Decemberben jelent meg a hír, hogy Kálmán Olga otthagyja az ATV-t, és a Hír TV-hez igazol. Ezután sokáig nem nyilatkozott, miközben sorra jelentek meg róla a hírek és álhírek a kormánypárti sajtóban. A csendet nemrég az Indexnek adott interjújával törte meg, most pedig a 444 kérdéseire válaszolt.

Az Egyenes beszédtől némileg eltérő fókuszt ígér Egyenesen címmel, március 13-án induló új műsorával.

Azt mondja az igazi dolgokkal szeretne foglalkozni, megpróbálnak kilépni a felelgetős politikából.

„Ha a jegybankelnök azt mondja, hogy ürgebőrbe varrt búvárok mikorfilmeket adtak át, és így akarták az amerikai ügynökök megbuktatni a kormányt, akkor nem kötelességünk ezzel foglalkozni. El tudom engedni. Ha lenne lehetőségem megkérdezni Matolcsy Györgyöt, akkor tudnék segíteni abban, hogy a néző tisztán lásson. Abba a játékba viszont már nem akarok belemenni, hogy mindenféle bizottságokat összehív-e az ellenzék, és ezeken mi történik. Ezt a témát egy 0:40-es anyagban rendezném le a híradóban, egyszerűen ott a helye. Arra már nem akarom fecsérelni a drága időt egy hírháttérműsorban, hogy ki milyen zöldséget beszél. Ennél ott fontosabb dolgunk van.”

Mint mondja, ezeknek a gumicsontoknak a bedobása épp abból a célból történik, hogy induljon el a felelgetős politika, este hívják be a vendéget, mindenki foglalkozzon ezzel, és, például ebben az esetben mindenkinek égjen be az agyába, hogy a bűnös nyugat meg akarta buktatni a kormányt. Ettől szeretne elszakadni, akkor is, ha erre az ellenzék nem képes.

Az ATV-vel kapcsolatban azt mondja, nem volt rajta vállalhatatlan nyomás:

„Ha a munkámmal és a habitusommal összeegyeztethetetlen dolgok történtek volna az ATV-ben, akkor otthagytam volna, nem tudtam volna béklyó alatt dolgozni. Nem volt olyan nyomás, ami vállalhatatlan lett volna.”

A 444 arra vonatkozó kérdésére, hogy mi van abban az esetben, ha a HírTV ismét irányt vált, így reagált:

„Ha az a kérdés, hogy mi van, ha Simicska és Orbán kibékülnek – ez nem fog megtörténni.”

A lebegtetett pénzügyi ellehetetlenüléstől sem tart:

„Az csak kormányzati sugallatra létrejövő pletyka, hogy csak 2018-ig van pénz.”

A kormányzati médiagépezet annál ijesztőbbnek tűnik a számára:

„Nem arról volt szó, hogy egy-egy magányos blogger elkezdett gyalázni, hanem egy kormányzati gépezet lépett működésbe. Több száz kollégánk dolgozik ebben a gépezetben. (...) Ilyen gépezet, mint most még soha nem működött. Ez egy központilag irányított médiarendszer, ami a társadalom összes rétegét el tudja érni. Azt is, aki bulvárra vágyik, azt is, aki csak reggel bekapcsolja a rádiót, este meg kikapcsolja.”

A záró kérdés arról szólt, ha az interjú estjén lenne lehetősége interjút készíteni Orbán Viktorral, mit kérdezne tőle:

„Azt hiszem megkérném, meséljen arról, hogy ő hogyan érzi magát ebben az országban.”

- mondta Kálmán Olga.

