Több európai parlamenti képviselő szerint is zsarolás, hogy a magyarországi kormány a befagyasztott uniós forrásokért cserébe lenne hajlandó megszavazni az Ukrajnának szánt támogatásokat.

"Orbán áruló, ha zsarol, meg kell kerülni" – most lett elegük a fideszes zsarolásból Európa urainak

Ez ilyen. Forrás: Facebook

Orbán Balázs, a miniszterelnök politikai igazgatónak nevezett szóvivője a Bloombergnek azt mondta:

„Magyarország uniós finanszírozása és Ukrajna finanszírozása két külön kérdés. De ha az EU ragaszkodik ahhoz, hogy Ukrajna finanszírozása egy módosított uniós költségvetésből származzon, akkor a két kérdés összekapcsolódik.”

Manfred Weber, az Európai Néppárt elnöke a Politicónak úgy fogalmazott, hogy Orbán Viktor árulóként viselkedik, és „ha kell, akkor Magyarország nélkül”, de az Európai Unió vezetőinek meg kell szavazni az ukránoknak szánt támogatást. Iratxe Garcia, a szocialisták vezetője pedig azt mondta: ha Orbán megkapja, amit most akar, akkor tovább fog zsarolni, írja a hvg.hu.

Egy másik uniós informátor szerint azonban elképzelhető, hogy valamilyen megegyezés születik.

„Adunk valamit Orbánnak. Fáj, de így működik ez” – mondta a forrás a Politicónak.

Forrás: hvg
Fotó: facebook

143 hozzászólásarrow_drop_down_circle

frank
Ukrajnára egy vasat sem !
A baloldali hazaárulók kiüldözésére az országból tűzzel vassal milliókat.
Elég volt belőlük. Harcra fel bajtársak !
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Nyírfa
Ukrajna ugyan nincsen felkészülve a csatlakozási tárgyalásokra, ezért blokkoljuk is ezerrel, de, van az a pénz, amiért mégsem - mondja szemrebbenés nélkül minden idők legerkölcstelenebb magyar kormánya.
Kedves európaiak, az nem elég, hogy elhányjátok magatokat tőlük, hogy kezet mostok az egyezkedések után, mert minden így kezdődött 100 évvel ezelőtt. Ugye, német urak és hölgyek?
Peller Anikó
@Nyírfa: "'"Ukrajna ugyan nincsen felkészülve a csatlakozási tárgyalásokra, ezért blokkoljuk is ezerrel, de, van az a pénz, amiért mégsem."'"

Nyíltan és szemrebbenés nélkül.
Alfa
orbánnak,mint az árulóknak akasztófán a helye
frank
Ukrajnára egy vasat sem !
A baloldali hazaárulók kiüldözésére az országból tűzzel vassal milliókat.
Elég volt belőlük. Harcra fel bajtársak !
frank
Tanároknak egy vasat sem a jelenlegi állás 2023 12. 13. szerint.
Nyírfa
@Peller Anikó: 11.24

Ahol a haza is eladó nyíltan, már szemrebbenés nélkül, ott vagy asztalt kell borítani, vagy onnan világgá menni.
Nyírfa
@frank: 12.02

Te a betyársereggel, újnácikkal fenyegeted a hazámat, a honfitársaimat. Elvárom a Propeller moderátorától, hogy figyelje, és szükség esetén törölje a felhívásaidat.
csak úgy....
kész röhej,ahogy ez a "szuveneritását védö" lopós szarházi ,mindenbe és mindenki szuverén dolgaiba belegázol a szaros csizmáival!
Menőmanó
Most lett elegük a fideszes zsarolásból Európa urainak?
Na bammeg, annyira elegük lett, hogy küldik is orbánnak a kizsarolt pénzt. Az unió egy köpedelem, Ursula meg egy ribanc.
csak úgy....
@Menőmanó: ha belegondolsz,hogy még a 4 tagú sikeres beatles is föloszlott 10 év után,pedig ök csak 4 en voltak...
a politika meg sokkal nehezebb müfaj,föleg ha egy köcsögdudás,putyin rajongó 0rbán játszik a bandában.
Nessy
@Nyírfa: Ezt a pofátlan zsarolást! De vannak, akinek ez "tisztességes"! No comment!
simmering73
Mg egy ilyen piszkos, mocskos, tróger, gané kormánya nem volt ennek az országnak.
Sakk Matt
Királyhegyi Pállal történt...

