menekulni a hazajabol. Ezek johetnek a zoldhataron is, ha eppen az a legrovidebb ut a katasztrofa eloli menekulesuknek. Hidd el, a magyaroknak is van ilyen torvenykezese. amiben minden vilagosan le van fektetve, mert ezek a menekultek nem mehetnek el egyszeruen dolgozni, viszont van veluk tennivalo, ellatasilag.(Kaja, orvos, szallas, ruhanemu). De erre MINDEN orszag kap az Uniotol ellatmanyt, es a magyaroknak sem kell LETELEPITENIE allando lakoskent, polgarkent oket, hanem csak atmeneti menekultstatuszt kapnanak. A beke visszaallasaval pedig hazakuldhetoek, eppen azert, mert CSAK ideiglenes lakhatasi engedelyuk van. En nagyobb bajt latok abban, ahogy a magyarokban felelmet keltenek, ezt a felelmet allandoan fenntartjak, es a fidesz kezben levo mediakon keresztul felreinformaljak a nepet, elhallgatnak alapveto informaciokat. Ez az egyik legnagyobb bune orbannak, a melyseges korrupcio mellett.
Ha az a hulye preparator meg a tobbi agyament gardista kivonul a hatarra, es elkezd lovoldozni - elsosorban felelmeben, es nem azert, hogy Teged vagy a Te csaladodat megmentse, csak a sajat s@gget feltve - meglatod, mi fog tortenni. De akkor a legjobb, ha keszenletben tartod a menekulofelszerelesedet - ezt halalkomolyan mondom Neked, nem ijesztgeteskeppen...
verum
@karma1: - sarkosan gondolkozol.
Egy menekültnek szerintem éppen elégnek kellene lennie olyan iratnak, amiből hitelesen igazolja kilétét, hogy honnan jött.
Ez a migráns áradat meg zömmel (!) jól öltözött, és direkt hányják el papírjaikat, az sem véletlen, hogy menekülnek az ujjlenyomat vételtől.
A félelem meg nem alaptalan. Az az átmenet sok évet vesz ám igénybe, még jóléti országokban is!
És aki erőszakkal tör olyan ország határára, ami igencsak távol esik az általa veszélyesnek mondott hazájától, (hiszen nem fenyegetik bombák azokban az országokban sem, ahol eddig átvándorolt) az bizony számítson csak katonai ellenállásra! Mert nehogy már a menekült mondja meg, hogy ki, melyik ország vegye megtiszteltetésnek, hogy befogadhatja! Erőszakos tömegről van szó, vedd már észre! Csak mert rajtunk átvonultak és viszonylag kevés családnak okoztak károkat, ha többen lesznek és elégedetlenek, bizony nem nézik, hogy ők itt befogadottak!
Mondd te tényleg így kérnél menedéket? Családostól, tömegestől rontanál rá más országra?
Nem hiszem! Hát akkor tőlük sem szabad elfogadni!
verum
@karma1: - még valami kihangsúlyozom, hogy nem csakhogy vízumuk, de semmilyen papírjuk nincs, csak bemondják adataikat és azt is hamisat! Ne mondd, hogy ez a menekülés miatt van!
Erőszakosan jönnek - mi mást lehet ettől a nagy tömegtől várni, mint erőszakosságot?
Amilyen az "adjonisten", olyan a "fogadjisten"!
Nem lehet a humánus érzelmeket ilyen mértékben kihasználni!
HakapesziM
Jó értem én, ne lőjünk rájuk, rendben. De akkor minek vannak határaink? Valahogy érvényt kell szerezni a törvénynek. Vagy ha elegendően nagy számban jönnek egyszerre, feltesszük a kezünk, feladjuk, tessék parancsolni. Tessék bármit meg lehet tenni, gyerekekre, családokra nem lövünk, tessék jönni, itt akármit el lehet követni.

Csak erre meg azt mondom, hogy ha emberek ezrei, tíz vagy százezrei felkerekednek, azzal, hogy ők most más népek földjén fognak élni, és azok a népek ez ellen semmit nem tehetnek, arra egy szó van: háború.