45 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Edmond Dantes
@Béla333: Hol tetszett élni az elmúlt években?Az emberek hülyítésében az ellenzéki média mit tud azon túl tenni,hogy tényfeltáró riportokat,cikkeket jelentet meg.Persze ha maga ezeket nem olvasta,nézte,akkor potyára dolgoztak.De ha a valódi hülyítésre kiváncsi, olvassa a kormánypárti sajtót,hallgassa a köztv-t és rádiót,hallgassa,nézze az országgyűlési közvetítést interneten,külön felhívnám a figyelmét a miniszterelnök és a főügyész válaszait egy-egy botrányos ügy kapcsán.Matolcsy válaszait nem ajánlom,az orvosi eset.Persze sokat segítene,ha leírná,mit kellene tennie mondjuk K.O-nak,aki egyébként nem a kedvencem,mert én a politikában egy másféle műfajt kedvelek,de ő azért tette a dolgát.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
coni
Örvendetes lenne ha tényleg fajsúlyos kérdésekkel foglalkozna az új műsor, mert az ATV már nézhetetlen a téma és a riportalanyok miatt is. Mészárost nagyon sajnálom, szúk keretek közé nyomták be az egyébként nagyon profi műsorvezetőt. A Szabad szemmel volt az utóbbi időszak egyetlen nézhető műsora mivel Mészáros mindig azt a kérdést tette fel ami a nézőt is érdekeltette és kivárta a választ (ha sokáig is kellett a mellébeszélést hallgatnia).
Kálmánnal meg fog ugrani a Hír TV nézettsége. Nem csak a tévéseknek kellemetlen, hogy Simicskáé az egyetlen ellenzéki adó...
Béla333
Változatlanul az a véleményem K.O.-ról, hogy ő is az egyik fogaskereke volt itt az elmúlt évtizedekben az emberek hülyítésének! Hogy a szemünk előtt el lehetett lopni az államadósságunk többszörösét, hogy a politikusaink a hátunk mögött összekacsintva és összenevetve közösen lopták szét az országot és akinek ezt szóvá kellett volna tenni, ezt bemutatni nekünk - a média ez ellen nem emelte fel a szavát.

Mint a nem tudom hanyadik hatalmi ág nem tett semmit, pontosabban azon igyekezett, hogy hogyan tudja ezt a mérhetetlen disznóságot előlünk eltitkolni, a torkunkon lenyomni!
A jelenlegi helyzetben a média, a sajtó legalábbis cinkos társa a bűnöző politikának!
Szerintem!
Edmond Dantes
@Béla333: Hol tetszett élni az elmúlt években?Az emberek hülyítésében az ellenzéki média mit tud azon túl tenni,hogy tényfeltáró riportokat,cikkeket jelentet meg.Persze ha maga ezeket nem olvasta,nézte,akkor potyára dolgoztak.De ha a valódi hülyítésre kiváncsi, olvassa a kormánypárti sajtót,hallgassa a köztv-t és rádiót,hallgassa,nézze az országgyűlési közvetítést interneten,külön felhívnám a figyelmét a miniszterelnök és a főügyész válaszait egy-egy botrányos ügy kapcsán.Matolcsy válaszait nem ajánlom,az orvosi eset.Persze sokat segítene,ha leírná,mit kellene tennie mondjuk K.O-nak,aki egyébként nem a kedvencem,mert én a politikában egy másféle műfajt kedvelek,de ő azért tette a dolgát.
Béla333
@Edmond Dantes: 14.41
Te erről tudtál? Mikor szereztél erről tudomást? Mikor lett ez kitárgyalva?:

"Magyarországról a nyolcvanas évek óta 242 milliárd dollárnyi magántőkét menekítettek ki a világ különböző adóparadicsomaiba, amivel hazánk a világon a 12. legtöbb pénzt vesztett állam, megelőzve nálunk sokkal nagyobb és korruptabb hírben álló országokat, például Ukrajnát, Törökországot és Kazahsztánt – állítja a nemzetközi jelentés. A kutatást vezető közgazdász, John Christensen szerint szinte példátlan, hogy egy ország a teljes államadósságának két és félszeresét külföldre engedje úgy, hogy abból semmiféle bevétele nem származik. A megdöbbentő adatok arra utalnak, hogy az elmúlt 30 év sorozatos külföldi hitelfelvételei és megszorításai jórészt értelmetlenül történtek.
Ebből a szempontból új megvilágításba kerülhet a magyar adósságválság: valóban nem lett volna szükség IMF-re és uniós mentőövre – de Bokros-, Gyurcsány- és Orbán-csomagra sem –, ha a politikai elit az elmúlt 20-25 évben hatékonyan fellép az országkárosító jelenséggel szemben, nem pedig lepaktál vele és teljes mellszélességgel kiszolgálja azt. "
www.hirarena.com/a-teljes-allamadossag-ket-es-felszereset-tuntettek-el_626

Vagy mi van az egymást 1994 óta kormányon váltogató Fidesz-MSZP és segédei közösen, mutyiban elkövetett közpénz lopkodásaival? (Pl. autópálya felülszámlázások)
Te teszel úgy, mintha ezeket nem sumákba intézte volna a politika a média mély hallgatása mellett!
PJProby
„Arra már nem akarom fecsérelni a drága időt egy hírháttérműsorban, hogy ki milyen zöldséget beszél. Ennél ott fontosabb dolgunk van.”

