Új pólusnak akkor van értelme, ha nem áll össze a régivel – mondja az LMP miniszterelnök-jelöltje. Egyhangú szavazással kérte fel az LMP elnöksége Szél Bernadettet a párt miniszterelnök-jelöltjének. Ő pedig azért vállalta, mert káoszt lát maga körül, és esélyt arra, hogy az LMP kormányra kerüljön. Interjúnkban beszél arról, hogy ehhez milyen szövetségeseket tud elképzelni, és kikkel nem dolgozna együtt semmi szín alatt. Valamint arról is, összerakja-e a tanácsadónak felkért Ron Werber az első LMP-s gyűlöletkampányt, miért csatlakozott hozzájuk az ex-szoci Demeter Márta, és hogy mikor van értelme új pólusnak. Mindenki megkérdezi öntől, hogy egy 5 százalékos pártnak minek miniszterelnök-jelölt. Én megfordítanám a kérdést, hogy miért ne, ezzel szavazókat valószínűleg nem veszít az LMP. De mit nyer? Először is fontos leszögezni, hogy miniszterelnök-jelölt akkor leszek, ha a kongresszus is így dönt szeptember végén. Azonban már maga a jelölés is jelzésértékű: azt akarjuk üzenni az...

Forrás: 24.hu
Feltöltő: karma1
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

86 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Peller Anikó
@karma1: áhh, nem gondolom, hogy mindenféle program annyira elsöprően lényeges lenne.

A mai viszonyok között egyetlen fontos, nagyon fontos dolog van, képes -e Berni a maga látványával (igen, elsősorban azzal) és eszével megszólítani a punnyadó lakosságot.

Ehhez az az egyetlen dolog kell, hogy elhitesse a néppel, hogy ő egyedül vagy némi piciri összefogással meg tudja szerezni a szavazatok 50-60 %-át.

Hát ezt kétlem. Bár a Botka szavazói erősen kopásnak indultak az még mindig legalább 10 %.

A jobbik is visz belőle 10-20 -at

A dekával nem fog össze, az is vihet 5-10 % -ot.

A fidesznek is van 30-40 % -a.

Bernike! Tényleg azt hiszed, hogy összefogás nélkül meglesz a 60 és képes vagy egyedül legyőzni a minden lesöprő fideszet?

Hiszen reggelre hoz olyan törvényt amivel kicsinál ha veszélyessé kezdenél válni.

Mindenkire szükséged van aki él és mozog. Felejtsd el a hülye siffert, légy rugalmas. 5-10 % -os célkitűzés árulásnak minősül, márha valamikoris le akarnátok váltani a fideszt.

Mert ha nem, akkor mindegy mit teszel.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
karma1
Tetszik Berni elszantsaga, de talan a "tarolas" az egy kicsit eros tulzas...
Abban pedig egyenesen oriasit teved, hogy o fogja megmondani Werbernek, hogy mit csinaljon.
Sajnos, Berninek tudomasul kell vennie, hogyha egy SZAKtanacsado tanacsat kerik, akkor nem ok, hanem a szaktanacsado fogja megmondani, hogy hogyan erhetnek el jo eredmenyeket, nem pedig a parttagok, esetleg o, Berni.
Programja egyenlore nincs, es meg az LMP kongresszusa sem valasztotta meg ot, de majd biztos ez is elkovetkezik,.
Azt viszont elegge figyelemremeltonak talalom, hogy Kalman Attila, a riport keszitoje eszmeletlen kinosan kerulte a DK es Gyurcsany emlegeteset, pedig Hadhazy elment az Agorara, Gyurcsanynyal egyutt...
Erre azert meg erosen varnam nem a part, hanem Bernike kulonbejaratu, am nagyon is mervado velemenyet...
karma1
Van a Bernikeben tokosseg rendesen - sok hapsiban nincs ennyi.
De hol a program? Megcsinaljuk az oktatast, megszuntetjuk a korrupciot,... Ezt mar mindenki mondogatja a sajat programjaban, tehat ennel tobbet kellene mondani ezzel kapcsolatban is.
wagabund
..."Szél Bernadett: Képesek vagyunk letarolni az országot"...