Két év munkaszolgálat után belerúgott egy német katona, és beleesett az épp ásott gödörbe: „Na tudja mit? Most lett elegem az egészből.”
Yoda69
Így van, meg kell kerülni a csuti tagot és fia centet se adni neki.
Clavigo
@KisTehen: Nyasgem tehénlepény.. Nyitva a határ a muszkákhoz... Valahogy egyikőtöknek sem akaródzik elhúzni az EU.- ból.. Hogyan van ez Négycsöcsű ?
NKF
Európa urai elárulták Európát! Ott van a legtöbb gennyláda!
Eladott Ország
@frank: Frankón fideszes geci vagy! „Orbán már Európa diktátoraként viselkedik. Ha nem akarják, hogy Orbán felerősítse az európai szélsőjobbot, diktátorokat állítson az európai országok élére is, itt az idő, hogy az Európai Unió tagországai és az európai politikusok észbe kapjanak. Nem tudják Orbánt másképp leszerelni, csak akkor, ha elveszik tőle a vétójogot vagy kirúgják. Ha engednek neki, ha pénzt adnak neki, csak őt erősítik magukkal szemben. Ébresztő, kígyót melengetnek a keblükön, megérkezett a megtestesült Gonosz, hogy elpusztítson mindent. Itt van az új európai Hitler, akinek hadserege az orosz hadsereg.”
nepszava.us/orban-mar-europa-diktatorakent-viselkedik/
szegfue
@Nyírfa: 12:06 Valóban "elvárás" lenne... De, ha itt a hozzászólásoknál "jelented", vagy akár privátban irsz a moderátornak, az égvilágon semmi sem történik... ez a személyes tapasztalatom, bár nem Frank volt az érintett.
csak úgy....
@KisTehen: az érveid és ötleteid éppen olyan szerencsétlenek mint te és a buggyant viktorod,aki már lopós cigány létére a vén európa szerepében tetszeleg! :)
jesz
az unió ránk köpködő urai csak a seggük védelmében fogtak össze Orbán ellen...minden potya pénzt meg akarnak szerezni addig, amíg el nem buknak...ha kell, Orbánon átgázolva...
Aki akarta, az láthatta hogy bukik meg néhány uniós képviselő bőröndnyi pénzel az ágy alatt...aztán továbbra is ott lehet, és szavazhat(akár ellenünk is)...

Az igazi fertő brüsszelben van, Orbán csak kullog utánuk...
vacsi
Egyébként Orbán kit árult el? Csak kérdem...
csak úgy....
@jesz: te szoktad néha használni az eszed? rátok csak 0rbán köpköd ,hiszen ti még abban sem lehettek biztosak,hogy egy esetleges röpke kórházi tartózkodást, egy apró-cseprö vakbélmütétet átéltek , és ezt nem én modom, hanem a szomorú statisztika!
kereső
"Nem tudok annál alávalóbb, nemzetellenesebb dolgot elképzelni, mint hogy az Ukrajna aláásásában tevékenyen részt vevő, az Ukrajna elleni hergelést a jövő évi EP-választás legfontosabb témáivá közé emelő, ettől az európai szélsőjobb megerősödését remélő, egyben Donald Trump visszatérésére mindent felpakoló Orbánnak ráférjen az arcára azt mondani, hogy Ukrajna uniós csatlakozási tárgyalásainak megakadályozása össznemzeti ügy. Hát ha csak így nem, drága véreim. Össznemzeti ügy és az európai józan ész hangja, az. Iskolapéldája ez is annak, hogy mire számíthat mindenki, aki a magát az országgal, a nemzettel mérő és azonosító teljhatalmú zsarnok személyes politikai-hatalmi érdekeivel szembekerül. Határon innen és túl. Elmehet a vérbe. Össznemzeti alapon. Majd ő tudja, hogy kinek mi az érdeke."
kolozsvaros.com/rovidek/az-ossznemzeti-ugy-es-az-europai-jozan-esz-hangja/
frank
@szegfue: Írtam én is a médihatoságnak, a közjogi méltóságok alázásával,akár "akasztásával" kapcsolatban. Felvettem a kapcsolatot a területi DK-s országgyűlési képviselővel is. Dk-s van nálunk.
frank
@Alfa: Ezt a részt tovább küldtem az Internethotline -nak. S a kerület DK-s képviselőjének.
justhpeter
@frank: Megjöttek már az ápolóid az új, tépőzáras, hátulkötős kardigánoddal ?
frank
@Nyírfa: Ki beszél itt betyárseregről barom?
Náci meg az anyád picsája.
@utánam a vízözön: A te kommentedet is elküldöm.
frank
@justhpeter: kérdezd Nyirfa haverodat?
Namely
@Nyírfa: "Kedves európaiak, az nem elég, hogy elhányjátok magatokat tőlük, hogy kezet mostok az egyezkedések után, mert minden így kezdődött 100 évvel ezelőtt. Ugye, német urak és hölgyek? "
Hú de jól hangzik ez a blöff, csak te magad sem tudod, mit jelent.
:D
Namely
"Több európai parlamenti képviselő szerint is zsarolás"
vs
"most lett elegük a fideszes zsarolásból Európa urainak"
Na most melyik?
csak úgy....
@frank: 14:09 a bayer zsoltit is megemlítetted a leveledben ? :)
"@frank: " - még csak a neved sem magyar...
justhpeter
@vacsi: Jó kérdés. Minden magyar embert. Azokat is akik még nem értik. Elárulta és meglopta őket.
csak úgy....
@Namely: az évek óta köztudott,hogy 0rbán hívei a tudatlan,buta prolik +a krumplis elcigányosodott magyarság + a valódi krumplis cigányság! :) = 2/3
te melyik a sokk közül? ;)
Ditrich
@Nyírfa: Sokkal keményebben kellene fellépnie vele szemben a nyugatnak! Látni kéne már régen hogy csak egy blöffölő hazárd játékos!
Dr. Proktor
Azért ezek az EU képviselők sem észbajnokok!
Tíz év kellett hogy rájöjjenek?
csak úgy....
@Dr. Proktor: akkor most mesélj egy kicsit 0rbán szavazóiról is...,akik talán soha, - hiszen ök brüsszel,gyurcsány és soros miatt nyomorognak!
helmuth kohl,talán 0rbánra gondolva elutasította az eu.ból való kibaszási törvénytervezetet!
az eu. egy nagy család lett,- van olyan család,ahol nincs köztük fura figura?
Béla333
A legeurópaibb európai nem lehet egy spicli, egy mocskos, hazug hazaáruló!
Itt biztos valami félreértés van, nem jól ismerik az Uniósok.:

"„Én vagyok a legkeresztényebb, tehát a legeurópaibb az európaiak között. Európa DNS-e vagyok, annak az őrzője.”
nepszava.us/orban-viktor-az-isten-igejenek-nevezte-magat/
Nessy
@csak úgy...: Csak bizonyos viselkedésekért elcsattan egy, két makarenkói pofon, nevelő célzattal!
csak úgy....
@Nessy: amit már viktor , a saját bevallása szerint a gyözöbácsitól meg is kapott!
sosem ütöttem meg a fiamat , ö értelmes,sikeres embernek született !
csak úgy....
@KisTehen: te szétrohadt agyú progresszív anarchista, hol a picsában élsz,hogy még rálátásod sincs a világra? - jut eszembe,0rbán ánusában... :)
Cherry
Csak tudnám miért fáj ennek a retkes zsiros disznónak hogy Ukrajna tag lesz vagy sem?? csak a pénz érdekli ,,hogy vinné már a sirba a patkány !!!
csak úgy....
@Cherry: nem tudod? hiszen putyinnak dolgozik...,az egész 0rbán pereputty komcsi volt és az is maradt!
Ezodabasz
@frank: Gyűlöletkeltés a te munkád? Ezért egy normális országban nem jár fizetés! Kotródj innen!
Ezodabasz
@frank: ma, 12:02 Tanároknak egy vasat sem??? Ezt hogy érted? Nem kellenek? Téged a @Shikari: tanár Űr tanított hogy ilyen hülye maradtál, vagy te vagy Ő is más néven? Kotródj innen szarcsimbók!
csak úgy....
0rbán nem csak áruló, ö egy beteg szélkakas is, amivel tisztában van nyugat csak még a hibbant hivei nem vették észre! :) - azért az nem semmi egy családi birtokot,-hetvenkedöpúsztát összelopni 10-11 kormányzási év alatt, a többiröl nem is beszélve!
Nyírfa
@frank: 14.16

Elő a farbával: milyen seregnek kell résen lennie, és miért? Jól gondold meg, mert már működik a moderáció, és a net sem felejt.
Nyírfa
@szegfue: 13.31

Nem tudom, még nem éltem a jelentés lehetőségével, csak azt látom, hogy egy-egy komment már törlésre került. Gondolom, bármennyire is fidesz-közeli lett a Propi, van féltenivalója, így talán jobban oda fog figyelni a vezetősége.
Ezodabasz
@szegfue: ma, 13:31 :) Szerintem jobb ez így, hogy nincs moderálva. A cenzúra a cenzor kezében van és kevesen alkalmasak arra, hogy függetlenként tekintsenek szélsőséges gondolatokra/hozzászólásokra. A cenzor is emberből van, nem fogja tudni figyelmen kívül hagyni a saját egóját. Cenzúra nélkül minden vélemény látszik és ez azért jó, mert minden vélemény számít! Honnan tudnánk mit gondol a másik, ha megmodálja egy másik? Téged engem, vagy a fasisztákat kimoderálnák akkor úgy látszana mintha minden a legnagyobb rendben lenne.
Nyírfa
@Ditrich: 14.34

Igen. Érteni véljük a mulasztás okát, lehet magyarázni, magyarázkodni, de nagyon nagy hiba volt hagyni elfajulni a helyzetet. A negatívumokat csírájában kell megfogni, különben burjánzásnak indulnak.
Nyírfa
@Béla333: 15.17

És nem rohantak a kényszerzubbonnyal. Pedig abban fogja végezni.
Nyírfa
@Ezodabasz: 18.23

Szerintem, ha valaki nem tudja magától, minek hol van a határa, akkor helyes élni a moderációval.
Minden véleményt meg lehet fogalmazni közlésre alkalmas módon.
Cherry
@Shikari: Retkes mocskos pofájú,,vigyázz nehogy neked [email protected] egy jó nagyot román retek !!
csak úgy....
@Shikari: jujj tibim, te egy született butuska szopógép ,akinek állítólag még pedagogusi diplilmjonja is van , amit még a komcsik alatt 1/2 pénzen szerzett a komcsi öseire való tekintettel! :)
Ezodabasz
@Nyírfa: Értem amit mondasz! Akkor is ha nem írod le ide:))...Van aki nem érti csak úgy(vagy úgy sem?), ha közlésre alkalmatlan módon leírom neki! Szerintem a moderálás/ egymás feljelentgetése nem a helyes út. Ezt mi nem fogjuk tudni használni, ellenünk viszont jól fog működni! Nem jó érzés attól félni, hogy feljelentenek, elhurcolnak, koholt vádakkal elítélnek. Erre készül most Rogán Anti legújabb digitális találmánya!
csak úgy....
@Shikari: meghasadtál? már több n éven írogat sz és egyre szarabb a m agyarod! :)
tibim ,csak nem a seggjej szevasztokkal és a buta @Maccska: val háltál?
Clavigo
@Shikari: Téged,öreg a gravitáció hozott le a fáról,,nem az evolució.,,.idióta lápi móc..
csak úgy....
@Shikari: a nejednek és a lányaidnak mikor dellázod le végre a összeget,amivel több mint 10 éve lógsz nekik ? - te tetves becstelen, nem magyar !
Nyírfa
@Ezodabasz: 19.20

