A parlamenti ülésnapra Heringes Anita MSZP-s képviselő egy EU-s zászlóval érkezett, ezt bevitte a terembe, amit az ülésvezető KDNP-s Latorcai János nem hagyhatott szó nélkül – írja az Index.

A házelnök szerint a "parlamentnek egységes arculata van" és jól néznénk ki, ha minden nemzetiségi hozzászóló bevinné a saját zászlaját – mondta Heringes szerint Latorcai.

Heringes egyébként múlt héten már bevitte a terembe a zászlót, ami véleménye szerint mindenkire ugyanúgy vonatkozik, mint a magyar, de érdekes módon hétfőre eltűnt. Ma megint nem kívánatos lett, az Index szerint azonban egyelőre még a teremben van.

86 hozzászólásarrow_drop_down_circle

lópicigáspár
Igenis álljunk a saját lábunkra!Zavarjuk el a multikat, az összes autógyártót, gumigyártót, élelmiszer-ipari üzemet meg mindenkit aki a rothadó nyugat kezében van és bizonyítsuk be, hogy tudunk mi saját lábon állni! Persze gondolok a híradástechnikai és adat és mobil szolgáltatókra is! Majd meglátjuk milyen jó lesz! Hétfőnként nem lesz tv adás (végre!) keddenként, áram, mert akkorra lemerül Paks, szerdára kifogy az üzemanyag, csütörtökre a gáz, péntekre az élelmiszerboltok, szombatra a hűtő, de minek is, hisz itt a vasárnap és mehetünk a templomba! És hétfőn kezdődik elölről...! Szép új jövő, köszönjük elvtársak!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
joopapa
Ez a Latorcai is pont olyan tuskó mint a főnöke az unszimpatikus kövér lacika elvtárs pajtás!!
Senara
Bántja a szemüket a sok csillag ,egyet szeretnének látni , csak az vörös :-(((
Boszi27
@tivoli: Próbálj meg elvonatkoztatni a pártállásodtól, és úgy elgondolkodni ezen a témán hogy miért is illik vagy nem kitenni az EU-s zászlót. Szerinted az azerinek kellene kint lenni a magyar mellett? Esetleg szeretnéd az orosz zászlót?
micfild
@Senara: Végül is abba az irányba indultak el.
De azért mégis olyan szépen és gyorsan tudják zsebbe tömni a brüsszeli pénzt IS.
tivoli
@Boszi27: ma, 12:54
Nem érteni madzsar. Melyik beírásomra reagáltál?
silber13
@Boszi27: 12:54-re : Ne kérj tőle lehetetlent!
Clavigo
@tivoli: Ha a csúzli szájú Pávatáncos öntudatosan visszautasítaná az EU-s pénzeket,egy szavam nem lehetne arra,,hogy kivitetik az EU-s zászlót a parlamentből...Egészen addig viszont lehetne szerényebben előadni a mutatványt. Még egy 0.00 %-os pártocska által delegált al-teremfőnöknek is...
pbalage
@mariaberta: valami távolkeleti celeb lehet az ipse.
Boszi27
Mellesleg a KDNP se nagyon kívánatos a parlamentbe a kb 0 támogatottságával!
volvós
Nem tartozik ennek a senki latorcainak a hatáskörébe eldönteni, hogy
ki mit visz be a terembe...Akkor a mobiltelefonokat, laptopokat is
ki kell tiltani, és helyette engedélyezni a vekkereket a képviselök elé,
akik oly szeretettel szunyókálnak a padsorokban...
De ugye, amikor egy-egy kormánypolitikus sirva könyörög az EU-s
pénzekért, akkor pózolhatnak a 12 aranyacsillagos kék lobogó elött !!
Megint ( mint sokszor ) a kettös mérce !!
lópicigáspár
Igenis álljunk a saját lábunkra!Zavarjuk el a multikat, az összes autógyártót, gumigyártót, élelmiszer-ipari üzemet meg mindenkit aki a rothadó nyugat kezében van és bizonyítsuk be, hogy tudunk mi saját lábon állni! Persze gondolok a híradástechnikai és adat és mobil szolgáltatókra is! Majd meglátjuk milyen jó lesz! Hétfőnként nem lesz tv adás (végre!) keddenként, áram, mert akkorra lemerül Paks, szerdára kifogy az üzemanyag, csütörtökre a gáz, péntekre az élelmiszerboltok, szombatra a hűtő, de minek is, hisz itt a vasárnap és mehetünk a templomba! És hétfőn kezdődik elölről...! Szép új jövő, köszönjük elvtársak!
bundi
@tivoli: oké...akkor megkérdezhetem...szerinted az uniós zászlónak helye van a magyar parlamentben vagy sem?