a "letarolni"szó miatt máris vesztett egy szimpatzánst...durva mondat, ezt nem kellett volna.
Kookas
@karma1: akkor tökös lány a bernike?mert szerintem csak az. arra azért kíváncsi lennék hogy melyik vc-t használja.
Béla333
Úgy hiányzott már egy ilyen hang, mint egy falat kenyér!
Gyerünk, mindent bele!!
Fog ez menni!
Remélem!
karma1
@Kookas: Ne huzogasd az alvo oroszlan bajuszkajat, vagyis az enyemet!..:o)) Tudod Te azt nagyon jol, hogy Berni bizony kinyitja a szajat a Parlamentben is, amikor nehany razos kerdesre ker valaszt, mig az osszes tobbi part - koztuk a legnagyobb ellenzeki mszp-vel - olyan melyen kussol, hogy ihaj...
Béla333
@karma1: 08.52
Már neked is megírtam vagy száz alkalommal, hogy megvan az LMP programja, fent van a honlapjukon:
lehetmas.hu/rolunk/letoltheto-dokumentumok/
karma1
@Béla333: Mondom, Berni jo valasztas a sok gyava szar kozott , de ha leallnak Werberrel, akkor - ha tenyleg nyerni akarnak - muszaj lesz elfogadniuk minden eszkozt es modot, amit Ron kidolgoz nekik. Ebben nagyon nagyot teved Berni, csak nehogy erre menjen ra a kampanya. (Ezt komolyan mondom, es ha van erre valamilyen rahatasod a parton belul, akkor probalj felszolalni. NEM HULYESKEDEK, komolyan ezt mondom!)
Szakmambol kifolyolag olyan dologgal foglalkozom, hogy amikor szaktanacsert fordulnak hozzam, akkor en tetelesen elmondom a kliensnek, hogy mit es hogyan kell tennie ahhoz, hogy mielobb el tudja adni a hazat, es a leheto legmagasabb aron. Julius utolso napjan jott egy kinai fogorvos kliens hozzam, hogy nezzem meg a 4 szobas hazat, es mondjam meg, mit kell vele csinalni. Ket nap alatt megcsinaltam a tervet, bar sejtettem, hogy nem fogja elfogadni, mert azt mondta, hogy 30 nap alatt el akarja adni aukcion a hazat. En mindenesetre iszonyu sokat dolgoztam a terven, mindent kidolgoztam benne lepesrol lepesre, a leheto legkedvezobb aron. Megkoszonte de nem tartotta meg a tervet: nos,persze, hogy nem adta el a hazat az augusztus 8-i arveresen, es mar atfordult a haz arusitasa a 3. honapba Ket nappal ezelott ujrra hivott, (mert annakidejen azert alaposan elolvasta a tervet, csak nem ohajtott vele foglalkozni), es kerdezte, hogy mennyiert vallalnam el ismet a tervezest, de en mar csak egy joval dragabb variaciot tudnek neki javasolni (nem az en reszem lenne dragabb, hanem amit ra kellene koltenie a hazra), mert kozben megjelent a piacon ugyanabban a korzetben 3 hasonlo haz, joval olcsobban, ugyanugy 4 haloszobas meretben. VAGYIS: ha valaki nem fogadja meg a szaktanacsado nagyon szoros utemtervet (mit mikor kell tenni a kampany folyaman), akkor szivas van csak, a kivant eredmeny nelkul! Persze megteheti a part, hogy nem fogadja el Ron ajanlasait, de akkor ne is remenykedjen gyozelemben.
silber13
@durbincs: Magának csitt vén szopornyicás majom! Még nyitva van a kedvenc bömböldéje, inalás oda, lehet vedelni! Másra sem alkalmas
Peller Anikó
@karma1: áhh, nem gondolom, hogy mindenféle program annyira elsöprően lényeges lenne.

A mai viszonyok között egyetlen fontos, nagyon fontos dolog van, képes -e Berni a maga látványával (igen, elsősorban azzal) és eszével megszólítani a punnyadó lakosságot.

Ehhez az az egyetlen dolog kell, hogy elhitesse a néppel, hogy ő egyedül vagy némi piciri összefogással meg tudja szerezni a szavazatok 50-60 %-át.

Hát ezt kétlem. Bár a Botka szavazói erősen kopásnak indultak az még mindig legalább 10 %.

A jobbik is visz belőle 10-20 -at

A dekával nem fog össze, az is vihet 5-10 % -ot.

A fidesznek is van 30-40 % -a.

Bernike! Tényleg azt hiszed, hogy összefogás nélkül meglesz a 60 és képes vagy egyedül legyőzni a minden lesöprő fideszet?

Hiszen reggelre hoz olyan törvényt amivel kicsinál ha veszélyessé kezdenél válni.

Mindenkire szükséged van aki él és mozog. Felejtsd el a hülye siffert, légy rugalmas. 5-10 % -os célkitűzés árulásnak minősül, márha valamikoris le akarnátok váltani a fideszt.