Én is értem, amit te mondasz. :)
Annak idején a Nolblogon - Népszabadság blogtere - működött a moderáció, ami azt jelentette, hogy nem gázolhattál senki becsületébe, nem fenyegethetted a fizikai létében. Aztán, ahogy közeledett a Népszabival való leszámolás ideje, úgy tűnt el a moderátor, inkább hosszabb mint rövidebb időre. És akkor elszabadult a pokol. Akikkel nem voltál kompatibilis, de legalább el tudtátok kerülni egymást, azok, megerősítve új trollokkal olyan ordenáré beírásokat és posztokat tettek fel, akár nekünk, személyre szólóan is, ami ellen , azon kívül, hogy az IP-címe alapján kitiltottuk az illetőket a saját blogterünkből, nem tudtál semmit tenni. Kitiltás ide, kitiltás oda , új címekkel, nevekkel visszajöttek, s mint a kullancsok akaszkodtak ránk, hogy lehetetlenné tegyék a normális blogéletet.
Úgyhogy én nagyon is meg tudom becsülni az adekvát beavatkozást, amelynek, éppen a minőségi kommunikáció elősegítése végett, semmi köze a cenzúrához.
Ezodabasz
@Nyírfa: Bocs a lényeg lemaradt:)) Ez egy viszonylag kis látogatottságú oldal ebben a picsányi országban. 2/3-os többsége van 01G-nek a fideSS kondájával. Ebben az országban minden rendben van a statisztikák és a fideSS-fanok szerint. Nincs itt semmi látnivaló ugye? Akkor kérdem én: Miért fenyegetőznek itt ilyen @frank: félék? Aki jól érzi magát ebben a nagy rakás szarban annak nem lehet oka ide irkálni. Meg kell védeni a gazdit? Ez a feladata a fotelhuszár digitális média nem gondolkodó, csak parancsot teljesítő katonáinak? Tényleg nem értem...
Ezodabasz
@Nyírfa: :))) Aranyos vagy! Minőségi kommunikáció vademberekkel...sci-fi. Talán majd eljön az az idő.
Nyírfa
@Ezodabasz: 19.50

" Meglátom én! - S parancsot ád
Király rettenetest:
Máglyára, ki ellenszegűl,
Minden velsz énekest!

Szolgái szét száguldanak,
Ország-szerin, tova.
Montgomeryben így esett
A híres lakoma. -

S Edward király, angol király
Vágtat fakó lován;
Körötte ég földszint az ég:
A velszi tartomány.

Ötszáz, bizony, dalolva ment
Lángsírba velszi bárd:
De egy se birta mondani
Hogy: éljen Eduárd. - "

A frankféle emberek azonosulnak a hatalmat zsarnokként gyakorlóval, mert kifejezi az ő életérzésüket is. Aki a zsarnokot bírálja, az rájuk is veszélyes. Így élik meg, és ezért azt akarják, hogy a kritikusoknak írmagjuk se maradjon.
Csak utána mi lesz? Mert a csoportdinamikájuk éppen az ő szabályaik szerint működik. Ha már nem lesz kit kilökni, elpusztítani, kire vetik rá magukat? Szükségük van ellenségre, mert csak így élhetik meg a saját vélt hatalmukat. Úgyhogy egymásnak esnek. És pontosan ez vár a fideszre.
csak úgy....
@Maccska: mi van kecskebaszó, 0rbán lenyúlta a segélyre valót.?annyi lesz neked ha germanisztánban elkezdenek spórolni és nem utalják az eu. pénzeket, te tetves! :)
Nyírfa
@Ezodabasz: 19.54

Bocsánat, nem mondtam, hogy a vademberekkel lehetséges minőségi kommunikációt folytatni. Éppenhogy a civilizált párbeszéd érdekében szükséges e vademberek rendszabályozása, akár a negligálás, akár a kitiltás, akár a fegyelmezés által.
Itt többen is próbálkoznak egyfajta népműveléssel, olykor siker is koronázza a tárgyilagos, észalapú kezdeményezéseiket. Egészen a következő durva beszólásig.
csak úgy....
@Maccska: tibim, a lányaid még mindíg ott vannak a rosszlányok. hu- n?
bence
@simmering73: ! Már 13 éve ezt szajkózom hiába , mert újra összejött a tolvajnak a 2/3 !
Ezodabasz
@Nyírfa: ma, 20:16 Ha mi itt ezen az oldalon nem tudjuk "rendszabályozni" a vadembereket akkor senki. Ezt itt nekünk kellene tudni kezelni! Lassan megvadulok én is! Durva beszólásra durvábban válaszolok mert csak ezt a hangnemet értik. Nem vagyok már 007-es ügynök(ha emlékszel még erre:). Amit most már végképp nem értek: Miért van itt egyre több vadember, ha minden rendben van az országunkban?
csak úgy....
@Shikari: tibim, te ingyen szopsz a lányaid meg 5 + ezer körül...,akkor ki is a hülye? :)
Dr. Proktor
@m73: Nem kéne átmenni az ők szinvonalára! Egy bites észkombájn létére még ezeket a jelzőket sem érti és fogja fel...
Dr. Proktor
@Ezodabasz: Ők Orbán zsellérjei, terelik a figyelmedet a problémákról, csakúgy mint őket tereli a fidesz a Soros, Prüsszel, Gyurcsány etetéssel...
Egy terelőkutyának is több esze van mint nekik!
Nyírfa
@Ezodabasz: tegnap, 21.26