nyanya001
@lópicigáspár: Jól kihízott mind az EU pénzéből
bőven jutott az álszent keresztényeknek !
Boszi27
@bundi: Akkor azt is kérdezzük meg, hogy a székely zászló milyen okból van ott. Ugyanis azt mondta ez a jóember Latorcay, hogy még jó hogy az összes nemzet ki nem teszi egyenként a zászlóját! (mellesleg az EU-s zászló egyedül képviseli a tagországokat)
bundi
@Boszi27: de ha belegondolok a megyeszékhelyeken is kiteszik a magyar zászlót...pedig minden megyének megvan a sajátja...
magyarország ugyanúgy része az uniónak (egyenlőre) mint a megyék az országnak...
de mondom várom kedves pártfüggetlen kommentelőtársunk felvilágosítását
(@tivoli: -ra gondoltam)
Boszi27
@bundi:Én is arra gondoltam, hogy a városoknak és megyéknek is van zászlójuk, ezeket összességében képviseli az országzászló, a nagyobb közösséghez tartozást az uniós zászló. Úgyhogy a székely kakukktojás. Én is várom@tivoli válaszát.. Hajlandó is vagyok elfogadni amennyiben ésszerűen és logikusan megindokolja. Nem vagyok sem narancsködben se lila ködben, nyitott vagyok más magyarázatokra is. :)
Kamcsatka
Kamionszámra lopják az uniós adófizetők pénzét, de az derogál nekik, hogy az európai unió zászlaját kitegyék. Titokban már előkészítették a régi vöröscsillagot az új orosz zászlóval.
Senara
Nem védelmébe , de legalább nem dobta ki az ablakon . :-(
tivoli
@bundi: ma, 14:06
Miért ne, ha még érvényes.
Mert azt hallottam, hogy már nem is biztos.
m.macskosz
@tivoli: Ha Latorcai (kdnp) otthon élvezné családja körében a nyugdíjas éveket,
(már közel egy évtizede!), nem kapna pikírt megjegyzéseket.
Mivel azonban szívfájdalom nélkül felveszi anem kevés nyugdíját,
plusz a képviselősége okán járó mindenféle jövedelmet,
ne csodálkozz, ha egyetértek @joopapa: -val! Egyformán visszataszítóak mindketten,
pusztán azért, mert ott vannak, ahol!
tivoli
@Boszi27: ma, 14:47
Nem is tudom..
Most, ha így belegondolok, a magyar parlament a magyarok parlamentje. Talán minden ülés előtt titkos szavazásra kellene bocsájtani, ki milyen zászló látna szívesen. Érdekes kép alakulna ki, azt hiszem.
KERKA
Latorcai János viheti a saját zászlóját majd a Húsvéti Feltámadáskor a Körmenet élén, hisz odavaló.!
m.macskosz
@Boszi27: 14,11
Én sem értem, miért lengedezik a
székely zászló a háziorvosi rendelőmön.
(Budapesten, nem Erdélyben.)
tivoli
@m.macskosz: ma, 16:04
Nem tudom, mit idegeskedsz? Tahó bejegyzéshez tahó megjegyzés. Mitől látsz benne olyan sok mindent?
m.macskosz
@tivoli: Az a ritka jó szívem vezetett arra, hogy megvédjem jópapát.
Plusz az, hogy én sem örülök neki, hogy ilyenek rontják annak a szép
épületnek a levegőjét. :)
tivoli
@m.macskosz: ma, 16:21
Védjed nyugodtan, már megszoktam. Ki minél nagyobb tahó, annál több rajongója van. Tipikus baloldali (?) hozzáállás.
Nos, mennyivel élvezhetőbb lenne értelmes, közérthető nyelven kitárgyalni a napi eseményeket?
m.macskosz
@tivoli: Ne menjünk ebbe bele, semmi értelme!
vukkocska
Az EU-s zászló nemzetiségi zászló? Latorcai nem lehet ennyire hülye! Vagy mégis?@tivoli: Te szerintem nem a baloldalról, hanem Orbán Viktorról beszélsz. "Ki minél nagyobb tahó, annál több rajongója van". Ez a mai nap első jó mondatod.
tivoli
@vukkocska: ma, 16:39
Orbánviktorhoz semmi közöm. nem a rokonom.
Én az itteni tahókról beszéltem, akik még a kocsmákból is ki vannak tiltva.
m.macskosz
@tivoli: Most lebuktál! :)
Honnan tudod, hogy kik vannak kitiltva a kocsmákból?
Onnan írsz? (Nyugi, csak vicceskedem!)
coyote3
latorcai elvtárs menjen haza és csókolgassa a vörös zászlót!!!
Boszi27