Mert ha nem, akkor mindegy mit teszel.
karma1
@Peller Anikó: Hat ezt kurvajol latod... Ha nincs osszefogas a sok kis apro part kozott, ne is szamitsanak gyozelemre.
Béla333
@karma1: 09.19
Én nem gondolom, hogy egy kampánytanácsadó rá tudná kényszeríteni az LMP-t, hogy az elveitől ellentétesen döntsön. Ráhatásom (ahogy korábban is írtam) semmire nincsen, hogy hogy döntenek.
Egyébként Werbernek éppen az MSZP 2014-es kampány vezetője: Molnár Zsolt mondott ellent, igaz el is bukták a 2014-es szavazást.
Na majd meglátjuk!
De változatlanul azt tudom mondani: szerintem a fásult emberek úgy vártak már egy ilyen jelöltre ilyen szövegre, programra, mint egy falat kenyérre!
Mit ne mondjak: tetszik a dolog!
karma1
@Béla333: Mindenesetre uj szinfolt es belekever az allovizbe...
Kookas
@Béla333: ha az lmp tevében az van hogy nincs összefogás akkor csak összefosás lesz belőle.
Béla333
@Kookas: 09.34
Olvasd végig a riportot, szó van benne az összefogásról, bár nem tudom tetszik-e neked amit ott olvashatsz!
Türelem, úgy látom tudják, hogy mit akarnak!
Kookas
@Béla333: én is sok mindent akarok mondjuk egy főő nyereményt de sajnos ez csak akarat vagy álom.
Béla333
@Kookas: 09.39
Olvastad, hogy mit szeretnének?
Ők nem csak imádkoznak a lottónyereményért, ahogy a hasonlatodban te írtad, hanem van elképzelésük arra, hogy hogyan legyenek (és ezáltal mi mindannyian) nyertesek!
Szurkolj nekik, hogy sikerüljön.
silber13
@durbincs: Magának fixa ideája mindenkibe belerúgnii, gyalázni? A cikkekhez esze ágában sincs hozzászólni, ( igaz azt el is kellene olvasni megérteni) de magyar nyelvnek, sőt az olvasásnak,írásnak és a szövegértésnek finoman szólva, híjával van. Helyette mások pocskondiázásában leli örömét, sőt gyönyörét!Szánalmas. Csodálkozom a szerkesztőség tagjain, hogy magát eltűrik.
silber13
@durbincs: Látja mekkora bunkó? Igaz buta parasztokkal, disznóólba valókkal nem kell beszélni! Ergo: Takarodjon a disznóólba, oda való!
silber13
@durbincs: .Az utolsó mondatát legyen szíves érthetően, a
magyar nyelv szabályainakmegfelelően újra írni,bármennyire is nehézségeket jelent a maga számára, mert így olybá tűnik, hogy nem járt iskolába, mint ahogy egyre erősebb a gyanú az állítás igazát vélelmezni. Ha peig ez a kis kommentemmagának teljesíthetetlen kérés tartalmaz, akkor írhatom vulgárisabban is, a maga kedvenc stílusában! Azaz : Írd újra érthetően te suttyó paraszt!
karma1
@silber13: Hagyd a fenebe, Draga Baratom, ez egy diszf@sz, nem eri meg a klavi-kopast... Magatol megdoglik, ha nem szolunk hozza...Olyan dolgokat kuld be, ami elejetol vegeig hazugsag, egyetlen igaz betu nincs a cikkben.
Egy bunko paraszt, aki szot sem erdemel.
silber13
@karma1: De ne mondja ez a félnótás, hogy mi itt nem vagyunk udvariasak:Ezért hát:
bencemacska
Lehet, hogy az újságíró nyúlt mellé? Országot letarolni? Letarolni a jelenleg regnáló pártokat kellene!
Így túl meredek terv. Ez nem ébreszt szimpátiát.
Javaslom helyesbíteni, vagy enyhíteni a kifejezésen!!!
Mert nem mindegy : sz.r mellett sírni, vagy sír mellett sz..ni!
jancsipapa
@karma1: Márpedig nem lesz . Gyurcsány biztos ,hogy kihúz ,megtorpedóz mindeni ,ha nem ő a főnök . Botka szintúgy . AZ MSZP önmaga is gond nélkül bejut ,másra egyébre meg semmi esélye nincs . Már le is tettek róla .Csak maradjon meg a pozíció . Egyébként egy esetleges összefogásnál a várhatóan legerősebb csapat diktálná a feltételeket . Az pedig nem az LMP .
silber13
@durbincs: Hajtsa a megfonolás vánkosára a kobakját, mielőtt felhúzván a cselekvés papucsait ,sarkig kitárná eszement, de lopott szövegei tárházának kapuját!:-))
karma1
@Béla333: Belus, azt hiszem, felreertettel. Fel lehet kerni Ron Werbert, ki lehet fizetni az Isten penzet is - mert hogy kurva draga lesz a tanacsadasa, abban biztos lehetsz -, es Bernikenek sem kell megfogadnia a tanacsait, de akkor meg ne csodalkozzon, hogyha nem fognak nyerni.
Ezert irtam le a sajat peldamat.
Ha valaki azt mondja, hogy keri a tanacsomat, en megcsinalom neki a reszletes tervet, es azt mondom, hogyha betartja, akkor legalabb 95 %-os az eselye annak, hogy sikeresek leszunk, ha mindent pontrol pontra betart.
O mondta, hogy koszi, ezt nem, mert o majd nekem megmutatja, hogy eladja 30 napon belul a hazat. Hat nem adta el, es az ido elorehaladtaval egyre kisebb lesz a sansza, hogy el tudja adni.
Ugyanez all Bernikere is: vagy - vagy ...
silber13
@durbincs: Ezt az észt emlegető lopott szöveget hanyadjára írja le, maga nagyon hülye? Ja, hogy észt nem tud adni?:)))Eddigi ténykedése alapján nem is csodálom! A nincsből nem lehet adni kis félnótás! Ezt sem tudta? Rendkívül buta! Járt iskolába, vagy csak mellé?? Gondolom, a lógásra otthon rájöttek és istenesen elkalapálták, maradandó agyi sérüléseket okozva!:-))))
bencemacska
@jancsipapa: ma, 11:00
"Egyébként egy esetleges összefogásnál a várhatóan legerősebb csapat diktálná a feltételeket"
Ez volt a baj 2014-ben is! Még nagyobb baj, hogy az MSZP nem tanult belőle!
Botka ,meredekebb , mint Mesterházy volt!!!
silber13
@durbincs: Mefetyelést!njen pubika! A disznóólban már várja a moslék! Jó le
namihami
""Szél Bernadett: Képesek vagyunk letarolni az országot""