Ilyenformán az országoknak kár egy rahedli pénzt hadseregre, fegyverkezésre költeni. Egyszerűen el kell indítani minél több civilt a meghódítani kívánt állam határai felé. Férfiak, nők, gyerekek fegyvertelenül. A fentiek szerint, ha elegen vannak, semmit nem lehet tenni, átsétálnak a határokon, bántani nem szabad őket, akár lophatnak, rabolhatnak is, megállíthatatlanok.
Pestilence
Azt nem érti meg ez a zseniális kormány, élükön a főzsenivel, hogy majd addig fog ugrálni az EU ellen migráns ügyben, mig majd jól megvédik Európa nyugati részét, és abban az esetben, ha a túró kis keritésünk mégis beszakad, akkor nekünk senki sem fog segiteni menekültügyben.
perfekt
Az ország politikusai--bármelyik oldalt is nézve-tele van dilettánsokkal.Nézem a kormányfő tanácsadóinak működését,a kép még rosszabb.Orbán ,nagy hangon-tudtára adja,a világnak-hogy meg védjük határainkat ,nálunk nem zaklatják majd az embereket migránsok.És ezt próbálni elhitetni ,ha saját vélemény-ha tanácsadói vélemény---ostobaság.Ez a kerítés annyit ér mint tarisznyán a lakat.Tegnapi hír--a szerb határon csőre töltött fegyverekkel jelentek meg a migránsok.Amennyiben igaz- nem oly sokára el is dördülnek majd a lövések-és nem vízió- a helyi háborúk kipattanása nem lehetetlen- és tegyük hozzá, tőlünk délre van fegyver rendesen.A hozzáértőknek annyit-azt,hogy egy fegyver tűz-készhez hozásának jellegzetes műveletei vannak, amiket egy volt, vagy most katona bizony észleli is--de erre soha ne legyen precedens.
Mangu
@karma1: Szerintem itt nincs semmi "oldal" kérdés, csak tudati fejlettségi szintből adódó vélemény nyilvánítás. A cikk írója is több dolgot összemos, mint ahogy a vélemény nyilvánítók is különféle (egybe nem mosható) dolgokra reagálnak. Egyedül a bármely fél általi mocskos manipulálási folyamatot tartom igaznak, amit tudatosan készítettek elő, folytatnak.
Utólagos okoskodásnál nincs tisztességtelenebb dolog bárki részéről. Hol volt, mit csinált amikor az esemény elkezdődött? Lásd tapsoló Bécsiek migráns vonat érkezésekor és a jelenlegi kancellári állásfoglalás.
Lásd Jugoszlávia véres felbomlása a következményekkel.
Tanulság levonás és ebből fakadó cselekvés semmi - a hágai ítéletek bakfitty.
A balhé mindig akkor kezdődik, mikor a másik visszaüt - start: Merkel hívja a menekülteket. Arról nem is akarok beszélni, hogy kik és miért lettek menekültek nem csak Szíriából, hanem szerte a világban. Innen már kár tovább folytatni. Érzelmi, szakmai, dilettáns nézetek katyvasza lesz belőle.
sentinel216
@perfekt: ma, 09:30

A csőre töltött fegyver, egyelőre kacsának tűnik. De ha a Balkánon feltorlódott, türelmetlenkedő menekültek között igény lesz fegyverre, akad majd fegyverkereskedő banda is. Ezt még időben ki kellene zárni!
perfekt
@sentinel216: Szia:Itt mifelénk minden előfordulhat-sőt annak az ellenkezője is.Békés megoldás itt ebben az esetben kizárt dolog!Hatalmas a migrációs tömeg--és bizony ha elindulnak-az nem lesz babazsúr!Vannak fenntartásaim a béke stabilitásával kapcsolatban.
varrólány
@perfekt: 09:30 Ez a kerítés benne lesz a történelemben ! A nagy határnyitásokkal elfelejtődött hogy ha mi európaiak szabadon járkálhatunk akkor mások is könnyen besétálhatnak. De persze az régebben volt , amikor még csendesebb volt a világ. Tudom nem sokat ér , de a határ közelében élőknek mégis sokat jelent valamilyen védelmet legalább a földjeiknek , megtermelt javaiknak még ha nem is akartak itt maradni ezek a drága jó emberek de kárt azért okoztak rendesen. Tudom a fotelforradalmárok remegve várnak minden olyan hírt hogy lám semmire nem jó a kerítés mert átvágják mégis jönnek. Mintha nem egy országban élnénk.! A kormány meg túlzásba esik a napi menekültes rigmusával, de ha annyira a népet védené akkor nem sanyargatná mindenféle adókkal és nem tömné a saját zsebét. A mai csúcstalálkozó után többet tudunk majd vagy még ennyit se ,mert lehet nem jutnak előrébb most sem . Mentek volna a görög macedón határra terepre tanácskozni hogy testközelből érezzék milyen az amikor ráengedik a kontinensre a lakosságra az emberáradatot!
perfekt
@varrólány: Jól látod az aktualitását, az egész történetnek.Bizony eufóriában ünnepeltük a határjelzők felszedését--de azzal még csak kényelmi szempontok oldódtak meg.Senki-,és semmi nem változott, olyan mértékben-ahogyan azt mi is reméltük.Én tudom -láttam -látom testközelből a bevándorlást-és megértem-igazat adok minden embernek, kik aggódva-élnek-mert közvetlen veszélyben vannak.A kerítésről-én is írtam- és véleményem az --úgy elsöprik-ha elindulnak-mintha ott sem lenne--sajnos.És akkor mi várható?nem vagyok látnok-de vannak elképzeléseim- persze fikcióként ezek nem publikusak-és remélem úgy is maradnak.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.