@tivoli: Gratulálok! Nálad attól függ ki milyen ember, hogy balos-e vagy jobbos! A többi nem számít. Csakhogy nem biztos hogy oda tartozik ahová te besorolod. Attól hogy valaki nagyobb empátiával rendelkezik nálad, még tartozhat bármelyik oldalhoz. Vagy egyikhez sem. Van pártoktól független gondolkodás is. Nem @tavaszi fedőneve vagy?? Nagyon hasonlítasz hozzá!!
tivoli
@m.macskosz: ma, 16:52
Onnan gondolom, mert ott sem szeretik a randalírozókat, és engem még nem tiltottak ki egy kocsmából se :-))
Boszi27
@tivoli: m.macskosznak írt, ma 16:21-kor elkövetett hsz-ra írtam
tivoli
@Boszi27: ma, 17:08
Elnézést, de ti tartjátok magatokat balosnak, az ellentmondókat jobbosnak, nem én szoktam skatulyázni.
Nekem oly mindegy, hogy valaki milyen párt tagja, ha egyébként normális ember.
Boszi27
@tivoli: Máskor is előbb gondoljál bele, utána szólalj meg! Nem biztos hogy hülyeséget mond akinek más a véleménye! Nagyapám szokta mondogatni, hogy a leghülyébb embertől is lehet tanulni. Ha mást nem csak annyit hogy úgy ne, akkor már tanultunk.
Boszi27
@tivoli: Na ez a beszéd, de az előzőekben éppen balosoztál m.macskoszhoz írt 16:21-es kommentednél.
Boszi27
@m.macskosz: Valaki ott felejtette még szavazáskor! :) Bocs, de én is szeretek a miértjeimre valami logikus választ kapni. Általában azt kapom hogy ballibsi gondolkodás, pedig csak próbálok eligazodni dolgokon.
keresztapa
Ez annyira érthetetlen, hogy egy nemzet zászlaja, egy nemzet országházában, társ nélkül van elhelyezve! Az EU zászló a nemzetek zászlaja, nem egy nemzeté!
Aki nem tartozik egy nemzet érzületéhez, az otthonába kiteheti a nemzetek zászlaját. De ne követelje a Magyar nemzet egyedi zászlaját az Ország házában házasítani, a Nemzetek zászlajával!
tivoli
@Boszi27: ma, 17:18
Én magamban sok mindenkinek igazat szoktam adni, mert mindenkinek más-más az élethelyzete.
Okos ember a nagyapád, én is ezt szoktam mondani az unokáimnak!
Boszi27
@tivoli: Meglepődtem, hogy te is nagyapó vagy! Gratulálok az unokákhoz, legyél jó nagyapjuk.
tivoli
@Boszi27: ma, 18:05
Köszönöm szépen, az próbálok lenni.
Boszi27
@keresztapa: Oké! Szerinted a Parlament a magyar nemzeté, tehát legyen kint kizárólag a magyar zászló. Akkor mit keres ott a székely zászló?? Csak azért mert a székelyek Erdélyben élnek, Erdély pedig Romániához tartozik.
keresztapa
@Boszi27: Bent a parlamentbe, a nemzet zászlaja mellet, még nem láttam ott!
Boszi27
@keresztapa: Akár kint akár bent, a kérdésem milyen észérv alapján?
senkifia68
Én pedig azt mondom, hogy ez a zászló cirkusz annyira gyerekes! Európa több országában (így nálunk is) az EU zászlaja a parlament előtt lobog, Hogy ott mit jelképez az legaláb annyira egyéni intelligencia kérdése, mint a hiánya a parlamentben.
Modja már meg nekem valaki, hogy a parlametnben dolgozó képviselők közül ki nem szarta le, hogy milyen zászló van a teremben amikor vérgőzös anyázásokkal átványos ki-be vonulásokkal szórakoztatták magukat és idegelték ellenfeleiket!
Nyakon vágnám mindegyiket ha az ország és népe való problémái helyett ilyen marhaságokkal töltik a jól megfizetett munkaidejüket- POLITIKAI PÁRTÁLLÁSTÓL FÜGGETLENÜL!!!
Boszi27
@senkifia68: Én pl. azért foglalkozom vele itt, mert a parlamentben is ezzel foglalkoznak. Szeretném tudni, hogy miért teszik vagy nem teszik ki az akármilyen zászlót! Szerintem is gyerekes, sőt röhejes lenne, ha nem az ország vezetői szórakoznának ilyen pitiáner témával. Valódi problémákat nem érzékelnek, vagy nem érdekli őket, ill. nem is akarják megoldani.
Knapp75
Az történt, hogy a magyar emberek 2003-ban úgy döntöttek, hogy az ország csatlakozzon egy nagyobb közösséghez.
Ugyan nem kétharmaddal szavazták ezt meg, hanem több, mint négyötöddel, de azért ne vitassuk el, hogy szabadon döntöttek az uniós tagságunk mellett. :)