Megint? Azt reméltem, hogy a Fidesz után következők (ha a változtatás lehetségessé válna), inkább építeni és nem tarolni fognak.
Csöbörből vödörbe???
almalibre
Szimpatikus, hogy őszinte a terveik tekintetében: LMP jövőre letarolja az országot...
Jozefina
Mondtam már régen, hogy az LMP fidesz közeli, hiszen ezzel a kavarással csak a fidesznek kedveznek a választáskor!!!
szep napot
A kovetkezo pusztito hurrikant nevezzuk Bernadettnek. Mar a neve is pusztito.
Béla333
@Jozefina: 11.54
Nyilván csak azért kavarnak, hogy téged megtévesszenek! Ja? Meg hogy a Fidesznek kedvezzenek:

"Az LMP-nek például kész a dolgozói szegénységet felszámoló programja,..."
"A választási rendszerhez hozzá kell nyúlni, erre az LMP-nek évek óta konkrét javaslatai vannak."
"Véget kell vetni a következmény nélküliségnek,..."
"Lezárjuk a múltat és megújítjuk az országot..."
"...felszámoljuk a korrupciót..."
"...meghoznánk azokat a törvényeket, amelyek a mi antikorrupciós 12 pontunkban gyökereznek..."
"...rengeteget költenénk oktatásra, ezért is kell elzárni ezeket a korrupciós csapokat, mert részben ez a fedezete..."

Vigyázz, meg ne tévesszenek, hogy ez az egész csak a te becsapádról szól...
Rockxy
Bernadett nem sokat számít.
Any way the wind blows.
Béla333
@anka: 17.43
A többi az mese, az LMP programja meg valóság lesz! (lehet!)
Manhattan
Bernike emberi kvalitása számomra taszító!
karma1
@Manhattan: De egesz Magyarorszagot le fogja "tarolni", nna...
Béla333
@Manhattan: 08.22
Az emberi minősége messze fölötte van sok DK-s lopkodósnak!
Elkezdődött már a szavazás a DK tagok között arról, hogy Gyurcsány mindenek előtt?
Szavazgassatok, számotokra ez a legfontosabb!
Ti itt tartotok, Szél Bernadett meg ott, ahol a cikkben nyilatkozik!
Akkor kinek az emberi kvalitása visszataszító?
szaboria1
@karma1: szept.08 9,19 írásod tükrözi azt amit leírtál nem Bernike fog irányítani ha Werberrel akarnak dolgozni. Ja és miből is fogják Őt megfizetni? Mert nem egy olcsó emberke.
karma1
@Béla333: Csak egy higgadt elemzes a 2013-as bukas elemzeserol, amikor az elemzo konkluziokent 4 okot sorol fel a vegen: hat nincs kozte se a DK, se Gyurcsany!
Erdekes modon az egesz bukast mesterhazy arulasa es utolso pillanatos osszeallasa az Egyutt-tel es meg 3 masik ok okozta a 14-es 2/3-ot.
Ha figyelmesen elolvasod a cikket, abbol talan neked is eleg vilagosan lejon, hogy Gyurcsany volt az EGYETLEN kompromisszumkepes es targyalhato ember, - pedig figyelmeztettek, hogy ne legyen ennyire megerto - mesterhazy meg is szivatta, bosszubol...