Istenakinincsen...:)
szegfue
@Ezodabasz: tegnap 18:23 Ebben a kérdésben egyáltalán nem értek Veled egyet! Ahogy egy ujsághoz, vagy egy könyvhöz kell a szerkesztő, ugy itt, ill. a hasonló felületeknél kell a moderátor. Hangulyozom: egyáltalán nem az a bajom, hogy valaki leirja a véleményét és az mondjuk nem egyezik meg az enyémmel, hanem az a szinte határtalan sértegetés, ami magát az embert személyében "minősiti". Sokszor nem is az a bántó, amit ir, hanem ahogyan azt irja. Az valóban nem lenne jó, ha a nekem nem tetsző embereket a moderátor letiltaná, inkább nyiltan ezen a felületen figyelmeztesse. Régen bizony igy volt.
Továbbá az sem helyes, hogy ha itt "jelentem", akkor az egyrészt senki sem látja, vagyis mintha "besúgó" lennék és nem vállalnám a véleményemet, másrészt pedig meg sem indokolhatom... vagyis akár a hozzászólások sorrendjében mindenkit "jelenthetnék", tehát ebben a formában teljesen értelmetlen.
vacsi
Áruló? Csak a magyarok érdekeit védi - ami mellesleg a kötelessége is. Ezért választottuk.
szegfue
@Nyírfa: tegnap 18:17 A helyes az lenne, ha kommentek törlését itt közzétenné a moderátor... gondolom én.
Nyírfa
@szegfue: 08.25

Szerintem jól gondolod.
szegfue
@frank: tegnap 14:09 Én mégis hova forduljak a tegnap 12:01 hozzászólásod ügyében:"...A baloldali hazaárulók kiüldözésére az országból tűzzel vassal milliókat..." Tudomásom szerint a "közjogi méltóságoknak" türniük kell a "kritikát", akármilyen durva megfogalmazással történik, de nekem, mint baloldalinak, nem gondolom, hogy türnöm kell egy másik ember olyan véleményét, hogy engem kegyetlen módon elüldözzön M.o-ról. Én ugyanugy dolgozom, adózok, az emberi normákat, sőt a törvényeket is betartva, miért is nincs jogom magyar állampolgárként itt élni, mert Te ugy gondolod?!
Aztán, ha Te nyilvánvalóan nem vagy baloldali, "kikéred" Magadnak, hogy náci vagy, akkor mégis milyen elveket vallasz? Igazán kiváncsi vagyok rá.
szegfue
@Maccska: 8:38 Akkor pl. jelentetted frank-ot is?!
fergeteg
Én úgy tudom Orbán csak az uniós csatlakozást blokkolja.
szegfue
@Maccska: 8:41 Pont magasról... ha ez a "titkosszolgálatok terepe":) Tőlem olyan listára tesznek, amilyenre akarnak... rohadtul nem érdekel.
fergeteg
@szegfue: Veled régen komenteltem.Most hitetlenkedve figyelem,mi van itt. Én innen már rég elfordultam.
Pár éve még olasz kirándulás szépségéről beszélgettünk...
Viszont én megcsömörlöttem az oldaltól. "közjogi méltóság-kritika" ?
Azért szerintem az életveszélyes,brutális dolgok már nem férnek bele. Miért nem felügyelik ezt a lapot?
Tényleg ez valami beugratós az egész???
Nyírfa
Tegnap óta megállás nélkül blokkol a vírusirtóm. A Propin erre még nem volt példa. A Nolblogon, igen, Föld S. Péter oldalát sokszor érte támadás , ebből gondolom, próbálnak minket most innen elijeszteni. Cudar világ ez.
Fiatalok, innen menni kell, nem visszajönni, mert Magyarország nem a fennen hangoztatott béke szigete, hanem Orbán Viktor, a hazája ellen vívott belháborújának a fészke.
szegfue
@fergeteg: Valóban régen... de most is beszélgethetünk valami másról és nem a politikáról.