Mivel a fideszeseket azóta is frusztrálja, hogy végül nem az ő regnálásuk alatt csatlakoztunk (pedig valójában ők tárgyalták végig 98-2002 között a folyamatot), nem érzik annyira magukénak a projektet.
Ráadásul 2010-ben kiderült számukra, hogy ez kötelezettségekkel is jár, na ott aztán elszakadt náluk a cérna!
Azóta kicsit ingerültebbek, mert már a lobogó maga kognitív disszonanciát okoz nekik. (Kövérnek is, ezért nincs a Parlament épületén már EU zászló)

Egyébként lehet, hogy Latorcait erre a viselkedésre hatalmazták fel a választói, úgyhogy ezt meg is fogom kérdezni, ha találkozok akár egyetlen KDNP szavazóval is valahol!
Desischado
A zászló és a szabályok betartása nem kell, de a pénz igen, mi? Undorító!
Kamcsatka
@keresztapa: Jó, akkor csak kint legyen az uniós zászló a székely zászló helyett.
karma1
Mennyire meg lenne sertodve a kopcos szabadsagharcos ha Brusszelben az osszes orszag zaszlajai kozul veletlenul a mienket nem logatnak ki mert azt mondanak, hogy nem csipjuk orban illiberalis, unioellenes politikajat, es kulonben sem szeretik ezt a harom szint.

Akkor mit szolna ez a felbemaradt orias?
tivoli
@karma1: ma, 11:06
Miért nem lehet a dolgokat a helyén kezelni?
Az Ep. a tagállamok klubja, természetes, hogy kinn az összes zászló. A magyar parlament a magyar politikusok játszótere. s ha csak a magyar trikolórt akarják látni munkaidőben, joguk van hozzá. Ha vendég jön az Eu képviseletében, az más tészta, akkor illik kitenni a kék-sárga csillagost.
Vagy mindig ki kellene tartani az összes tagállam zászlaját, mert közösségben élünk?
karma1
@tivoli: Jaj Nyuszika, ne terelj, mert meg azt hiszem, Te vagy a csizmas!
A rosseb se mondta, hogy pl. a francia zaszlo lengedezzen a magyar Parlamenten, mert az nem az ovek. De muszaj, hogy jelezzuk valahogy, hogy a magyar Parlament (es persze Magyarorszag) resze annak az europai Unionak, amibe nagyon bele akartunk kerulni, fokeppen meg a vitya masodik uralkodasa korul, de amit o mar nem tudott megvalositani, mert nem ot valasztottak miniszterelnokke!