propeller.hu/itthon/3304692-kifele-beket-mutatnak-hatterben-megy-furas-igy-nezett
Lehet szeretni, lehet utalni Gyurcsanyt - kinek mi a vermerseklete - csak egyet nem szabad: leirni es figyelmen kivul hagyni...
karma1
@szaboria1: Sziuska, (ma is,...:o)))) A tanacsadoban,- ha nem bizunk meg benne teljesen, feltetel nelkul - akkor nem is szabad ra kidobni egyetlen fillert sem, mert nem lesz eredmenyes. Es nagyon igazad van: finkelstein utan Ron Werber ma a vilagon a masodik - de most mar elso finkelstein halala miatt - "kiralycsinalo" a vilagon. Persze, ennek megfelelo tiszteletdijjal. (Olyan ez, mintha en mondanam meg a sebesznek, hogy hogy rakja be nekem a csipoprotezist, mert en lattam a modjat az interneten. A doki ki is vagna rogton a mutobol). Igy csak Ron fog hatat forditani a partnak, ha tul sokat okoskodnak.
Volt nehany nagyon jo megnyilvanulasa Bernikenek az utobbi honapokban, szo se rola...De ha ugyanezt mondta valoban, mint ahogy a cimben le van irva - "kepesek vagyunk ;letarolni az orszagot" - hat ez nem a legszerencsesebb mondatai kozul valo.
Az LMP kis part, kis koltsegvetessel, - erosen megfontolando, hogy mibol finansziroznak ezt a nagyon magasra kvalifikalt szaktanacsadot.
Mert ugye arra gondolni sem merek, hogy ok a fidesz szatellit-partja lennenek, es orbannak minden penzt megerne egy ekkora bekavaras...
Nekem az a furcsa, hogy Hadhazy az utolso 2-3 honapban eltunt: nem jelentett fel senkit, nem akar mar korrupcios ugyeket a nyilvanossag vagy eppen poltpetya iroasztalara juttatni (onnan meg a fiokba) es a part reszerol is mintha minden megnyilvanulas Berni nevehez kotodne,. Mintha inkabb Bernit tolnak mindenhova, ahol exponalni kell magat tomegek elott az LMP-nek... Csak nem gondolja Hadhazy, hogy erdemes visszamennie a futyiszbe? (Hiszen onnan jott)
Peller Anikó
@béla: 8:34, a tied te idióta fideszbérenc állat. Hát nem bírsz leállni a Gyurcsányozásról te barom, rohaggy meg.

A hazugságaitokkal akartok felkapaszkodni a Gyurcsány hátán az 5%-os párto tokkal egy 6 %-os párttá vonónóval. Csak arra vagytok jók hogy megosszátok az ellenoldalt.

Neked semmi sem elég bazzmeg, hülye dékágyalázó.

Berni te meg fogj össze mindenkivel a fidesz ellen vagy nem ellen vagy.
szaboria1
@karma1: Nekem is vannak ilyen gondolataim a Hadházy körül.
karma1
@szaboria1: Jaj,... Az nem jo, hogy ez megfordulhat ket ember fejeben is,... Tegnap beirtam a BAH feluljaros balesethez, megjegyezve, hogy vajon mikor fogjak szabadon engedni ezt a simlis pasit, es mar 10 oraval kesobb jott a cikk, hogy mennyiert engedik szabadon. Tiszta baltas gyilkos-szitu...
Ez a tetu tutira rajta lehet az ellenorizetlen letelepedesi kotvenyes listan!
Az sem veletlen, hogy 10 utast szallitott - hiszen egeszen biztos embercsempesz, mert ha o jogtalanul tartozkodik Magyarorszagon, akkor az a 10 fo nem lehet a csaladja, csak idegen. Erdekes, hogy egyetlen utasarol sem mondtak meg, milyen nemzetisegu volt... Ha pedig embercsempesz, akkor mellenyzsebbol fizeti ki az ovadekot...
verőce21
"Nyolc esztendő nem a világ..." még a Fidesznek, de lehet másnak is próbálkozni. :)
karma1
Valoban nenm sok,... Csak ha egy bizonyos pojaca emlegeti, pejorative,... Pedig mar a potrohos focista is 8. eve hulyiti az alattvaloit...
papa.49
Érdekes lesz az ősz az lmp. nél, azért én nem harapnám meg az ujjam értük, elégé ,,sötét ló,, az egész legalábbis az én számomra !!!
verőce21
A helyes válasz (10:08)-ra: A fidesznek nem nyolc év jár még, hanem életfogytiglan, csak nem a kormányon, hanem a börtönben.