Jobb későn, mint soha! Merthogy egész eddigi ténykedése hemzsegett a zöldségektől, a megalapozatlan rágalmaktól.

Emlékeztetőül egy kis ízelítő: Kálmán Olga csúnya beégéseiből
www.youtube.com/watch?v=rFkQ1sWjUdo
JAJMÁR
@Béla333: Szerinted a médiával tudatták? Ha mégis egy újsagíró tudomást szerzett egy mozzanatról - nem láthatta át, utólag okoskodni mindig könnyebb - milyen esélyei lehettek?
Csak egy név a mából: Horvát A . Hányan álltak mellé?
JAJMÁR
A kormányzati gépezet pedig működik, erősebb, mint valaha.Mi pedig tudomásul vesszük!
Béla333
@JAJMÁR: 15.07
Mintha azt hallottam volna valahol, hogy a média egyik legfontosabb feladata, hogy ellenőrizze a politikusokat, a politikát!
Nem szócsőként kell funkcionálni, hanem végezni a dolgukat.
Józsi bácsi vagy Mari néni honnan tudhat erről, ha az akinek a tájékoztatás, a vizsgálódás lenne a feladata nem csinálja a dolgát?!
bencemacska
@coni: ma, 14:21
"Kálmánnal meg fog ugrani a Hír TV nézettsége. Nem csak a tévéseknek kellemetlen, hogy Simicskáé az egyetlen ellenzéki adó... "
Hát ezt én sem gondoltam volna soha, hogy valamikor siratni fogom a Hír TV-t!!! Átkozott UPC természetesen most vette le az analóg listájáról, ezzel több ezer embert - köztük engem is - megfosztva a Hír TV nézésétől!!!
Eladott Ország
kolozsvaros.com/2017/02/06/ennyit-akartam-mondani-lajos-neked-is-boldog-g-napot-meg-a-masiknak-is/
És tényleg. A háború totálissá vált. A két geci viharos kapcsolatát egy ország szívja tüdőre. Nem jobban, mint 2015. február 6.-­a előtt, de legalább annyira biztosan. Azóta az okos Lajos helyére a földbuta Lölö lépett. Már nem Lajos talicskáz, hanem – lánykori nevén – Lőrinc barát. Sőt, Lölönek azóta már egy Harley Davidson­ja is van, a hülye Lajos meg beborult az árokba a Jaguárjával. Biztosan részeg volt. Ja, nem, viszont a háború már csak ilyen.
A spermázás folyományaként médiabirodalma – a parlamentből kitiltott Magyar Nemzet, a
Lánchíd rádió és a Hír TV – vezetői még aznap lemondtak a büdössé vált dicsőségről. Simicska úr szerint Orbán úr azért geci, mert rávette ezeket a derék felszopókat, hogy távozzanak. Sebaj, nem kár értük. Az időközben felvásárolt, illetve az időközben kinyírt nem kormánypárti orgánumok sóval behintett tetemén ugráló felszopóbrigádban jó helyen vannak az elvtársak. Gajdics Ottóval bezárólag. A Népszava tavaly ilyenkor, az egy éves évfordulón úgy értesült, az önerőből tehetséges vállalkozó 2017-­ben, vagyis idén veszi fel újra a kesztyűt, mert arra számít, hogy a választási kampányban sokkal erősebbek lehetnek az Orbánnal szembeni adui. Ha valaki, ő biztosan tisztában van vele, hogy a személyiségzavarral küzdő szobatársnál a kampány és a harc nem a választások előtt egy fél évvel, hanem valószínűleg már másfél évvel elkezdődik. Már ha eltekintünk a hetedik éve tartó állandó szabadságharctól.
Macskaszem
@bencemacska: aki internetezni tud, az Hír tv-is tud nézni, feltéve, hogy akar.
bencemacska
@Macskaszem: Csak félig van igazad, mert UPC-nél csak egy TV digitális. Ha kettőt akarsz nézni, dupla díjat kell fizetni ! És az már sok. ( Most fizetünk 12ezret!)
Utána fogok nézni, hogy más szolgáltatók hogyan állnak a témához és váltok szolgáltatót!
cikicakk55
@Béla333: 15:11