Szerintem az "életveszélyes" dolgok nem mindig kimondottan azt jelentik, hogy valami fegyverrel kioltanám az életét, hanem azt is, amikor a baloldaliakat "hazaárulónak" és üldözendőnek, sőt kiirtandónak tartja. Azt sem értem, hogy egy cikk véleményezéséhez sokszor csak a "libsik", "lipsik" gunyolására futja, nem pedig annak tartalmára... miért van ez?
fergeteg
@szegfue: politikailag csak enyhén tudnánk közeledni,de az alábbiakban biztosan egyetértesz.
Ez egy olyan lap ahol,nincs felügyelet. Illetve lehet,hogy éppen azért,nincs,hogy túlzottan is van.
Én más kormánypárti oldalakon kommentelek,de ott egy néger,egy zsidó kifejezésért kizárnak.
Pl. Nemzeti Sport.
Nézd végig a itt kommenteket. "Egy bizonyos szó feljebb12 személynek tetszik eddig. Innen szerintem undorodva fordul el,aki ide nézett. Évek óta egyazon emberek osztják egymást. Kormánypárti vagyok.
Orbánfóbia bübörög itt nagyban. Meg a "lopás " téma. Ezen lovagol több törzstag. Kevesebben
meg visszaszóllnak. Boldog Ünnepeket. Hovatartozás nélkül.
evacica
Orbán egy nagy szarkeverő nem csodálom hogy elege lett az EU ak az ilyen jellemtelen hazug korrupt senkiháziból mint Orbán!!!
Szevasztok
@m73: Áh ,dehogy tótcigányoláhsvábrácarab korcs vagyok.@m73 a nevem. Írogatok magamnak.
Béla333
Hátha valamelyik vehemens képviselő leköpi az oroszcsicskát...!!!
Please...
percsi
@Nyírfa: "...nagyon nagy hiba volt hagyni elfajulni a helyzetet. A negatívumokat csírájában kell megfogni, különben burjánzásnak indulnak."
Már 2011-ben, amikor az egyenruhások elkezdték a tüntetést, melléjük kellett volna állni. Nem rombolni-kárt okozni, mint a 2006-s fid.vadbarmok, hanem napokra lezárni az utakat, mint ano a taxisok.
Szevasztok
@Szevasztok: Anyáddal én is megvagyok elégedve.
Peller Anikó
36 luxusingatlan-projekt sorolható az Orbán–Tiborcz-kör érdekeltségébe. Ehhez hozzáadódnak a lap által nem is listázott, nem eléggé prémium ingatlanok, mint a nemrég eladott Lifestyle Hotel Mátra vagy két ausztriai síszálloda.

- a budapesti Vörösmarty tér közelében lévő Hotel Dorothea 35 ezer négyzetméter alapterületű ingatlanegyüttese;
- a Dorotheával szinte szomszédos D8 Hotel;
- a Lánchídnál lévő Sofitel Budapest;
- a Szabadság tér sarkán álló 50 szobás, ötcsillagos szálló Verno House (volt Iberostar);
- ha a Belvárost elhagyjuk, akkor Zuglóban a Dürer Kert egykori helyén épülő Dürer Park;
- az Andrássy úti egykori MÁV-épületegyüttes;
- a Hotel Gellért;
- vidéken a Balaton-partot kisajátító szántódi BalaLand;
- a galyatetői Grand Hotel;
- de az Orbán–Tiborcz-kör tulajdonában található egy külföldi hotel is, a spanyolországi Costa del Solon lévő 84 szobás, négycsillagos Hotel Atrio del Mar.
Nyírfa
@percsi: 17,35

Ott voltam, tapintani lehetett a feszültséget. Amikor kijött a Parlamentből Pintér, a szervezők védték a testükkel, nehogy lincselni kezdjen a tömeg.
Amikor vége lett a megmozdulásnak, ha jól emlékszem, késő este, mert még felmentünk a Várba is, úgy mentünk haza, hogy tele voltunk reménnyel: elindult a társadalmi ellenállás.
Aztán kiderült, hogy nem. És azóta sem. Ez a nép várja a sült galambot, majd megoldódik minden magától, elintézik egymás között a "nagyok" a dolgokat, oszt lesz valahogy. Csakhogy ez a valahogy rosszul szokott elsülni.
Ezodabasz
@szegfue: ma, 08:20 Remélem nem értettél félre, mert egyetértek veled és a többi értelmes emberrel akik itt vannak.
Ha nincs moderátor akkor sajnos fel kell venni a kesztyűt és sajátkezűleg kell moderálni. Ha lenne itt moderátor(valószínűleg nem véletlen hogy nincs...de ez már más téma) akkor ilyen nick névvel mint az enyém nem léphettem volna be. Ha számomra egy út nem járható akkor keresek vmi alternatív megoldást. Ezt a nevet a csikari tanár úrnak csináltam, mert ő mindenkinek oda akar baszni, eltakarítani...stb.
De ha eltávolodunk egy kicsit az itteni kakaskodástól, akkor látnod kell hogy a nagypolitika itt a picsányi országunkban hogy működik. Az aktuális kormány is moderátor, mert a barmoknak ki kell jelölni az utat akkor is ha az járhatatlan! Ez nem fog megváltozni addig amig az emberek másoktól várják a megoldást! Lehet hogy kényelmesebb rábízni másokra a saját jövőnket, de kockázatos.
Persze egy fecske nem csinál nyarat, de legalább megpróbálta:))
Ezodabasz
@Nyírfa: ma, 21:49 Húúú ezt akartam még @szegfue: -nek: Ez a nép várja a sült galambot, majd megoldódik minden magától?
Nyírfa
@Ezodabasz: 22.26