(De csak az írja be, aki tíznél több tetsziket akar kapni!) :)
Béla333
@karma1: 09.21
Azért mert te nem vagy tájékozott, azért még nem kellene az alultájékozottságod miatt komplett történeteket kitalálni - most éppen Hadházyról.
A napokban volt hogy előjött a Lázár neje által is érintett milliárdos pénzpocsékolással, tehát szó sincs visszavonulásról, csak éppen figyelni kell(ene):

"A koraszülötteken is jól keresnek"
www.korrupcioinfo.hu/korrupcioinfo/koraszulott/

Akkor most te jössz! Lássunk egy DK-s hasonló ügy felderítést!
Ja! Hogy ilyen nincs, csak olyan, hogy "kérdést intéznek", "felszólítják" stb, stb jellegű porhintés?
Béla333
@Peller Anikó: 09.48
Bár amilyen bunkó vagy, úgy gondoltam, hogy válaszra sem méltatlak, de azért egyet csak leírok:
Nézd meg Manhattan 08.22-es beírásával kezdődött, amiben minden bizonyítás, bármiféle indok nélkül csak úgy belerugott egyet Szél Bernadettbe. Miért is?
Erre válaszoltam hogy kinek mi is a fontos az egészben, hogy vajon Manhattan letette- e a nagyesküt a Ferire, hiszen a DK belső szavazása most számotokra a legfontosabb!
Erre öntötte el az agyadat a moslék!
Ha elkezditek, én folytathatom!
Ha normális vita kell, én arra is nyitott vagyok! (Mondjuk veled már nem, hiszen te már lementél állatba, veled már nem lehet!)
Béla333
@karma1: 09.21
Ja! Az előző Hadházyhoz köthető korrupciós történet szeptembet 7-i dátumú, ez meg egy héttel korábbi: augusztus 31.-i:

"Haldoklótól lopni"
www.korrupcioinfo.hu/korrupcioinfo/haldoklotol_lopni/

Csak figyelni kellene!
Változatlanul várok tőled 1 csak egyetlen egy olyan ügy felderítését, mint amit Hadházy hétről hétre elénk tár - a DK-tól!
Tudsz ilyet?
Mert a pofázás, a mellébeszélés, a más párt rugdosása, alázása az megy a DK-nak, de az ország érdekében annyit tudnak tenni, hogy megszavaztatják a DK tagokat, hogy szeretik-e a Ferit?!
karma1
@Béla333: Egy olyan cikket linkelj be, legyszives, amiben az a patas DK meg a me'g patasabb Gyurcsany alazza, rugdossa az LMP-t,... Erdekes es nagyon rovid link lesz...
Gyurcsany az eletben nem alazott senkit, nem ez a stilusa...
Mar emlitettem egy masik cikknel is, hogy az LMP-nek rossz a propagandistaja: amikor csinalnak valami igazan jot - Hadhazy korrupcioellenes kuzdelme szerintem nagyon jo -, akkor azt miert nem kurtolik azonnal vilagga? Ha nem tudja a plebsz, hogy mit csinal az LMP, akkor hogy valassza oket a valasztaskor?
A korrupcioinfo.hu oldalt meg az eletben nem lattam- szerintem sokan masok sem -, tehat azt koszi.
Béla333
@karma1: 11.07
Miért? Tényleg patás? )))))
Általában nem a pártvezetők akik a piszkos munkát elvégzik!
Az LMP meg még nem is foglalkozik más pártok belügyeivel, ha elolvastad Szél Bernadett nyilatkozatát, akkor ott olvashattad!
Az LMP-nek nincs olyan média hátszele, mint akár a DK-nak is van, őket sokkal ritkábban szólaltatják meg, pedig sokkal fontosabb dolgokról beszélnek.
Hadházy korábban a korrupció infóval rendszeresen szerepelt pl. az ATV-ben, mostanában meg nem! Korábban K.O. hetente meghívta a műsorába, de mostanában ritkán.
Ellenben pl. Vágó István még a főzőcske műsorban is felbukkan.
Ez az igazság!
Béla333
@karma1: 11.07
Amikor mikrofon közelbe kerül Hadházy, akkor mindig elmondja, hogy a korrupcióinfo-ra teszi fel az anyagait!
Ha megnézed, azért elég szép termés, nem?
Csizmás Kond
érdekes, hogy amíg az Orbán kormányt egy lenyúló. semmitérő. elszegényítő akárminek tartják az új jelölteknek már az első száz napra többezermilliárdos költekezési terveik születnek...mert mint állítják van amiből...pedig szerintük ellopták...
...hazug banda...
Béla333
@Csizmás Kond: 11.50
Te mit olvasol a cikk helyett? Ott ugyanis ez szerepel az első 100 napról:

"Hamarosan el fogom mondani azt is, hogy megválasztásom esetén mit tennék az első száz napban, mert be akarom bizonyítani a magyar embereknek, hogy már néhány hónap alatt teljesen új irányba indulhat az egész ország."