Láthattad mi történt az utóbbi időkben azokkal az újságokkal,TV adókkal, akik megpróbálták az igazságot leírni,bemutatni. Megszüntették őket, Megvette Mészáros Lőrinc,vagy Andy Vajna .Itt a nép nem a médiából tudja meg,hogy lopják a közvagyont.saját maga jön rá.Túlságosan nyíltan merik már csinálni. Eleinte még nagyon suttyomban mentek a dolgok. 1989-ben a nép a fene nagy eufóriában észre sem vette mi indult el.Nem 89-ben indult el,hanem legalább 4-5 évvel már előtte. Arra a Kormány váltásra fel is kellett készülni. Nem Kádár lopta el a vagyont,hanem azok a politikusok akik akkor körülötte nyalták a seggét. Akik tudták,hogy jönni fog a rendszerváltás és megágyaztak maguknak az új rendszerhez. Na ezek a politikusok,hol MSZP színekben,hol FideSS színekben,hol DK színekben,hol SZDSZ utódpártként de jelen vannak.Mit gondolsz,miért nem lett még egyik párt sem elszámoltatva? Egyszerűen azért,mert ha egy bukik,akkor bukik mind. Kéz kezet mos.A Fidesz nem számoltatta el az MSZP-t 2010-ben,csak szóban mutogat hátra felé. Az MSZP sem számoltatta el a Fideszt,mikor 2002-ben átvették a hatalmat,mert tudták,hogy ők is ugyan úgy fognak lopni. Most sem lesz elszámoltatás,ha teszem fel megbukik a Fidesz. Sajnos nem sok esély van rá,mert ellenzéki összefogás az nincs. A Fidesz meg olyan törvényeket hozott a 7 év alatt ami szinte bebetonozta őket a hatalomba. Ha valami csoda folytán még is megbuknának( én csak népfelkeléssel tudom elképzelni) akkor sem lenne meg az eddig ellopott pénz,mert már rég nincs az országban.Sőt ha bukásra kerül sor,akkor már azok sem lesznek az országban akik ellopták. Náluk időben jelez a vészcsengő. Engem nem kifejezetten érdekel Kálmán Olga,meg a Hír tv és az ATV sem. Egyik Magyar adót sem nézem már évek óta. Amit tudok azt az interneten szedegetem fel.Sokkal többet ér a cikkek hozzászólásait elolvasni,mint magát a cikkeket.Az igazság nem a cikkekben van,hanem a reagálásokban. Itt elég gyorsan meglehet találni azokat az embereket,akik évek óta...
coni
@bencemacska: Késleltetve ugyan de interneten is lehet nézni a Hír TV-t. Persze ez nem ugyanaz.
Úgy sejtem az RTL is vissza fog állni a régi, bájos hiradókra, így marad a net olvasása.
Béla333
@cikicakk55: 16.06
Nagyjából egyetértünk.
Azért 1-2 pontosítás:
A Népszabadság vagy a Népszava sem írt az elmúlt 27 év politikusi korrupciójáról, csak úgy érintőlegesen! Így szerintem mondjuk a Népszabadságot sem azért vásárolta fel a Fidesz, mert megírta az igazat, hanem mert ez volt a Fidesz célja: bekebelezni minden sajtót, csak az általa kirakatban hagyott 1-2-őt meghagyni, hogy a külföld lássa: itt sajtószabadság van! Pedig dehogy!
A kéz-kezet mos, a Fidesz-MSZP összejátszással egyetértek, éppen ezért nem szeretném, ha összefogással vagy a nélkül, de megint azok kerüljenek a hatalom közelébe, akik az elmúlt 27 évben már "bizonyítottak"!
Van más felhozatal is, akik nem korrumpálódtak még!
nemfideszes
@Béla333: A Népszabadság megírta Matolcsy és a Tóni ügyeit, erre másnap már nem mehettek be az újságírók. Erre Te azt mondod, hogy a fityesz nem azért záratta be mert megírták az igazat?!