Jeleznunk kene, hogy nemcsak a penzuk jo , amikor szinte szamolatlanul kuldik fejlesztesre, hanem a szimbolumuk is, ami az egy kozosseghez tartozast jelkepezi...

Nem kene sem a kinai, sem az azeri, sem a mongol zaszlonak kint lenni a Parlamenten, de a szekely zaszlonak se, ha pl. az altalunk most allitolag nagyon tamogatott karpataljaiak zaszlaja sincs kint.

Ne legy alszent, mert ezzel nem a magyarsagodat fenyezed, hanem megmutatod, hogy tudsz sotet is lenni, ha a nyugati kulturkorbe valo tartozasrol beszelsz...
tivoli
@karma1: ma, 12:04
Az utolsó bekezdés érdekes darling.
Mi a jó fene közöd, közünk van nekünk ahhoz, hogy milyen zászlót tesznek ki a parlamentbe. Még tudnunk se kellene róla, de már az se tudják ezek a propisok, mivel princeljék a népeknek butábbik felét.
Feltételezem, hogy ott a szerkesztőségben a hasukat fogják a röhögéstől ennyi hülye hozzászólás láttán.
Linna
És...
És ha szabad kérdeznem, a székely zászlóhoz mi közöm van? Én az EU-hoz tartozom, mert megszavaztam, hogy a tagja akarok lenni. A székelyek viszont Romániához tartoznak.
És engem az atyaisten se fog kiebrudalni az EU-ból, nemhogy ilyen sfejek! Majd ha megszavazom a kilépést! Az én nevemben senki ne döntsön erről a kérdésről!
És igenis legyen mindig "renitens" fiatal, aki felmászik és újra kiteszi az EU zászlaját minden középületre!!!
mate03
@Knapp75: Ha találsz KDMP-szavazót,légyszíves értesíts! Úgy szeretnék találkozni,legalább ,egy-el!
senkifia68
@Knapp75: Nézd barátom! Én törzsvásárlója vagyok a Tesconak, a MOL-nak, a DM-nek és még pár ilyen cukiságnak, de sem s fürdőszobám, sem a hálószobám, de még az előszabám falán sem lóg tiszteletből egyik logoja sem. A kártyák ott vannak ahol lenniük kell s ha használhatom őket mindig kéznél vannak. Ez egyrészt jó nekem (?) másrészt a partnernek, mert biztosítja mindkettőnk számára az előnyöket. Ő kedvezményt ad, én pedig ha tehetem nála vásárolok.
De ha valaki egy DM logot ragaszt a bejárati ajtómra azt nyakon verem Istenbiza!!
keresztapa
@Boszi27: @bundi: Ha nektek ez nem mond semmit, akkor nincs miről társalogni! Piros fehér zöld ez a magyar föld. Országház a Magyar Nemzet Háza. Az ülésterembe ahol az ország ügyeinek intézése folyik a Magyar Nemzet zászlaján kívül, más nemzet zászlajának nincs hely. Az Ország ház ellőt, tetején, oldalán, annyi zászlót helyeznek el amennyi elfér, lehet az EU nemzetek összes zászlaját megjeleníteni. Az izraelit házasítva az Amerikaival.
kata53
Nem lehetne már ezt a rühes bandát kib@szni a parlamentből és az egész országból???
Agyilag zoknik!
vukkocska
@tivoli: ne tahózz le mást, mert igazából az önkritikának van súlya.
Knapp75
@senkifia68: Magánügyed, hol vásárolsz és mit raksz ki a szobádban vagy a házadra.
Mint írtam, itt egy ország döntött nagy többséggel az EU csatlakozás mellett.
A zászlóutálat meg Kövérék frusztrációi miatt van, aminek egyébként szintén magánügynek kéne lennie..,

Az egész arról szól, hogy ha elfogadjuk a szimbólumokkal együtt, hogy az EU tagjai vagyunk, akkor nagyon kínos az a majomparádé, amit az "EU-ellenes" fülkeforradalmárok előadnak. Szóval az a zászló egy egyszerű tükör valójában, amire félnek ránézni.
Knapp75
@keresztapa: Lehet, hogy nem tudsz róla, de a törvényeink egy része pont a jogharmonizációról szól, azaz az EU szabályainak megfelelő tartalommal születnek.
Azon dolgoztak Orbánék 98 és 2002 között, hogy ez így lehessen.