Hol olvastál te többezermilliárdos költésről?
Csizmás Kond
@Béla333: és ez : " Az LMP-nek például kész a dolgozói szegénységet felszámoló programja, ennek keretében mintegy 1400 milliárd forintos átrendezést hajtanánk végre, csak a közszféra dolgozóinak béremelésére 300 milliárd forint jutna. Erre megvan a pénz a költségvetésben, csak a politikai akarat hiányzik hozzá."
Béla333
@Csizmás Kond: 12.19
Ez igaz, de arról nincs szó, hogy ezt az első 100 napban lépnék meg.
verőce21
Az ellenzéki kis törmelékpártok, köztük az LMp is, hihetetlen pénzosztogatást ígérnek megválasztásuk esetén, de valójában csak a Parlamentbe szeretnének bekerülni.
Aztán csak sajnálják, de nem sikerült.

Éppen elég, hogy a Fidesz meg is csinálta ezeket a "pénzosztogatásokat" mert 40-60%-os áremelkedéseket generáltak vele az üzletekben.
Gondolom, a nyugdíjasok csak kapkodják a fejüket a boltokban.

Isten mentsen bennünket a nagyokat mondó kispártoktól.
mackoka46
Bettike valami újat mutassatok,mert sáskajárás már többször is volt az országban, de nem jött be.
Béla333
@verőce21: 12.59
Ne hazudozz és ne riogass!
Szó sincs arról, amit itt állítasz!
Sz sincs pénz osztogatásról, arról van szó, hogy nem ellopni kell az állami és az Uniós pénzeket, hanem a lehető legjobb helyre, a legjobb beruházásba tenni.
A gazdálkodás ésszerűtése már jelentős megtakarítást hozhat.
Mert az nem kormányzás, nem gazdálkodás amit a Fidesz csinált az elmúlt években.
Az csak egy korrupt, tolvaj kleptokrata, hazaáruló politika!
Mindenképpen meg kell a Fideszes mocskoktól szabadulni!
Béla333
@mackoka46: 13.05
Újat mutatnak! Olvasd el a cikket!
verőce21
@mackoka46: Mármint a népnek nem jött be, a sáskáknak mindig "bejött"!
verőce21
@bejla: Nem "újat mutatnak",
csak (középső) ujjat mutatnak!
bencemacska
@karma1: ma, 09:21
Hozzászólásod olvasva leesett nálam a tantusz a tarolásról:
A méregdrága választási tanácsadó "ingyenes munkája" csak barterként értékelendő!
Majd a választások megnyerése után a GDP arányos részét kéri! Lehet, hogy bízik a győzelemben?
Esetleg Fidesz győzelem is elég neki az alku szerint?!?!
karma1
@bencemacska: Tudod, ha en egy mezei hazmesterlanyka vagyok, szereny jovedelemmel, akkor nem a Gundeltol rendelem meg a hazhozszallitos kajat, es nem a Guccitol oltozom.
ha viszont megis igy tennek, akkor vagy tudok valamit (valaki minden szamlat ki fog fizetni), vagy rohadtul bator es nagyon hulye vagyok, mert kockaztatom, hogy a Gundel is meg a Gucci emberei is kurvara el fognak verni, ha nem tudom kifizetni a horribilis szamlaikat.
GYanitom, hogy itt inkabb az elso eset foroghat fenn: valaki megrendelheti a legdragabbat, a legjobbat, mert megsugtak neki, hogy a szamlaja rendezve lesz egeszen biztosan, ezert ne fajjon a feje...
Maganvelemenykent pedig: egy ilyen kis tamogatottsagu part akkor sem tud forditani 40 %-kal jobb eredmenyre (most kb 4-5 %-on mozognak), hogy az allitolagos 37 % koruli fideszen tetemesen tulszarnyaljanak. Ha tul kozeliek lennenek az eredmenyek es az LMP allna vezetesre, azt a fidesz csipobol megtamadna.
bencemacska
@karma1: ma, 09:53

Figyeld meg a leírásokat a balesetről!