Pontosan azért akarják bekebelezni az összes sajtót, hogy az igazságról minél kevesebben szerezhessenek tudomást.Egy-két média felületet meghagynak "szelepnek a kuktán" azt annyi. Az már igaz, hogy az MSZP hatalomra jutása esetén nem lenne komolyabb elszámoltatás, de ha már a demokratikus jogrend visszaállna, és az embereknek nem kéne félelembe élniük a munkájuk elvesztése miatt, csak mert hangot adtak a nem tetszésüknek, akkor az már egy fél siker lenne.
Béla333
@nemfideszes: 17.40
A helikopterezés max. kellemetlenség volt a Fidesznek, de képzeld el mi lenne itt ha az elmúlt 27 (vagy még több) politikusi bűncselekményeinek ment volna neki egy vagy inkább több újság!
Most már biztos nem fog oknyomozni a Népszabadság. Mondjuk eddig sem tette!
A demokratikus jogrend csak 2/3-os összefogás esetén vagy egy forradalmi tűzvész esetén állhat helyre. Azoktól hiába vársz megújulást (Fidesz, MSZP,DK) akiknek a politikusai előidézték ezt a helyzetet.
Saját magukat nem fogják feladni és börtönbe küldeni!
justhpeter
Én úgy látom, hogy ha a rendszerváltás óta minden politikusi disznóságot megírt volna az újság - bármelyik oldali - és annak következménye is lett volna, kiürült volna a parlament.
Béla333
@justhpeter: 18.03
A bűnöző politikusok helyére mehetnek olyanok, akik nem bűnözők.
A te cégednél ha lop a portás, akkor már mindenki tolvaj a cégnél?
A politikusoknál is van aki becsületes, nem csak bűnözőkből áll az egész.
Persze ha hagyjuk, hogy becsületest ne engedjenek maguk közé, csak bűnözőt, akkor előbb-utóbb valóban csak börtönbevaló marad.
Ez már a mi felelősségünk is!
bencemacska
@coni: ma, 16:18
Kösz.
Ezzel kísérletezgetek most. De jobban kell figyelni!
Én a TV-t is háttér rádiózásra használom!
coni
A médiában mindig is voltak független emberek akik nagyon sokat tettek azért, hogy az embereket felrázzák. Direct36, HVG, Index, Népszabadság, Magyar Narancs és most leginkább a 444 és az Átlátszó...a teljesség igénye nélkül. De ahogy K.O. hiába hívta meg minden csütörtökön Hadházyt korrupció infózni, úgy a sajtó is tehetetlen az emberek érdektelensége miatt. "Mindegyik lop és aki eddig nem tudott mert nem volt hatalmon majd fog" jeligére el se megy választani, mert nem tud különbséget tenni 200 MILLIÓ és 200 MILLIÁRD között.
Béla333
Miután 27 éven keresztül sulykolták az emberekbe, hogy a politikusi lopás, az csak amolyan uri huncutság, nem is érdemes ezen mérgelődni, inkább csak röhigcsélni, ha valaki bejelentett egy korrupciót a környezetében, akkor még őt hurcolták meg, rugták ki, amikor az ezen változtatni akarókat mocskolják, amikor elvesznek minden reményt arra, hogy itt változás legyen, az emberek közvetlen hozzátartozói százezerszámra menekülnek az országból, ilyen helyzetben lehet hogy közönyösek, beletörődőek az emberek.
És azért mert sokan mentek el olyanok, akik tudják mi a különbség a millió és a milliárd között, azért még egyre kisebb számban, de még maradtak itthon olyanok akik tisztában vannak ezzel.
Ha nem változtatunk ezen a tendencián, akkor nemsokára már nem lesznek (itthon) ilyen emberek!
Béla333
Kálmán Olga ha igazi riporter lenne, akkor ebben az interjúban nem köszönt volna el Eörsitől akkor, amikor éppen azt kezdte el mesélni, hogy Medgyessy kormányra kerülve miért nem foglalkozott a Fideszesek korábbi bűncselekményeivel, hanem ráharapott volna, mint blöki a csontra!:

www.youtube.com/watch?v=IEcSIb-yNVk
7 és fél perctől!
coni
@Béla333: Eörsit mindenki döbbenetére most jelölte a NER a Demokráciák Közössége főtitkári posztjára. Pont tőle fogjuk megtudni, hogy miért nem számoltatták el a Fideszt.

Ahogy az LMPs Osztolykán Ágnes vagy Ertsey Katalin is NER tisztséget kapott.

Amint azt az Átlátszó írja az MSZP-seknek se kell búslakodniuk:

'A NER most lenyúlja az MSZP-től a használható (tehát kellőképpen elvtelen, mindenáron a győzteshez tartozni akaró) embereit is. Az MSZP persze ezután sem fog megszűnni, hisz a NER elidegeníthetetlen része – annak szüksége is van rá. Mint egyfajta politikai skanzenre vagy rezervátumra. Ahol fura, atavisztikus őslények utolsó hírmondói élnek, akik már semmiféle veszélyt nem jelentenek az új idők ragadozóira. Hát a biodiverzitás jegyében óvják és védik őket."
justhpeter
@Béla333: Ebben is van valami, de ha egy frakcióban mindenki kötelezően megszavazza a disznóságot, akkor mindenki disznó. Már csak a falkapolitika miatt is. Ha csak többség van a disznóság mellett, akkor a többség csinált disznót a kisebbségből.
Béla333
@coni: 20.03
Le vagy maradva néhány brossúrával! Nem megy Eörsi a főtitkári posztra, visszalépett. Legalábbis így emlékszem!
De még ha javasolná is a Fidesz Eörsit, miért ne lehetne megkérdezni, hogy Medgyessy miért is nem számoltatta el a Fideszt?
Lehet, hogy olyat mondana, ami nem tetszene az eddigi politikai "elit"-nek?
Béla333
@justhpeter: 20.03
Ennek is lehetne megoldása: a képviselők visszahívhatósága!
Hogy ne csak a pártjának legyen mindenben alárendelve, hanem tartson a választóik haragjától is!
JAJMÁR
@Béla333: Én is "haragszom" az újságírókra, úgy általában. Azért haragszom, mert hagyják magukat "bekebelezni", a pikszisből kiesettet pedig elesni, nem tudnak összefogni a szabad sajtóért! Az ellenzéki sajtóért, hiszen attól lenne szabad, ha mindkét platform, vagy még több is, megjelenhetne.
Egyenként viszont nincs esélyük, "egy fecske nem csinál nyarat". Egy-egy újságírón nem lehet számon kérni ma megoldhatatlan fajsúlyú dolgokat, pláne nem az elmúlt 30 évet! Az újságírók mindig is alkalmazottak voltak, az alkalmazott pedig egy bizonyos szintig lojális a munkaadójához. Persze, írhat cikket bármilyet, de azért van ugye a főszerkesztő, meg a lapnak tulajdonosa, és egy bizonyos profilja, stb. A tévékkel ugyanez a helyzet!
Hogy mi az igazság? Az igazságnak sok arca van. Abszolút igazság nem létezik, csak viszonyíthatod.

Mindig politikusi lopást és bűnözést emlegetsz! De tudod, "bűnösök vagyunk mi, akár a többi nép", hiszen az egész társadalom korrupcióra épül és épült. Már többször megvitattuk ezt a témát, de nem ítélhetsz el egy réteget csak, a másikat pedig nem ugyanazért. Fel van építve a hűbéri rendszer, a legaljától a csúcsáig! Akiktől azt várod, hogy ítélkezzen, hát az is...
Törvény kell, új, ami élesen és láthatóan meghúzza a határt, hol kezdődik a "bűn"! Aztán akik átlépik ezt a határt - visszamenőleg x időre is akár, de meg kell határozni ezek körét - arra az adott büntetési tételt alkalmazni kell!
Ehhez másik kormány, másik jogrendszer, más emberek kellenek! Ja, és széles rétegeknek pedig megbocsátás.
Béla333
@JAJMÁR: 21.02
Abban tévedsz szerintem, hogy közös nevezőre hozod a Józsi bácsi hálapénzét, (amit azért ad, hogy egyáltalán foglalkozzanak vele az orvosok) a politikusok milliárdos lenyúlásaival.
Ha a károkozás nagyságrendjétől el is tekintesz mégiscsak azért tartjuk a politikusainkat az átlaghoz képest igen jó megfizetve, hogy olyan viszonyokat teremtsen, hogy leálljanak a lopások. Az átlag emberek adófizetésénél is, de a politikusok közpénz lenyúlásánál is!
Az meg joggal várható el szerintem, hogy ugyanazért a bűncselekményért ugyanaz a büntetés járjon Mari néninél is és a miniszterelnöknél is!
Én még nem jutottam el odáig, hogy ezt a mérhetetlen károkozást, amit az elmúlt évtizedekben elkövettek a politikusaink az országgal szemben egy vállrándítással megbocsássam nekik, hogy tekintsék ezt az ellopott pénzt az ország ajándékának a tehetségtelen, korrupt, hazug, hazaáruló politikusai felé!

A sajtó ügyben nagyjából egyetértünk, csak én a sajtón nem csak a "mezei" alkalmazott újságírót értem, hanem azt a főszerkesztőt is, aki kiadja a feladatot az embereinek!
JAJMÁR
@Béla333: Hm, akkor meg kell húzni a "határt", mely összegtől és körülménytől bűncselekmény? A "lenyúlást" is újra kell határozni, hiszen hiába mondod, most a "törvény" szerint mind bűntelenek.