Persze ez a szittyáskodó retorikával nem fér össze.

Nekem egyébként mindegy, kint van-e a zászló a Parlamenten, csak vicces nézni, hogy azok a szerencsétlenek, akiknek egy szimbólum, egy zászló sokszor többet ér mindennél, úgy felhúzzák magukat egy EU zászlóra, mint bika a vörös posztón.
tivoli
@vukkocska: ma, 17:48
Énnekem van olyan. De kinek még rajtam kívül? Mert itt mindenki anyáz valakit, csak ö a sérthetetlen. :-))
karma1
@tivoli: Csak annyi a kozom, hogy meg mindig magyar vagyok, allampolgarsagilag, szuletesileg, meg ugy mindenkeppen, es ez igy is marad egeszen a halalomig. Es annak idejen en is orultem, hogy bevonulhatunk az Unioba, mert mar nem egy kommunista orszagnak (na jo, posztkommunistanak) neznek bennunket, hanem fejlodokepes, lehetosegekkel teli orszagnak.

Ti otthon nem is tudjatok, hogy mennyivel maskepp kezelik az embert, ha pl. egy unios orszagbol erkezik. AZ EGY RANG ITT! En meg nem, de a lanyom mar effektiv profitalhatott is belole, mert amikor az autos vizsgajara kerult sor, peldaul nem kellett kulon gyakorlati vizsgat tennie, elfogadtak, hogy Ma.o.-n mint UNIOS orszag polgaranak kiallitott jogsija, gyakorlata van. (Ez volt az egyik elegge hektikus pont annak idejen: osszhangba hozni a kozlekedesi szabalyokat az Union belul).

Ugyanigy van egy csomo szakma, nehany diplomahoz kotott foglalkozasnal is: ha az Uniobol jottel, akkor siman elfogadjak pl. a noverdiplomat, szulesznoit, epiteszmernokit, stb.

Ugyanigy plusz pontokat jelent akkor is, ha itt akarsz letelepedni, mert az unios tagsag egyfajta kulturalis szintet jelent. (Amig mondjuk egy azerinek meg kell jarnia Tolnat-Baranyat, mire egyaltalan szoba allnak vele...)

Ezt otthon nem sokan tudjak, lehet, eddig Te sem tudtad...