Csak egy kis pontosítás: a moderátor és a cenzor nem ugyanazzal a tartalommal bír.
Ami a társadalmi aktivitást illeti, van az mondás, hogy segíts magadon, isten is megsegít. De akkor is mellettünk van, amikor a kétségbeeséstől nem látjuk a kiutat. Mindenkinek olyan barátot kívánok a személyes életében, amilyen barát az élet. Mondjuk, karácsonyra. :)
Ezodabasz
@Nyírfa: ma, 22:53 :)) Pontosítás már ráférne más fogalmakra és szavakra is. Összemosódnak az ideológiák szavak és fogalmak. Már mindenkinek mást jelent ugyanaz a szó/fogalom akkor hogy lehet tisztán látni ebben a "Bábeli" zűrzavarban?
Ettől függetlenül régen ajánlottál valami jó könyvet, amit már cenzúráztál:))
Nyírfa
@Ezodabasz: :)) Legfeljebb lektoráltam. :)) A Barátságban Istennelhez mit szólsz? Szenzációs, tollal a kezemben olvastam, és huzigáltam alá felkiáltójelekkel: Igen, igen, ez az, hát, persze! :)
Ajánlom mindenkinek, aki érzi, hogy a földi élet csak egy állomás.
balos
@frank: Ni csak!1 kipcsákós beszél!Töröld meg a szádat a betyárók seggében,mert úgy legalább nemzethys kinézeted van!
balos
@Shikari: Anyáddal kezdted!@durbincs: ritka felszopóvolt az apád,hogy lányának ilyen gecit csinált!A vérfertőzéstek már már tényleg a nemzethy mocskokhoz hasonlít,akik ezer évig tartották az országot elnyómás alatt,még az idegen hatalmak behívásával is!Lásd a kezdőjét a "félkarú" pótya istvánt!
szegfue
@Ezodabasz: tegnap 22:26 Nem értettem félre! Ahogy @Nyírfa: is irta: a moderátor nem a tartalommal foglalkozik, hanem a stilussal. Mindenkinek lehet véleménye, de törekedni kellene arra, hogy mindezt "normális" hangnemben irja le mindenki. Továbbá, ahogy tilos az önkényuralmi jelképek használata, ugy itt se lehessen használni ezek jelmondatait. Azt gondolom, hogy egy moderátor müködésével nem azt várom el, hogy helyettem oldjon meg bármit is.
FLETÓ
@m73: Saját írásod nem tudod elolvasni?
Ezodabasz
@szegfue: ma, 09:39 Egyetértek veled, ne mérgelődj emiatt:)). Csak annyit akartam mondani, hogy ha nincs moderátor akkor nekünk kell valahogy moderálni. Lehet hogy tévedtem amikor azt gondoltam, hogy ugyanolyan durván kell visszavágni mert azt talán értik. Van nyilván más járható út is, de nekem sokszor elborul a fejem amikor olyan embereket durván megbántanak akik ezt nem érdemlik meg. @Nyírfa: olyan jól tudja kezelni ezeket a sebeket moderátor/cenzúra nélkül, hogy le a kalappal...Biztos hogy őt is mélységesen megérintik az alaptalan vádak és sértegetések, de több szinttel feljebb van már(szerintem). Benső mosoly?...van még mit tanulnom:))
Nyírfa
@Ezodabasz: 21.45

Nem fogsz csalódni! Neale Donald Walsch a szerző, s a beszélgetéseknek van folytatása is: Barátságban Istennel, majd az Egységben Istennel következik az illúziókról.
Ha elolvasod ezeket a könyveket, megérted, hogy valójában nem tanulnunk kell, hanem emlékeznünk arra, amit már tudunk. És mindent tudunk. A zseniális kutatók emlékeznek arra, amit az emberiség mint tudást elraktározott, ott van a kollektív tudatban, csak "lehívják" az információkat. Persze, nem csettintésre jön, az intuíciónak, paralel az elhivatottsággal, működnie kell.
Amikor valakivel azonnal megtalálod a hangot, és úgy érzed, mindent tudsz róla, ezer éve ismered, holott tegnap találkoztatok először, akkor nem tévedsz: ismeritek egymást más, közös életekből. És emlékeztek rá. Nem az életekre, azokra nem is kell, csak egyszerűen tudjátok egymást.
Benső mosoly: egy barátomnak mondtam egyszer lelkesen, hogy bennem mindig szól a zene. Aztán történt valami, és a zenét felváltotta a csend. Süket, döbbent csend. Évek teltek el, mire megértettem, hogy nem a magam, hanem az élet zenéjére kell figyelnem. Óriási lecke volt, nagyon fájdalmas, nagyon fontos.
Egyébként az agykontroll is az emlékezésre épít, de a hipnózis is.

Abbahagyom, mert még belelendülök! :) Jóccakát!
FLETÓ
@m73: Maradsz az 1/3 jelentős része: ANALFABÉTA!
szegfue
@Ezodabasz: dec.15. 21:39 Néha nekem olyan érzésem van, mintha Jehova tanuiról lenne szó... addig, amig udvariasan, már-már megértően hallgatod és válaszolod: "kösz., de nem"... nem hagynak békén. Csak ugy értik meg, ha sértően, durván elutasitod.
Bizony sokszor "munkál" bennem itt, hogy visszavágok... Csak rájöttem, hogy ha valaki "normális" hangnemben nem érti meg, akkor az "kiabálva" sem fogja megérteni, (még a szándékot sem!) és ilyenkor inkább "elengedem".
FLETÓ
@m73: NULLA VAGY! Drog nélkül mínusz!
Ezodabasz
@szegfue: ma, 09:42 Nagyon igaz amit mondasz! Elengedni meg nagyon nehéz. Hiába számolok el százig, ha a tüske már ott van:)).
Ezodabasz
@Nyírfa: december 15., 23:13 Alan Cohen: A csodák tanítása is nagyon jó! Olvastad?
Jaa és nincs meg pdf-ben a :Barátságban Istennel?
Nyírfa
@Ezodabasz: 18.01

Ide nézz, mit találtam!