Az összes jelződ elkopott, már annyiszor és annyi emberre mondták, hogy a jónép fel se kapja rá a fejét. A vállát se rándítja!
A megbocsájtást az átlagembernek szánom, nem a bizonyítható milliárdos csalónak. De ki kell mondani, mert ijesztegethető a valakinek a valakije miatt munkához, üzlethez, netán pályázati pénzhez jutott, vagy a fölös szöget hazavivő!
Persze, a sajtó természetesen a tulajdonostól függ.
Régen az internet sem segített az eligazodásban.
Ma pedig az egyenmédiatulajdonos az akadály!

Amúgy igen, az alapokban - sajtó és egyéb téren is - egyetértek Veled!
coni
@Béla333: Csak kormányhű embereket jelöl a NER.

Elszámoltatás soha nem lesz, mert arra ügyeltek, hogy a törvényeket úgy alakítsák, hogy jogilag be legyenek biztosítva.
A 4-es Metró jó példa. Ha a korrumpáló külföldieket (Alstrom, Siemens, Strabag, Swietelsky..) felmentették már (vagy alkut kötöttek) akkor az itthoni félre se lehet semmit rábizonyítani. A 21. században bizonyíték nélkül nem lehet senkit lecsukni azért mert a Béla szeretné.
Viszont meg lehetett volna akadályozni a további korrupciót ha az ellenzék valóban akarta volna. Mindenhol van korrupció a különbség annyi, hogy Reykjavikban vagy Bukarestben ha kiderül néhány órán belül az utcán vannak tömegek.
Béla333
@coni: 21.56
Az már komoly baj, ha csak én szeretném a milliárdokat ellopó pártokat megszüntetni, az elkövetőket meg lecsukva látni!
Ha 2018-ban olyan eredmény lesz, amit nem szeretnék, akkor bizony csomagolunk és megyünk, hiszen az nem járja, hogy csak én foglalkozzak a közélet tisztaságával. (Meg az LMP, amíg hagyjuk!)
Egyébként van még egy komoly különbség: külföldön politikusi korrupció esetén nemcsak utcára mennek az emberek, de abban is biztosak lehetnek, hogy ezeket az arra kitalált szerv ki is fogja vizsgálni!
coni
@Béla333: Több száz ezren hagyták el az országot, én is, mert 2014-ben az LMP úgy döntött, hogy egyedül váltja le Orbánt. Így nem tudom sajnálni azokat a szavazókat se akik miatt a jelenlegi helyzetben van és marad még 10 évig az ország.
Nyílvánvalóan blöfföltetek azzal, hogy Mo.-on egy zöld párt egyedül 30-40%-ot szerez. De az a 7% jól jött volna az ellenzéknek a kormányváltáshoz. Majd az unokáid elolvassák a hozzászólásaidat és itélkeznek...egy kifosztott országban.
Béla333
@coni: tegnap 23.54
Furcsa felfogásod van:
azokat akik az elmúlt 27 évben kormányon és ellenzékben lopták ki a szemünket is, vitték ki az országból az államadósság több mint kétszeresét azokat nem ítéled el, vagy csak az egyik oldali lopósakat (Fidesz), ellenben mélyen elítéled, akik ezzel szemben egy tiszta közéletért küzdenek.
Akik nem akarnak azokkal összefogni, akik a tolvajok voltak egyénileg vagy a pártjaikon keresztül. Az LMP-t teszed bűnbaknak, a tolvajokat meg meg akarod újra választani?