Nekem tehat meg itt sem mindegy, hogy otthon mi lengedez a magyar piros-feher-zold zaszlo mellett...:o)))
human
Az EU zászló kikerült már évek óta a kormány hátteréből. A magyar zászlórudak végén pedig valami sasfej vagy turulfej jelent meg. Hátha valaki még nem vette észre.
keresztapa
@Knapp75: Nagyon jó a hasonlatod! Ezek a személyek saját országuk népét háttérbe szorítva, idegenérzületüket Istenítve ragaszkodnak az idegenséghez.
Talán az önbecsülésük az ami hiányzik!
tivoli
@karma1: ma, 20:05
Lehet drágám, hogy ti profitáltok abból, hogy magyarországnak uniós rangja van, de ez itthon nem annyira kézenfekvő. Inkább kukoricán térdeplő nemzet vagyunk.
Azért kösz, hogy szóltál a nemzetközi megitélésükről, mostantól jobban kihúzom magam, ha külföldre megyek. :-))
Szimba
"Jánost" (KDNP-s Latorcai) " nem igazán hatja meg, hogy Magyarország egyelőre a kereszténynek mondott EU tagja, ő maga meg egy kereszténynek mondott tagozat párt embere, nem a teokratikus, siíta, nőcsonkoló, -kövező és -akasztó, fatva-viszketeg Iráné, ahol nemrég járt, és olyan otthonosan érezte magát." hafr.blog.hu/2014/11/11/nalunk_arculati_elem_az_eu-s_zaszlo_janos
Knapp75
@keresztapa: Szerintem meg a "magyarkodók" vannak tele önértékelési zavarokkal...
Semmit nem tudnak felmutatni azon kívül, hogy "magyarok", miközben ez önmagában nem mond semmiféle pozitívat róluk! Ráadásul ahol sok magyar él, ott nem is tűnik valami különlegesnek...
Na ezért kétségbeesetten próbálnak más magyarokat rossz színben feltüntetni és kirekeszteni ("nem magyar", "Idegenérzületű"), hogy legalább így értékesnek (értékesebbnek) tűnjenek.
Az összehasonlítás viszont inkább az ilyen emberek számára lesz kínos, így a helyedben nem erőltetném annyira!
karma1
@Szimba: Ez a cikk mindent elmond - koszi!...:o))
JAJMÁR
Ha így megy tovább, nem is akar az EU zászló ott lenni, ebben a parlamentben, ebben a társaságban, a magyar zászló is kezdi szégyellni magát :(
karma1
@tivoli: Ha a vezir normalis lenne, es a nep javara forditana azokat azunios penzeket, amiket eddig a csokosoknak osztott szet, akkor Te is, es mindenki erezhetne, hogy egy olyan nagyobb kozosseg tagja lehet, aki a polgaraiert egyenkent is felelosseget erez...
Mukodne ez rendesen, de a vezir azt akarja, hogy mindenki birka legyen korulotte, kulonben nem tudna vegigcsinalni az aljassagait...

Azert huzd ki magad nyugodtan, ezen a tajan a vilagnak meg nem neznek bennunket sz@ros rongynak...:o)))
m.macskosz
@keresztapa: "Az Ország ház ellőt, tetején, oldalán, annyi zászlót helyeznek el amennyi elfér,"
Na, ez egy nagy tévedés! Te otthon az ágyad fölé akár horogkeresztes lepedőt
is kiakaszthatsz, de a parlament nem pár hülyegyerek játszótere, hanem az
ország háza, azaz mindannyiunkra tartozik, mi van belül és kívül egyaránt!
bundi
@tivoli: ööö...magyarország szerinted nem profitál az uniós tagságából?
ezzel a vezérednek mondassz ellent...
mert tudod ő az aki olyan büszke arra hogy az elmúlt években mennyi pénzt sikerült lehívni...
na meg ha utánaszámolsz gyakorlatilag a fejlesztések 95 százaléka uniós pénzből épült az elmúlt években...és ha kívül lenne az ország gyakorlatilag a vámok miatt a kutya sem fejlesztene abban az országban...de ha belegondolsz az unió nélkül még az országot sem tudnád szimplán útlevél és vízum nélkül elhagyni egyik irányba sem...
vagy te ezzel mire is gondoltál? mit vesztett az ország ezzel?
bundi
@tivoli: még egy kérdés... a megyékben ki illik tenni a magyar zászlót is?
"Az ország a megyék klubja, természetes, hogy kinn az összes zászló. A megyeszékhely viszont a megyei politikusok játszótere. s ha csak a megyei trikolórt akarják látni munkaidőben, joguk van hozzá. "
elnézést hogy kiforgattam a szavaid, de erre gondoltál?
m.macskosz
Egyszer már elménckedtem azon, mennyire röhejesnek tartom, hogy az USA-ban
tíz méteres zászlórúdon lóg minden ház kertjében az amcsi zászló. (Mivel ezerféle
náció van, jó, ha tudja az illető illegális bevándorló, hol is van.)
Azt a sútkát is elsütöttem már, hogy roma is több él hazánkban, mint székely--
valószínűleg--, ezért ezt a zászlót is ki lehetne tenni:
m.cdn.blog.hu/ro/romasors/image/rom-wrc.gif
tivoli
@bundi: ma, 11:37
Ez mondjuk elég ciki, Bárki intézte, fegyelmit neki és legalább 1 havi illetmény megvonást!
Ha az eu-é nem lehet ott, semmilyen ne legyen.
tivoli
@bundi: ma, 11:54
Ezt így kiforgatni elég idétlen dolog.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.