" Senki az életemben nem járult hozzá jobban ahhoz, hogy a kibővült tudatosság és nagyobb tudatosság útján haladtam, mint Alan Cohen." ~Neal Donald Walsch, a Beszélgetések Istennel szerzője

"Alan Cohen a szív legbeszédesebb szóvivője." ~James Redfield, A Celestine Prophecy szerzője: "

A két kedvencem, Neal, akit ajánlgatok neked, és Redfield, a Mennyei prófécia és a felismerések írója. :))

Az úgy volt, hogy megnéztem , ki fia-borja ez az Alan, elsőre szimpatikus volt, úgyhogy nézelődtem, és, aki nézelődik, az talál. :)

Nagyon örülök, köszönöm! :)
Ja: nem tudom, hogy pdf-ben megvan-e, rá kell keresni, hátha.
A Nolbloghoz sok-sok emlék köt. Mint a csibék a tyúkanyó köré, úgy gyűltünk a Népszabi két felejthetetlen írója, Föld S. Péter és Diurnus köré , amikor feltették az írásaikat. Diurnus egyszer meginterjúvolt minket, mi a véleményünk, a könyvnyomtatás, az újság kimegy-e a divatból, hiszen a neten minden elérhető lesz. Egyöntetűen állítottuk, hogy a könyv, az a jó ólomszagú, amit kézbe vehetünk, lapozgathatunk, amivel ledőlhetünk a heverőre, a fejünk alá gyűrve a párnát, az, sosem.
A pdf-ről jutott eszembe. :)
Ezodabasz
@Nyírfa: :)) A pdf a könnyebbik és gyorsabb. Redfield, a Mennyei prófécia már megvolt. Beszélgetések istennel szintén. Amit ajánlottál elolvastam. Keresgéltem a Barátságban Istennel könyvet pdf-ben és akkor találtam ezt a csodát:))
misogaeva.weebly.com/uploads/1/4/7/3/14732092/alan_cohen_-_a_csod%C3%A1k_tan%C3%ADt%C3%A1sa_k%C3%B6nnyed%C3%A9n_konyv.pdf
Nyírfa
@Ezodabasz: :)) Majd kézbe veszem egy könyvesboltban, beleszagolok, kicsit olvasok belőle, s ha tetszik, megveszem. Nekem fontos, hogy könyv legyen. :)
FLETÓ
@m73: Túl sokat emlegeted a drogot! Gyanús vagy nekem! Terelsz!
Ezodabasz
@KisTehen: ma, 20:23 Naa végre ez egy jó hír! A hirforrás tán te magad? Lesznek tán új urak, királyok, hercegek, főispánok, alispánok jobbágyok és rabszolgák?
FLETÓ
@m73: Ebben akkor neked van bőven tapasztalatod családilag!!!
FLETÓ
@m73: Annyit emlegeted a témát, hogy már-már hárítasz! Saját problémád másra vetíted ki!
FLETÓ
@m73: Olvasni se tudsz??? "na mit írtam neked"

A saját gépelésed - mert írásnak nem nevezem - nem tudod elolvasni! Ja, írni se tudsz! Kisbetű, nagybetű...
FLETÓ
@m73: ÁLDOTT KARÁCSONYT KÍVÁNOK NEKED ÉS KEDVES CSALÁDODNAK!
FLETÓ
@m73: EREDMÉNYEKBEN GAZDAG, BODOG ÚJ ESZETENDŐT KÍVÁNOK NEKED ÉS BECSES CSALÁDODNAK!
Alfa
egyszerűbb lenne kibaszni mint macskát szarni
FLETÓ
@m73: Túl sokat emlegeted itt a harcot! Neked fontos ez?! Olvasod a Mein Kampf-ot?
FLETÓ
@m73: A harc, amit emlegetsz, rólad szól! Az új esztendő tartogat neked sok meglepetést! Ne kapkodj!
FLETÓ
@m73: Brüsszelig kergetlek jövőre! Ha nem jó, akkor marad neked Moszkva!
FLETÓ
@m73: Moszkvától nyugtra van Brüsszel! El ne felejtsd!
NKF
Ezek nem Európa urai,Európa árulói! Zelenszkij mehetne már a picsába ez a kártékony féreg!
FLETÓ
@m73: Kommunista? Az te vagy! Most azok Brüsszel pártiak, nem kicsit!!!
telegdilaci
@frank:Nem is kell majd adnánk még ha Putyin nem áll meg Ukrajnánál és jön hozzánk és a többi volt Szocialista Országba,Putyinnak egyetlen célja van ezzel a háborúval vissza állítani a nagy volt Szovjetuniót!
frank
@telegdilaci: Nincs ilyen célja. Azok a területek kellenek ahol van energia forrás és az orosz a lakosság
nagyobbik része. Neki nem kellenek már az akkori megszállt szovjet területek. Putyin már nem
Sztálin. Viszont ha még tovább húzódik ez az egész,bemozgósít és Kijevig nem áll meg.
Ebbe viszont Európa belerokkan pénzbeli és egyéb támogatásokkal.
frank
Foglalkozzál a saját környzeteddel senkiházi szarjancsi,még ma sincs jobb dolgod mint erre
seggtörlőre jársz hülyeségeket ugatni. Nyaljátok csak ÁÁÁÁmerikátok és az EU hitetlen gender államainak
neovörös seggét. Mi nem kérünk belőlük s ellenállunk.
FLETÓ
@frank: Hagyd! Idióta szegény @m73: ! Neki mindenki CSIKARI! Beszűkült a tudata!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.