Tudod mit? Én az unokáim szemében tudok majd nézni, hogy mit tettem az országrontó, tolvaj politikusok ellen (a magam kicsiny módján!), te is oda tudsz állni eléjük elmagyarázni, hogy akartad őket újra és újra hatalomba segíteni, amikor már számtalanszor bizonyították hogy milyenek?!
kukac50
Simicska sokat tud majd Kálmán Olga feltesz olyan kérdéseket ami Orbánnak igencsak kínos lesz!
magyarbakancs
Az az érdekes a legjobb barátok tudnak össze veszni.
Orbánnak terhes volt a barátság keltett egy új barát aki lefedi a pénz dolgait ez lett Hentes Lőrinc.
nezelodo
Nem az a kérdés, hogy kibékülnek-e, hanem az, ki lesz a következő abban a hosszú sorban, amelynek az elején a Princz G áll, és a vége felé a Simlicska, de nem ő az utolsó, megint pénzemberek sorolnak a végén... A napszámos Józsi nem állhat a sorban, tőle nincs mit elvenni.
coni
@Béla333: A Te utópisztikus társadalmad nem létezik. Egy szocializmusból való hirtelen átmenet a kapitalizmusba igazságtalansággal jár. Tekintve hogy nincs és nem lesz olyan párt amelyik nagy tömegeket meg tud szólítani és talpig becsületes abból kell főzni ami van. Te személyes ügynek tekinted a politikát, én társadalminak. Ha 2014-ben hagytátok volna, hogy Bajnai vezetésével leváltsák a kormányt akkor Millióknak sokkal emberibb élete lenne az elkövetkező évtizedekben mint így, még akkor is ha időnként néhány politikus a saját gesztenyéjét is sütögetné. Ha nagy tömegek tiltakoznának akkor az általad hiányolt szervek se mernék az asztal alá söpörni az egyértelmű lopásokat.
Az a pénz amit az Uniótól kapunk az a mi Marshall segélyünk (bár annál jóval nagyobb összeg), egyszeri és pótolhatatlan. Ezt az összeget vettétek el az országtól amikor áttételesen ugyan de a Fideszre szavaztatok.
(Gondolom az meg sem fordult a fejedben, hogy a Parlamentbe bejutni csak mocskos pénzzel lehet és az se gyanús hogy volt LMP-sek szállingóznak át a NER-be. Ez nem baj, csak kérlek ne állítsd hogy aki az LMP-ben megfordult az automatikusan egy szent.)
Béla333
@coni: 10.47
Nem állítottam ilyet!
De azt igen, hogy ők legalább egy tisztább, becsületesebb közéletért küzdenek. Ők fordították messze a legkevesebb pénzt a választási kampányra és az elszámolásuk is nyilvános volt, nem úgy mint a többieknek!
A NER-be szállingózott már DK-s, MSZP-s is és igen, LMP-s is!
Azért ahhoz nagyfokú pofátlanság kell, hogy a politikusok, így a Fidesz lopkodásáért az LMP-t tegyed felelőssé! Olyan kifacsart a gondolkodásod, hogy biztos politikus vagy, mert normális ember így nem gondolkodik!
Ne azok a felelősek a jelenlegi helyzetért szerinted, akik 1994 óta egymást váltogatják kormányon, egymás disznóságait elsikálják, ahelyett hogy kivizsgálnák, hanem az LMP, mert ezekkel a korrupt, tolvaj alakulatokkal nem hajlandó választási szövetségre lépni?!
Miért nem politizáltak úgy az elmúlt évtizedekben az MSZP/DK politikusai, hogy ne alakulhasson ki ez a helyzet? Miért nem zárták ki a soraik közül akik lopkodni kezdtek? Miért nem tettek ezekben az ügyekben feljelentést?
Ha arra a politikára, arra a közéleti tisztaságra amit az LMP hirdet csak akkora támogatottság van, amit az LMP részesedése mutat, az nem az LMP hibája szerintem.
Ők ezt tudják, ezt akarják, ha nem kell a társadalomnak, akkor nem lesz! Ennyi!
Maradnak a lopkodós pártok és politikusok, az ország meg csúszhat tovább lefelé a lejtőn!
adrenalink
@kukac50: 09:19-re Na és kivel beszéli meg a kínos kérdéseket, mert kormánypárti nem megy a Hírtv-be? Az ernyedt ellenzékkel? Marhára hiteles lesz! Érdekes, nyóc évig punnyadtak, ha nem éppen egymást fúrkálták, de most mindenki tudja a tutit...
coni
"Ha arra a politikára, arra a közéleti tisztaságra amit az LMP hirdet csak akkora támogatottság van"
Egy zöld párt hagyományosan környezettudatos országban is nehezen szerez kétszámjegyű támogatottságot. A legutóbbi közvéleménykutatás szerint (Political) az LMPs szavazók tartják a legkevésbé problémásnak Paks 2-t (ez megdöbbentő). Ez azért van mert az LMPs szavazók nagyobb része protest szavazó, soha nem szavazna egy zöld pártra ha lenne más választása is. Nekem rengeteg ismerősöm szavazott az LMP-re akik az egész zöldpolitikát hülyeségnek tartják (én nem). De 2014 után elpártoltak az LMP-től mert látják hogy nulla a befolyása a politikára, mindegy hogy ott vannak vagy sem (persze ez az egész ellenzékre igaz). Így vagy külföldre mentek vagy 2018-ban már nem szavaznak, mert szerintük a jelenlegi felállás marad hosszú időre a választási rendszer miatt, akár szavaznak, akár nem, marad a bohóc ellenzék a parlamentben hosszú időre. Hadházy az egyetlen aki beismeri, hogy ennek az ellenzéki politikának nincs értelme, jobb ha kiszáll. Neki van más megélhetése is...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.