Még véletlenül sem írnak mikrobuszról, hanem kisteheratóról!!!
De arról nem beszél senki, hogy a kresz szerint hány ember szállítható egy kis teherautóban?
Vajon kiket, miért, hova szállított?
Ezeket soha nem fogjuk megtudni!
Magomed Daszajev magyarországi tartózkodása is legális!!! (Papirok nélkül!)
bencemacska
@karma1: ma, 09:21
Hadházy már bejelentette, hogy ha nagyon lebőgnek a választásokon, ő "hazamegy" és marad állatorvos!!!
Én nagyon egyetértettem vele, és minden tiszteletem a kijelentéséért!
bencemacska
@Csizmás Kond: ma, 12:19
És nem ismerős a szöveg???
Majdnem szó szerint ezeket hirdette OV ellenzékben.
Visszatérő mondata volt: "nem igaz, hogy nincs rá pénz a költségvetésben. Mindenre van, csak akarni kell!"
bencemacska
@verőce21: ma, 13:11
Gondolod, hogy a Fidesz "sáskái" már jól laktak?
Életbe lép a Jézusnak tulajdonított mondás az éhesebb legyekről???
karma1
@bencemacska: Sajnos, Jezus mondasa bevalhat - de ezek a mai legyek kepesek lesznek arra, hogy meg tobb vert szivjanak... Szerintem az uj legyek nem tudnanak olyan verszomjasak lenni, mint ezek a regiek...
15.21-re: Nekem pedig nem szimpatikus, hogy eloszor kijelentem, hogy senkivel nem kozoskodom, aztan megis felfogadom a leheto legdragabb szaktanacsadot, mert akkor vele megnyerjuk a valasztasokat, az tuti, DE HA MEGSE, akkor en hazamegyek lovat gyogyitani?
Jo, alairom, neki legalabb van egy szakmaja, amibol meg lehet tisztessegesen elni mindenkor, mindenhol.
Biztos en latok re'meket, de ez az egesz, amit a jelenlegi politikai partvezetok csinalnak,. a legaljasabb jatek a szavakkal, az emberek teljes onbecsulesenek es moraljanak leepitesere.
Eloszor is megfelemliteni ugy az embereket, amennyire lehet, elvenni toluk a kitores lehetoseget, az oktatast, a gondolkodast, az analizist,- hogy ket vagy tobb, latszolag nem osszefuggo hirt ossze tudjanak kapcsolni, es abbol kovetkezteteseket tudjanak levonni, aztan amikor az erdekeim ugy kivanjak, akkor ezutan az agymosas utan, amikor mar testileg, lelkileg megtorte az embereket, akkor meg be is sorolja oket, - felazsiaiak vagytok, es aki nem all mogem, a fidesz oldalara, az nem magyar -, es amikor a kampany elkezdodik, akkor megjelenik ezzel a rengeteg elbizonytalanito , ket-harom eselyes megoldassal... Ez egyszeruen GUSZTUSTALAN!!! Tegnap lazar jelentette ki, hogy o csak 4 evre szerzodott es inkabb hazamenne Hodmezovasarhelyre, most meg Hadhazy... Mi ez a kupleraj itt???
karma1
@bencemacska: Kisteherautoban nem szallitanak 10 szemelyt. Egy mikrobusz 11 szemelyes, soforrel egyutt,mert ez fer bele a kategoriajaba...
bencemacska
@karma1: ma, 15:51
Elnézést, pontatlan voltam!
Nem most mondta Hadházy, hanem még év elején, amikor az LMP még nem jelentette ki, hogy nem fognak össze senkivel!
A riporter mindenáron az összefogásról akarta színvallásra kényszeríteni, ő meg nem akart saját maga, egyedül a párt nevében nyilatkozni!
Ezért mondta ezt , mert ezt a saját nevében mondhatja!
karma1
@bencemacska: Hmmm,... Azert ev elejen is tudhato volt, hogy egy ev mulva valasztas lesz, es o a part elnoke? Vagy tarselnoke? Most ezt nem tom,... Jo, hogy ennyire egyeztetetten osszezarnak, de azert azt, hogy egyedul akarnak indulni, mar akkor is hangoztattak...Nem lett volna ujdonsag...:o)))
verőce21
@bencemacska: (15:38) Pontosan így van. Itt az éhesebb legyek verik a tam-tamot! :)
bencemacska
@karma1: szeptember 9., 16:14
Társelnökök. Az emancipáció nevében egy fiú, egy lány!
Schiffer kilépése után volt új választás. Akkor Szélt újra választották, Hadházyt meg Schiffer helyére.
A parlamentbe is Hadházy ment Schiffer helyére, de frakcióvezetőnek a Bernadettet választották!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.